Seksisunnuntai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Seksisunnuntai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mä menen huomenna uimaan töitten jälkeen. Meillä on semmonen puolisokeiden uimaseura, jätetään silmälasit pukukaappiin ja sit hortoillaan ja toivotaan, että löydetään altaaseen asti. Jännittäää.

Mulla on niin tylsä sunnuntai kun vaan voi olla. Ruokaa olen kohta syönyt noin kolmen-neljän päivän edestä, mutta onpa sitten mitä kuluttaa uidessa. Telkkarikaan ei oikein jaksa kiinnostaa, vaikka sieltä ihan kohtuullista ohjelmaa tuleekin. Sunnuntait on vaan niin parisuhdepäiviä, kuuluis halia ja pussailla ja painia peiton alla. *huokaus*

Edit: Ehkä mä voisin ottaa itselleni sunnuntaimiehen, se tulis tänne aina leikkimään mun kans söpöä pariskuntaa sunnuntaisin ja lähtis maanantaina viikoks omaan elämäänsä.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
slam

Re: Seksisunnuntai

Viesti Kirjoittaja slam »

kohta pitäisi lähteä kahtomaan videota... niapuriin...
MarthaFocker

Re: Seksisunnuntai

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Lolita kirjoitti:Mä menen huomenna uimaan töitten jälkeen. Meillä on semmonen puolisokeiden uimaseura, jätetään silmälasit pukukaappiin ja sit hortoillaan ja toivotaan, että löydetään altaaseen asti. Jännittäää.
Aaaaahaaa te olette sitä porukkaa, joka aiheuttaa hässäköitä kun eivät erota kaksilahkeisen kuvaa yksilahkeisesta. Helkutin nelisilmät.
Yönmustaritari

Re: Seksisunnuntai

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Runkkis kirjoitti:
Yönmustaritari kirjoitti:
Runkkis kirjoitti:Vatsa ei kestä enään kahvia, mutta pakko juoda.
Kylmä kahvi kaunistaa sano.

Töissä sanoivat minulle, että ei taidan maha kuitenkaan kestää sitä mitä naama vaatisi.

Nauroivat päälle, joten jouduin hakkaamaan niitä viivaimella kunnes hiljenivät.
Itse suosin alkoholia ja aina välillä yritän juoda itseni hyvännäköiseksi. Viina ja/tai rahat vaan loppuvat yleensä kesken..
Juu niin minäkin.

"Juo ittes mukavaks sillä aikaa kun minä juon sut hyvän näköseksi"-tyyliin
Yönmustaritari

Re: Seksisunnuntai

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Mikä toi uusi remontti-paska-ohjelma oikein taas on.

Siinä noi prätkäharrastajat on joku uusi julkisuuden kipeä, kerrotalojen paskalasten vanhemmiksi tulevat. Nehän oli siinä hiton kokkausohjelmassa. Ne ei varmaan töitä edes tee vaan rakentaa tulevaisuutensa lööppien varaan kuin Nykänen.
ninnithequeen

Re: Seksisunnuntai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Lolita kirjoitti:Mä menen huomenna uimaan töitten jälkeen. Meillä on semmonen puolisokeiden uimaseura, jätetään silmälasit pukukaappiin ja sit hortoillaan ja toivotaan, että löydetään altaaseen asti.
Nyt joutu repee. Sillee oikeesti.

Vanhempien luona kylässä, firmassakin tuossa vierailtu, uusi auto koe-ajettu ja nyt kohti itä-Helsinkiä saunomaan perheen kanssa. Puuh. Rankka päivä.
Yönmustaritari

Re: Seksisunnuntai

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Yönmustaritari kirjoitti:Mikä toi uusi remontti-paska-ohjelma oikein taas on.

Siinä noi prätkäharrastajat on joku uusi julkisuuden kipeä, kerrotalojen paskalasten vanhemmiksi tulevat. Nehän oli siinä hiton kokkausohjelmassa. Ne ei varmaan töitä edes tee vaan rakentaa tulevaisuutensa lööppien varaan kuin Nykänen.
Nih. Voi elämän käsi niin. Alko vituttaa toi ohjelma niiku ihan vitusti heti.
aimohaiku

Re: Seksisunnuntai

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Asiat on sekaisin kuin Haminan kaupunki. :(

Päässä pyörii kummallisia ajatuksia ja vanha harrastus, tupakointi on palannut päivittäiseen toimintaani. Onneksi huomenna pääsee taas töihin. Nyt lähden kokeilemaan, auttaisiko elokuva tähän ressiin...
Turbohaltija

Re: Seksisunnuntai

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Lolita kirjoitti:

Edit: Ehkä mä voisin ottaa itselleni sunnuntaimiehen, se tulis tänne aina leikkimään mun kans söpöä pariskuntaa sunnuntaisin ja lähtis maanantaina viikoks omaan elämäänsä.
Eikös sulla viime vuonna ollut tuollainen mies? Sehän oli muistaakseni aika hyvä tyyppi, mäkin tykkäsin siitä.

Enpä ole paljon lukenut tänään. Nyt kova rypistys ennen nukkumattia. Huomiseksi uhkailivat vielä töilläkin.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Seksisunnuntai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Turbohaltija kirjoitti:
Lolita kirjoitti:

Edit: Ehkä mä voisin ottaa itselleni sunnuntaimiehen, se tulis tänne aina leikkimään mun kans söpöä pariskuntaa sunnuntaisin ja lähtis maanantaina viikoks omaan elämäänsä.
Eikös sulla viime vuonna ollut tuollainen mies? Sehän oli muistaakseni aika hyvä tyyppi, mäkin tykkäsin siitä.
:h: Hassu olet
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Edith

Re: Seksisunnuntai

Viesti Kirjoittaja Edith »

Mulla on just nyt niin tylsää kirjotelmieni parissa, että seksikin vois olla kivempaa kuin tää. Voiskos jostain varata itselleen jo kesämiehen? Nyt ei ehtis mitään ja koko kesää ei sitten viittis käyttää sellasta ettiessä.
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: Seksisunnuntai

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

Terveisiä rukalta! Loistava keli, hiukan ehkä viileää mutta tarkenee. Ollaan kelkkailtu ja grillattu makkaraa, huomenna mäkeen! :hep:
ninnithequeen

Re: Seksisunnuntai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Tytär kiersi koko asunnon ympäri, katsoi joka nurkan, näytti miettiväiseltä, kunnes rohkaisi mielensä ja kysyi: "äiti, missä minun kylpyammeeni on?"

Paha äiti oli pileitten ajaksi moisen kapistuksen piilottanut :lol:


Nyt alkaa koneen kytkeminen. Wish us luck. Ettei tarvii tän paskan telkkarin kautta enää kityillä :paavi:
slam

Re: Seksisunnuntai

Viesti Kirjoittaja slam »

ninnithequeen kirjoitti:

Nyt alkaa koneen kytkeminen. Wish us luck. Ettei tarvii tän paskan telkkarin kautta enää kityillä :paavi:
uusi masiina?
Pikku-Akka

Re: Seksisunnuntai

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

On ollut kaikin puolin kiireinen päivä. Aamulla heräsin jo kahdeksalta, ja kahvikupillisen jälkeen siivottiin koko kämppä. Tuli ihanan siistiä! Hyvällä omatunnolla käytiiin sitten treffeillä ton oman kullan kanssa, ihan perinteisesti pitsalla ja leffassa. Jopa pusuteltiin siellä leffateatterin hämyssä. :h: Ja syötiin kauhean iso laatikollinen poppareita. Nyt janottaa...
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Seksisunnuntai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Ei hyvvää päevää, voiko olla mitään tylsempää ja nolompaa ku joku missikisa?! Huh.

Nyt on puhtaat valkeat lakanat sängyssä vaihdettuna. Mukavaa pötkähtää sinne ihanien tuoksuvien vällyjen väliin sitten. V**uttaa vaan yksin sinne vällyihin ängetä. Haluais kyllä jonkun mukkaan.
slam

Re: Seksisunnuntai

Viesti Kirjoittaja slam »

irmelianneli kirjoitti:Ei hyvvää päevää, voiko olla mitään tylsempää ja nolompaa ku joku missikisa?! Huh.

Nyt on puhtaat valkeat lakanat sängyssä vaihdettuna. Mukavaa pötkähtää sinne ihanien tuoksuvien vällyjen väliin sitten. V**uttaa vaan yksin sinne vällyihin ängetä. Haluais kyllä jonkun mukkaan.
ok. mut olet vaan niin vidun kaukana. :P
Turbohaltija

Re: Seksisunnuntai

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

irmelianneli kirjoitti: V**uttaa vaan yksin sinne vällyihin ängetä. Haluais kyllä jonkun mukkaan.
Me ollaan hengessä mukana? :wink:
Edith

Re: Seksisunnuntai

Viesti Kirjoittaja Edith »

... lässyn-lässyn... kielen monimuotoisuus... lässyn-lässyn... rikkaus... kaikilla oltava oikeus osallistua keskusteluun... lässyn-lässyn... No, teksti on kuitenkin valmis. Lähtee opettajalle ihan kohta.
Avatar
KulisataN
Elämätön Kitisijä
Viestit: 368
Liittynyt: 17.12.2005 16:47
Paikkakunta: Manala

Re: Seksisunnuntai

Viesti Kirjoittaja KulisataN »

Turbohaltija kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti: V**uttaa vaan yksin sinne vällyihin ängetä. Haluais kyllä jonkun mukkaan.
Me ollaan hengessä mukana? :wink:

:komp:
Truth fears no trial
Turbohaltija

Re: Seksisunnuntai

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Edith kirjoitti:... lässyn-lässyn... kielen monimuotoisuus... lässyn-lässyn... rikkaus... kaikilla oltava oikeus osallistua keskusteluun... lässyn-lässyn... No, teksti on kuitenkin valmis. Lähtee opettajalle ihan kohta.
Eikö ole muuten hienoa? Kaikkein turhimmat esseeni koskaan olen kirjoittanut kasvatustieteen opinnoissa. Kasvatustiede on tieteenä outo ameeba. Voit selittää vaikka mitä paskaa ja kaikki menee läpi. Meitä kehotettiin reflektoimaan koko ajan. Lopuksi piti kirjoittaa joku iso yhteenveto koko vuoden reflektoinneista, jota opettaja ei sitten loppujen lopuksi halunnut edes lukea.
Edith

Re: Seksisunnuntai

Viesti Kirjoittaja Edith »

Turbohaltija kirjoitti: Eikö ole muuten hienoa? Kaikkein turhimmat esseeni koskaan olen kirjoittanut kasvatustieteen opinnoissa. Kasvatustiede on tieteenä outo ameeba. Voit selittää vaikka mitä paskaa ja kaikki menee läpi. Meitä kehotettiin reflektoimaan koko ajan. Lopuksi piti kirjoittaa joku iso yhteenveto koko vuoden reflektoinneista, jota opettaja ei sitten loppujen lopuksi halunnut edes lukea.
Juu, nyt oli tehtävänä kommentoida tuommoista ihan hitonmoisia itsestäänselvyyksiä sisältävää ns. tieteellistä artikkelia. No, milläs sitä kommentoi kuin komppailemalla ja heittelemällä mukaan vielä itsestäänselvempää lässyn-läätä? Kasvatustiedettä ei mun hermoilla mentäis montakaan minuuttia.
ninnithequeen

Re: Seksisunnuntai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ninnistä tuli Miss Suomi. Muahahaha.

Kone toimii kuin unelma, voi tätä onnen päivää! Nyt saunahan, sitten oman kullan kainaloon juhlimaan missivuotta :D
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Seksisunnuntai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

KulisataN kirjoitti:
Turbohaltija kirjoitti:
slam kirjoitti:ok. mut olet vaan niin vidun kaukana. :P
irmelianneli kirjoitti: V**uttaa vaan yksin sinne vällyihin ängetä. Haluais kyllä jonkun mukkaan.
Me ollaan hengessä mukana? :wink:

:komp:
Oih kiitos! Meitä on sitten kunnon kööri siellä vällyissä, henkisesti. Mikäs sen mukavampaa. Vielä halukkaita?
Viimeksi muokannut irmelianneli, 05.02.2006 20:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Edith

Re: Seksisunnuntai

Viesti Kirjoittaja Edith »

Mua alkaa muuten kohta panettaa ihan oikeesti, jos nää koulutehtävät ei tästä muutu. Outo ilmiö. Kaikkein suurinta panetusta minussa ikinä herättänyt kirja oli muuten Brownin ja Yulen "Discourse analysis", sitä lukiessa olis niiiiin todella vaikka pannut mielummin. Satoja sivuja asioita, joita kuka tahansa edes kerran keskusteluun osallistunut ajatteleva ihminen olisi tajunnut jo kauan sitten ilman kirjaakin.
Vastaa Viestiin