Seksisunnuntai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Turbohaltija

Seksisunnuntai

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Repikää siitä, mä meen sänkyyn Maailman taloushistorian kanssa, hyvää yötä! :wink:
Starflare

Re: Seksisunnuntai

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Turbohaltija kirjoitti:Repikää siitä, mä meen sänkyyn Maailman taloushistorian kanssa, hyvää yötä! :wink:
:?: Seksikästä :?:
Turbohaltija

Re: Seksisunnuntai

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Pääasia että minä olen kiihottunut.
slam

Re: Seksisunnuntai

Viesti Kirjoittaja slam »

Todellinen seksuaalinen sunnuntai.

-Pakkanen kiristyy ulkona
-kävin paikallisesessa räkälässä, joka on vanha kartano, ja siellä ei toimi ilmastointi yhtään. Saastainen tupakan katku. Pakenin pois.
bedlam

Re: Seksisunnuntai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Pieru
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Seksisunnuntai

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Pyllystä tulee pieru.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Seksisunnuntai

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

mustaenkeli kirjoitti:Pyllystä tulee pieru.
Mä tulin just bailuista. Yks jäbä istui mun sylissä ja mä luulin, että se pieraisi, mutta se olikin vain tekstari, joka tuli mun kännykkään, joka oli taskussa.
Kikkelis kokkelis.
mustanikki

Re: Seksisunnuntai

Viesti Kirjoittaja mustanikki »

Keikaus kirjoitti: Kuulostaa hyvältä palstalta. Mikäs se osoite onkaan? Ja mistä saa miehen, joka on imenyt toisen miehen kullia?
Kitystä. Onhan muutama ilmoittautunutkin ja varmaan on muitakin.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Seksisunnuntai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Yritän mennä nukkumaan huolimatta vieraista tutuista..
Pyyhin Netikettiin..
tonttu

Re: Seksisunnuntai

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Tää on muuten ihan aikuisten oikeesti seksisunnuntai tiiäx niiq sillee. :P
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Seksisunnuntai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Hä. Seksistä tietookaa.. Mikä se o? Ois ollu ehkä parempi lähtee tyttöin kaa tanssimestaan, mut ku ei, luonto vetää vitun kaikenmaailman hevimestoihin jossa pelkkiä hulluja hyörii näköjään. Kerranki ku ois jorata saattanu ni 'hyörimis'kumppani paiskoo seinille (taiisiis huom. y ritt tää) . ja silleen, railakasta. join kaikki maholliset lähellä olevat tuopit ja häivyin himaan. Kotona on mukava olla ja paras. varsinkin ku on vieä tota glögsää ja
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Seksisunnuntai

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Eipä seksiä tänään, ei. Vielä parikymmentä yötä... Jaksan odottaa, hyvää kannattaa odottaa.

Äääh. Ärsyttää. No mutta, tyhmästä päästä kärsii koko kroppa.
Jooh. Varmaan kohta runq ja nuq. Ehkä kohta. Ehkä.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Avatar
Dryad
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 139
Liittynyt: 03.09.2005 21:03

Re: Seksisunnuntai

Viesti Kirjoittaja Dryad »

Kun saiskin... Ei viitti alkaa toista herätteleen.
Be a good animal, true to your animal instincts.
Dumari

Re: Seksisunnuntai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

No sex here, varmistin sen vielä sillä etten lähtenyt mihkään puis kotoa, vaikka ties kuinka moneen suuntaan ruinattiin mua lähteen. Viimeisessä vaihtoehdossa olis sentään ollut nais-suraa tiedossa, mutta ehkä sitä vois tänään yrittää tsemppailla.

edit: kai se on nykäistävä perinteiset sunnuntai-jurrit, koska se tapa tuli jo aloitettua viime viikolla :D
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Seksisunnuntai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Kai se on pakko stoppaa vehkeet ja yrittää jotain muka unta kuulaan.. tai jotain, muka
Dumari

Re: Seksisunnuntai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

irmelianneli kirjoitti:Kai se on pakko stoppaa vehkeet ja yrittää jotain muka unta kuulaan.. tai jotain, muka
Jos simmut sammuu, niin sittenhän se on laitettava päätä tyynyyn. Mietin just ite jossitä jättäs yöunet väliin, mutta sitten ei tulis huomisesta baareilusta mitään :D

Kovo täytyy defragata, joten vielä ei käydä koisimaan.
RolloTomasi

Re: Seksisunnuntai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

HuomeNta =)

Koko lauantai mennyt kadonnutta opiskelumotivaatiota etsiessä. On se kumma, miten yksi pieni väärään aikaan sanottu sana voi häiritä koko mieltä niin pahasti, että menettää uskonsa itseensä ja opiskeluunsa täysin. Ainakin hetkeksi. Kadonnutta uskoa etsimässä... Perkele. Kai sitä on vain tehtävä ilman uskoa ja itseluottamuksen rippeitä. Tosiasiahan on, että alani on täysin merkityksetön koko ihmiskunnalle, kuten sekin, että kannan syyllisyyttä itsekkäästä valinnasta, mutta väärään aikaan sellaisen asian vihjaaminen, että sen pitäisi olla minullekin vain sylkykuppi tai huono vitsi, on suoraan sanottuna päähän potkimista. Ei sen kummempia. Potkin takasin heti kun jaksan.

Hyvää sunnuntaita.
Dumari

Re: Seksisunnuntai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Kovot defragattu.

Kyllä ne sitkeät sissit jaksaa riahua, perkeleet.

http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/Tan ... 5218631963
nypari

Re: Seksisunnuntai

Viesti Kirjoittaja nypari »

Subin Texas Hold´em piti hereillä yhteen, mutta läpi infernaalisen pakkasviiman löysin valtion sorvin. Mitään luovaa ei näin aikaisin kehity, lähden siis ulos konnajahtiin------->
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Seksisunnuntai

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Dumari kirjoitti: kai se on nykäistävä perinteiset sunnuntai-jurrit, koska se tapa tuli jo aloitettua viime viikolla
Juu eihän nyt noin pitkää ja kunniakasta traditiota paranis katkaista.
Perinteet kunniaan!
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
safi

Re: Seksisunnuntai

Viesti Kirjoittaja safi »

Eka kunnon vapaapäivä kolmeen viikkoon ja koiruudet herätti jo 8.00, että pitäis päästä ulos. Pakkasta vaatimattomat 25 astetta. Sen verran oli raikas ilma kävellä, että unen rippeet karisi nopsasti silmistä ja turha edes mennä yrittämään jos sais vielä unen päästä kiinni.

Sunnuntain nimeäminen on varsin osuva. Mikä oliskaan parempi tapa viettää kunnon pakkaspäivää, kun vällyjen välissä piehtarointi toisen lämpimästä ihosta nautiskellen, ilman kiirettä mihinkään.. uuh parempi ettei ajattele sen pidemmälle, kun tähän on mahdollisuus vasta muutaman tunnin päästä..
RolloTomasi

Re: Seksisunnuntai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Onko mahdollista, että ihminen vain pilailee kustannuksellasi ja nauraa selän takana? :roll: On. :think: Onhan? Muutun narriksi tässä, pahoin pelkään.

Olisi aikoinaan pitänyt ehtiä käymään salilla, niin olisi isompi pala. Nyt se on sellainen luun päälle kääräisty nahka.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Seksisunnuntai

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

RolloTomasi kirjoitti:Onko mahdollista, että ihminen vain pilailee kustannuksellasi ja nauraa selän takana? On. Onhan? Muutun narriksi tässä, pahoin pelkään.
Onhan se ja näinhän sitä joskus käy, mutta so what. Elä sinä rupea miksikään sen takia muuttumaan, kyllä se on ihan jonkun muun häpeä.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
RolloTomasi

Re: Seksisunnuntai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Lapitii kirjoitti: Onhan se ja näinhän sitä joskus käy, mutta so what. Elä sinä rupea miksikään sen takia muuttumaan, kyllä se on ihan jonkun muun häpeä.
Toisaalta tunne voi olla vain harhaisen mielen kuvitelmaa...

En mie muuttumaan ala, älä pelkää, kun en oikeastaan edes osaa.
Turbohaltija

Re: Seksisunnuntai

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

irmelianneli kirjoitti:Hä. Seksistä tietookaa.. Mikä se o?
Joo, tota mäkin itse asiassa mietin, mutta sitten löysin onneksi tämän:

http://fi.wikipedia.org/wiki/Seksi

Siinä se on! Seksi! Seksiii!

Treffit kahdeltatoista. Mun deitti-ilmoon on tullut jo neljä vastausta. Uuh---

Edit: Treffit peruuntuivat. Joudun sittenkin paneutumaan Principles of Corporate Finance-teoksen saloihin.... eiku mähän lähden kuntosalille, jee!
Viimeksi muokannut Turbohaltija, 05.02.2006 10:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vastaa Viestiin