Metafyysinen ongelma!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
nojoojust

Re: Metafyysinen ongelma!

Viesti Kirjoittaja nojoojust »

HotPants kirjoitti:
Meik kirjoitti:Hei hei hei...

Ootko vähän täynnä itseäsi :?: Käy kumartamassa weeceepöntölle, että ylimääräiset ryöpsähtää yli.
Sä keräät postimerkkei, eiks jeh? :P :shock: :wink: 8) :idea:
Naisia se kerää. Paras olisi sinunkin varoa, ettei sinua naulata seinälle...
Avatar
HotPants
Elämätön Kitisijä
Viestit: 444
Liittynyt: 05.09.2005 2:24

Re: Metafyysinen ongelma!

Viesti Kirjoittaja HotPants »

nojoojust kirjoitti: Vipsilöitä kaupataan ilmeisesti oikein toden teolla.
Mutta mitä niillä vispilöixillä oikein tehään?! Kukaan ei kerro mulle mitää ja oon aivan pihalla. I need some tender loving caring. Vispilät auttais siinä?
nojoojust kirjoitti: Naisia se kerää. Paras olisi sinunkin varoa, ettei sinua naulata seinälle...
Unohat että voin raapia sitä mun kissankynsillä ja sit se on entistä miestä! Hih hih.
<3
nojoojust

Re: Metafyysinen ongelma!

Viesti Kirjoittaja nojoojust »

HotPants kirjoitti:
nojoojust kirjoitti: Vipsilöitä kaupataan ilmeisesti oikein toden teolla.
Mutta mitä niillä vispilöixillä oikein tehään?! Kukaan ei kerro mulle mitää ja oon aivan pihalla. I need some tender loving caring. Vispilät auttais siinä?
Auttaisivat ehdottomasti. Vipsilää voi käyttää monenlaisten ruokien laitossa, ja tie miehen sydämeen käy vatsan kautta. Kyseessä on vanhaa perua oleva perinne, jonka mukaisesti naiset tarjoavat miehille vispipuuroa, omeletteja ja täytekakkua, mistä naiset puolestaan saavat vastalahjaksi "some tender loving caring".
HotPants kirjoitti:
nojoojust kirjoitti:Naisia se kerää. Paras olisi sinunkin varoa, ettei sinua naulata seinälle...
Unohat että voin raapia sitä mun kissankynsillä ja sit se on entistä miestä! Hih hih.
Se käyttää kloroformia, enkä usko että nukkuessasi osaisit raapia.
Avatar
HotPants
Elämätön Kitisijä
Viestit: 444
Liittynyt: 05.09.2005 2:24

Re: Metafyysinen ongelma!

Viesti Kirjoittaja HotPants »

nojoojust kirjoitti:
HotPants kirjoitti: Mutta mitä niillä vispilöixillä oikein tehään?!
Auttaisivat ehdottomasti. Vipsilää voi käyttää monenlaisten ruokien laitossa, ja tie miehen sydämeen käy vatsan kautta. Kyseessä on vanhaa perua oleva perinne, jonka mukaisesti naiset tarjoavat miehille vispipuuroa, omeletteja ja täytekakkua, mistä naiset puolestaan saavat vastalahjaksi "some tender loving caring".
Ahaa! Mut toi homma vaatis sen, että pitäs oikeasti tehä sitä safkaa ja se on yks este.. Mut ehkä se riittäs jos mulla ois ihan vaan hämäyksen vuoks pari vispiläxiä kotona, niin mies voi sitte luulla että tiiän mitä niillä pitää duunata, vaikka en siis tietäiskään! Sit voisin pistää sen hemmon tekeen sillä vispiläxillä kaikkee, sitte myöhemmin, kun oisin ensteks saanu sen nalkkiin hellan ja itteni väliin. %
nojoojust kirjoitti:
HotPants kirjoitti:
nojoojust kirjoitti:Naisia se kerää. Paras olisi sinunkin varoa, ettei sinua naulata seinälle...
Unohat että voin raapia sitä mun kissankynsillä ja sit se on entistä miestä! Hih hih.
Se käyttää kloroformia, enkä usko että nukkuessasi osaisit raapia.
Jaa jotai karkkia?? Namusedät on ällöi, joo.
<3
slam

Re: Metafyysinen ongelma!

Viesti Kirjoittaja slam »

HotPants kirjoitti:sitte myöhemmin, kun oisin ensteks saanu sen nalkkiin hellan ja itteni väliin. %
Aha, mut en mie ossoo tehdä kuin riisipuuron ja siihenkin menee vidusti aikaa, kun pitäisi päästä lepään katsos, eihän sitä ny jaksa muut ku levätä!

En jaksaisi seistä siin hellan ja sun välis... Se olis vähäx ku hottisteluu, jos liian lähelle narttu tuppaa...
slam

Re: Metafyysinen ongelma!

Viesti Kirjoittaja slam »

Tykkäisiks höttis kuvakollaasista, joka käsittelee syvällisesti pitkien kalsongien päälle istuvuutta ja olemusta?
nojoojust

Re: Metafyysinen ongelma!

Viesti Kirjoittaja nojoojust »

HotPants kirjoitti:
nojoojust kirjoitti:Kyseessä on vanhaa perua oleva perinne, jonka mukaisesti naiset tarjoavat miehille vispipuuroa, omeletteja ja täytekakkua, mistä naiset puolestaan saavat vastalahjaksi "some tender loving caring".
Ahaa! Mut toi homma vaatis sen, että pitäs oikeasti tehä sitä safkaa ja se on yks este.. Mut ehkä se riittäs jos mulla ois ihan vaan hämäyksen vuoks pari vispiläxiä kotona, niin mies voi sitte luulla että tiiän mitä niillä pitää duunata, vaikka en siis tietäiskään! Sit voisin pistää sen hemmon tekeen sillä vispiläxillä kaikkee, sitte myöhemmin, kun oisin ensteks saanu sen nalkkiin hellan ja itteni väliin. %
Toimiihan tuo noinkin. Kyllä miehen nappaamisen pitäisi olla sinulle helppoa, kun olet noin ovela.
HotPants kirjoitti:
nojoojust kirjoitti:Se käyttää kloroformia, enkä usko että nukkuessasi osaisit raapia.
Jaa jotai karkkia?? Namusedät on ällöi, joo.
Ei, vaan sillä on sellainen sopivan kokoinen lasipurkki, jonka pohjalla on pahan hajuista pumpulia. Ensin se huijaa sinut nuuhkimaan sitä pumpulia, ja kun olet nukahtanut, tunkee se sinut sinne lasipurkkiin.
Avatar
HotPants
Elämätön Kitisijä
Viestit: 444
Liittynyt: 05.09.2005 2:24

Re: Metafyysinen ongelma!

Viesti Kirjoittaja HotPants »

slam kirjoitti:Tykkäisiks höttis kuvakollaasista, joka käsittelee syvällisesti pitkien kalsongien päälle istuvuutta ja olemusta?
Kalsongit on out, so out! Että siis en diggais. Vain käpy pitäs kalsonkeja. Osta boxerit hei. Jotain tolkkuu tähänki hommaan...
nojoojust kirjoitti:
HotPants kirjoitti:Sit voisin pistää sen hemmon tekeen sillä vispiläxillä kaikkee, sitte myöhemmin, kun oisin ensteks saanu sen nalkkiin hellan ja itteni väliin. %
Toimiihan tuo noinkin. Kyllä miehen nappaamisen pitäisi olla sinulle helppoa, kun olet noin ovela.
Niinhän sitä luuulis! Mut kun mun matkaan tarttuu aina vaan postimerkkien keräilijöitä - se on yks dilemma mun laiffissa. Aika paha, tiiän!
HotPants kirjoitti:
nojoojust kirjoitti:Se käyttää kloroformia, enkä usko että nukkuessasi osaisit raapia.
Jaa jotai karkkia?? Namusedät on ällöi, joo.
nojoojust kirjoitti: Ei, vaan sillä on sellainen sopivan kokoinen lasipurkki, jonka pohjalla on pahan hajuista pumpulia. Ensin se huijaa sinut nuuhkimaan sitä pumpulia, ja kun olet nukahtanut, tunkee se sinut sinne lasipurkkiin.
Gamalaa! Mulle tulee ihan kylmiä väreitä ja ne menee pitkin poikin mun selkärankaa ja se minua niin ravistaa. Pelottaa. Pakko soittaa jolleki postimerkki-hemmolle että se nukuttais mut jutuillaan uneen! :dream:
Viimeksi muokannut HotPants, 12.02.2006 16:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
<3
slam

Re: Metafyysinen ongelma!

Viesti Kirjoittaja slam »

HotPants kirjoitti:
slam kirjoitti:Tykkäisiks höttis kuvakollaasista, joka käsittelee syvällisesti pitkien kalsongien päälle istuvuutta ja olemusta?
Kalsongit on out, so out! Että siis en diggais. Vain käpy pitäs kalsonkeja.
Näillä leveyspiireillä ne ovat kuuminta hottia. Lämmittävät hyvin jalkoja.
Elukka

Re: Metafyysinen ongelma!

Viesti Kirjoittaja Elukka »

slam kirjoitti:
HotPants kirjoitti: Kalsongit on out, so out! Että siis en diggais. Vain käpy pitäs kalsonkeja.
Näillä leveyspiireillä ne ovat kuuminta hottia. Lämmittävät hyvin jalkoja.
Nii mutQ vaan nössöjen tarvii pitää kintut lämpiminä.
Tosimies vaeltaa munat kuurassa!
Vastaa Viestiin