Tiistain aiheena tissit

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Pikku-Akka

Re: Tiistain aiheena tissit

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

Työpäivä pulkassa, nyt kummilapsen synttäreille. Tosin ei mun kummituslapsen, vaan avokin.. Vielä lahjan ostoon.
Kid

Re: Tiistain aiheena tissit

Viesti Kirjoittaja Kid »

Keikaus kirjoitti: Saksaan, tuohon sieluni kotimaahan, heh.. Kohta on kuule reissaukset loppu, kun työkin loppuu. Ai että on ihanaa, kun pääsee kirjoittamaan gradua rauhassa eikä tarvitse pitää noin tuhatta lankaa käsissään koko ajan. Maaliskuun lopussa on kyllä yksi reissu, joka tuli työn kautta, mutta onkin enemmän lomatyyppinen. Suuntautuu Romaniaan, lintuinfluenssan sikiämisseuduille, tuohon ihanaan maahan, josta tulee vilkaslanteisia tummia pikkumiehiä a la O-Zone. Maija hii, Maija huu!! Vähänkö odotan!
Mäkin luulin, että ois kiva päästä reissaa näin työn ohella. Mutta kun matkaa pukkaa eteen, huomaankin etten millään haluais lähtee!
Mä taidan olla vähän outo...
Lomamatkat on sit asia erikseen. Lentopelkosena vaan tuntuu niiiin kamalalta lähtee, oli sit loma tai työmatka. Lomalla saa sentäs vähän nauttia rentouttavaa alkomaholia. :?
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tiistain aiheena tissit

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

kid kirjoitti: Mäkin luulin, että ois kiva päästä reissaa näin työn ohella. Mutta kun matkaa pukkaa eteen, huomaankin etten millään haluais lähtee!
Mä taidan olla vähän outo...
Lomamatkat on sit asia erikseen. Lentopelkosena vaan tuntuu niiiin kamalalta lähtee, oli sit loma tai työmatka. Lomalla saa sentäs vähän nauttia rentouttavaa alkomaholia. :?
Tyhmintä työmatkoissa on se kiire ennen niitä ja aikaiset aamulennot. Kummatkin voisi tietty välttää, jos vähän ajattelisi asiaa hyvissä ajoin. Mä kärsin lentopelosta ihan pikkasen, mutta en sillä lailla, että se estäisi matkustamiseni minnekään. Hoidan lentopelkoani rukoilemalla. :wink: Sen sijaan helikopterilla matkustan vasta pakon edessä, mielestäni ne ovat epäluotettavia pikkukopperoita, jotka ennemmin tai myöhemmin tippuvat taivaalta.
Kikkelis kokkelis.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tiistain aiheena tissit

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Seuraa kaksi vitsiä.

Häpyhuulet jutteli keskenään: "Aina vaan tota makkaraa ja soosii, makkaraa ja soosii, makkaraa ja soosii..", johon toinen: "Älä huoli, huomenna on jo lauantai ja saadaan kieltä."

Kaksi veteraania muistelee: "Ryssä perkele ampui hevosen alta ja piti jatkaa jalan", johon toinen: "Ei se mitään, multa ampui lotan alta ja piti jatkaa käsin."
Kikkelis kokkelis.
Nowaysis

Re: Tiistain aiheena tissit

Viesti Kirjoittaja Nowaysis »

Melnais kirjoitti: Kevätaurinko saa miettimään mikä valtimo ruiskuttaa veret pihalle nopeiten.
Kaula, reisi tulee hyvänä kakkosena.

Eiku oikeesti, jaksuja. Mulla on yleensä joka kevät jostain johtuvaa vitutusta ja ahdistusta, koulustressiä ynnä muuta mut nyt ei ole onnistunut iskemään. Ja luulen ettei iskekään, vaikka isoja muutoksia onkin edessä. Pitää vaan ottaa ne haasteina ja ajatella positiivisesti™.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Tiistain aiheena tissit

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Nowaysis kirjoitti:
Melnais kirjoitti: Kevätaurinko saa miettimään mikä valtimo ruiskuttaa veret pihalle nopeiten.
Kaula, reisi tulee hyvänä kakkosena.

Eiku oikeesti, jaksuja. Mulla on yleensä joka kevät jostain johtuvaa vitutusta ja ahdistusta, koulustressiä ynnä muuta mut nyt ei ole onnistunut iskemään. Ja luulen ettei iskekään, vaikka isoja muutoksia onkin edessä. Pitää vaan ottaa ne haasteina ja ajatella positiivisesti™.
Kiitos, näin kai se on. Ajattelen positiivisesti vaikka liikettä, tosin: "Keinuni on karu, siinä on vain yksi naru.".
Elämä kantaa, jos sen antaa
slam

Re: Tiistain aiheena tissit

Viesti Kirjoittaja slam »

Menen laskeen mäkeä. Uusi lauta pitänee tilata pian myös. Elan kait tulee olemaan. 157 sijasta on tyydyttävä varmaan 158;siin. 8)
Enthu

Re: Tiistain aiheena tissit

Viesti Kirjoittaja Enthu »

Saa onnitella...aloitan Celectuksella todennäköisesti ensi kuun alusta
Toimistoassistenttina (sisältää puhelinvaihteen,aulapalvelun,
toimistoassistentin,sisälähetin yms työt). Aluksi tosin työkokeiluna &
työelämävalmennuksena maksimissaan 3 kuukautta,voivat työllistää
sen jälkeen tai ehkä jo aikaisemminkin,kun näkevät kuinka pärjään. :D
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tiistain aiheena tissit

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Enthu kirjoitti:Saa onnitella...aloitan Celectuksella todennäköisesti ensi kuun alusta
Toimistoassistenttina (sisältää puhelinvaihteen,aulapalvelun,
toimistoassistentin,sisälähetin yms työt). Aluksi tosin työkokeiluna &
työelämävalmennuksena maksimissaan 3 kuukautta,voivat työllistää
sen jälkeen tai ehkä jo aikaisemminkin,kun näkevät kuinka pärjään. :D
Onnea! En näe mitään syytä, miksi et pärjäisi hyvin!
Kikkelis kokkelis.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tiistain aiheena tissit

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

On tainnut Kity hiukan hiljentyä. Ei kai ne ihmiset päiväseltään siellä Körttipuistossa ole..
Kikkelis kokkelis.
Kid

Re: Tiistain aiheena tissit

Viesti Kirjoittaja Kid »

Keikaus kirjoitti: Tyhmintä työmatkoissa on se kiire ennen niitä ja aikaiset aamulennot. Kummatkin voisi tietty välttää, jos vähän ajattelisi asiaa hyvissä ajoin. Mä kärsin lentopelosta ihan pikkasen, mutta en sillä lailla, että se estäisi matkustamiseni minnekään. Hoidan lentopelkoani rukoilemalla. :wink: Sen sijaan helikopterilla matkustan vasta pakon edessä, mielestäni ne ovat epäluotettavia pikkukopperoita, jotka ennemmin tai myöhemmin tippuvat taivaalta.
Mulla tahtoo olla toi pelko jo aikamoinen. Kyllä mä reissaan, mutta inhalta se lentäminen aina tuntuu. Sillon on helpompaa jos on joku kaveri messissä, kun saa pitää kädestä ja itkee tirauttaa jos siltä tuntuu..
Nyt joutuu lähtee puolituttujen työkamujen kaa. Kyllä mä pelostani niille kerroin, mutta saa nähä miten ne suhtautuu kun mä rupeen tärisee.

Edit: Onnea Enthu

Edit 2: Tää lähtee ny himaan :D
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tiistain aiheena tissit

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

kid kirjoitti:Mulla tahtoo olla toi pelko jo aikamoinen. Kyllä mä reissaan, mutta inhalta se lentäminen aina tuntuu. Sillon on helpompaa jos on joku kaveri messissä, kun saa pitää kädestä ja itkee tirauttaa jos siltä tuntuu..
Nyt joutuu lähtee puolituttujen työkamujen kaa. Kyllä mä pelostani niille kerroin, mutta saa nähä miten ne suhtautuu kun mä rupeen tärisee.

Edit 2: Tää lähtee ny himaan :D
Meniköhän se jo himaan.

Ei mua se kuolema pelota lentämisessä, ainoastaan se, että jos se sattuu. :wink:
Kikkelis kokkelis.
ninnithequeen

Re: Tiistain aiheena tissit

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

ONNEA TUHANNESTI ENTTULI :cheer:


Käytiin pyörimässä joka halvatun sisustusliike lähitienoolta, samoin pari kirppistä. Puuh. Ja syötiin Carollssissa, se niistä kaloreista :roll: Lisäksi lupasin tehdä ukolle lasagnea illaksi, jota pitää varmaan kans maistaa...

Mut ihana päivä perheen kesken, ja vielä koko ilta aikaa yhdessä :h:
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Tiistain aiheena tissit

Viesti Kirjoittaja BrianW »

[quote="Enthu". :D[/quote]

Onnittelen. Tämä on tärkeä asia. Tee parhaasi niin kaikki muukin elämässsäsi järjestyy.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Runkkis

Re: Tiistain aiheena tissit

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

Sainpa revittyä itseni salille parin viikon jälkeen. Nyt pitäisi tehdä hieman töitä ja pyöritellä papereita. Luulen kuitenkin, ettei täällä kämpässä siitä tule mitään joten ehkä roudaan koneen kantabaariin ja naputtelen siellä. Jos sitä kuitenkin ensin sulattelisi itsensä...
1108

Re: Tiistain aiheena tissit

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Röyh, kupu täynnä tacoja ja suu tulessa!!! HYVÄ NÄIN!!
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Tiistain aiheena tissit

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Mulla jäi tältä päivältä urheilut väliin, kun m y ö h ä s t y i n helekutti! Ei voi olla totta. Jouduin sitten korvaukseksi sekä imuroimaan että värjäämään tukkaa. Mitäs mää ny si loppuillan taas teen..
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Tiistain aiheena tissit

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

ONNEA ENTHULLE!!!!

Paska päivä. Motivaatiopula iski eilen yllättäen. Toivottavasti tulee takaisin ennen kuin teen jotain hätiköityjä päätöksiä. NiinQ loparit tjtn...

Lisäksi olen tänään ruma, lihava ja vittuuntunut, lahjaton ja asennevammainen. Jee.

Kai minä tiedän, että tämä on vain hetkellinen notkahdus, mutta... Vituttaa se silti, vaikka tiedänkin, että todennäköisesti jo ensi viikolla olen paremmalla tuulella.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Aito_Johanna

Re: Tiistain aiheena tissit

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Enthu kirjoitti:Saa onnitella...aloitan Celectuksella todennäköisesti ensi kuun alusta
Toimistoassistenttina (sisältää puhelinvaihteen,aulapalvelun,
toimistoassistentin,sisälähetin yms työt). Aluksi tosin työkokeiluna &
työelämävalmennuksena maksimissaan 3 kuukautta,voivat työllistää
sen jälkeen tai ehkä jo aikaisemminkin,kun näkevät kuinka pärjään. :D
Onnea! Kunhan muistat, ettet lyö laimin työtehtäviä kityilyn takia, kaikki sujuu hyvin! :)
Enthu

Re: Tiistain aiheena tissit

Viesti Kirjoittaja Enthu »

Aito_Johanna kirjoitti:
Enthu kirjoitti:Saa onnitella...aloitan Celectuksella todennäköisesti ensi kuun alusta
Toimistoassistenttina (sisältää puhelinvaihteen,aulapalvelun,
toimistoassistentin,sisälähetin yms työt). Aluksi tosin työkokeiluna &
työelämävalmennuksena maksimissaan 3 kuukautta,voivat työllistää
sen jälkeen tai ehkä jo aikaisemminkin,kun näkevät kuinka pärjään. :D
Onnea! Kunhan muistat, ettet lyö laimin työtehtäviä kityilyn takia, kaikki sujuu hyvin! :)
Kityily jää vähemmälle sitten... ihan hyvä vaan :)
Runkkis

Re: Tiistain aiheena tissit

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

Tulipa torkahdettua hetkeksi. Hieman on heränneen hönö olo. Pitäisikö sitä nyt pakata kimpsut ja kampsut vai kattoisiko sitä ensi Simpsonit. Kaipaan taas sitä potkua perseelle. Tänään tosin on pakko tehdä hommat siilä dead-line on huomenna klo 15..
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23502
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tiistain aiheena tissit

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kiva päivä. Aamu meni jahdatessa muovinpalasta, päivä kökkien pöydänalla ja ilta etsiessä BNC-RCA adaptereja. Adaptereja ei löytynyt, joten joutunen siirtämään huomisen työkeikan ja suuntaamaan kohti nörtteilyn yhtä suurimmista saavutuksista, Bebekkiä.

Tuli testattua se Newtonin omppukoekin päydänalla kökkiessä, rautatangolla.

Toimii se painovoima vieläkin.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tiistain aiheena tissit

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Sokeiden uimaretki toteutettu. Kivaa oli ja tuntui ihan urheilulta. Hieman oli ruuhkaa joten luovuttiin uimisesta puolen tunnin jälkeen. Uimahallin silmänruokaa en osaa kommentoida, koska olen puolisokea.

Enthulle paljon onnea työpaikasta!
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
safi

Re: Tiistain aiheena tissit

Viesti Kirjoittaja safi »

Minä saan tosissani yrittää keksiä järkeviä syitä itselleni, etten ottaisi uutta kissaa. Olen käynyt jo usemman kerran Rex-rotuisten kattien kotisivuilla (harmi etten enää muista, miten saisin niiden kuvia linkitettyä tähän) Ni joka tapauksessa ehanasti rotan näköisiä katteja...
Vastaa Viestiin