Tiistain aiheena tissit

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Kid

Re: Tiistain aiheena tissit

Viesti Kirjoittaja Kid »

Mä en osaa enää käyttää exceliä! Miten se komentorivi toimi.. tarttis saada rosentteja laskettuu.. :roll:
AarneAnkka

Re: Tiistain aiheena tissit

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Hyvä aihe tälle päivälle, jepujee.

Huomenta. Puku on nyt pesulassa. Rahat ovat myös vähissä, nyt pitäisi elää kuun loppuun asti 60 eurolla. Taidanpa joutua polttamaan vähän säästöjäni taas. Pitikö antaa se 200 euroa häälahjaksi? No piti.
1108

Re: Tiistain aiheena tissit

Viesti Kirjoittaja 1108 »

ninnithequeen kirjoitti:Ehtiikö sitä kahville?
Päivän ohjelma on aika kireä ja loppuu vasta 16.15 alkavalla päivän yhteenvedolla, jonka kestosta ei ole mitään tietoa.
Ja kun se on loppunut niin helvetinmoista kyytiä ja sitäkin nopeammin takas Tampereelle.
RolloTomasi

Re: Tiistain aiheena tissit

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

HuomeNta =)

Huomiseksi pieni projekti, torstaiksi toinen ja koe. Sen jälkeen voi levätä vähän pitempään.

Hyvää tiistaita.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tiistain aiheena tissit

Viesti Kirjoittaja Elppis »

*itkupotkuraivari* PERKELE!

Päätä särkee, 37.4C, ja karmea vitutus. Nostaako vitutus kuumetta? Argh, ei jaksa näin paskaa fiilistä ei.. Mä haluan vain omaan kotiin sänkyyn nukkumaan *hmph*
The great club outshines the individual, always and forever.
RolloTomasi

Re: Tiistain aiheena tissit

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Elppis kirjoitti:*itkupotkuraivari* PERKELE!
:boohoo:

Koita kestää ja jaksaa.
ElanorRaven

Re: Tiistain aiheena tissit

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Elppis kirjoitti:*itkupotkuraivari* PERKELE!

Päätä särkee, 37.4C, ja karmea vitutus. Nostaako vitutus kuumetta? Argh, ei jaksa näin paskaa fiilistä ei.. Mä haluan vain omaan kotiin sänkyyn nukkumaan *hmph*
Kuvittelenko vaan vai oletko ollut viimeiset kaksi viikkoa tai jotain kipeänä? Voi parka :(
ninnithequeen

Re: Tiistain aiheena tissit

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

1108 kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Ehtiikö sitä kahville?
Päivän ohjelma on aika kireä ja loppuu vasta 16.15 alkavalla päivän yhteenvedolla, jonka kestosta ei ole mitään tietoa.
Ja kun se on loppunut niin helvetinmoista kyytiä ja sitäkin nopeammin takas Tampereelle.
No niin mie arvelinkin.
Tosin mullakin on duunia, ja oon himassa vasta klo 16 jälkeen...
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tiistain aiheena tissit

Viesti Kirjoittaja Elppis »

ElanorRaven kirjoitti:
Elppis kirjoitti:*itkupotkuraivari* PERKELE!

Päätä särkee, 37.4C, ja karmea vitutus. Nostaako vitutus kuumetta? Argh, ei jaksa näin paskaa fiilistä ei.. Mä haluan vain omaan kotiin sänkyyn nukkumaan *hmph*
Kuvittelenko vaan vai oletko ollut viimeiset kaksi viikkoa tai jotain kipeänä? Voi parka :(
Kokoajan jotain, jos ei flunssaa, niin pää- / hartiakipuja. Sitten kun fyysiset kivut hellittää, niin tulee henkiset demonit. Tuntuu vähän siltä että voisin hautautua johonkin vähäksi aikaa, ihan yksin ja ihan hiljaa. Nousta sitten karhujen kanssa samaan aikaan valoisampaan vuodenaikaan.
The great club outshines the individual, always and forever.
ElanorRaven

Re: Tiistain aiheena tissit

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Elppis kirjoitti:Kokoajan jotain, jos ei flunssaa, niin pää- / hartiakipuja. Sitten kun fyysiset kivut hellittää, niin tulee henkiset demonit. Tuntuu vähän siltä että voisin hautautua johonkin vähäksi aikaa, ihan yksin ja ihan hiljaa. Nousta sitten karhujen kanssa samaan aikaan valoisampaan vuodenaikaan.
Voi sua ressukkaa :( Mutta ajattele, nyt on jo helmikuu eikä kauaa mene kun alkaa lumet sulamaan :) Kevätaurinko piristää väkisinkin! Odotan itse jo ihan into piukassa kesää, että pääsee pyöräilemään hiekkakuopille uimaan... Suunniteltiin siskon kanssa myös, että lähdettäisiin pyörillä kiertämään saariston rengastie, olisi varmaan hieno retki!
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tiistain aiheena tissit

Viesti Kirjoittaja Elppis »

ElanorRaven kirjoitti:.....
Kiitos :h:
The great club outshines the individual, always and forever.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tiistain aiheena tissit

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Mojo kirjoitti: Tissikuvia
Mulla taitaa olla melonit.

Näin muuten Ninnistä unta. Se tuli mun vanhempien luo yökylään. Sitä ennen me kuljettiin kaupungilla jossain Sokoksen tienoilla ja väisteltiin humalaisia hörhöjä. Ninnillä oli siinä unessa lyhyt Meg Ryan -tyyppinen kampaus.
Kikkelis kokkelis.
ninnithequeen

Re: Tiistain aiheena tissit

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Keikaus kirjoitti: Näin muuten Ninnistä unta. Se tuli mun vanhempien luo yökylään. Sitä ennen me kuljettiin kaupungilla jossain Sokoksen tienoilla ja väisteltiin humalaisia hörhöjä. Ninnillä oli siinä unessa lyhyt Meg Ryan -tyyppinen kampaus.
Miten musta tulee kaikille mieleen se Meg Ryan? En tajuu...Mut söpöö et näit musta unta :h:

Me lähetään ny perheen kans Itikseen kuolaamaan sisustusliikkeitä (taas). Mitään tuskin ostetaan, ei just nyt ole varaa. Saahan sitä kuolata ja hypistellä kaikkia ihania juttuja...
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tiistain aiheena tissit

Viesti Kirjoittaja Elppis »

ninnithequeen kirjoitti:Me lähetään ny perheen kans Itikseen kuolaamaan sisustusliikkeitä (taas). Mitään tuskin ostetaan, ei just nyt ole varaa. Saahan sitä kuolata ja hypistellä kaikkia ihania juttuja...
Pssssst! Miksette käy siellä Roihuvuoren/Siilitien uudessa sisustusliike-ostoskeskuksessa?
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Re: Tiistain aiheena tissit

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Elppis kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Me lähetään ny perheen kans Itikseen kuolaamaan sisustusliikkeitä (taas). Mitään tuskin ostetaan, ei just nyt ole varaa. Saahan sitä kuolata ja hypistellä kaikkia ihania juttuja...
Pssssst! Miksette käy siellä Roihuvuoren/Siilitien uudessa sisustusliike-ostoskeskuksessa?
:idea:
Ehdotetaan tätäkin. Meillä on koooko päivä aikaa.
Edith

Re: Tiistain aiheena tissit

Viesti Kirjoittaja Edith »

Että nukutti. Ei taida tulla mitään edes kolmesti viikossa nostelemaan rautaa -pyrinnöstä.
Nimitz

Re: Tiistain aiheena tissit

Viesti Kirjoittaja Nimitz »

Edith kirjoitti:Että nukutti. Ei taida tulla mitään edes kolmesti viikossa nostelemaan rautaa -pyrinnöstä.
Rip rap salille ... :p:
Kuin olis jo! 8)
Edith

Re: Tiistain aiheena tissit

Viesti Kirjoittaja Edith »

Nimitz kirjoitti: Rip rap salille ... :p:
Kuin olis jo! 8)
Näh, yleisen järjellisyysperiaatteen mukaisesti menen klo 12.15 alkavalle kielihistorian luennolle. Ja tänään on kyllä sellainen päivä, että ennen sinne menoa sallin itseni ostaa asemalta törkeän hintaisen cappuccinon ja yhtä lailla törkeän hintaisen voisarven. Vain niitä ajatellen saan itseni (toivottavasti) kohta liikenteeseen.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tiistain aiheena tissit

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Meille tulee torstaina uus työntekijä ja se kipattiin minun tutustutettavaksi, olen otettu. Mutta mä olenkin kiva ja mukava ja ystävällinen. Se on myös nuori, mikä on mukavaa, koska olen tehnyt täällä töitä äitini ikäisten naisten kanssa vuodesta -99.


Mitenkäs Elpan vointi? Oletko uimakunnossa? Tai edes poreallaskunnossa? Saunakunnossa? Koita jaksaa työpäivä, niin mä lupaan halata sua, mutta vaatteet päällä.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tiistain aiheena tissit

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Lolita kirjoitti:.


Mitenkäs Elpan vointi? Oletko uimakunnossa? Tai edes poreallaskunnossa? Saunakunnossa? Koita jaksaa työpäivä, niin mä lupaan halata sua, mutta vaatteet päällä.
Hahah, juu, vaatteet päällä kiitos :) Ilmoittelen tossa iltapäivällä tarpeeksi ajoissa onko kuumeilu lakannut. Lämpösenä en viitsi tulla yleisiin tiloihin uimaan ym., tiedä mitä pöpöjä sitä levittää... Sanoo henkilö joka on tänään lähes sairaalan aulassa töissä :vihelt:
The great club outshines the individual, always and forever.
Edith

Re: Tiistain aiheena tissit

Viesti Kirjoittaja Edith »

Lolita, hei, meillä oli puhetta, että mentäis tällä viikolla ehkä juomaan (kahvia?!) ja puhumaan panemisesta, mutta mä en kyllä tällä viikolla pysty. Joskus ens viikon puolivälin jälkeen voisin vasta alkaa miettiä, milloin saattaisin pystyä.
Exsat

Re: Tiistain aiheena tissit

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Aamusta ylös ja lukemaan. Nyt on lakisääteinen kahvitauko. Tänään ohjelmassa pilatesta ja vähän jotain aerobista. Peppu on vähän hassun tuntuinen eilisestä reenistä, kivusta nautintoon on matkaa pelottavan vähän...

Kiitos kovasti Ginalle eilisestä! :h: On muuten hiano pöytä.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tiistain aiheena tissit

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Edith kirjoitti:Lolita, hei, meillä oli puhetta, että mentäis tällä viikolla ehkä juomaan (kahvia?!) ja puhumaan panemisesta, mutta mä en kyllä tällä viikolla pysty. Joskus ens viikon puolivälin jälkeen voisin vasta alkaa miettiä, milloin saattaisin pystyä.
Siis palaamme asiaan ensi vikkolla.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
nypari

Re: Tiistain aiheena tissit

Viesti Kirjoittaja nypari »

Koti kliiniksi on teemana seuraavan pari tuntia, sillä aamupäivän hiihtolenkki siirtyi pakkasen vuoksi iltapäivälle, -20 on liikaa. Voisi ylipäätään ottaa päivän teemaksi "Hoida asiasi kuntoon hyvä mies!". Tästä tulikin mieleeni, että tilaanpa parturin, kun viikonloppuna olis reissu naisiin tiedossa. Alapääni trimmasin jo aamusta. Jatkakaa---->
tonttu

Re: Tiistain aiheena tissit

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Tissit huudettu! En miekään löytäny omia tissejäni tuosta...
Loistava päivä tänään ja hyvin nukuttu yö takana. Ja repeilyjä hyville jutuille. *tykkää*
Vastaa Viestiin