KeppanaKeskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: KeppanaKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Minulla auttoi suurimpiin hiirikäden tuskiin, kun vaihdoin hiiren vasemmalle puolelle. Yllättävän nopeasti oikeakätinen oppi vasemman käden käyttöön ja nykyisin menee kuin vettä vaan. Helpotti huomattavasti tuota oikeaa olkaa, joka oli yhtenään jumissa.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Kid

Re: KeppanaKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Kid »

RolloTomasi kirjoitti: No et varmasti, jos kuohari työnsä loppuun asti teki. Vai veitkö jonkun muun?
Voi olla et veinkin. Ei voi muistaa :oops:
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: KeppanaKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja aasi »

Ihmettelen suuresti ettei minulla ole mitään käsivaivoja. *koputtaa puuta* Vielä.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
killkill

Re: KeppanaKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja killkill »

Lolita kirjoitti:Minulla auttoi suurimpiin hiirikäden tuskiin, kun vaihdoin hiiren vasemmalle puolelle.
Already ahead of you. Olen kaksikätinen eli käytän vasemmalla touchpad-valokynä-yhdistelmää. Tasaa edes vähän tuota kuormitusta.

Aasi: sää oot niin nuari viä. Mullekin nää tuli vasta reilusti yli kolmikymppisenä. Paskamaisia vaivoja jotka eivät tulevilla sukupolvilla ainakaan vähene.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: KeppanaKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Melnais »

killkill kirjoitti:Työterveyshuolto suositteli hiirikäsi-kipeilyihin lääkkeeksi tuollaisia puristusjousia. Ei nämä ainakaan pahenna asiaa.. Lisäbonuksena JÄTTIKOKOISET, SUPERVAHVAT kädet!
Kuva
Tylsännäköiset. Mulla on pieni lääkeyhtiön lahjoittama lehmä jota puristelen tarvittaessa. Toimii surkuhupaisuudessaan myös mielialan kohottajana. (Siihen kyllä tarvitaan 6,5 numeron tyttökädet.)
Elämä kantaa, jos sen antaa
killkill

Re: KeppanaKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja killkill »

Melnais kirjoitti:Tylsännäköiset.
No, itse asiassa mulla on pehmustamaton versio, mutta niistä ei löytynyt kuvaa. Joku pehmolelu tai pallo voisi olla myös lystikäs. Siinä vaiheessa kun saa golfpallon puristamalla rikki, lienee harrastanut liikaa tätä grip-trainingia..
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23473
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: KeppanaKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Tsaari

Re: KeppanaKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Tsaari »

Tuollaiset puristusjouset vaatisivat hieman tuotekehitystä. Se pitäisi ilman muuta liittää tietokonepeliin, jossa puristusten tahtiin ruudussa näkyvän seksiobjektin vaatteet vähenisivät. Peli olisi tietysti nettipeli jossa voisi ottaa kaksinkamppailuja toisia vastaan ja asiaan kuuluu tietenkin high score listat tms. Näin saataisiin pahimmat koneaddiktikotkin hiemna jumppaamaan.
Tsaari

Re: KeppanaKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Tsaari »

Bluntly kirjoitti:Steelhand
Onko kokemusta tuosta kapistuksesta, lähinnä se näyttää sadistiselta kidutusvälineeltä...
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23473
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: KeppanaKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Tsaari kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:Steelhand
Onko kokemusta tuosta kapistuksesta, lähinnä se näyttää sadistiselta kidutusvälineeltä...
Ei, maastaveto ilman remmejä riittäköön näppireeneikseni.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
killkill

Re: KeppanaKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja killkill »

Bluntly kirjoitti:maastaveto ilman remmejä riittäköön näppireeneikseni.
Kannattaa muuten muutaman kerran kaudessa harjoitella myös perseiden-vetoa-ilman-pehmusteita ;)
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: KeppanaKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Lolita kirjoitti:Minulla auttoi suurimpiin hiirikäden tuskiin, kun vaihdoin hiiren vasemmalle puolelle. Yllättävän nopeasti oikeakätinen oppi vasemman käden käyttöön ja nykyisin menee kuin vettä vaan. Helpotti huomattavasti tuota oikeaa olkaa, joka oli yhtenään jumissa.
Mulla auttoi RollerMouse -niminen hiirialusta, joka laitetaan näppäimistön alle. Mikäköhän auttaisi tekstarikäteen?

Ich bin ein bischen tot, nukuin 6 tuntia. Toisaalta olen saanut töissä puolessatoista tunnissa aikaan vaikka mitä. Olen tyhjentänyt pöytäni ja siirtänyt tiedostoja sinne ja tänne.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: KeppanaKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

nokkaelain kirjoitti:
Turbohaltija kirjoitti:Jalkeilla taas. Alle kuuden tunnin yöunet, kellon soidessa tuntui siltä että juurihan ehdin nukahtaa.
En ehtinyt vielä nuukahtaa. Eli jalkeilla edelleen. Voisi ottaa ne 6 tunnin "yö"unet.
Mä nukun toistuvasti alle 6 tunnin yöunia, on päivällä enemmän turta, ei jaksa vituttaa tää elämä, saamiset sun muut asiat..
Pyyhin Netikettiin..
hebuli

Re: KeppanaKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Tsaari kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:Steelhand
Onko kokemusta tuosta kapistuksesta, lähinnä se näyttää sadistiselta kidutusvälineeltä...
On kokemusta jostain vuosien takaa. Pelle vehje. Eri valmistajien versiot omaavat kovin erilaisen vastuksen. Tuollaisissa jousisysteemeissä on typerintä ettei vastusta pysty lisäämään kun voimat kehittyy. Muistelen että jossain välissä nuo metallikoukut raastoivat sormia niin että piti alkaa käyttää hanskoja.

Suhteellisen turha vehje kaikenkaikkiaan, kuten muutkin nuo powergrip-tyyppiset jousisysteemit. Kuten Bluntly sanoi, puristuksessa käytettävät kyynärvarren yms. lihakset saavat tarpeeksi harjoitetta muissa normaaleissa liikkeissä joissa joutuu käyttämään puristusvoimaa.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: KeppanaKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

hebuli kirjoitti:On kokemusta jostain vuosien takaa. Pelle vehje. Eri valmistajien versiot omaavat kovin erilaisen vastuksen. Tuollaisissa jousisysteemeissä on typerintä ettei vastusta pysty lisäämään kun voimat kehittyy.
Mullakin on kokemus sellaisesta jousilaitteesta, jolla voi harjoittaa hauislihaksia ja ties mitä muita silleen, että väännetään se jousilaite kaarelle käsillä. Olin tosin 15 v. ja humalassa, kun sitä kokeilin. Jousi ponkaisi naamaan ja etuhammas lohkesi.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16671
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: KeppanaKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Keppanaan keskiviikkoni liittyy vain sikäli mutkan kautta, että eilen kävin pitkästä aikaa kollegoiden kanssa parilla pintillä Kaislassa. Nuo kaksi olutta eivät toki tuota krapulaa, mutta niin vain oli tukkoinen olo aamulla. Syytän ravintolatupakoitsijoita, vaikka istuimmekin savuttomalla puolella. Ja asuntokin haisi pahalta, kun vaatteisiinkin tuo haju oli tarttunut. Kannatan ravintolatupakoinnin kieltoa. Itse asiassa, fasistisessa ihannevaltiossa tupakointi kiellettäisiin paitsi kaikista julkisista sisätiloista, myös ainakin taajama-alueilla ulkosalla. Ja kieltoa vastaan rikkoneet teloitettaisiin aamunkoitteessa.

Tupakointi on sikäli mieluisa aihe meille tekopyhille moralisteille, että aiheesta keskusteltaessa on helppo ruoskia itsensä moraaliseen raivoon kansanterveyden ja Etelä-Amerikan sademetsien puolesta ylikansallisia korporaatioita, jotka koukuttavat valistuksen ulottumattomissa olevia kehitysmaiden asukkaita nikotiiniin jakamalla ilmaisia tutustumistupakoita, vastaan, vaikka hyvin tietää, että mielipiteen todellinen syy on vain itsekäs halu päästä itselle suurehkoa epämukavuutta tuottavasta asiasta eroon.
Viimeksi muokannut urpiainen, 08.02.2006 11:49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: KeppanaKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja cardic »

koulussa. koulun jalkeen pitaa menna tekeen inssityota. puuh, tulee pitka paiva
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
Runkkis

Re: KeppanaKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

Luoja, kun väsyttää. Naputtelin eilen yöllä kehityskeskustelu/toimintasuunnitelma lippulappuja, kun en ole aikaisemmin saanut niitä valmiiksi. Saa nähdä mitä aivopieruja sinnekin tuli päästeltyä. Nyt salille ja lounaalle ja sen jälkeen "keskustelemaan vakavasti"...
slam

Re: KeppanaKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja slam »

Keppanaa olen lähdössä ostaan. Täytynee saunoa yhden sällin kanssa, kun lupasin, vaikka ei jaksaisi ihmeemmin edes kiinnostaakkaan, mutta eipä ole hyvää veruketta oikein peruakkaan. Kaippa se koneen ääressä olon voittaa... sauna ja kalja...
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: KeppanaKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Ääh. Hereillä. Pakkanen on vähän helpottanut- vitutus ei.

Kiinnostaa! Ja en tahdo mennä ulos testaamaan, että lähteekö auto käyntiin. Sitäpaitsi tajusin ikäväkseni, että sen käynnistysongelmat voivat johtaua paskan akun sijasta paskaksi menneestä laturista. Perkele.

Jaa-a, pitäisi jotenkin yrittää piristää itseään, mutta ei...

Hiirikäden ongelmista tuli mieleeni; Ystäväni atk-opettaja kuulemma korostaa joka käänteessä sitä, miten hiiri on n00beille, tosi pro:t käyttää näppäinyhdistelmiä. Siinähän saisi itseään viihdytettyä kun opettelisi kaikki erilaiset näppäinyhdistelmät. Saattaa vaan olla että ranteen sijasta olisi pää kipeänä :D
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Exsat

Re: KeppanaKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Eilen varmistui, että ainakin kesän ajaksi tulee ihan täysiä viikkotunteja töissä, eikä tälläistä seilausta. Kevään työtilanteen varmistamiseksi sovin itselleni työhaastattelun toiseen oman alan paikkaan loppukuusta. Jänskättää jo nyt!

Tänään on luettu ja luettu jne.. Kohta tonnikalapastaa nassuun ja sitten imuroimaan. Jeah!
:roll:
Tsaari

Re: KeppanaKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Tsaari »

LillyMunster kirjoitti:atk-opettaja kuulemma korostaa joka käänteessä sitä, miten hiiri on n00beille, tosi pro:t käyttää näppäinyhdistelmiä.
Siinäpä onkin guru joka käyttää AutoCADiä pelkästään näppistä käyttäen. Käskyt tietysti kaltaiseni vanhat pierut antavat suoraan näppikseltä, ikoneja kun ei silloin vielä ollut kun aloin ohjelmaa käyttämään.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: KeppanaKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Tänään olis juopottelua tiedossa neljästä eteenpäin kun kadettikoulu rupeaa lumiriehumaan muiden koulujen kanssa.
Saa nähdä onko kova osallistumisprosentti.

Väsyttäis vähäsen.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Pikku-Akka

Re: KeppanaKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

Voi juopottelu sentään, mulla on huono olo pelkästä ajattelusta. Mitähän tää nyt sitte on? Hartioita kipuiluttaa, kun oon tutustunu kopioinnin saloihin viimeiset pari tuntia. Not nice. Onneksi W.A.S.P. soi edelleen ja lohduttaa edes hieman.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: KeppanaKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Tsaari kirjoitti:
LillyMunster kirjoitti:atk-opettaja kuulemma korostaa joka käänteessä sitä, miten hiiri on n00beille, tosi pro:t käyttää näppäinyhdistelmiä.
Siinäpä onkin guru joka käyttää AutoCADiä pelkästään näppistä käyttäen. Käskyt tietysti kaltaiseni vanhat pierut antavat suoraan näppikseltä, ikoneja kun ei silloin vielä ollut kun aloin ohjelmaa käyttämään.
No, tuskin kaikkea voikaan ilman hiirtä tehdä, mutta hiirikäden kuormitusta voi huomattavasti vähentää. En siis ole ites sitä mieltä, että hiirtä ei saisi käyttää... Se nyt oli vain sellainen pieni kevennys tähän, hymiö hymiö hymiö. :D
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Vastaa Viestiin