ManiaManiaManiaMaanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Aito_Johanna

Re: ManiaManiaManiaMaanantai

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Olipa käydä nolosti. Olin kirjoittanut selaimeen jo http:// kun onneksi viime hetkellä huomasin, että ai pärkkele, tuosta kapulasta on POWER ON ja sähköpostivalikkoni heijastuu parhaillaan atk-luokan valkokankaalle. Vähältä piti, etteivät oppilaat nähneet Kityn etusivun avautumista.

Nyt power on off ja voin kityillä rauhassa.
ninnithequeen

Re: ManiaManiaManiaMaanantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Aito_Johanna kirjoitti:Olipa käydä nolosti. Olin kirjoittanut selaimeen jo http:// kun onneksi viime hetkellä huomasin, että ai pärkkele, tuosta kapulasta on POWER ON ja sähköpostivalikkoni heijastuu parhaillaan atk-luokan valkokankaalle. Vähältä piti, etteivät oppilaat nähneet Kityn etusivun avautumista.
Muahaha.

Ja hyvällä tsägällä etusivulla olisi näkynyt tietysti kaikki Gattacan pillunkarva-kyselyt :rofl:
AarneAnkka

Re: ManiaManiaManiaMaanantai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Raportoin. Sähkötolppa oli lämmittänyt autoni mukavasti ennen lähtöä. Ihanan tarkoituksenmukaista. :h:

Uimasta poistuttuani kaikki kuitenkin meni joka käänteessä käteen, kun tuli hämminkiä uimahallikortin kanssa, oli kiire kokoukseen, ja virkailija puhui jostain vitun maksalaatikosta puhelimeen 6 minuuttia ennen kuin suostui palvelemaan minua. Niin, ja vielä töissä täräytin Twingollani työkaverin Audin puskuriin kolon kun parkkialueella oli niin käsittämättömän ahdasta.

Gnngnn. :x
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: ManiaManiaManiaMaanantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Nyt menee hommat päin mäntyä. Huomasin juuri suihkussä, että ahterista on kadonnut laardia ja vaaka tositi painon tippuneen. Noustahan sen piti, pentele. Tarvitaan siis lisää sikaa.

Ketuttaa sen verran, että taidan ottaa asiakkaalta vitutuslisän tuntipalkkaan.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
killkill

Re: ManiaManiaManiaMaanantai

Viesti Kirjoittaja killkill »

Bluntly kirjoitti:Nyt menee hommat päin mäntyä. Huomasin juuri suihkussä, että ahterista on kadonnut laardia ja vaaka tositi painon tippuneen.
Ikävä ihminen. Mä olen rääkännyt itseäni kohta pari viikkoa ja säälittävästi vasta kilo kadonnut ja sekin vissiin nestettä. Olo muuten on kyllä aika särmä.
Dumari

Re: ManiaManiaManiaMaanantai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Kävin pihalla 30min. Meinas naama hajota.
Kid

Re: ManiaManiaManiaMaanantai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Dumari kirjoitti:Kävin pihalla 30min. Meinas naama hajota.
Pitäs laittaa tosiaan kommandopipo päähän, ettei nenä tipu naamasta. Ja sit vois huudella törkeyksiä ihmisille kun ne ei tunnistais et kuka huutaa..
Enthu

Re: ManiaManiaManiaMaanantai

Viesti Kirjoittaja Enthu »

ninnithequeen kirjoitti:Huomenta. Kamala väsymys vieläkin lauantaista. Mä olen tulossa vanhaksi siis. Näin kamalia unia että hampaat irtoili, yök. Piti aamulla oikein tarkistaa että kaikki on tallessa :lol:
Aito_Johanna kirjoitti:Olipa käydä nolosti. Olin kirjoittanut selaimeen jo http:// kun onneksi viime hetkellä huomasin, että ai pärkkele, tuosta kapulasta on POWER ON ja sähköpostivalikkoni heijastuu parhaillaan atk-luokan valkokankaalle. Vähältä piti, etteivät oppilaat nähneet Kityn etusivun avautumista.

Nyt power on off ja voin kityillä rauhassa.

Ninni johtuisiko siitä kun mie pelottelin niillä unitekohampailla,että
aiheutin painajaisia :lol: :lol: :lol:

Aito Johanna sellaista sattuu, joskus matkailualan opiskeluaikoina oli atk-luokassa ollut tunti,opettaja olikin jättänyt Power On asentoon,
kohta kuului kaverin ääni vierestä "hei et varmaan haluu et sun henkilökohtaiset mailit näkyy koko luokalle" hupsistakeikkaa :rofl:

Onneksi Kityä ollut silloin vielä olemassakaan...

Ärgh... ajoissa pitää lähteä liikenteeseen,jotta ehdin 14:30 Malminkartanoon turisemaan joutavia&kuuntelemaan työvoimaohjaajien
sanahelinää,ei nappais millään mutta kun on PAKKO :!:
slam

Re: ManiaManiaManiaMaanantai

Viesti Kirjoittaja slam »

Ulkona on yhtä kylmä kuin pakkasukon perheriidan aikaan.

Syöntiä jatkamaan...
Runkkis

Re: ManiaManiaManiaMaanantai

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

Olen huomannut itsestäni, että mitä enemmän teen töitä tai on muuta kiireitä, sitä enemmän päästelen aivopierujani kityyn. Kun ei ole oikeaa elämää, niin e-elämää valtaa senkin pienen pätkän. Saa taas nähdä kuinka myöhään joudun täällä tänään viettämään aikaa. Huokaus!
Exsat

Re: ManiaManiaManiaMaanantai

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Linnut nussii ja mä syön salaattia. Protestoin! Tilanteen kuuluisi olla vähintäänkin päinvastainen. Kostoksi syön kanaa salaatissani, siitpä saavat, hyväkkäät!
ninnithequeen

Re: ManiaManiaManiaMaanantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Exsat kirjoitti:Linnut nussii ja mä syön salaattia. Protestoin! Tilanteen kuuluisi olla vähintäänkin päinvastainen. Kostoksi syön kanaa salaatissani, siitpä saavat, hyväkkäät!
Nyt joutu repee :D

Meidän kanit on kannibaaleja. Tytär on useastikin kaatanut niitten häkkiin kissojen kuivamuonaa. Tyytyväisenä ovat popsineet, kun eivät tiedä, että purkin kyljessä lukee "riistaa ja jänistä".
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: ManiaManiaManiaMaanantai

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Laiskottaa. Heräsin itsestään ennen kymmentä, olen hämmentynyt.
Kohta pitäisi raahautua pihalle katsomaan käynnistyykö tuo auton perkele näillä pakkasilla. Voisi jo hellittää, se edellinen -30:n jakso oli jo hieman liikaa sietokyvylleni. Tai siis ei se muuten, mutta kun perkele piti välillä käydä ulkonakin. Nyt mittari näyttää piirun päälle pariakymmentä, ja uloslähtö ei kiinnosta, mutta pakko kai se on, joka päivä tällä viikolla. Seuraava vapaapäivä ja sisällelukittautumispäivä on sunnuntai.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Exsat

Re: ManiaManiaManiaMaanantai

Viesti Kirjoittaja Exsat »

ninnithequeen kirjoitti: Meidän kanit on kannibaaleja. Tytär on useastikin kaatanut niitten häkkiin kissojen kuivamuonaa. Tyytyväisenä ovat popsineet, kun eivät tiedä, että purkin kyljessä lukee "riistaa ja jänistä".
Nääkin syö jauhelihaa, joten varmaan kana kelpaisi myös. Kananmunat ja kuoret ainakin maistuvat.
Elukka

Re: ManiaManiaManiaMaanantai

Viesti Kirjoittaja Elukka »

TeePeeKoo :swirl:
Ulkona on liian kylmä ja mulla on aivo jumissa. :|
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: ManiaManiaManiaMaanantai

Viesti Kirjoittaja cardic »

meite lahtee kyl ihan koht himaan nukkumaan. onneks naita sunnuntaiyovalvomisia ei taida olla seuraavan kerran ku vasta 50:n viikon kuluttua.
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: ManiaManiaManiaMaanantai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Kohta katsomaan naapurirappuun asuntoa. Vähän jänskättääpi. Tuntuis melko ideaalilta ihan kaikin puolin.
ninnithequeen

Re: ManiaManiaManiaMaanantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mies sai kolme päivää sairaslomaa, mikä sinänsä on kivaa. Siis se että se on kotona, ei se että se on kipee :D

Ulkona on upea pakkassää, mutta taitaa tuo lämmin sänky ja televisio houkutella enemmän...*laiskottaa*
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: ManiaManiaManiaMaanantai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Se oli ihana ja täydellinen! Remontin jälkeen siellä ei ole edes asunut ketään. Muuttoautoille ei olisi käyttöä kun roudaaminen tapahtuisi kymmenen metrin päähän. Liian hyvää ollakseen totta.. otaksun :?
Kid

Re: ManiaManiaManiaMaanantai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Mä pääsen Ateenaan!!!!11
Nowaysis

Re: ManiaManiaManiaMaanantai

Viesti Kirjoittaja Nowaysis »

Iiihanaakin iiihanampi talvipäivä! Ilmassa leijuu jääkiteitä, aurinko lämmittää niin suurella kivuudella että kävelin vapaaehtoisesti sen sijaan että olisin körötellyt bussilla. Nytkin sisällä jumiminen tuntuu jotenkin.. syntiseltä. Uuh.
1108

Re: ManiaManiaManiaMaanantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Hajoaa pää justiinsa tähän yritysesittelyn tekemiseen... *poks* Pääsis jo himaan ja torkuille...
RolloTomasi

Re: ManiaManiaManiaMaanantai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Hassua, ettei ole muuttunut juurikaan siitä, minkälainen oli 16-vuotiaana, ja vielä pelottavampaa on sen asian huomaaminen, ettei ole muuttunut juurikaan siitä, minkälainen oli 12-vuotiaana.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: ManiaManiaManiaMaanantai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

irmelianneli kirjoitti:Se oli ihana ja täydellinen! Remontin jälkeen siellä ei ole edes asunut ketään. Muuttoautoille ei olisi käyttöä kun roudaaminen tapahtuisi kymmenen metrin päähän. Liian hyvää ollakseen totta.. otaksun :?
TARJOA NAINEN TARJOA!!!!
Nyt et anna sen mennä nenän edestä. Ja käske niiden heti kertoa jos joku ylittää sun tarjouksen että voit korottaa.

*tupareita odotellessa* Hmm. Paitsi eka sais varmaan muuttokaljat.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
tonttu

Re: ManiaManiaManiaMaanantai

Viesti Kirjoittaja tonttu »

1108 kirjoitti:Pääsis jo himaan ja torkuille...
"torkuille" :jouden:
Vastaa Viestiin