Tiistain aiheena tissit

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Edith

Re: Tiistain aiheena tissit

Viesti Kirjoittaja Edith »

Lolita kirjoitti:
Edith kirjoitti:Lolita, hei, meillä oli puhetta, että mentäis tällä viikolla ehkä juomaan (kahvia?!) ja puhumaan panemisesta, mutta mä en kyllä tällä viikolla pysty. Joskus ens viikon puolivälin jälkeen voisin vasta alkaa miettiä, milloin saattaisin pystyä.
Siis palaamme asiaan ensi vikkolla.
Jep. Pus.

Nyt mä oon jo myöhässä luennolta. Kapinaa!!!
Runkkis

Re: Tiistain aiheena tissit

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

Tulipas nukuttua ja vieläkin väsyttää. Köllöttelisikö vielä hetken pedissä vai pakkaisiko salikamat?
nypari

Re: Tiistain aiheena tissit

Viesti Kirjoittaja nypari »

Runkkis kirjoitti:Tulipas nukuttua ja vieläkin väsyttää. Köllöttelisikö vielä hetken pedissä vai pakkaisiko salikamat?
Salille löysä paska! :D
Enthu

Re: Tiistain aiheena tissit

Viesti Kirjoittaja Enthu »

Huomentapäivää... jännittävä päivä.... noin tunnin kuluttua saan tietää sainko duunin Pitäjänmäeltä.Iltapäivällä Staffpointiin Mikonkadulle josko löytyis
Hotelli-Kokous-Roudari hommia,huomenna Wanhasta Satamasta kysellään
kuinka muiden paikkojen kanssa kävi.Parhaimmassa tapauksessa saan itse valita mikä homma miellyttää eniten... Jos heti eka onnaa,voin silti ottaa
viikonlopuille ja illoille tuntipalkkajuttuja.Tosin en tiedä voinko tehdä pimeästi niitä mikäli satun saamaan 1-3 kk työkokeilun&työelämävalmennuksen jälkeen työpaikan... Toistaiseksi tämä kaikki vielä utopiaa...
Muuten tasaisen harmaata arkea :roll:
Viimeksi muokannut Enthu, 07.02.2006 16:27. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tiistain aiheena tissit

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Alkaa vointi kohenemaan, ja ihQ puhelu mieheltä piristi henkistä olotilaa yllättävän paljon.. :h: Kyllä se aurinko paistaa ehkä joskus tähänkin risukasaan. Koska.. sitä en tiedä, mutta toivoa on.

Lolita, kyl mää ainakin hallille tulen, se uimamatka saattaa jäädä siihen 25:een metriin, mutta ainakin siellä on lämmin :P
The great club outshines the individual, always and forever.
Lilo

Re: Tiistain aiheena tissit

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Mä näin unta että mulla oli lemmikkifretti. Apua! Onx tää niinQ sexuaalista? Liittyyx tää tisseihin? Pliiz kertokaa, mua pelottaa!!!1!

t.epätietoinen
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tiistain aiheena tissit

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Enthu kirjoitti:Tosin en tiedä voinko tehdä pimeästi niitä mikäli satun saamaan 1-3 kk työkokeilun&työelämävalmennuksen jälkeen työpaikan... Toistaiseksi tämä kaikki vielä utopiaa...
Muuten tasaisen harmaata arkea :roll:
Pimeästi et voi tehdä ainakaan minkään työnvälitysfirman kautta tulleita töitä, valitettavasti. Pimeästi tehdyt työt tulee usein tutun tai sukulaisen kautta tietoisuuteen.. (painotus sanalle YLEENSÄ).
The great club outshines the individual, always and forever.
nypari

Re: Tiistain aiheena tissit

Viesti Kirjoittaja nypari »

Lilo kirjoitti:Mä näin unta että mulla oli lemmikkifretti. Apua! Onx tää niinQ sexuaalista? Liittyyx tää tisseihin? Pliiz kertokaa, mua pelottaa!!!1!

t.epätietoinen
Paha, paha, paha... Jos joku asia on varma, niin se on aivan varma. Muuta Tukholmaan ja hae Tanskan kansalaisuutta. Fretti, tissi ja sexuaalisuus-----> U R doomed! :twisted:
slam

Re: Tiistain aiheena tissit

Viesti Kirjoittaja slam »

pääsispä lutkuttaan tissejä :p kun pääsis joskus sinne baariin asti, niin saattaisi auttaa asiaa.. ensi viikonloppuna uusi yritys
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tiistain aiheena tissit

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Lilo kirjoitti:Mä näin unta että mulla oli lemmikkifretti. Apua! Onx tää niinQ sexuaalista? Liittyyx tää tisseihin? Pliiz kertokaa, mua pelottaa!!!1!

t.epätietoinen
Kaikki pienet karvaiset eläimet unissa symboloivat seksuaalisuutta. En kyllä näe mitään syytä pelkoon. Ja hei, minä näin pienestä Ninnistä unta.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Tiistain aiheena tissit

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Asuntokuume se vaan pahenee.. Lähden kyllä nyt ulos pakkaseen ja vaikka kauppaan, kun korvista jo savu nousee.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tiistain aiheena tissit

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Kaksosen elämää: Klo 8 aamulla tuntuu siltä että taivas kaatuu päälle. Klo 13.20 tuntuu siltä että aurinko paistaa vain minua varten, ja sydän ottaa yhden ylimääräisen lyönnin. Hitsit, vois ehkä vaatia jotain tasapainoisuutta kiitos!
The great club outshines the individual, always and forever.
Elukka

Re: Tiistain aiheena tissit

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Lilo kirjoitti:Mä näin unta että mulla oli lemmikkifretti. Apua! Onx tää niinQ sexuaalista? Liittyyx tää tisseihin? Pliiz kertokaa, mua pelottaa!!!1!

t.epätietoinen
Juu. Fretti symbolisoi niinQ sekxin puutetta tai jotai.

-Dr. Freud
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: Tiistain aiheena tissit

Viesti Kirjoittaja cardic »

olettaisin paivan teemaan sopivan seuraavanlainen palindromi;
tosi isot tissit, tosi isot!
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
Kid

Re: Tiistain aiheena tissit

Viesti Kirjoittaja Kid »

Ihanaa, vaihteeks taas hommia duunissa. Ei kerkee täälläkään pyöriä, aika menee huisin nopeesti :P
Turbohaltija

Re: Tiistain aiheena tissit

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Olinpa otettu kun tentaattori oli vastannut eilen lähettämääni sähköpostiin, vieläpä kaikkiin kysymyksiini. Yleensä yliopiston opettajat ovat aika nihkeää väkeä vastaamaan ylipäätään. Tulin oikein hyvälle tuulelle! :)

Nyt luennolle... viuh!
Dumari

Re: Tiistain aiheena tissit

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Hyvää huomenta. AamuWoWit pelattu. Kävin koisaa 12lta yällä ja heräsin 12lta päivällä, joten nuQuin 12 tuntia :roll: Vois syödä ehkä aamupalaa ja katsoa ****ia :D
slam

Re: Tiistain aiheena tissit

Viesti Kirjoittaja slam »

Tarvisin happea ja liikuntaa. Olen kuin rotta omassa loukussaan. :P
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Tiistain aiheena tissit

Viesti Kirjoittaja Melnais »

ElanorRaven kirjoitti: Kevätaurinko piristää väkisinkin!
Kevätaurinko saa miettimään mikä valtimo ruiskuttaa veret pihalle nopeiten. Raaka, kylmä valo ja uudistuspaineet sysäävät sisäistä nihilismiä pinnalle paremmin kuin mikään muu. Minä vihaan kohta kaikkia! On se sitten energinen vuodenaika tuo kevät.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Tiistain aiheena tissit

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Tulikuuma tee lämmitti, samoin myös pulla jonka juuri paistoin ja söin. Himskatti että onkin kylmä taas tässä asunnossa.

Täälläpäin ei olekaan tänään mitään kevätaurinkoja näkynyt, mutta se ei haittaa, koska todellakin raadollinen se on.
ElanorRaven

Re: Tiistain aiheena tissit

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Huhhuh... Oon raahaillut huonekaluja uusille paikoille ja ruvennut tosissani suunnittelemaan tapettien vaihtoa... Tosin en tiedä, kumpi olisi loppujen lopuksi parempi idea, vaihtaa tapetit vai kiskoa vaan vanhat tapetit pois ja tasoittaa seinät ja maalata. Hmm...

Viitisen minuuttia niin sisko tulee kylään syömään. Ja illalla elokuviin kattomaan Laitakaupungin valot.
Lilo

Re: Tiistain aiheena tissit

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Keikaus kirjoitti:
Lilo kirjoitti:Mä näin unta että mulla oli lemmikkifretti. Apua! Onx tää niinQ sexuaalista? Liittyyx tää tisseihin? Pliiz kertokaa, mua pelottaa!!!1!

t.epätietoinen
Kaikki pienet karvaiset eläimet unissa symboloivat seksuaalisuutta. En kyllä näe mitään syytä pelkoon. Ja hei, minä näin pienestä Ninnistä unta.
No mä valitsen tän tulkinnan kun se oli musta ihQin. :wink:
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tiistain aiheena tissit

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Bergius sentään, kun on töitä. Voin kyllä syyttää itseäni, kun en tajunnut tarpeeksi ajoissa kertoa työkaverilleni eräistä tehtävistä, niin että joudun nyt tekemään ne (fyysiset) hommat itse. Blääh. Mukavaa, mutta muut hommat seisoo. Ihanaa, torstaina pääsen työmatkalle pakoon tätä kaikkea.
Kikkelis kokkelis.
Kid

Re: Tiistain aiheena tissit

Viesti Kirjoittaja Kid »

Keikaus kirjoitti: Ihanaa, torstaina pääsen työmatkalle pakoon tätä kaikkea.
Mihin päin sä tällä kertaa lähdet? Sähän reissaat ihan jatkuvasti.. :D
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tiistain aiheena tissit

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

kid kirjoitti:
Keikaus kirjoitti: Ihanaa, torstaina pääsen työmatkalle pakoon tätä kaikkea.
Mihin päin sä tällä kertaa lähdet? Sähän reissaat ihan jatkuvasti.. :D
Saksaan, tuohon sieluni kotimaahan, heh.. Kohta on kuule reissaukset loppu, kun työkin loppuu. Ai että on ihanaa, kun pääsee kirjoittamaan gradua rauhassa eikä tarvitse pitää noin tuhatta lankaa käsissään koko ajan. Maaliskuun lopussa on kyllä yksi reissu, joka tuli työn kautta, mutta onkin enemmän lomatyyppinen. Suuntautuu Romaniaan, lintuinfluenssan sikiämisseuduille, tuohon ihanaan maahan, josta tulee vilkaslanteisia tummia pikkumiehiä a la O-Zone. Maija hii, Maija huu!! Vähänkö odotan!
Kikkelis kokkelis.
Vastaa Viestiin