ManiaManiaManiaMaanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

ManiaManiaManiaMaanantai

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Kotiteollisuus soi ja toisesta laajennuskorustani on kadonnut tiiviste. R.syttää.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Nowaysis

Re: ManiaManiaManiaMaanantai

Viesti Kirjoittaja Nowaysis »

Nuggeti-nuggeti-nuggumaan.Löysin Beatles-radiokanavan netistä.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: ManiaManiaManiaMaanantai

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Minäkin taidan tästä yrittää punkan pohjalle. Viimeksi eilen uhosin meneväni, mutta viiteen, vähän ylikin kelluin puolitajuissani koneella. Perhana, kai se on yritettävä normalisoida rytmiä, tai paremminkin yrittää hankkia itselleen jonkinlainen vuorokausirytmi.

Tänään alkaa kuuden työvuoron putki. Kiinnostaa kuten kiwin kilohinta, tai itseasiassa se kilohinta kiinnosttaakin; Lidlissä 99cent! Taidankin käydä joku päivä ostamassa kiwejä.

Perskeles sentään, nyt tajuttomaksi. Tai no, tajutonhan tuota olen ollut koko päivän. Jos nyt sinne nuq.
Muksaa maanantaita koko runkkariporukalle! :h:
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18752
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: ManiaManiaManiaMaanantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Tääl' on ny jotenki hiljaista..
Pitää varmaan rauhottua itekin..
Tai jos tuolla big rotherissa shättäis..
Oidipus-kompleksi, mutta..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: ManiaManiaManiaMaanantai

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

No nyt miee oikeesti meen... Joo joo.

Kauniita unia minulle! Ja muillekin. Yöt.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: ManiaManiaManiaMaanantai

Viesti Kirjoittaja cardic »

eka TPK

steelers voitti superbowlin. vasyttaa. vatsa kohta kuralla
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
slam

Re: ManiaManiaManiaMaanantai

Viesti Kirjoittaja slam »

Olishan minulla viinaa saappaan varressa, jospa alkaisi tekemään pian aamiaista...
Bhven

Re: ManiaManiaManiaMaanantai

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Kuva

"Homoudesta ja lespoudesta yritetään tehdä luonnollinen asia, mutta sitä se ei ole.
Minäkään en tankkaa autoa pakoputkeen vaan penastankkkiin."

Veli Saarikalle

sanajaylistys.org/

:D :D
RolloTomasi

Re: ManiaManiaManiaMaanantai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

HuomeNta =)

Länsirintamalla kaikki hiljaista.

Hyvää maanantaita.
Dumari

Re: ManiaManiaManiaMaanantai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Jurrissa.
AarneAnkka

Re: ManiaManiaManiaMaanantai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Huomenta! Nyt uiiiimaaaan. Toivottavasti ajastin sähkötolpan oikein. Tässä pakkasessa olisi inhaa istua hyiseen autoon eikä se pakkaskäynnistys hyvää autollekaan tee.
Faghag

Re: ManiaManiaManiaMaanantai

Viesti Kirjoittaja Faghag »

Ilmottaudun!! Olen siis hengissä, mutta työt vievät mennessään. Muuten elämä kunnossa: saan nuijaa tuheroon, kauhiasti pieren sängyssä edelleen ja treenaan tulevaa biksukautta varten. Elämä on ihmisen parasta aikaa.
Dumari

Re: ManiaManiaManiaMaanantai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Faghag kirjoitti:treenaan tulevaa biksukautta varten. Elämä on ihmisen parasta aikaa.
Samoin! Right back at you, kohta eli kahden tunnin päästä meen koisaa.
Dumari

Re: ManiaManiaManiaMaanantai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Katos perkelettä, sovin huomiseksi PK-seuraa (=päiväkänniseuraa). Jos oikein nappais niin vois yrittää tuota tytskää joka nukkuu tuos vieres, mutta asia ja päivä kerrallaan, huomenna PK-suraa.

Kohta ehkä koisaa.
Nowaysis

Re: ManiaManiaManiaMaanantai

Viesti Kirjoittaja Nowaysis »

Pakkasmittari näyttää toppahousupäivää.
killkill

Re: ManiaManiaManiaMaanantai

Viesti Kirjoittaja killkill »

Kerrassaan omituista. Ryyppäämättömän viikonlopun päälle ei teekään mieli ruveta ammuskelemaan automaattiaseilla ympäriinsä, kuten normaaleihin maanantaifiiliksiin kuuluu. Hämmentävää.
Starflare

Re: ManiaManiaManiaMaanantai

Viesti Kirjoittaja Starflare »

:krooh: Ei jumalauta mikä olo. Voisi yrittää saada pari tuntia unta jos vaikka helpottas.
Pikku-Akka

Re: ManiaManiaManiaMaanantai

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

Hyinen maanantai. Tää kone ei tykkää musta yhtään, jatkuvasti kuva pätkii ja loikkii. En vieläkään oikein ole toipunut eilisestä Matti-elokuvasta. Saati niistä poppareista, hyvä jos saa silmät auki--
ninnithequeen

Re: ManiaManiaManiaMaanantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Huomenta. Kamala väsymys vieläkin lauantaista. Mä olen tulossa vanhaksi siis. Näin kamalia unia että hampaat irtoili, yök. Piti aamulla oikein tarkistaa että kaikki on tallessa :lol:
Exsat

Re: ManiaManiaManiaMaanantai

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Huomenta!

Unirytmin normalisointi menossa. Kasilta ylös ja lukemaan naps! Tänään tulee ehkä uusi pöytä, jepu jee.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: ManiaManiaManiaMaanantai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Olipas vähän rankka viikonloppu omalla tavallaan. Nyt taas sit arkiaskareita, kai pitäis joskus siivotakin. Kolmen tunnin päästä asuntoa katsomaan naapurirapusta. Vähänkö ois unelmamuutto! Antakkee kaffiaa.

...ja uusi hiiri, kiitos! Pakko saada, tää on ihan jähmee ja invis! :x
ninnithequeen

Re: ManiaManiaManiaMaanantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mies on kipeenä, ja nyt se joutuu menemään lekuriin todistaakseen olevansa kuumeessa. Mä kun luulin että pari päivää saa flunssaa sairastaa ilman lääkärintodistusta? Siis miten se nyt oikein menee?
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: ManiaManiaManiaMaanantai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

ninnithequeen kirjoitti:Mies on kipeenä, ja nyt se joutuu menemään lekuriin todistaakseen olevansa kuumeessa. Mä kun luulin että pari päivää saa flunssaa sairastaa ilman lääkärintodistusta? Siis miten se nyt oikein menee?
Riippuu ihan paikasta. Entisessä työpaikassani sai omalla ilmoituksella olla kolme päivää pois, mutta kaikissa paikoissa ei ole sama käytäntö.
ninnithequeen

Re: ManiaManiaManiaMaanantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

irmelianneli kirjoitti: Riippuu ihan paikasta. Entisessä työpaikassani sai omalla ilmoituksella olla kolme päivää pois, mutta kaikissa paikoissa ei ole sama käytäntö.
Hmm. Mä luulin että tästä olis ihan lakikin, mutta ei kai sitten.
Kid

Re: ManiaManiaManiaMaanantai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Paleltaa ja silmät vuotaa. Äänikin vähän käheenä. Eli just sopivan sessikäs puhelinääni..
Tänään pitäs kysyy pomolta että saanko mä pari sermiä tohon selän taakke ja oman puhelimen. Kiva aina ravata lainaan toisilta kun tarttee soittaa.
Vastaa Viestiin