Seksisunnuntai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Seksisunnuntai

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Yritin eläytyä Rollon tunnelmiin miettimällä itsetunnon sektorimalliin naiseuden tilalle kokemusta omasta kelpaavuudesta. Piti lopettaa kun tuntui niin ilkeältä. Jos itse kohtelee toisia hyvin eivätkä he siihen lempeydellä vastaa se on todellakin heidän häpeänsä. Minä kysyisin naiselta miten hänen suhteessaan menee koska vaikuttaa ettei hyvin. Olenkin aina ollut huono elämään täysin avoimissa tilanteissa, tarvitaan jotain suuntimaa.

Sunnuntai on hyvä päivä, puheenjohtajuuskukat alkavat lakastua mutta 100+ palautetta loistavasti organisoidusta tilaisuudesta lämmittävät vielä pitkään. Eläköönhuuto uusille kokemuksille!
Elämä kantaa, jos sen antaa
Elukka

Re: Seksisunnuntai

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Turbohaltija kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:Hä. Seksistä tietookaa.. Mikä se o?
Joo, tota mäkin itse asiassa mietin, mutta sitten löysin onneksi tämän:

http://fi.wikipedia.org/wiki/Seksi
Kyllä toi Wikipedia on sitten parhautta kun se kaiken tietää. :lol:
RolloTomasi

Re: Seksisunnuntai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Melnais kirjoitti:Yritin eläytyä Rollon tunnelmiin miettimällä itsetunnon sektorimalliin naiseuden tilalle kokemusta omasta kelpaavuudesta. Piti lopettaa kun tuntui niin ilkeältä. Jos itse kohtelee toisia hyvin eivätkä he siihen lempeydellä vastaa se on todellakin heidän häpeänsä. Minä kysyisin naiselta miten hänen suhteessaan menee koska vaikuttaa ettei hyvin.
Olen saanut sellaisen kuvan, että tytön suhteessa menee todella huonosti. Oikeastaan pienten eleiden, sanojen ja tapahtumien vuoksi, jos tämä olisi elokuvaa, olisin täysin vakuuttunut siitä. Osaisin jopa kertoa, millä tavalla asiat ovat. Mutta tämä ei ole elokuvaa, vaan elämää.

Minua hän kohtelee lempeydellä ja siihen kaikella sillä lempeydellä, mihin pystyn, vastaan. Toisaalta en osaa sanoa, onko tuo kaikki hänen lempeytensä pelkkää vittuilua. Muistoissa on liikaa huonoja kokemuksia.

Jos oikein tekstisi luin, niin toivotan sinulle Onnea!
T3000

Re: Seksisunnuntai

Viesti Kirjoittaja T3000 »

RolloTomasi kirjoitti:Minua hän kohtelee lempeydellä ja siihen kaikella sillä lempeydellä, mihin pystyn, vastaan. Toisaalta en osaa sanoa, onko tuo kaikki hänen lempeytensä pelkkää vittuilua. Muistoissa on liikaa huonoja kokemuksia.
En ole koskaan kuullut että lempeydellä kohtelu olisi vittuilua. Joskus on hyvä keskustella ihan suoraan siitä missä mennään, niin ei tarvitse arvailla.
killkill

Re: Seksisunnuntai

Viesti Kirjoittaja killkill »

[ ]
Viimeksi muokannut killkill, 06.02.2006 12:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
slam

Re: Seksisunnuntai

Viesti Kirjoittaja slam »

Voihan seksuaalinen käytös... Olisi pitänyt vain perjantaina jaksaa mennä Tämmerförseen yrittään seksuaalista lähestymistä... no, juu... every day...

En taida nussia koko vuonna. :P
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Seksisunnuntai

Viesti Kirjoittaja aasi »

:dream: Kylläpä nukutti makeasti.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
hebuli

Re: Seksisunnuntai

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Minä juon nyt kahvia! (ja teen hieman töitä)
RolloTomasi

Re: Seksisunnuntai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

T3000 kirjoitti: En ole koskaan kuullut että lempeydellä kohtelu olisi vittuilua. Joskus on hyvä keskustella ihan suoraan siitä missä mennään, niin ei tarvitse arvailla.
Se vain menee jotenkin niin yli, ettei sitä tiedä. Siihen yhdistettynä lähes kuukauden ajan kestäneet epäonnistuneet yritykset mennä kahville ihmisen kanssa, vaikka siihen ovat molemmat vaikuttaneet.

Huomenna tähän aikaan pitäisi tietää paremmin edes jotain, jos tuo ehtii koulutöiltään tai jaksaa (jup, eräänä päivänä kun olimme jo sopineet, hän ei päässyt väsymyksen vuoksi). Omat koulutyöni päätin laittaa sivuun pariksi tunniksi, muuten asia jää vaivaamaan liian pitkäksi aikaa.
slam

Re: Seksisunnuntai

Viesti Kirjoittaja slam »

aasi kirjoitti::dream:
taidan ottaa aamuvalvomisen jälkeen päiväunet... 8)
1108

Re: Seksisunnuntai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Uusin rekisteröitynyt käyttäjä on Dracula

Haista nyt jo vittu kusipää!!! :D

Minusta tuntuu että minua vainotaan...
ninnithequeen

Re: Seksisunnuntai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Voihan kiesus tätä oloa.
Kämppä ei ole kuin hävityksen kauhistus, mutta jotenkin tässä olotilassa tyhjien pullojen kerääminen ja kassiin laittaminen oli aivan ylitsepääsemätöntä. Suoriuduin kuitenkin. Ihan vaan sen takia, että eilen oli ylikivaa *kiitokset vielä osallistuneille*

Ja jos mä en perkele saa tänään sitä uutta konetta, ni sit männöö hermot lopullisesti. Tää telkkarin kautta nettaaminen EI ole kivaa :tiistai:
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Seksisunnuntai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Palailee mieleen miksi tuota alkomaahoolia ei ole tullut otettua pitkään aikaan.

Tai siis syy hakkaa lekalla takaraivoon.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
KulisataN
Elämätön Kitisijä
Viestit: 368
Liittynyt: 17.12.2005 16:47
Paikkakunta: Manala

Re: Seksisunnuntai

Viesti Kirjoittaja KulisataN »

Kaikki katsomaan yle-teema kanavaa, sieltä tulee ohjelma Ateljee: muodonmuutoksia (death)
Fantasian peruskuvastoa, elävät kuolleet, hirviöt ja koneet. Miksi haluamme pelätä?
Truth fears no trial
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Seksisunnuntai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Joku hoivaaja voisi tuoda pari semmista siiderinnimellä myytävää sokerivetteä. Mielellään pienessä nahkaisessa hoitsun asussa.

Ja ollavälittämättä valkosipulin yliannostuksen hajuvaikutuksista.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Seksisunnuntai

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Krabulaa!

Kinkerit kivat, happi heikko. Auttakee!!!
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
ninnithequeen

Re: Seksisunnuntai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Me lähetään hakee kohta uutta konetta!!!!! :cheer:

Se on sit eri asia toimiiko asetukset (tai jotkut, mä mitään näistä ymmärr)
AarneAnkka

Re: Seksisunnuntai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Elukka kirjoitti:http://fi.wikipedia.org/wiki/Seksi
Kyllä toi Wikipedia on sitten parhautta kun se kaiken tietää. :lol:
Lainaus: "Monet miehet pitävät siemennesteen purkautumisen aiheuttamasta tunteesta."

No hyvä kun kertoivat. :lol: Tosin ainoat tilanteet joilloin ihmiselimistö menettää proteiinia ovat verenvuoto ja siemenen syöksentä. Kyseessä on siis aika resursseja kuluttava toiminta. :think:
Dumari

Re: Seksisunnuntai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Lapitii kirjoitti:
Dumari kirjoitti: kai se on nykäistävä perinteiset sunnuntai-jurrit, koska se tapa tuli jo aloitettua viime viikolla
Juu eihän nyt noin pitkää ja kunniakasta traditiota paranis katkaista.
Perinteet kunniaan!
Etenkään nyt kun vielä mahdollisuus kyseiseen aktiviteettiin ja vielä seuraavanakin viikonloppuna vielä ehtii, mutta sitten pitää aloittaa siweellinen elämä(TM). Kotona tikuitta kävely luonnistuu ja kohtuu helposti, ulkona pakkasella kävely tuskin vieläkään on herkkua joten taksia kehiin kohta.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Seksisunnuntai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Päätä ei särje. Nälkä on, mutta ei ruokaa. Eilisen syömisetkin meni vähän ketuilleen kankkusen takia.. täytekakkupala, juustosarvi, ja öööh, siinäpä se :roll: ja sitten erilaisia alkoholeja runsaahkosti. Jos tänään vähän petrais.

Miksi mun tulostin ei toimi?!! :x Ihan uus kapine, eikä kuulu pihaustakaan masiinasta. Siis ihan kuallu. En tiiä yhtään mitä sille vois tehdä :? (heittää seinään?)
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Seksisunnuntai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Kirsikkanan seksisunnuntain kermavaahdon päälle löysin aivan ihanan t-paitakaupan. Mä haluan ne kaikki! http://www.traffic.fi

Muuten on aika tylsää, syöpöttelyä ja kissan kanssa leikkimistä. Paitsi, että nyt sekin nukkuu revittyään mun makuuhuoneen verhon ensin alas.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Seksisunnuntai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Herranjestas. Löytyi jääkaapista ½l pullo keskiolutta. Aivan ihanaa. Nyt minä kuitenkin juon kahvia. Ja ainiin! Löysin myös kassistani Exsattikullan sydämen! Ihanaa. Kiitos vielä! Nyt nautin sen kahvin kera :h:
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Seksisunnuntai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Tilasin tylsän päivän piristykseksi itselleni paidan, jossa lukee "Vittuako sitä pihtaamaan!" Ihanaa, sen lisäksi tilasin kyllä neljä muutakin paitaa... Vararikko jatkuu siis lottovoittoon asti.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Seksisunnuntai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Siis miten hitossa mä a i n a onnistun polttamaan kaiken?! :doh: Tuo uuni on ikivanha, mutta näämmä aivan liian helkutin tehokas.. Ei kerenny kissa sanua kun jo patonki kärähti tummanpuhuvaksi..
Turbohaltija

Re: Seksisunnuntai

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Lolita kirjoitti:Tilasin tylsän päivän piristykseksi itselleni paidan, jossa lukee "Vittuako sitä pihtaamaan!" Ihanaa, sen lisäksi tilasin kyllä neljä muutakin paitaa... Vararikko jatkuu siis lottovoittoon asti.
Mä taas haluaisin kirkkovenekravatin, lisätietoa tuolta:

http://www.anna.fi/?n=2&y=2005&p=23&id=1184539

Saatavana myös mm. kirkkovenekäsilaukkuja.
Vastaa Viestiin