Lame Saturday

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Lame Saturday

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Georgina kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti: No mitä lakat?? Äsken oli kaikki vielä ihan hyvin..Amarillossa?
Niin, no toihan oli aloitettu ennen sinne lähtöö... Ihan piristi syödä sipsejä ja käydä ihmisten ilmoilla. Ja sun näkeminen nyt piristää aina :h:
irmelianneli kirjoitti:Mä oon joutunu nyt ilmeisesti sen maanis-depressiivis-ystävän aviomiesparan lohtusuhdekohdeyritelmäksi.. :? Mä en tiiä missä mä oon, ja mitä teen ja mitä oon, ja miks. Oon nyt kyllä aika sekasi, säälittää ja huolettaa, ja haluaisin tukea ja pitää huolta, mutta..
Ohoh! siihen tuli tommonen vivahde? Mutta imartelevaa toisaalta eikö? Jutskataan tästä mesessä lisää, mulla on pää ajatuksia täynnä kun sain nukkua tarpeeksi :)
Aijaa kato :) Kännisäää, ei oikein tajua aikoja, heh. Juoppohullu. Juuu päätä särkee mut eiku glögiä nassuun ni kyl se siit taas. Parin tunnin päästä taas pilleisiin, valmistautuminen aloitettu hyvissä ajoin, huhhu. En taija baariin jaksaa/kyetä.

Juu, kyl se kai on lievää ihastumista osoittanu aina oikeestaan, mut nyt on tavallaan kaikki auki sille, ni se on vähän päässy valloilleen. Enpä tiiä imartelemisista.. Hankala olo ennemminkin. Se on ollu kaveri kuitenki kymmenen vuotta sekin, enkä osaa suhtautua oikein.. Ja mä en todellakaan halua joutua kenenkään lohtukumppaniksi tai miksikään! Mä en enää suoraan suhteesta toiseen -projekteja salli itelleni enkä toiselle osapuolelle, ever again!

PS. Slamilla hyvikset meiningit! :komp: bissee aamutuimaan :D Lähetääx baariin kostealle lounaalle? Eiku päivällisaikahan se taitaa jo tulla.
nypari

Re: Lame Saturday

Viesti Kirjoittaja nypari »

Hitto ei kiinnostais työnteko eli paperityöt näin viikonloppuna. Välillä tämä byrokratian luoma kirjallinen dokumentointi on minulle lähes tekemätön paikka. On vain ajan kysymys, kun vessan ovelle tulee kellokortti ja vaihtoehdot "käärmenäyttely" vai "kultasuihku".

Onneksi illaksi pääsee himaan, veli tulee käymään, ja vois pelata nettipokeria tai katsella töllöä, aika näyttää...
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lame Saturday

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

nypari kirjoitti:Hitto ei kiinnostais työnteko eli paperityöt näin viikonloppuna.
Mäkin oon töissä, en tosin ole vielä aloittanut hommia. Uf. Ei kyllä hirveästi kiinnosta ainakaan ennen kuin pääsee vauhtiin. Mun pitää vähän siivoilla pöytää, kun hommiani rupeaa hoitamaan toinen henkilö ja minä saan tehdä kaikkea kivaa ja kevyttä ja matkustella helmikuussa. Ihanaa, sitten työt loppuu ja pääsen opiskelemaan.
Kikkelis kokkelis.
Dumari

Re: Lame Saturday

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Tilasin aamupalaksi pari pitsaa, limpparia saa siinä samalla.
killkill

Re: Lame Saturday

Viesti Kirjoittaja killkill »

Aamulla tunti altaassa venttiili- ja kahden dekopullon käsittelyharjoituksia. Salilla tunti pyörää ja juoksumattoa. Jumalauta, voi sitä lauantainsa näemmä näin tervehenkisestikin viettää!
slam

Re: Lame Saturday

Viesti Kirjoittaja slam »

irmelianneli kirjoitti:
PS. Slamilla hyvikset meiningit! :komp: bissee aamutuimaan :D Lähetääx baariin kostealle lounaalle? Eiku päivällisaikahan se taitaa jo tulla.
Aamulla on hyvä ottaa muutama, että jaksaa... :)
Filovirus

Re: Lame Saturday

Viesti Kirjoittaja Filovirus »

4 koneellista pyykkiä, ruoanlaittoa ja siivousta. Ja mun kun niin piti nukkua koko viikonloppu ja rentoutua, mutta mitä vielä klo 8 aamulla ylös, nukkumatti mahtaa saapua jo ennen kymmentä. Vanha.
Yönmustaritari

Re: Lame Saturday

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Tänään tumut sano. Ans kattoo ny sano.
Elukka

Re: Lame Saturday

Viesti Kirjoittaja Elukka »

flunssaväsymystokkura. :|
Tänään ei tunnu lähtevän päänuppi käyntiin edes kofeiinin avulla.
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Lame Saturday

Viesti Kirjoittaja nexie »

On aika lame päivä joo. Ulkona liian kylmä, mieli hapan ja läksyt eivät napostele tipan tippaa. Äyh. Kyrps.
Don't Panic!
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Lame Saturday

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Yönmustaritari kirjoitti:Tänään tumut sano. Ans kattoo ny sano.
Ohoh. Selviöränni pätkähtää poiks?!
Elukka

Re: Lame Saturday

Viesti Kirjoittaja Elukka »

nexie kirjoitti:On aika lame päivä joo. Ulkona liian kylmä,
:komp: näille. Ylipito prkl, tehkää nyt jo jotain noille ulkolämpötiloille :!:
slam

Re: Lame Saturday

Viesti Kirjoittaja slam »

irmelianneli kirjoitti:
Yönmustaritari kirjoitti:Tänään tumut sano. Ans kattoo ny sano.
Ohoh. Selviöränni pätkähtää poiks?!
Oles Oulus vaan ihan kunnolla, että ei tarvi rankaista ritarillisen miehen solvaamisesta 8)
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Lame Saturday

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Mä en aio kyllä tänään baariin, laitan rillit päähän, ni ei tuu ees kiusausta lähtee ihmisten ilmoille --> baariin.

Istuskelin suihkun pohjalla taas kaaauuan, ja pitäis nähtävästi alkaa kohentaa tätä rapulalärviä.. Eikä oo ees ku tunti enää aikaa. Pärkele. No ei oo ennenkään menny ku 9 minuuttia suihku/sänky --> 'baarikunto' --> ulos.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Lame Saturday

Viesti Kirjoittaja Georgina »

irmelianneli kirjoitti:Mä en aio kyllä tänään baariin, laitan rillit päähän, ni ei tuu ees kiusausta lähtee ihmisten ilmoille --> baariin.

Istuskelin suihkun pohjalla taas kaaauuan, ja pitäis nähtävästi alkaa kohentaa tätä rapulalärviä.. Eikä oo ees ku tunti enää aikaa. Pärkele. No ei oo ennenkään menny ku 9 minuuttia suihku/sänky --> 'baarikunto' --> ulos.
Mihinköhän baariin sä meet? Pitäisköhän munki tulla?
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
slam

Re: Lame Saturday

Viesti Kirjoittaja slam »

Jatkan kaljan juonnilla. On tämä kohtuullisen tylsä asumuspaikka, kun ei ole paljoa mitään tekemistäkään... mut Kait tää elämä tästä taas rullaa
Exsat

Re: Lame Saturday

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Georgina kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:Mä en aio kyllä tänään baariin, laitan rillit päähän, ni ei tuu ees kiusausta lähtee ihmisten ilmoille --> baariin.

Istuskelin suihkun pohjalla taas kaaauuan, ja pitäis nähtävästi alkaa kohentaa tätä rapulalärviä.. Eikä oo ees ku tunti enää aikaa. Pärkele. No ei oo ennenkään menny ku 9 minuuttia suihku/sänky --> 'baarikunto' --> ulos.
Mihinköhän baariin sä meet? Pitäisköhän munki tulla?
Tänkin tekis vähän mieli.
SikaMika

Re: Lame Saturday

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Opiskelin. Kävin salilla. Nyt syön Sikaa perunoilla ja kittaan ruokajuomana epsanjalaista Vina Albali Gran Reserva 1998:aa suoraan pullosta. Tänään vedän vuoden kovimmat (=ekat) perseet. Huomenna esitän töissä krapulaista. Olen elukka. Nih.
slam

Re: Lame Saturday

Viesti Kirjoittaja slam »

Exsat kirjoitti:
Tänkin tekis vähän mieli.
MeNkää, mutta älä sammu taas vessaan... 8)
Elukka

Re: Lame Saturday

Viesti Kirjoittaja Elukka »

SikaMika kirjoitti: Olen elukka. Nih.
Ei ku se oon mä! :shock:
slam

Re: Lame Saturday

Viesti Kirjoittaja slam »

nyt ei nouse kalja yhtä hyvin päähän kuin aamulla... h,mm :roll:
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Lame Saturday

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Georgina kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:Mä en aio kyllä tänään baariin, laitan rillit päähän, ni ei tuu ees kiusausta lähtee ihmisten ilmoille --> baariin.

Istuskelin suihkun pohjalla taas kaaauuan, ja pitäis nähtävästi alkaa kohentaa tätä rapulalärviä.. Eikä oo ees ku tunti enää aikaa. Pärkele. No ei oo ennenkään menny ku 9 minuuttia suihku/sänky --> 'baarikunto' --> ulos.
Mihinköhän baariin sä meet? Pitäisköhän munki tulla?
Mihinköhän baariin? En mihinkään. Senkin saatana. Paitsi ett jos..
Exsat kirjoitti:Tänkin tekis vähän mieli.
Helevetin enkelit. Nyt te mut pahaan rakoon asetitte! *korkkaa glögiviinan ja tuskailee*
slam

Re: Lame Saturday

Viesti Kirjoittaja slam »

irmelianneli kirjoitti: Helevetin enkelit. Nyt te mut pahaan rakoon asetitte! *korkkaa glögiviinan ja tuskailee*
Ahdistelisipa minuakin naiset kaljalle. Tämä on vierestä seurattuna tuskaista :lol:
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Lame Saturday

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

slam kirjoitti:Ahdistelisipa minuakin naiset kaljalle. :lol:
Ahdistelisi nyt edes muutenvain.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Elukka

Re: Lame Saturday

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Ollaankos me Nussuseni kanssa ainoat riittävän häiriintyneet häiriintymään tv-ohjelman trailerista, vai onko tää häirinnyt muitakin:

(Deadwoodin traileri)
"Tällaisena Amerikan villi länsi on totuttu näkemään:
('Today shalt thou be with me in Paradise.')

mutta tältä se näytti oikeasti:
('No law at all!')"

Eikös toi jälkimmäinen juurikin ole se villi länsi, jota aina kuvataan noissa cowboyleffoissa?
Vastaa Viestiin