KeppanaKeskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Sannu

Re: KeppanaKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Sannu »

Runkkis kirjoitti:Luoja, kun väsyttää. Naputtelin eilen yöllä kehityskeskustelu/toimintasuunnitelma lippulappuja, kun en ole aikaisemmin saanut niitä valmiiksi. Saa nähdä mitä aivopieruja sinnekin tuli päästeltyä. Nyt salille ja lounaalle ja sen jälkeen "keskustelemaan vakavasti"...
Hii mulla oli tänään kehityskeskustelu....
Nighthawk

Re: KeppanaKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Nighthawk »

Rentouttavaa, sitä tämä on. Saa herätä omija aikojaan ilman kiirettä, nauttia rauhassa aamukahvit hyvän musiikin soidessa taustalla ja samalla kuikuilla ikkunasta kaunista talvimaisemaa. Kohta voisi mennä takaisin peiton alle köllimään. On se ihmeellistä, hymyilen itsekseni tälle autuudelle kuin mielenvikainen.. Sunnuntaismainen olotila.

Varasin äsken itselleni kesäloman alkamaan vajaan parin kuukauden päähän. Lomalta en palaa enää vakituiseksi, keikkaluontoista hommaa ehkä silloin tällöin =) ja jotain aivan muuta..
tonttu

Re: KeppanaKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Kampaajalle aika varattu, se on perjantaina. Jei! Kunhan nuo pakkaset hellittää taas niin tykkään. Kohta töihin, kerkee hetken hengähtää ennen sitä.
Pikku-Akka

Re: KeppanaKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

tonttu kirjoitti:Kampaajalle aika varattu, se on perjantaina. Jei!
Tää menee kampaajlle tänään, heti töiden jälkeen. :)
Nighthawk

Re: KeppanaKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Nighthawk »

tonttu kirjoitti:Kampaajalle aika varattu, se on perjantaina.
Kiitos. Tuosta tulikin mieleen, että munkin täytyy varata aika. En vaan tiedä pitäisikö vain siistiä vai leikkauttaa rajusti jotain parikymmentä senttiä.
slam

Re: KeppanaKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja slam »

Ostin puolen litran karhupulloja korillisen. Kaveri osti kaksi normaalia koff;in koria. Kohta saunomaan ja vetämään perseet. 8)
tonttu

Re: KeppanaKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Nighthawk kirjoitti:
tonttu kirjoitti:Kampaajalle aika varattu, se on perjantaina.
Kiitos. Tuosta tulikin mieleen, että munkin täytyy varata aika. En vaan tiedä pitäisikö vain siistiä vai leikkauttaa rajusti jotain parikymmentä senttiä.
Ehdotan rajusti leikkaamista, uusi kampaus piristää.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16686
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: KeppanaKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Sannu kirjoitti:
Runkkis kirjoitti:Luoja, kun väsyttää. Naputtelin eilen yöllä kehityskeskustelu/toimintasuunnitelma lippulappuja, kun en ole aikaisemmin saanut niitä valmiiksi. Saa nähdä mitä aivopieruja sinnekin tuli päästeltyä. Nyt salille ja lounaalle ja sen jälkeen "keskustelemaan vakavasti"...
Hii mulla oli tänään kehityskeskustelu....
Itse taas tulin juuri pomon luota valtion Uuteen PalkkaJärjestelmään (UPJ on täälläpäin aika yleinen kirosana) liittyvästä neuvottelusta, jossa piti määrittää tämänhetkisen työni yleinen vaativuustaso, jonka taas määräävät työni luonne ja vastuu, vaadittavat vuorovaikutustaidot sekä vaadittavat tiedolliset ja taidolliset valmiudet. Sain puhuttua (joskus hiljainenkin mies puhuu kuin Runeberg) itseni verraten korkeaan vaativuustasoluokkaan, jonka pitäisi sitten näkyä korkeampana palkkana - mutta tästäkään ei ole takeita, koska UPJ:n toinen kafkailu, henkilökohtaisen suoritustason määrittäminen keskustelussa lähiesimiehen kanssa on vielä käymättä. Ehkä nostin vaativuustason niin korkealle, että henkilökohtainen suoriutumiseni vaativuustasoon nähden onkin nolla. Huhhei, kenenköhän etua palvelee, että töiden tekemisen (noh, Kityyn kirjoittamisen...) sijaan aikuiset ihmiset pistetään pelleilemään tällaista?
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Kid

Re: KeppanaKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Kid »

Pikku-Akka kirjoitti:
tonttu kirjoitti:Kampaajalle aika varattu, se on perjantaina. Jei!
Tää menee kampaajlle tänään, heti töiden jälkeen. :)
Ja tää leikkaa ite tukkansa tänään, heti töiden jälkeen :P
hebuli

Re: KeppanaKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Vaola kirjoitti:Eh. Vajaa tunti siihen, kun pitäisi olla menossa. Mä istun alkkareisillani tietokoneen ääressä, matkakassi lepää lattialla tyhjänä. Ei näin.
Hyppää kassiin ja käske ukkoa kantamaan. Luottokortti mukaan, vaikkei Tukholmassa mitään hyviä vaateliikkeitä olekaan.

Mullakin oli kehityskeskustelu. Työt jatkuvat, mutta ilmeisesti tuotteen parissa josta en niin hirveästi välittäisi. :doh: No, onpahan tässä hengähdysaikaa tehdä omiakin valintojaan tulevaisuutensa suhteen jos ei ne hommat nappaa, kyllä se siitä. Onhan se aina ennenkin.
Exsat

Re: KeppanaKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Pitäisi olla jo salilla, mutta kahvi ja lämmin koti houkuttavat liikaa. Ihan kohta.

Onneksi olen sentään ollut ahkera tänään! Olen lukenut, soittanut kahteen potentiaaliseen työpaikkaan josta toiseen jätin soittopyynnön pomolle (joka ei ollut paikalla) ja toiseen sain heti haastatteluajan. Lisäksi olen lukenut päivän tavoitemäärän ja imuroinut. Kyllähän siinä jo yhdelle päivälle ihan riittävästi..
Kid

Re: KeppanaKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Kid »

Väsyttää. Tää tahtois vaan kotiin nussun kainaloon. Mutta, kun pääsen niin kaupan ja apteekin kautta kotiin ja sit ruuan laittoon. Plaah.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: KeppanaKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Huisaa! Nukuin viime yönä täydet 8 tunnin yöunet kun sain mennä myöhemmin töihin. Tänään töitä on vain 8 tuntia ja pidin hevosella lepopäivän. Ehtii hommata täällä kotona vaikka mitä!

On mukava, leppoisa, stressitön ja järkevä olo :)

Ei jaksa vielä murehtia millä sitä ensi viikolla kulkee töihin kun auto menee lääkäriin....
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Elukka

Re: KeppanaKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Vanhana militaristina laadin itse itselleni PV:n mallin mukaisen viikko-ohjelman. :sir:
Saas nähdä miten toimii.
Otti nääs päähän, kun ei siivous ja muut "paskahommat" tule ikinä tehdyiksi. Nyt niille on ainakin varatttu aikaa tohon ohjelmaan, joten tarvitaan ainoastaan itsekuria noudattaa sitä.
aimohaiku

Re: KeppanaKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Hiphei. Työpäivä lähentelee loppuaan. :)

Sunnuntai-illan "Walk The Line" -kuvaelman jälkeen Johnny Cashin neljä American -levyä ovat soineet taukoamatta koneella. Tekisi mieli ostaa kitara ja opetella soittamaan. On se vaan äijä.
Kid

Re: KeppanaKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Kid »

Mä haluan kotiin. Paha olo ja paha mieli. Itku.
Turbohaltija

Re: KeppanaKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

kid kirjoitti:Mä haluan kotiin. Paha olo ja paha mieli. Itku.
Mä olen miettinyt sua ja sun tosimiestäsi. Haluaisin kovasti tehdä teille ruokaa niin kuin olen joskus selittänyt. Tuutteko syömään vaikka kinkkupastaa joku päivä parin viikon päästä? Vois ostaa punkkuakin siihen ehkä.
Kid

Re: KeppanaKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Kid »

Turbohaltija kirjoitti: Mä olen miettinyt sua ja sun tosimiestäsi. Haluaisin kovasti tehdä teille ruokaa niin kuin olen joskus selittänyt. Tuutteko syömään vaikka kinkkupastaa joku päivä parin viikon päästä? Vois ostaa punkkuakin siihen ehkä.
OIh, piristystä! Tietenkin tullaan. Just parin viikonpäästä meillä ei oo mitään suunnitelmia :P
Mä jätän kuitenkin punkun väliin ja juon vaikka valkkarii tai vettä. Mä puhun tosimiehelleni heti kun pääsen himaan!

Edit: tosimiehelle tämä suunnitelma passaa paremmin kuin hyvin. Ja sillehän punkku maistuu ja ehkä jopa III-olut.
1108

Re: KeppanaKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Seminaari kärsitty, vitutti niin pahasti tyhjänpäiväinen paskanjauhanta että hippastiin huitsin vittuun viimeisen tauon koitettua. Ja haagn liittymästä melkein pihalle, unohdin että Lexuksen luistonesto oli paskana...

Mutta nyt himassa ja uusi MOKOMA pauhaa, ja hauskinta tässä on se että Annala asuu alakerrassani. Kiusataan setää sen omalla musiikilla.
tonttu

Re: KeppanaKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Töissä ja palelee. Taidan kipasta ulos palelemaan vielä lisää.
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: KeppanaKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja nexie »

Mä en osaa päättää olenko huonolla vai hyvällä tuulella. Tarttis ehkä heittää noppaa.
Don't Panic!
Dumari

Re: KeppanaKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumari »

No voi penaali, menin sängylle hetkeksi ja taas nukahdin. Kohta vois mennä suihkuun.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23502
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: KeppanaKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Rikoin sähköturvallisuuslakia asentaessani vessaan uuden lampun.

Minä, kansakunnan vihollinen numero 1.

Maksettuani laskut (vain muutaman päivän myöhässä) oli mieli aika apea, mutta onneksi pomo soitti ja ilmoitti muutoksista huomisissa projektissa. Tämän johdosta joudun lähtemään nyt kauppaan etsimään uusia mokkuloita.

Ensimmäinen ärsyttävä ihminen saa munuaisten poiston suoritettuna suunkautta, työvälineenä lasivillainen koura.

Edit: ampukaa hymiöt.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Starflare

Re: KeppanaKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Starflare »

1108 kirjoitti:
Mutta nyt himassa ja uusi MOKOMA pauhaa, ja hauskinta tässä on se että Annala asuu alakerrassani. Kiusataan setää sen omalla musiikilla.
Minä kun luulin että hemmot asuisivat siellä leprassa päin.
1108

Re: KeppanaKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Starflare kirjoitti:Minä kun luulin että hemmot asuisivat siellä leprassa päin.
Niin minäkin mutta Saundin haastattelussa mainittiin Annalan asuvan Tampereella ja Armonkalliolla. Ja alakerran äijän yhdennäköisyys sälliin on 1:1, voin olla väärässäkin mutta epäilen. Varsinkin kun sällin ovessa lukee Annala. Vastapäätä asuu muuten Hynynen ja hänen naapurissa Litmanen... :shock:
Vastaa Viestiin