Metafyysinen ongelma!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
HotPants
Elämätön Kitisijä
Viestit: 444
Liittynyt: 05.09.2005 2:24

Metafyysinen ongelma!

Viesti Kirjoittaja HotPants »

Oon huomannu että täällä porukalla on hommat aika jeessisti hanskassa, joten kysyn tätä siks teiltä.

Miten voi olla samanaikaisesti, siiiiiis korostan samanaikaisesti sekä Cool että Hot !?
Nyt funaatte ettei mulla ole tästä todisteita, mutta kyllä mulla on. Tsiikaatte just yhtä - siis Mua.

Jos ootte samoilla leveleillä, vastatkaa.
<3
1108

Re: Metafyysinen ongelma!

Viesti Kirjoittaja 1108 »

HotPants kirjoitti:Miten voi olla samanaikaisesti, siiiiiis korostan samanaikaisesti sekä Cool että Hot !?
Niin ja kuinka voit olla päälle pissis ja kusipää? Entä sujuuku vielä tyhmä ja läskikin sinulta? NO TOTTAKAI!!!
Nyt funaatte ettei mulla ole tästä todisteita
Ei kun nyt funataan että olet oikeasti säälittävä. Olisiko korkea aika funata niinq ihqusti painua vittuun ja funata niiq ihqusti PÄÄ KIINNI?
Jos ootte samoilla leveleillä, vastatkaa.
Herran kiitos en ole samoilla leveleillä. Farkkuni on 33/32" ja sinun veikkaan että lähempänä 37/28". Onha se toki noilla lukemilla kuumat pöksyssä, KUN SITÄ LÄSKIÄ ON KERTYNYT!
Avatar
HotPants
Elämätön Kitisijä
Viestit: 444
Liittynyt: 05.09.2005 2:24

Re: Metafyysinen ongelma!

Viesti Kirjoittaja HotPants »

1108 kirjoitti:Farkkuni on 33/32" ja sinun veikkaan että lähempänä 37/28". Onha se toki noilla lukemilla kuumat pöksyssä, KUN SITÄ LÄSKIÄ ON KERTYNYT!
Juma! No Way mun farkut ooo ikinä nähny noita mittoja! En oo hei laardiperse. Tuumat on tosi ihqut: 22/ jotain cool-pituus.
Kehtaatkin.
<3
MarthaFocker

Re: Metafyysinen ongelma!

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

HotPants kirjoitti: Juma! No Way mun farkut ooo ikinä nähny noita mittoja! En oo hei laardiperse. Tuumat on tosi ihqut: 22/ jotain cool-pituus.
Kehtaatkin.
:pics: :pics: :pics: :pics:

Tästä ei kuvitta selviä. Kirjoita pakaraan, että "Martha rulez ok" ja samaan kuvaan päivän lehti. Pitää tietää, että kuva on aito.

Mutta aiheesta:
Mä oon ratkassu tän ongelman sillai, että oon ennen kaikkea Cool ja se Hot tulee siinä sivussa.
Viimeksi muokannut MarthaFocker, 07.02.2006 21:13. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Elukka

Re: Metafyysinen ongelma!

Viesti Kirjoittaja Elukka »

MarthaFocker kirjoitti:
HotPants kirjoitti: Juma! No Way mun farkut ooo ikinä nähny noita mittoja! En oo hei laardiperse. Tuumat on tosi ihqut: 22/ jotain cool-pituus.
Kehtaatkin.
:pics: :pics: :pics: :pics:

Tästä ei kuvitta selviä. Kirjoita pakaraan, että "Martha rulez ok" ja samaan kuvaan päivän lehti. Pitää tietää, että kuva on aito.
:komp:
Se on kuule hotpääntsi nyt :pics: , siin' ei auta Maamme-laulukaan.
Avatar
HotPants
Elämätön Kitisijä
Viestit: 444
Liittynyt: 05.09.2005 2:24

Re: Metafyysinen ongelma!

Viesti Kirjoittaja HotPants »

MarthaFocker kirjoitti: :pics: :pics: :pics: :pics:

Tästä ei kuvitta selviä. Kirjoita pakaraan, että "Martha rulez ok" ja samaan kuvaan päivän lehti. Pitää tietää, että kuva on aito.
Äh, multa on menny kamera rikki kun leikin liikaa sen kans!
Oon ihan out of games nyt.
<3
MarthaFocker

Re: Metafyysinen ongelma!

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

HotPants kirjoitti: Äh, multa on menny kamera rikki kun leikin liikaa sen kans!
Oon ihan out of games nyt.
Päivä lisäaikaa. Tulee penaltyy niin paljon, jos ei kuvaa kuulu 21.15 mennessä huomenna.
Avatar
HotPants
Elämätön Kitisijä
Viestit: 444
Liittynyt: 05.09.2005 2:24

Re: Metafyysinen ongelma!

Viesti Kirjoittaja HotPants »

MarthaFocker kirjoitti:
HotPants kirjoitti: Äh, multa on menny kamera rikki kun leikin liikaa sen kans!
Oon ihan out of games nyt.
Päivä lisäaikaa. Tulee penaltyy niin paljon, jos ei kuvaa kuulu 21.15 mennessä huomenna.
Tääl on aika armoton meno! Mä katon jos saan yhen postimerkkeilijä-jäppisen lainaan sen kameraa mulle. Voi olla ettei lainaa kun en viimekskää palauttanu sen videoita. Ja sen cd:eitä ja sen kämpän avaimii... En voi ottaa siihen yhteyttä, just tajusin.
<3
Geetzu

Re: Metafyysinen ongelma!

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

HotPants kirjoitti:Mä katon jos saan yhen postimerkkeilijä-jäppisen lainaan sen kameraa mulle. Voi olla ettei lainaa kun en viimekskää palauttanu sen videoita. Ja sen cd:eitä ja sen kämpän avaimii... En voi ottaa siihen yhteyttä, just tajusin.
Muah... Aina niin hauska ja ihq. Ei kyllä mitään haisua kuka sun takaa oikeesti kurkkii mut jatka ihanainen.
MarthaFocker

Re: Metafyysinen ongelma!

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Geetzu kirjoitti: Ei kyllä mitään haisua kuka sun takaa oikeesti kurkkii mut jatka ihanainen.
Mulla on pienoinen haiskahdus... tittidii riks raks poks mutta en kerro.
Avatar
HotPants
Elämätön Kitisijä
Viestit: 444
Liittynyt: 05.09.2005 2:24

Re: Metafyysinen ongelma!

Viesti Kirjoittaja HotPants »

Geetzu kirjoitti: Muah... Aina niin hauska ja ihq. Ei kyllä mitään haisua kuka sun takaa oikeesti kurkkii mut jatka ihanainen.
Nää jäpikät täällä ei lämpee mulle, mut kimulit.. (sydän)! Nää jäpikät ei oo kovin cool täs mestassa siis.
( alan funata lespouksia )
<3
Elukka

Re: Metafyysinen ongelma!

Viesti Kirjoittaja Elukka »

MarthaFocker kirjoitti: Päivä lisäaikaa.
Ihme lepsuilua :!:
Ei sillon vaan mitään nössöjä lisäaikoja tunnettu kun mä intissä olin. Se oli oltava valmiina tasan sillon kun käsky käy.
Mutta eihän näistä veltoista tissiposki nykynuorista ole...
Elukka

Re: Metafyysinen ongelma!

Viesti Kirjoittaja Elukka »

HotPants kirjoitti: Nää jäpikät ei oo kovin cool täs mestassa siis.
Liian cool sulle. 8)
Avatar
HotPants
Elämätön Kitisijä
Viestit: 444
Liittynyt: 05.09.2005 2:24

Re: Metafyysinen ongelma!

Viesti Kirjoittaja HotPants »

Elukka kirjoitti: Ihme lepsuilua :!:
Ei sillon vaan mitään nössöjä lisäaikoja tunnettu kun mä intissä olin. Se oli oltava valmiina tasan sillon kun käsky käy.
Mutta eihän näistä veltoista tissiposki nykynuorista ole...
Niin, tää selittää senkin miks nykyään on niin vaikee löytää kuumia kolleja; ne on kaikki melkeen lötköjä. Saa heti pistään ne ulos lenkille ja samalla vielä kiksauttaa niitä sen jälkeen, kun ne vaan haluis levätä ja levätä. Nysväilyä.
<3
Avatar
HotPants
Elämätön Kitisijä
Viestit: 444
Liittynyt: 05.09.2005 2:24

Re: Metafyysinen ongelma!

Viesti Kirjoittaja HotPants »

MarthaFocker kirjoitti: Mulla on pienoinen haiskahdus... tittidii riks raks poks mutta en kerro.
Täs näätte: naiset on lojaaleja. Miehet vaan pettää. Siat !1
<3
Avatar
HotPants
Elämätön Kitisijä
Viestit: 444
Liittynyt: 05.09.2005 2:24

Re: Metafyysinen ongelma!

Viesti Kirjoittaja HotPants »

MarthaFocker kirjoitti:
HotPants kirjoitti: Juma! No Way mun farkut ooo ikinä nähny noita mittoja! En oo hei laardiperse. Tuumat on tosi ihqut: 22/ jotain cool-pituus.
Kehtaatkin.
:pics: :pics: :pics: :pics:
Tästä ei kuvitta selviä. Kirjoita pakaraan, että "Martha rulez ok" ja samaan kuvaan päivän lehti. Pitää tietää, että kuva on aito.
Martha jou!! Se postimerkkeilijä-veikkonen suostu jelppaan mua kuvien kaa ja ny mul on todistusaineistoo gallerias! Ne on kaikki musta ne kuvat paitsi se viimenen joka on niistä Pussycat Dollseista ja mä en oo niitten riveis, kun en osaa soittaa skittaa ja sillee. Ei nekää kyl osaa, mut kuiteskii.
Unohin sen sun textitoiveen, mut skriivasin ite terkkui siihen yhteen kuvaan. Lähetin kaikille terkkui, ku aattelin olla sillai epäitsekäs tai jotai!
<3
Elukka

Re: Metafyysinen ongelma!

Viesti Kirjoittaja Elukka »

HotPants kirjoitti: Martha jou!! Se postimerkkeilijä-veikkonen suostu jelppaan mua kuvien kaa ja ny mul on todistusaineistoo gallerias!
VähäX oot ihQ! :h:
nojoojust

Re: Metafyysinen ongelma!

Viesti Kirjoittaja nojoojust »

Elukka kirjoitti:
HotPants kirjoitti: Martha jou!! Se postimerkkeilijä-veikkonen suostu jelppaan mua kuvien kaa ja ny mul on todistusaineistoo gallerias!
VähäX oot ihQ! :h:
Ja taas vispilänkauppaa. Ota ees kunnon hinta. :evil:
Elukka

Re: Metafyysinen ongelma!

Viesti Kirjoittaja Elukka »

nojoojust kirjoitti:
Elukka kirjoitti:
HotPants kirjoitti: Martha jou!! Se postimerkkeilijä-veikkonen suostu jelppaan mua kuvien kaa ja ny mul on todistusaineistoo gallerias!
VähäX oot ihQ! :h:
Ja taas vispilänkauppaa. Ota ees kunnon hinta. :evil:
No tieteski otan. :2cents:
Avatar
HotPants
Elämätön Kitisijä
Viestit: 444
Liittynyt: 05.09.2005 2:24

Re: Metafyysinen ongelma!

Viesti Kirjoittaja HotPants »

nojoojust kirjoitti:
Elukka kirjoitti:
HotPants kirjoitti:
VähäX oot ihQ! :h:
Ja taas vispilänkauppaa. Ota ees kunnon hinta. :evil:
Mut en mä osta mitää vispilöixiä, ku en tiä miten niitä käytetää!
Ootte kyl hanipuppeleita, te kax. *sydän* Toivon että mulleki kävis joskus samoin, mut näil näkymin ku joudun kykkiin himas leimien frendien takia niin ei oo käymäs ihan pikapikaa!
<3
Lilo

Re: Metafyysinen ongelma!

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Elukka kirjoitti:
nojoojust kirjoitti:
Elukka kirjoitti: VähäX oot ihQ! :h:
Ja taas vispilänkauppaa. Ota ees kunnon hinta. :evil:
No tieteski otan. :2cents:
*Kröhöm*
Provikat kuuluu tietenkin ensin maksaa meille. Sulle on sovittu kyl ihan selkeesti tosta palkasta, älä yritä laittaa omaan taskuun... :pimp:
Elukka

Re: Metafyysinen ongelma!

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Lilo kirjoitti: *Kröhöm*
Provikat kuuluu tietenkin ensin maksaa meille. Sulle on sovittu kyl ihan selkeesti tosta palkasta, älä yritä laittaa omaan taskuun... :pimp:
Enhän mä tokikaan välistä yritä vetää. :vihelt:
Avatar
Meik
Elämätön Kitisijä
Viestit: 491
Liittynyt: 29.11.2005 16:19

Re: Metafyysinen ongelma!

Viesti Kirjoittaja Meik »

Hei hei hei...

Ootko vähän täynnä itseäsi :?: Käy kumartamassa weeceepöntölle, että ylimääräiset ryöpsähtää yli.
Avatar
HotPants
Elämätön Kitisijä
Viestit: 444
Liittynyt: 05.09.2005 2:24

Re: Metafyysinen ongelma!

Viesti Kirjoittaja HotPants »

Meik kirjoitti:Hei hei hei...

Ootko vähän täynnä itseäsi :?: Käy kumartamassa weeceepöntölle, että ylimääräiset ryöpsähtää yli.
Sä keräät postimerkkei, eiks jeh? :P :shock: :wink: 8) :idea:
<3
nojoojust

Re: Metafyysinen ongelma!

Viesti Kirjoittaja nojoojust »

Lilo kirjoitti:
Elukka kirjoitti:
nojoojust kirjoitti:Ja taas vispilänkauppaa. Ota ees kunnon hinta. :evil:
No tieteski otan. :2cents:
*Kröhöm*
Provikat kuuluu tietenkin ensin maksaa meille. Sulle on sovittu kyl ihan selkeesti tosta palkasta, älä yritä laittaa omaan taskuun... :pimp:
Hmmm, nyt alkoi jo vähän pelottaa, ketkä kaikki "meihin" oikein kuuluvat. Ei kai tässä ole kyse verkostomarkkinoinnista? :shock: Vipsilöitä kaupataan ilmeisesti oikein toden teolla.
Vastaa Viestiin