Seksisunnuntai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Enthu

Re: Seksisunnuntai

Viesti Kirjoittaja Enthu »

Kuka haluis 25v hyväkuntoisen vähänkäytetyn uroksen? Mikäli kiinnostusta
paras ehdotus palkitaan 3 kk koeajalla 1.6-31.8.06 :wink:
Turbohaltija

Re: Seksisunnuntai

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

[quote="Edith"]

Opiskelu - mikä ihana tekosyy? :D

Mikähän kirja mulle olis aiheuttanut panetusta... hmm... Jenny Everleighin Hävyttömän eroottiset seikkailuni... :oops:

Krhm! *tekee ryhtiliikkeen* Maailmankaikkeuden eniten panetusta aiheuttava kirjallinen teos on Brealey & Myersin Principles of corporate finance! Vai mitä sanotte tästä:

Deriving WACC
We start with a firm’s expected operating cash flows C1, C2, ... , CT. With all-equity financing, these flows would be discounted at the opportunity cost of capital r. But we assume the firm is financed with debt at a constant ratio L. That is, it follows Financing Rule 2 (pp. 560-563), so that D/V = L in each future period.
Consider firm value in the next-to-last period: VT-1 = DT-1 + ET-1. We can write the total cash payoff to debt and equity investors in two ways:
Cash payoff in T = CT + TCT rD DT-1
= VT-1 (1+rD D/V + rE E/V)
TC rD D is the interest tax shield. Equate the two expressions and solve for VT-1 as a function of CT.
CT + TC D = VT-1 (1 + rD D/V + rE E/V)


:hep: :cheer: :ohyeah:
Viimeksi muokannut Turbohaltija, 05.02.2006 21:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Runkkis

Re: Seksisunnuntai

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

irmelianneli kirjoitti:
KulisataN kirjoitti:
Turbohaltija kirjoitti:

Me ollaan hengessä mukana? :wink:

:komp:
Oih kiitos! Meitä on sitten kunnon kööri siellä vällyissä, henkisesti. Mikäs sen mukavampaa. Vielä halukkaita?
Jos tiskaat ensin?
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Seksisunnuntai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

irmelianneli kirjoitti:
Oih kiitos! Meitä on sitten kunnon kööri siellä vällyissä, henkisesti. Mikäs sen mukavampaa. Vielä halukkaita?
Mä oon mukana! Hädän hetkellä vaikka livenä.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
ninnithequeen

Re: Seksisunnuntai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Enthu kirjoitti:Kuka haluis 25v hyväkuntoisen vähänkäytetyn uroksen? Mikäli kiinnostusta
paras ehdotus palkitaan 3 kk koeajalla 1.6-31.8.06 :wink:
Voi sua höppänää.

Ottaisin, ellei olis jo toi oma ;)

Arvaa oonko täpinöissäni tästä uudesta koneesta? Tai uudesta autosta? WOHOOOO! :cheer:
Runkkis

Re: Seksisunnuntai

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

Huoh! Kotona. oli pakko käydä töiden jälkeen parilla, ettei nukahtaisi ennen kymmentä ja sitten heräisi kahden maissa yöllä. Tehtävä suoritettu. Kotona kylmissään ja yksi absintti paukku kaadettu lämmittämään. kohta voisikin mennän nukkumaan. Pitäisikö laittaa lakanat tänä yönä? Ei taida jaksaa... Miten minusta onkin tullut nyt näin avuton? Tarvitsen tosiaan naisen...
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Seksisunnuntai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Runkkis kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:
KulisataN kirjoitti:

:komp:
Oih kiitos! Meitä on sitten kunnon kööri siellä vällyissä, henkisesti. Mikäs sen mukavampaa. Vielä halukkaita?
Jos tiskaat ensin?
Ilman muuta ja muut ilman!
Avatar
HotPants
Elämätön Kitisijä
Viestit: 444
Liittynyt: 05.09.2005 2:24

Re: Seksisunnuntai

Viesti Kirjoittaja HotPants »

Mun ei varmaan pitäis kirjottaa nettiin näin paljon. Ihmiset voi alkaa luuleen mua nörtiksi.
<3
tonttu

Re: Seksisunnuntai

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Iltaa! Maha täysi ja valtakunnassa kaikki hyvin. Tamperekin näyttää olevan ennallaan viime näkemästä.

Onnellinen kuittaa.

Ja 1108 mäkisee olantakana, menis sika nukkuun...
Runkkis

Re: Seksisunnuntai

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

irmelianneli kirjoitti:
Runkkis kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:
Oih kiitos! Meitä on sitten kunnon kööri siellä vällyissä, henkisesti. Mikäs sen mukavampaa. Vielä halukkaita?
Jos tiskaat ensin?
Ilman muuta ja muut ilman!
ja eikun lentoja varailemaan... Riittäiskö pisteet yhteen kotimaanlentoon?
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Seksisunnuntai

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Lolita kirjoitti: Sunnuntait on vaan niin parisuhdepäiviä, kuuluis halia ja pussailla ja painia peiton alla. *huokaus*

Edit: Ehkä mä voisin ottaa itselleni sunnuntaimiehen, se tulis tänne aina leikkimään mun kans söpöä pariskuntaa sunnuntaisin ja lähtis maanantaina viikoks omaan elämäänsä.
Joo, minä olen haaveillut tästä sunnuntai-ihosta ja poikaystävästä jo vuoden verran... Mistä niitä saisi??
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Seksisunnuntai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

LillyMunster kirjoitti:
Lolita kirjoitti: Sunnuntait on vaan niin parisuhdepäiviä, kuuluis halia ja pussailla ja painia peiton alla. *huokaus*

Edit: Ehkä mä voisin ottaa itselleni sunnuntaimiehen, se tulis tänne aina leikkimään mun kans söpöä pariskuntaa sunnuntaisin ja lähtis maanantaina viikoks omaan elämäänsä.
Joo, minä olen haaveillut tästä sunnuntai-ihosta ja poikaystävästä jo vuoden verran... Mistä niitä saisi??
Helsingistä?
Runkkis

Re: Seksisunnuntai

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

irmelianneli kirjoitti:
LillyMunster kirjoitti:
Lolita kirjoitti: Sunnuntait on vaan niin parisuhdepäiviä, kuuluis halia ja pussailla ja painia peiton alla. *huokaus*

Edit: Ehkä mä voisin ottaa itselleni sunnuntaimiehen, se tulis tänne aina leikkimään mun kans söpöä pariskuntaa sunnuntaisin ja lähtis maanantaina viikoks omaan elämäänsä.
Joo, minä olen haaveillut tästä sunnuntai-ihosta ja poikaystävästä jo vuoden verran... Mistä niitä saisi??
Helsingistä?
Helsinki on hyvä paikka...
Avatar
HotPants
Elämätön Kitisijä
Viestit: 444
Liittynyt: 05.09.2005 2:24

Re: Seksisunnuntai

Viesti Kirjoittaja HotPants »

Runkkis kirjoitti: Pitäisikö laittaa lakanat tänä yönä? Ei taida jaksaa... Miten minusta onkin tullut nyt näin avuton? Tarvitsen tosiaan naisen...
Ai potkimaan vauhtia sun lakanoiden vaihtamishommaan? Turha meinaan luulla että kukaan cool kimma alkaisi väsätä lakanoiden kanssa muuten kuin huvimielessä.
Omat sotkut, omat korjaukset!
<3
Runkkis

Re: Seksisunnuntai

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

HotPants kirjoitti:
Runkkis kirjoitti: Pitäisikö laittaa lakanat tänä yönä? Ei taida jaksaa... Miten minusta onkin tullut nyt näin avuton? Tarvitsen tosiaan naisen...
Ai potkimaan vauhtia sun lakanoiden vaihtamishommaan? Turha meinaan luulla että kukaan cool kimma alkaisi väsätä lakanoiden kanssa muuten kuin huvimielessä.
Omat sotkut, omat korjaukset!
Mä en olekkaan cool... Joten olen coolia voi vaatiakkaan...

Välillä saan epäcooleja sotkemaan niitä lakanoita, mutta jos joku semicool tulisi vaihtamaan ne?!?
Avatar
HotPants
Elämätön Kitisijä
Viestit: 444
Liittynyt: 05.09.2005 2:24

Re: Seksisunnuntai

Viesti Kirjoittaja HotPants »

Runkkis kirjoitti: Mä en olekkaan cool... Joten olen coolia voi vaatiakkaan...

Välillä saan epäcooleja sotkemaan niitä lakanoita, mutta jos joku semicool tulisi vaihtamaan ne?!?
Skoijaat. Sunkin kuvagalleria on katottu meinaan.

En oo koskaan tavannut semicooleja tyyppejä, että en tiiä onko niitä olemassa! Hankala metafyysinen ongelma, mun mielestä.
<3
Runkkis

Re: Seksisunnuntai

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

HotPants kirjoitti:
Runkkis kirjoitti: Mä en olekkaan cool... Joten olen coolia voi vaatiakkaan...

Välillä saan epäcooleja sotkemaan niitä lakanoita, mutta jos joku semicool tulisi vaihtamaan ne?!?
Skoijaat. Sunkin kuvagalleria on katottu meinaan.

En oo koskaan tavannut semicooleja tyyppejä, että en tiiä onko niitä olemassa! Hankala metafyysinen ongelma, mun mielestä.
Mun on pakko olla epäcool vaikka niinq röökaan... en niiq tiiä mitä skoijaaminen meinaa... pitäiskö kuukletaa niin tietäis mitä nuoriso pamlaa?!?
Avatar
HotPants
Elämätön Kitisijä
Viestit: 444
Liittynyt: 05.09.2005 2:24

Re: Seksisunnuntai

Viesti Kirjoittaja HotPants »

Runkkis kirjoitti: Mun on pakko olla epäcool vaikka niinq röökaan... en niiq tiiä mitä skoijaaminen meinaa... pitäiskö kuukletaa niin tietäis mitä nuoriso pamlaa?!?
Sulla on sisäisiä ristiriitoja, kässään! Mut jos vaan pidät ton fledas tollein epäjärkässä, se takaa sulle sen että oot cool. Trust me.
Skoijata = huijata.
<3
hermine

Re: Seksisunnuntai

Viesti Kirjoittaja hermine »

Turbohaltija kirjoitti:Maailmankaikkeuden eniten panetusta aiheuttava kirjallinen teos on Brealey & Myersin Principles of corporate finance! Vai mitä sanotte tästä:

Deriving WACC
We start with a firm’s expected operating cash flows C1, C2, ... , CT. With all-equity financing, these flows would be discounted at the opportunity cost of capital r. But we assume the firm is financed with debt at a constant ratio L. That is, it follows Financing Rule 2 (pp. 560-563), so that D/V = L in each future period.
Consider firm value in the next-to-last period: VT-1 = DT-1 + ET-1. We can write the total cash payoff to debt and equity investors in two ways:
Cash payoff in T = CT + TCT rD DT-1
= VT-1 (1+rD D/V + rE E/V)
TC rD D is the interest tax shield. Equate the two expressions and solve for VT-1 as a function of CT.
CT + TC D = VT-1 (1 + rD D/V + rE E/V)
Uuuuh :kontrolli: (mikähän olis tyttöversio tuolle) Mä en kyllä uskalla kauhean pitkään edes lukea tuota, ettei tuu samat efektit kuin aikanaan matikan kirjoituksiin päntätessä.

Milloihan joku keksii alkaa hyödyntää epäilemättä pullollaan kiimaisia ihmisiä olevia kurssikirjalukusaleja seuranhakutarkoituksiin?
Runkkis

Re: Seksisunnuntai

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

Taidan polttaa itselleni vielä yhden absinttipaukun vaikka poskia hieman lämmittääkin... Hullunruohoa hullulle..
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Seksisunnuntai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Mulla ois aivan järkyttävän ihana jääkylmä ½l pullo Karjalaa tuolla, mutta en tiedä onko oikein mitään järkee juoda sitä nyt just.. Himottais kyllä aika palijo.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Seksisunnuntai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

irmelianneli kirjoitti:Mulla ois aivan järkyttävän ihana jääkylmä ½l pullo Karjalaa tuolla, mutta en tiedä onko oikein mitään järkee juoda sitä nyt just.. Himottais kyllä aika palijo.
Kandee. Se voi pilaantua muuten aika äkkii. Tää jois teetä ja lähtis nukkumaan... tässä kohta....
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Runkkis

Re: Seksisunnuntai

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

Höh! Mokomat absintit pamahtivat päähän.. Nyt pikkuhönössä kaipaisi taas seuraa... Ei tässä kalsareita ollut tarkoituis vetäistä
Nowaysis

Re: Seksisunnuntai

Viesti Kirjoittaja Nowaysis »

Ei seksiä tänään, mutta pakkasta aivan tarpeeksi. The Hell is, seemingly, freezing over. However, kevät on kuitenkin selvästi lähestymässä. That's all from BBC news. Good night!
Pikku-Akka

Re: Seksisunnuntai

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

Saunottu ja pikkuannos seksiä saatu. Alkupaloja vasta...
Vastaa Viestiin