Lame Saturday

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Lame Saturday

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Georgina kirjoitti:Eikö täällä vittu ole LAUANTAI ketjua?

Mulla vituttaa niin etten tiiä pitäiskö itkee vai nauraa. Syön sipsejä suruuni.
No mitä lakat?? Äsken oli kaikki vielä ihan hyvin..Amarillossa?

Mä oon joutunu nyt ilmeisesti sen maanis-depressiivis-ystävän aviomiesparan lohtusuhdekohdeyritelmäksi.. :? Mä en tiiä missä mä oon, ja mitä teen ja mitä oon, ja miks. Oon nyt kyllä aika sekasi, säälittää ja huolettaa, ja haluaisin tukea ja pitää huolta, mutta..
Starflare

Re: Lame Saturday

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Kauhee känä, en osaa, paha olo :( .
slam

Re: Lame Saturday

Viesti Kirjoittaja slam »

Vittan porukka jaksaa painaa duunia lauantaiaamuisin, mutta ei kait siinä mitään jos ei ole muuta elämää. Kaksikin puuvermettä oli menossa asemalle... :lol:

Hain mäyrän ja vedän kohta ekan kaljan. Oli muuten todella vaikea päästä ylös sängystä illalla, joten baarissa käynti jäi väliin. Mäyrää ostaessa jaksettiin kysyä paperit. Siistin parran pois. Ehkä se vaikutti. :lol:
ElanorRaven

Re: Lame Saturday

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Mun mielestä on ihan perseestä porata reikiä seinään lauantai-aamuna puoli yhdeksältä. No, tulipahan ainakin herättyä, yöunet vaan jäi vähän lyhkäsiksi. Onneksi eilen ei tullut kiskottua kuin yksi bisse, niin on sentään muuten hyvä olo!
ninnithequeen

Re: Lame Saturday

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Huomenta. Kahvia koneeseen. Hitto siel on ihan älyttömän kylmä :shock:
ElanorRaven

Re: Lame Saturday

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

ninnithequeen kirjoitti:Huomenta. Kahvia koneeseen. Hitto siel on ihan älyttömän kylmä :shock:
No älä muuta sano, 15 astetta näillä seuduin! Ei sentään sitä kahtakymmentä mitä oli tuossa joku päivä takaperin... Pitäisi jaksaa töihin tässä jossain vaiheessa vääntäytyä, yritän vaan lykätä ja lykätä :P
slam

Re: Lame Saturday

Viesti Kirjoittaja slam »

ElanorRaven kirjoitti:Mun mielestä on ihan perseestä porata reikiä seinään lauantai-aamuna puoli yhdeksältä. No, tulipahan ainakin herättyä, yöunet vaan jäi vähän lyhkäsiksi. Onneksi eilen ei tullut kiskottua kuin yksi bisse, niin on sentään muuten hyvä olo!
päivisin tuossa yritin nukkua 3 viikkoa, kun paiskoin töitä. Olihan se ainakin aluksi hankalaa, mutta väsymystila korjaa sadon, eli ei pahemmin herää pieniin asioihin enää tarpeeksi unijurrissa ollessaan.

Nyt aioin pitää lomaa ja pyhittää kehonsa naisen etsimiseen... 8)
slam

Re: Lame Saturday

Viesti Kirjoittaja slam »

ElanorRaven kirjoitti: täällä on joku reipas 20
RolloTomasi

Re: Lame Saturday

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Okei, ihanaa.

Tytöllä on poikaystävä, eli kavereita ilmeisesti olemme. Ja taas sovittiin, että mennään kahville. Tiedä sitten pääseekö sinne asti, mutta ainakin yritystä on.

Ja juu, mulla ei ole aavistustakaan siitä, miten toisen tyttö kähvelletään. Se olisi jopa oman moraalini vastaista. Ajatuksena tietenkin kiehtoo, mutta ei sillä ole toteutumismahdollisuuksia. Jup, haluaisin olla paskiainen.
Angita

Re: Lame Saturday

Viesti Kirjoittaja Angita »

Selkä kipee... Sovintoseksiä, nam...
ninnithequeen

Re: Lame Saturday

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

ElanorRaven kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Huomenta. Kahvia koneeseen. Hitto siel on ihan älyttömän kylmä :shock:
No älä muuta sano, 15 astetta näillä seuduin! Ei sentään sitä kahtakymmentä mitä oli tuossa joku päivä takaperin... Pitäisi jaksaa töihin tässä jossain vaiheessa vääntäytyä, yritän vaan lykätä ja lykätä :P
Tääl on just se 20, ehkä vielä jopa enemmänkin, en viitsi vääntäytyä etupihalle mittaria tarkistamaan...Pukeuduin äsken kuin michelinukko että uskallauduin partsille röökille. Totesin vain että hur. Toppatakkikin kahisi oudosti, tais johtua just siitä kovemmasta pakkasesta kuin yleensä.
ElanorRaven

Re: Lame Saturday

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

RolloTomasi kirjoitti:Okei, ihanaa.

Tytöllä on poikaystävä, eli kavereita ilmeisesti olemme. Ja taas sovittiin, että mennään kahville. Tiedä sitten pääseekö sinne asti, mutta ainakin yritystä on.

Ja juu, mulla ei ole aavistustakaan siitä, miten toisen tyttö kähvelletään. Se olisi jopa oman moraalini vastaista. Ajatuksena tietenkin kiehtoo, mutta ei sillä ole toteutumismahdollisuuksia. Jup, haluaisin olla paskiainen.
Kyyninen paska jälleen äänessä - sodassa ja rakkaudessa kaikki keinot ovat sallittuja.

Noh, ei toista kuitenkaan yksipuolisesti edes pysty kähveltämään, pakko siltä toiseltakin osapuolelta on joku mielenkiinto siinä vaiheessa herätä. Ja silloinhan sinä et enää ole pelkästään se paskiainen. :P
slam

Re: Lame Saturday

Viesti Kirjoittaja slam »

RolloTomasi kirjoitti:Jup, haluaisin olla paskiainen.
paskiainen kaivaa parhaat selkäpalat XD
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Lame Saturday

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Huomenta!

Mittari näyttää -18 ja kaikki valmennukset peruttiin, tylsää.
Kaikki mahdolliset lihakset on kipeinä eilisen pilateksen jäljiltä, oli ainakin tehokasta :) Tänään on kyllä niin kylmä, että vois suosiolla pysytellä kotona ja sisustaa kämpän uuteen uskoon. Pitää ommella verhot, vaihtaa sohvapääliset ja askarrella yks taulu seinälle.
slam

Re: Lame Saturday

Viesti Kirjoittaja slam »

Camilla kirjoitti:Tänään on kyllä niin kylmä, että vois suosiolla pysytellä kotona ja sisustaa kämpän uuteen uskoon. Pitää ommella verhot, vaihtaa sohvapääliset ja askarrella yks taulu seinälle.
Muista myös nussia ja ilmoitella asiasta, jotta poikuutta ja minua vituttaisi ;)
slam

Re: Lame Saturday

Viesti Kirjoittaja slam »

kylläpäs kalja on hyvaa :twisted:
RolloTomasi

Re: Lame Saturday

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

ElanorRaven kirjoitti:Noh, ei toista kuitenkaan yksipuolisesti edes pysty kähveltämään, pakko siltä toiseltakin osapuolelta on joku mielenkiinto siinä vaiheessa herätä. Ja silloinhan sinä et enää ole pelkästään se paskiainen. :P
Niinpä. Syytönhän minä siihen olen, että minulle annetaan numero kahdesti, pyydetään soittamaan ja kahville. Tiedä sitten, tuntuu olevan jonkinlainen riita olevan meneillään parinsa kanssa. Ne joko vahvistavat tai rikkovat, ja ehkä olen vain hätävara, tai vain kaveri. Jälkimmäinen olisi helpoin ja tutuin osa.
slam kirjoitti: paskiainen kaivaa parhaat selkäpalat XD
Totisesti. :D Pitäisi vain opetella olemaan.
Turbohaltija

Re: Lame Saturday

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

slam kirjoitti:kylläpäs kalja on hyvaa :twisted:
Tosimiehen aamiainen menossa? :lol:

Onpas mukavaa kun sai bannattua yhden apinan silmistään! Joku raja silläkin sentään, mitä täältä haluaa lukea... Kiitos neuvonantajalle! :)
slam

Re: Lame Saturday

Viesti Kirjoittaja slam »

irmelianneli kirjoitti:
Mä oon joutunu nyt ilmeisesti sen maanis-depressiivis-ystävän aviomiesparan lohtusuhdekohdeyritelmäksi.. :? Mä en tiiä missä mä oon, ja mitä teen ja mitä oon, ja miks. Oon nyt kyllä aika sekasi, säälittää ja huolettaa, ja haluaisin tukea ja pitää huolta, mutta..
Jos maanisdpressiivistä hoidat, niin pitää osata sanoa oikeassa kohdassa, toteamuksia, niin että hän ymmärtää, missä menee ja oppii tunnistamaan itsensä...

ps. sielutiede 10 vuodelta -62

(en väitä, mutta joskus vain "kolmas silmä näkee") olen villi paska, mutta tajuan vaikka en haluaisikaan... Ok, olen myös hieman humalassa. :DS
Avatar
Sleazoid
Elämätön Kitisijä
Viestit: 363
Liittynyt: 16.08.2005 3:02
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lame Saturday

Viesti Kirjoittaja Sleazoid »

Turbohaltija kirjoitti:Onpas mukavaa kun sai bannattua yhden apinan silmistään! Joku raja silläkin sentään, mitä täältä haluaa lukea... Kiitos neuvonantajalle! :)
Päivän salapoliisipläjäys: Lolita kertoi sulle siitä Firefoxin keskustelupalstaignore-pluggarista (?)
Loppuiko data & argumentit?
Aito_Johanna

Re: Lame Saturday

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Heippa, höpönassut

Oikein aurinkoista lauantaipäivää kaikille. :on:
slam

Re: Lame Saturday

Viesti Kirjoittaja slam »

RolloTomasi kirjoitti: paskiainen kaivaa parhaat selkäpalat XD
Totisesti. :D Pitäisi vain opetella olemaan.[/quote]

Nyt huora saamari, olette minun... sanot runollisesti :lol:
slam

Re: Lame Saturday

Viesti Kirjoittaja slam »

Aito_Johanna kirjoitti:Heippa, höpönassut

Oikein aurinkoista lauantaipäivää kaikille. :on:
On selkiä kaunis ilma. :)
slam

Re: Lame Saturday

Viesti Kirjoittaja slam »

Turbohaltija kirjoitti:
slam kirjoitti:kylläpäs kalja on hyvaa :twisted:
Tosimiehen aamiainen menossa? :lol:

Onpas mukavaa kun sai bannattua yhden apinan silmistään! Joku raja silläkin sentään, mitä täältä haluaa lukea... Kiitos neuvonantajalle! :)
Kello on menettänyt jo aikaa sitten merkityksensä. Ihmiset menevät omaa rataansa, mutta kohtuu eläimenä saa painella, kun nukkuu silloin, kun ehtii. Nyt on periaatteessa ilta menossa minulla... 8)
RolloTomasi

Re: Lame Saturday

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

brona kirjoitti:No elämän opiskeluhan ei lopu koskaan sanoo ensi viikolla 95v. täyttävä mummuni.
Paljon Onnea mummullesi! :cheer:
Vastaa Viestiin