ManiaManiaManiaMaanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
1108

Re: ManiaManiaManiaMaanantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

tonttu kirjoitti:
1108 kirjoitti:Pääsis jo himaan ja torkuille...
"torkuille" :jouden:
No niille, väsyttään niin että ei silmät pysy auki. Ja tää samperin teksti vilisee silmissä. ja vielä 1½h kärsittävänä ja
:krooh:
Kid

Re: ManiaManiaManiaMaanantai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Mulla on taas vaihteeks ihan sikatylsää töissä. Kävin taas jutteleen pomolle ja ens viikolla vihdoinkin saan sen puhelimen ja oman työpisteen. Tää viikko menee siis matkaa odotellen ja netissä surffaillen.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: ManiaManiaManiaMaanantai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Georgina kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:Se oli ihana ja täydellinen! Remontin jälkeen siellä ei ole edes asunut ketään. Muuttoautoille ei olisi käyttöä kun roudaaminen tapahtuisi kymmenen metrin päähän. Liian hyvää ollakseen totta.. otaksun :?
TARJOA NAINEN TARJOA!!!!
Nyt et anna sen mennä nenän edestä. Ja käske niiden heti kertoa jos joku ylittää sun tarjouksen että voit korottaa.

*tupareita odotellessa* Hmm. Paitsi eka sais varmaan muuttokaljat.
Ilmanmuutajamuutilman!! :D Tää oikeesti tuntuu kohtalolta.. joten eiköhän se puihin mene, kuten tapana on.

Nimim. optimistista elämänasennetta jo vuodesta -75
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: ManiaManiaManiaMaanantai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

irmelianneli kirjoitti:joten eiköhän se puihin mene
Käytitkö siellä kosteusmittaajaa? Kannattaa.

Entä vastikkeet? Ethän päädy tässä lähitulevaisuudessa maksamaan mitään törkeän isoa remonttivastiketta? Oot sä varmaan huomannut nämä, tuli vaan oma asunnon etsintä mieleen silloin kun oltiin ostamassa...
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: ManiaManiaManiaMaanantai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Georgina kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:joten eiköhän se puihin mene
Käytitkö siellä kosteusmittaajaa? Kannattaa.

Entä vastikkeet? Ethän päädy tässä lähitulevaisuudessa maksamaan mitään törkeän isoa remonttivastiketta? Oot sä varmaan huomannut nämä, tuli vaan oma asunnon etsintä mieleen silloin kun oltiin ostamassa...
En käyttänyt. Sinne on siis tänä vuonna ihan tehty remontti, kylppärit ja koko kämppä. Systerin mieshän kyllä on ammattilainen että se kyllä voi käydä mittaamassa taas, niinku on käyny tähänkin asti ku oon kämppiä käyny kattomassa. Viime kesänä munkin piti tyhjentää kellarikoppini ku täällä tehtiin pohjaviemärin uusinta tai joku. Muista rempoista ei ole päätetty. Julkisivuremppakin on tehty. Partsi on muuten pienempi ku nykyinen.. :? Mut kyllä mä sinne mahdun :) Ja lasitus on.

Juu, ja ei ne suostu kuulemma huutokauppaan :) Että siis eivät ilmottele jos joku toinen on tehnyt paremman tarjouksen.. Toki ilmoittavat heti mitä mieltä myyjä on mun tarjouksesta.
Kid

Re: ManiaManiaManiaMaanantai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Vieläkin ihan hemmetin tylsää..Joten kerronpa teille viikonlopustani.
Perjantaina nukahdin varmaan kymmenen aikaan, joten lauantaiaamuna olin jo kymmenen aikaan pirteenä keittelemässä nussulle kahvia.
Soittipa sitten työkaveri, että tarttis avaimet kun oli pakkasessa odottamassa viikonloppuduunaria, joka olikin jäänyt kotiin kaitsemaan sairasta lastaan.
Tiputin avaimet töihin ja sit lähettiin nussun kanssa Ikeaan shoppailemaan. Löytyhän sieltä yks ihana tv-kaappi, joka tosin meillä toimii vaatekaappina. Ja keittiöön ostettiin yks lisätaso. Päivä meni mukavasti kaappeja kasaillen ja ilta jälkiä siivoten. Tuli jopa illaksi yksi kutsu hyvään seuraan, mutta laiskuus ja ahdistus iski, joten jäimme kotiin laittamaan sitä kuntoon.
Sunnuntai meni salilla ja ruuanlaitossa. Jep.
Blaa Blaa..
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: ManiaManiaManiaMaanantai

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

ninnithequeen kirjoitti:Huomenta. Kamala väsymys vieläkin lauantaista. Mä olen tulossa vanhaksi siis. Näin kamalia unia että hampaat irtoili, yök. Piti aamulla oikein tarkistaa että kaikki on tallessa :lol:
Ei se mitään, koska Ninni on Suomen kaunein!
Kikkelis kokkelis.
ninnithequeen

Re: ManiaManiaManiaMaanantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Keikaus kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Huomenta. Kamala väsymys vieläkin lauantaista. Mä olen tulossa vanhaksi siis. Näin kamalia unia että hampaat irtoili, yök. Piti aamulla oikein tarkistaa että kaikki on tallessa :lol:
Ei se mitään, koska Ninni on Suomen kaunein!
Niin olenkin!

Huomenta päiväunilta. Teki hyvää ottaa vähän unta palloon. Muutenkin taitaa mennä koko päivä löhöillessä ja mässätessä, niin että kalorit paukkuu. Unkarilainen lihakeitto porisee ja vesi kielelle solisee...
AarneAnkka

Re: ManiaManiaManiaMaanantai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Siis täh. Äiti sai paskahalvauksen kun kerroin sille että annoin serkulleni ja vaimolleen häälahjaksi 200 euroa (kun haluamaani lahjaa ei löytynyt). Kuulemma viisi kybää olisi ollut ehdoton maksimi.

No ihan miten vaan.
Pikku-Akka

Re: ManiaManiaManiaMaanantai

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

Koskee poskionteloihin. EI TAAS! Toivottavasti tää olis vaan sitä,että oon purru hampaita yhteen yöllä. Tää jätti hammaskiskon kotikotiin viikonloppuna...
ninnithequeen

Re: ManiaManiaManiaMaanantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Pikku-Akka kirjoitti:Koskee poskionteloihin. EI TAAS! Toivottavasti tää olis vaan sitä,että oon purru hampaita yhteen yöllä. Tää jätti hammaskiskon kotikotiin viikonloppuna...
Hammaskiskon? Miksi sulla semmonen on ja siis öh, minkälainen se on?
Aito_Johanna

Re: ManiaManiaManiaMaanantai

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

AarneAnkka kirjoitti:Siis täh. Äiti sai paskahalvauksen kun kerroin sille että annoin serkulleni ja vaimolleen häälahjaksi 200 euroa (kun haluamaani lahjaa ei löytynyt). Kuulemma viisi kybää olisi ollut ehdoton maksimi.

No ihan miten vaan.
Et kai ole möllin alter ego? :shock: Sehän just kyseli tuosta rahan lahjoittamisesta häälahjaksi! Puhui tosin reippaasti suuremmista summista, menestyvä mies kun on :)
Elukka

Re: ManiaManiaManiaMaanantai

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Keikaus kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Huomenta. Kamala väsymys vieläkin lauantaista. Mä olen tulossa vanhaksi siis. Näin kamalia unia että hampaat irtoili, yök. Piti aamulla oikein tarkistaa että kaikki on tallessa :lol:
Ei se mitään, koska Ninni on Suomen kaunein!
Arvaa meinasko allekirjoittanut repeillä Satasen otsikoille tänään... :lol:
"Ninni on maan kaunein."
+
Mitäs mä sanoin! :P
Starflare

Re: ManiaManiaManiaMaanantai

Viesti Kirjoittaja Starflare »

kid kirjoitti:Mä pääsen Ateenaan!!!!11
Mäki haluuuuuun! Kateuden peikko mun hyytävi veren... Pääseekö jäniksenä mukaan?
Enthu

Re: ManiaManiaManiaMaanantai

Viesti Kirjoittaja Enthu »

ninnithequeen kirjoitti:
Pikku-Akka kirjoitti:Koskee poskionteloihin. EI TAAS! Toivottavasti tää olis vaan sitä,että oon purru hampaita yhteen yöllä. Tää jätti hammaskiskon kotikotiin viikonloppuna...
Hammaskiskon? Miksi sulla semmonen on ja siis öh, minkälainen se on?
Samanlainen muovinen purukaluston systeemi minkä näit mun suussa
viikonloppuna..ettei narskuttelis hampaitaan piloille,sano......
ninnithequeen

Re: ManiaManiaManiaMaanantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Elukka kirjoitti:
Keikaus kirjoitti: Ei se mitään, koska Ninni on Suomen kaunein!
Arvaa meinasko allekirjoittanut repeillä Satasen otsikoille tänään... :lol:
"Ninni on maan kaunein."
+
Mitäs mä sanoin! :P
Mä muuten pahoin pelkään, että meidän baarin seinät täyttyy semmosista kivoista lehtileikkeistä. Arvatkaa, jos siitä tulee joku kohumissi? Seiskat huutaa: "Ninni pyörittää kolmea miestä" tai "Ninni sikaili Turkulaisessa ravintolassa" tai "Ninni onkin oikeasti mies".

Voi kääk.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: ManiaManiaManiaMaanantai

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Enthu kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:
Pikku-Akka kirjoitti:Koskee poskionteloihin. EI TAAS! Toivottavasti tää olis vaan sitä,että oon purru hampaita yhteen yöllä. Tää jätti hammaskiskon kotikotiin viikonloppuna...
Hammaskiskon? Miksi sulla semmonen on ja siis öh, minkälainen se on?
Samanlainen muovinen purukaluston systeemi minkä näit mun suussa
viikonloppuna..ettei narskuttelis hampaitaan piloille,sano......

Mullakin on sellainen. Se kun on suussa, nukunkin paljon paremmin.
Kikkelis kokkelis.
nypari

Re: ManiaManiaManiaMaanantai

Viesti Kirjoittaja nypari »

Täältä löytyy kans hammaskisko/-muotti. Onneksi en ole joutunut käyttämään pariin vuoteen. Mä en oikeesti saanut nukuttua kunnolla, kun syljeneritys oli kiskon vuoksi liian voimakasta. Syy pitoon on hammaslääkärissä sijoiltaan mennyt leukanivel.
Runkkis

Re: ManiaManiaManiaMaanantai

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

Kiukku!!!

Vittu, kun taas vituttaa selvitellä muiden jälkiä ja pahoitella muiden töppäyksiä.

"Kiitos palautteestanne. Olen pahoillani saamastanne kohtelusta. Keskustelin ko. henkilöiden kanssa ja..... .... kiitokseski palautteestanne lahjoitan teille.... "

Pahoitellen

R. Tonttu
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: ManiaManiaManiaMaanantai

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Mulle tuli tänään varsin mielenkiintoista postia Kelasta. Mä kuulemma asun jossain ulkomailla ja oon pudonnut Suomen sosiaaliturvastakin :cheer: Kumma kyllä ne on silti maksaneet mulle opintotukea ja asumislisää tänne Suomen osoitteeseen syyskuusta lähtien.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: ManiaManiaManiaMaanantai

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

nypari kirjoitti:Täältä löytyy kans hammaskisko/-muotti. Onneksi en ole joutunut käyttämään pariin vuoteen. Mä en oikeesti saanut nukuttua kunnolla, kun syljeneritys oli kiskon vuoksi liian voimakasta. Syy pitoon on hammaslääkärissä sijoiltaan mennyt leukanivel.
Kuolaava Nypari, söpöä!
Kikkelis kokkelis.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: ManiaManiaManiaMaanantai

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Camilla kirjoitti:Mulle tuli tänään varsin mielenkiintoista postia Kelasta. Mä kuulemma asun jossain ulkomailla ja oon pudonnut Suomen sosiaaliturvastakin :cheer: Kumma kyllä ne on silti maksaneet mulle opintotukea ja asumislisää tänne Suomen osoitteeseen syyskuusta lähtien.
Minä taas muistan, kun joku väestörekisterikeskus soitteli mummulleni (olin mummun kämpässä yks kesä, kun mummu oli mökillä) ja tiedusteli, asuuko eräs ranskalainen nuoriherra asunnossa vielä. Sanoin, ettei asu, että on muuttanut ajat sitten pois ja oli ollut asunnossa vuokralla edellisen omistajan aikana. Väestörekisterin nainen kysyi, vielä, että onko ihan varmasti muuttanut pois. Joopa joo, ei kun mummullani oli pieni, tumma ranskalainen sängyn alla siltä varalta, että se haluaisi joskus leikkiä sen kanssa...
Kikkelis kokkelis.
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: ManiaManiaManiaMaanantai

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Keikaus kirjoitti:
Camilla kirjoitti:Mulle tuli tänään varsin mielenkiintoista postia Kelasta. Mä kuulemma asun jossain ulkomailla ja oon pudonnut Suomen sosiaaliturvastakin :cheer: Kumma kyllä ne on silti maksaneet mulle opintotukea ja asumislisää tänne Suomen osoitteeseen syyskuusta lähtien.
ei kun mummullani oli pieni, tumma

No ei oo karvaiset pöksyt kovin pitkälle puusta pudonnut kjäh.
Ollaan vaan ja nautitaan
Starflare

Re: ManiaManiaManiaMaanantai

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Kaveri tuossa soitteli ja sanoi tarjoavansa humalatilan, sweet! :P
ninnithequeen

Re: ManiaManiaManiaMaanantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Joo, aika mässäilyks meni tääkin päivä. Sängyssä makoiltu perheen kanssa ja katsottu hömppää. Tai no ukko lukee kirjaa Metallicasta ja minä katson hömppää...Nyt pistelen antaumuksella jäätelöä ja vaniljateetä hunajalla kupuuni. Ja illalla aion kruunata päiväni Täydellisillä Naisilla, lasillisella punaviiniä sekä muutamalla nokareella kermajuustoa. Niin ja saunalla tietysti. Vapaapäivät on ihania :h:
Vastaa Viestiin