Seksisunnuntai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Seksisunnuntai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Turbohaltija kirjoitti: Mä taas haluaisin kirkkovenekravatin, lisätietoa tuolta:

http://www.anna.fi/?n=2&y=2005&p=23&id=1184539

Saatavana myös mm. kirkkovenekäsilaukkuja.
Siitä vaan sitten tilaamaan ;)

http://www.mariannevalola.com/tilaa.htm
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Edith

Re: Seksisunnuntai

Viesti Kirjoittaja Edith »

Ressi. Ahristus. Kitytauko.
slam

Re: Seksisunnuntai

Viesti Kirjoittaja slam »

oppisin ehkä käyttään kravttia, jos se olisi tuollainen yllämainittu :)
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Seksisunnuntai

Viesti Kirjoittaja Melnais »

RolloTomasi kirjoitti: Olen saanut sellaisen kuvan, että tytön suhteessa menee todella huonosti. ... Jos oikein tekstisi luin, niin toivotan sinulle Onnea!
Kiitos! Hyvinhän tämä, kun tietää akilleenkantapäänsä siihen osaa suhtautua.

Kun parasta tahdon ajatella, voisihan olla että tyttö tukeutuu hengenheimolaiseen kun kokee suhteensa olevan karikolla. Ne jotka testailevat vastakkaista sukupuolta uittamalla heitä pitkässä siimassa välillä sisään kelaten ovat kyllä ihan muuta kuin lempeitä, joten tuskin tuossa sellaisesta on kyse. Ehkä hän vain uskoutuu sinulle koska tunnut sellaiselta että käytä tilannetta jossa hän on haavoittuvainen välittömästi hyväksesi. Sehän on luottamuksen osoitus ja osoittaa että olet hänen silmissään arvostettu.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Runkkis

Re: Seksisunnuntai

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

Töissä taas. Vatsa ei kestä enään kahvia, mutta pakko juoda. Nyt alkaa pikkuhiljaa olemaan väsy ja vapaan tarpeessa (mm.). Haluisin hieman piristystä ja järjestystä elämääni. Kaksi naista kävisi: Toinen pistäisi kämpän kuntoon ja toisen kanssa voisin harrastaa villiä seksiä. Vapaa ehtoisia Madonnaksi ja Huoraksi?!?
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Seksisunnuntai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Runkkis kirjoitti:Töissä taas. Vatsa ei kestä enään kahvia, mutta pakko juoda. Nyt alkaa pikkuhiljaa olemaan väsy ja vapaan tarpeessa (mm.). Haluisin hieman piristystä ja järjestystä elämääni. Kaksi naista kävisi: Toinen pistäisi kämpän kuntoon ja toisen kanssa voisin harrastaa villiä seksiä. Vapaa ehtoisia Madonnaksi ja Huoraksi?!?
Kumpikin passaa. Tykkäisin jo vähitellen vaikka pestä jonkun kalsareita ja poimia likaisia sukkia nurkista ja silittää sen paitoja. Olis ihanaa. Seksikin vois olla ihan mukiinmenevä harraste muistaakseni.
Runkkis

Re: Seksisunnuntai

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

irmelianneli kirjoitti:
Runkkis kirjoitti:Töissä taas. Vatsa ei kestä enään kahvia, mutta pakko juoda. Nyt alkaa pikkuhiljaa olemaan väsy ja vapaan tarpeessa (mm.). Haluisin hieman piristystä ja järjestystä elämääni. Kaksi naista kävisi: Toinen pistäisi kämpän kuntoon ja toisen kanssa voisin harrastaa villiä seksiä. Vapaa ehtoisia Madonnaksi ja Huoraksi?!?
Kumpikin passaa. Tykkäisin jo vähitellen vaikka pestä jonkun kalsareita ja poimia likaisia sukkia nurkista ja silittää sen paitoja. Olis ihanaa. Seksikin vois olla ihan mukiinmenevä harraste muistaakseni.
Parin viikon pesti? Voin maksaa lennot ja ylläpidon. Eikä siinä vielä kaikki. Saat pestä vessankin.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Seksisunnuntai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Runkkis kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:
Runkkis kirjoitti:Töissä taas. Vatsa ei kestä enään kahvia, mutta pakko juoda. Nyt alkaa pikkuhiljaa olemaan väsy ja vapaan tarpeessa (mm.). Haluisin hieman piristystä ja järjestystä elämääni. Kaksi naista kävisi: Toinen pistäisi kämpän kuntoon ja toisen kanssa voisin harrastaa villiä seksiä. Vapaa ehtoisia Madonnaksi ja Huoraksi?!?
Kumpikin passaa. Tykkäisin jo vähitellen vaikka pestä jonkun kalsareita ja poimia likaisia sukkia nurkista ja silittää sen paitoja. Olis ihanaa. Seksikin vois olla ihan mukiinmenevä harraste muistaakseni.
Parin viikon pesti? Voin maksaa lennot ja ylläpidon. Eikä siinä vielä kaikki. Saat pestä vessankin.
Mieletöntä! :cheer: Alkaahan sitä elämän tarkoitusta löytymään.
Runkkis

Re: Seksisunnuntai

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

Elämän tarkoitus on siis selvnnyt: Se olen MINÄ!!!

Hyvä että edes joku on ymmärtänyt sen. Olen lähes 30 vuotta yrittänyt viestittää muille, että maailma pyörii MINUN navan ympärillä. Se on hyvä napa! Ilmeisesti sitä on kovin vaikea ymmärtää.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Seksisunnuntai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Siis tää Kitykin pitäis räjäyttää.. Mä todellakin poltan jukoliste k a i k e n! Tällä kertaa kärähti perunat uuniin. Kannattaa kyllä hyvin tarkkaan varmaan harkita haluaako mut kodinhengettäreksi..
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Seksisunnuntai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Runkkis kirjoitti:Elämän tarkoitus on siis selvnnyt: Se olen MINÄ!!!

Hyvä että edes joku on ymmärtänyt sen. Olen lähes 30 vuotta yrittänyt viestittää muille, että maailma pyörii MINUN navan ympärillä. Se on hyvä napa! Ilmeisesti sitä on kovin vaikea ymmärtää.
Aijaaa, ei kyy mä siis sitä vessaa ajattelin lähinnä. Mut joo hei, mä oon kyllä käsittäny ett se on MUN napa jonka ympärillä kaikki pyörii. Sulla on nyt menny jotenki sekasin..?
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Seksisunnuntai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

:D

Exsatin sydän pelasti munkin eilisen illan. Maastossa käyty.
Oltiin E:n kanssa eilen joraamassa, huippukivaa! Yks mies kehui että mulla on hyvä perse ("kuiskasi" kaverilleen selkäni takana). Olikohan sillä silmissä vikaa? näillä levikkeillä?

Minua yritettiin iskeä, ehkä elämäni paras aloite jyväskyläläiseltä mieheltä, ratkiriemukasta :D
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Runkkis

Re: Seksisunnuntai

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

irmelianneli kirjoitti:
Runkkis kirjoitti:Elämän tarkoitus on siis selvnnyt: Se olen MINÄ!!!

Hyvä että edes joku on ymmärtänyt sen. Olen lähes 30 vuotta yrittänyt viestittää muille, että maailma pyörii MINUN navan ympärillä. Se on hyvä napa! Ilmeisesti sitä on kovin vaikea ymmärtää.
Aijaaa, ei kyy mä siis sitä vessaa ajattelin lähinnä. Mut joo hei, mä oon kyllä käsittäny ett se on MUN napa jonka ympärillä kaikki pyörii. Sulla on nyt menny jotenki sekasin..?
Paha mennä sanomaan, kun en ole sinun napaasi nähnyt. Oma napani on kuitenkin aika vetovoimainen. Sen verran sinne kertyy nukkaa, että jotain erikoista siinä pitää olla.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Seksisunnuntai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Georgina kirjoitti::D

Exsatin sydän pelasti munkin eilisen illan. Maastossa käyty.
Oltiin E:n kanssa eilen joraamassa, huippukivaa! Yks mies kehui että mulla on hyvä perse ("kuiskasi" kaverilleen selkäni takana). Olikohan sillä silmissä vikaa? näillä levikkeillä?

Minua yritettiin iskeä, ehkä elämäni paras aloite jyväskyläläiseltä mieheltä, ratkiriemukasta :D
Ihanaa ja lohdullista on se, että erilaiset ihmiset tykkää erilaisista perseistä!

Voi yritäs ny pysyä näissä oululaisissa! Ei nääs noista ulkomaalaisista koskaan tiiä, tiiätkö.
slam

Re: Seksisunnuntai

Viesti Kirjoittaja slam »

Kylmä olut kosahti taas auki... Toivoen pakkanen hieman lauhtuu, että pääsee laskemaan :)
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Seksisunnuntai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

irmelianneli kirjoitti: Voi yritäs ny pysyä näissä oululaisissa! Ei nääs noista ulkomaalaisista koskaan tiiä, tiiätkö.
No niin, mä olen monesti noihin ulkomaalaisiin sortunut. Mutta koitin nyt vähän asennoitua silleen että oon varattu, aika ahdistava tunne toisaalta... :roll:

Kukas sut siellä mestassa seinälle heitti?
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
slam

Re: Seksisunnuntai

Viesti Kirjoittaja slam »

Georgina kirjoitti::D

Exsatin sydän pelasti munkin eilisen illan. Maastossa käyty.
Oltiin E:n kanssa eilen joraamassa, huippukivaa! Yks mies kehui että mulla on hyvä perse ("kuiskasi" kaverilleen selkäni takana). Olikohan sillä silmissä vikaa? näillä levikkeillä?

Minua yritettiin iskeä, ehkä elämäni paras aloite jyväskyläläiseltä mieheltä, ratkiriemukasta :D
Kyllähän sulla hyvä takamus on. Erittäin hyvä.
Nighthawk

Re: Seksisunnuntai

Viesti Kirjoittaja Nighthawk »

Oi, huomen, tule jo. Lomaa, vapaata tiedossa. Tässä kun rupeaa oikeasti tuntumaan että paukut ovat lopussa. Perin harvinaista tämä kohdallani. Varmaan lobotomia-potilaankin ajatusmaailmassa on enemmän vilskettä mitä mun kuuppasessa tällä hetkellä.. Hyvää illanjatkoa, mie lähden kiitämään.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Seksisunnuntai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

slam kirjoitti:
Georgina kirjoitti: Olikohan sillä silmissä vikaa?
Kyllähän sulla hyvä takamus on. Erittäin hyvä.
:oops: Kiitos.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Seksisunnuntai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Georgina kirjoitti:Kukas sut siellä mestassa seinälle heitti?
Joku hullu jätkä, ku heiluin hyvää hyvyyttäni sen kans tanssilattialla sekunnin. Sillä oli vissiin vaan aika omintakeinen joraustyyli, meni ja sinkoili pitkin lattiaa ees taas ja välillä yritti käydä käsiks ja raahas sinne peräseinälle ja yritti nostella :roll: Luulin eka ett se on vaan joku ylirento äijä, ja taisin vähän pussaillakin vahingossa. Mut meni sit vähän pelottavaks loppupeleissä ni lähin 'tilaan tuoppia' ja häivyin pihalle.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Seksisunnuntai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

irmelianneli kirjoitti:taisin vähän pussaillakin vahingossa
Sulla on ollut äksöniä! voi perskele! Tosin mua odotti yks lämmin pussailija sängyssä kun tulin kotiin :h:
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Seksisunnuntai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Georgina kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:taisin vähän pussaillakin vahingossa
Sulla on ollut äksöniä! voi perskele!
No äksöniä mai ääääs. Yhtä hätästä pusua ja seinille heittelyä en vielä äksöniks kutsuis.. Mieluummin mä niitä kalsareita pyykkäisin ja pottuja keittelisin kotona kullalle. Siinä ois äksöniä tuplasti enemmän.
Yönmustaritari

Re: Seksisunnuntai

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Runkkis kirjoitti:Vatsa ei kestä enään kahvia, mutta pakko juoda.
Kylmä kahvi kaunistaa sano.

Töissä sanoivat minulle, että ei taidan maha kuitenkaan kestää sitä mitä naama vaatisi.

Nauroivat päälle, joten jouduin hakkaamaan niitä viivaimella kunnes hiljenivät.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Seksisunnuntai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

irmelianneli kirjoitti:
Georgina kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:taisin vähän pussaillakin vahingossa
Sulla on ollut äksöniä! voi perskele!
No äksöniä mai ääääs. Yhtä hätästä pusua ja seinille heittelyä en vielä äksöniks kutsuis.. Mieluummin mä niitä kalsareita pyykkäisin ja pottuja keittelisin kotona kullalle. Siinä ois äksöniä tuplasti enemmän.
joor äääs is nais :P

Et sitten ajatellut tuota helsingin tarjousta ottaa vastaan? Mä tulisin kuokkimaan sinne.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Runkkis

Re: Seksisunnuntai

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

Yönmustaritari kirjoitti:
Runkkis kirjoitti:Vatsa ei kestä enään kahvia, mutta pakko juoda.
Kylmä kahvi kaunistaa sano.

Töissä sanoivat minulle, että ei taidan maha kuitenkaan kestää sitä mitä naama vaatisi.

Nauroivat päälle, joten jouduin hakkaamaan niitä viivaimella kunnes hiljenivät.
Itse suosin alkoholia ja aina välillä yritän juoda itseni hyvännäköiseksi. Viina ja/tai rahat vaan loppuvat yleensä kesken..
Vastaa Viestiin