Rahapelit & Veikkaus

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Starflare

Re: Rahapelit & Veikkaus

Viesti Kirjoittaja Starflare »

En ole koskaan ollut koukussa rahapeleihin, vaikka joskus saatankin tipauttaa parikytä senttiä pokerimasiinaan tjsp. Lottoa, totoa, pitkävetoja tai muita vastaavia en ole koskaan edes pelannut, eikä kiinnostusta moiseen edes löydy.

Yksi kaverini taas on aivan koukussa kaikenmaailman rahapeleihin. Viimeksi baarissa ollessamme tyyppi ei istunut pöydässä muun retkueen kanssa varmaan minuuttia kauempaa kun tunki jatkuvasti rahaa niihin pelikoneisiin. Luonnollisesti illan lopussa poke kiskaisi härskisti töpselin seinästä kun ei kaveri uskonut puhetta että nyt pistetään paikka kiinni. On myös ruvennut akalleen riehumaan grillillä kun ei saanut pelirahaa.
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Rahapelit & Veikkaus

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Ostan joskus 9-järjestelmän kimppaloton, yleensä silloin kun on isompi potti luvassa. Lottoan kyllä tosi harvoin, koska siinä on kaikista huonoimmat tsäänssit voittaa.

Olin joskus Veikkausrastilla töissä, ja silloin tuli pelattua Totoa, Kenoa ja Viikkaria. Olen käynyt Veikkauksella näitä pelimyyjä-kursseja, joten kaikki pelit on kyllä hallussa :) Keno on oikeastaan noista tuuripeleistä ainoa, jota kannattaa pelata ;)
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23467
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Rahapelit & Veikkaus

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Lotto tulee tehtyä kun on oikein iso potti. Typerää kun voitonmahdollisuus on entistäkin pienempi, mutta hauskempaa.

Pitkäveto harvoin, automaattiin heitän kolikot joskus ja arpoaja ostan kerran pari vuodessa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Rahapelit & Veikkaus

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Entisessä duunissa kyhättiin työkavereiden kanssa joka viikko vakioveikkaukseen järjestelmärivi. Neljä juuroo per nassu joka viikko. Pienempiä voittoja tuli mutta se ISO potti jäi aina maalin tai kahden päähän. Nyt on sit sekin loppunut mun osalta joten enää jää satunnaiset pitkävedot jos sille päälle satun ja on esim. ärrälle muutakin asiaa.

Joskus lukioaikoina kun itse olin ärrällä hommissa tuli pelattua hieman enemmän kun pienestä pakostakin tuli pelejä ja tilastoja seurattua vähän tarkemmin.
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
tonttu

Re: Rahapelit & Veikkaus

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Joskus tulee tipautettua kolikoita automaattiin, mutta muutoin en kyllä pelaa. Veikkauksen peleistä olen joskus rivin lottoa tehnyt.
Työn puolesta saan (joudun) pelailla niin paljon, ettei jaksa vapaa-ajalla innostaa sitten yhtään.
nypari

Re: Rahapelit & Veikkaus

Viesti Kirjoittaja nypari »

Säkäpelit on hanurista. Suosin taitopelejä eli pelejä joihin voi itse vaikuttaa, kuten Texas Hold´em, monari ja tulosveto.
mölli
Kitinän uhri
Viestit: 663
Liittynyt: 04.09.2005 4:09

Re: Rahapelit & Veikkaus

Viesti Kirjoittaja mölli »

Pääomavoitot tänä vuonna noin 7000 euroa joten pelatkaa niitä saatanan hedelmä pelejä spurgut!
MarthaFocker

Re: Rahapelit & Veikkaus

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Hölmöläisten hommaa.
Pidän todennäköisempänä, että löydän maasta kaksikymppisen kuin että voitan sen arvalla tai lotossa.
Äkkirikastuminen, siis suuri summa, olisi tietysti kiva, mutta tooodella epätodennäköinen. Niin kaun kun viikon ruokabudjetti on 30e (sis. 3-5 krt/vk 2,35e eli koulun safka) ei siitä tingitä humpuukkipeleihin lainkaan.
Yönmustaritari

Re: Rahapelit & Veikkaus

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Lottoo nääs.

Ainoastaan pienenpienestä mahdollisuudesta voittaa suurehko summa huolimattaa lottoan, koska voittokerroin voiton sattuessa on aivan mieletön.

Minä pidän. Minulla onkin vakiorivi ollut jo seitsemän vuotta, koska en ala lutkailemaan numeroiden kanssa.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Rahapelit & Veikkaus

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Enpä juuri pelaa.
Ennen tein aina kestona yhden rivin lottoa, mutta nyt on sekin tapa jäänyt. Satunnaisesti, hyvin harvoin, saatan ostaa jonkun arvan. Satunnaisesti myös tulosvetoa ja vakioveikkausta.
Kolikkopeleihin ehkä kymppi vuodessa.

Voitot... Joskus olen voittanut ässä-arvalla 200mk ja paras rahapelivoittoni oli täysin lonkalta vedetty tulosveto jääkiekko-otteluun silloisen avomieheni nettipelitililtä; euron panoksella 101€ takaisin :D

Kivaa touhua, mutta en usko, että voisin koukuttua.

Suurin paheeni on blackjack baareissa, siinä käytän 20€ kattoa, jos pelaan, pelaan voitoilla, ja jos häviän, häviän vain sen 20€. Tätäkin harrastan alle 10 kertaa vuodessa.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Rahapelit & Veikkaus

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Mä en oo koskaan lotonnu, ellei jotain työpaikan kimppalottoja lasketa. Mutta... en siis ole ikinä itse kävellyt ärrälle ja tehny mitään sen eteen, että olisin mukana jossain lottoarvonnassa.

Joskus ylä-asteikäisenä, kun SM-liigatason jääkiekkoa seurailin, niin tuli kyllä nuita pitkävetojuttuja tehtyä. Ässä-arpoja tms. en myöskään juuri ostele... lahjaksi nuita joskus on tullut ja siksi raaputellut...
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Bliss

Re: Rahapelit & Veikkaus

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Mulla on kolmen rivin kestolotto, kymmeneksi viikoksi kerralla. Suurin voitto ikinä on ollut jotain vähän yli tuhannen euron luokkaa.
Olen myös joskus historiassa (-92 tai -93) voittanut silloisessa raviveikkauksessa kaikki 6 oikein, paska homma vaan että sillä nimenomaisella kierroksella sama rivi oli varsin monella muullakin, voittosumma oli muistaakseni jonkun markan yli satasen :D
slam

Re: Rahapelit & Veikkaus

Viesti Kirjoittaja slam »

Pari kertaa olen koitellut, mutta en ole koukkuun jäänyt. Ei vain jaksa, ja onneksi, ei jaksa :)
Exsat

Re: Rahapelit & Veikkaus

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Joskus pelaan jotain hedelmäpeliä kauppareissulla, mutta aika harvakseltaan. Lottoja ja muita en ole pelannut sen jälkeen, kun kioskityöt lopetin. Arpa tulee ostettua ehkä kerran vuodessa. Ei siis mitään pahaa riippuvuutta näihin.

Kioskilla työskennellessä laskin sitä, että jos viikottain laittaisi sen täyden lottokupongin+ jokereiden hinnan suoraa tilille, niin loppuvuodesta olisi siellä todennäköisesti paljon isompi potti, kuin se, mikä olisi tullut takaisin niiden muutaman neljä oikein-rivin muodossa.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Rahapelit & Veikkaus

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Muutama viikko sitten aloin aktiivisemman lottoamisen Veikkauksen nettisivuilla. Aiemmin olen lotonnut ehkä pari kertaa vuodessa ja arpoja ostellut vielä harvemmin. Joskus tein päätöksen, että ostan jokaisena palkkapäivänä jonkun raha-arvan, mutta se suunnitelma jäi kai yhden kuukauden jälkeen unohduksiin. Hedelmäpeliä pelailen joskus harvakseltaan, kansanterveyden hyväksi tietenkin.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
ninnithequeen

Re: Rahapelit & Veikkaus

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mä olen koukussa sellaiseen kuin Tähti-peli. Eilen viimeksi pääsin salaista rakastani hivelemään. Mut en mä mitään voittanut. Joskus aikoinaan se lykkäs mulle kyllä 200 markkaa kerralla....

Ja lottoan joka viikko. Mulla on samat numerot, jotka muistan ulkoa. On vähä pakko sit lottoo ;)
Ja Keno on vetämässä kans. Siinäkin samat numerot, jotka muistamme ulkoa. Suurin voitto 200 euroa.

Pitkävetoa joskus harvoin kokeilen. Joskus on jotain pientä tullutkin.
nypari

Re: Rahapelit & Veikkaus

Viesti Kirjoittaja nypari »

Minua lohduttaa suuresti tieto, että lähes järjestäen näissä arpapeleissä paljon voittajat ovat ahkerimpia pelaajia eli suurimpia kulttuurimme tukijoita.
Elukka

Re: Rahapelit & Veikkaus

Viesti Kirjoittaja Elukka »

En käytä.
Joskus aiemmin olen silloin tällöin arpoja ostellut ja jotain pientä joskus voittanutkin. Kokonaistase taitaa kuitenkin jäädä miinusmerkkiseksi.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Rahapelit & Veikkaus

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

mun pelejä Texas holdem ja typeryysvero,eli lotto.En ole mitään suuria koskaan voittanut.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Pikku-Akka

Re: Rahapelit & Veikkaus

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

Harrastan kestolottoilua 3riviä + jokerit AB, vakituisilla numeroilla. Nämä rivit teen isän kanssa kahden porukkana. Sitten avokin kanssa pari lottoriviä ja kenoa silloin tällöin. Arpoja ostelen aina joskus. Suurin voitto ässästä 200€, v.2004 jouluna.

Oon vähentäny pelaamista tosi paljon. Silloin kun olin kiskatöissä ja Veikkauksella pelimyyjänä, niin tuli pelattua melko paljon. Ihan sairaasti.
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: Rahapelit & Veikkaus

Viesti Kirjoittaja cardic »

silloin talloin pitkavetoa, joskus vakioveikkausta.

pitkavedosta jopa muutaman latin saanu takas, mut kokonaisuudessan taidan olla kympin tai kaks haviolla. pelaan kuitenkin niin pienil panoksilla (ehka 4-8e/viikko jos satun laput tekeen), ettei oo pelkoo ruokarahojen katoamisesta veikkauksen holviin
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
Avatar
Lucky Luciano
Elämätön Kitisijä
Viestit: 315
Liittynyt: 17.08.2005 20:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: Rahapelit & Veikkaus

Viesti Kirjoittaja Lucky Luciano »

Oon alkanu hiukka skagaa tota peliriippuvuutta. Esimerkiks tänään kesken luuris bamlaamisen mä hiffasin funtsivani et Preston vai Middlesbrough, mikä ei välttis oo merkki pelaamisest "lystikkäänä ajanvietteenä". Pitkävedost oon finnannu euron panoksel jotai kymmene euroo ja Vakios on hildet viel pydes tännepäin. 20 tonttuu ei ollu kaukana viime rundikselkaan, joten veikkaan et haiflai-greda kutsuu nopeemmin ku ehdin sanoo flaksi.
"A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it." -J.R. Ewing
nojoojust

Re: Rahapelit & Veikkaus

Viesti Kirjoittaja nojoojust »

Jos tulee tarvis jännittää jotain, laitan kolikon superpalloautomaattiin. Aina saa yhden pallon, joka satunnaisesti on vieläpä hienon näköinen. Vuosien kuluessa on noita palloja kertynyt, joten pari vuotta sitten ostin kirpparilta katiskan niille säilytyspaikaksi.
Starflare

Re: Rahapelit & Veikkaus

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Suvinen kirjoitti:
nojoojust kirjoitti:Jos tulee tarvis jännittää jotain, laitan kolikon superpalloautomaattiin.
No mutta. Tämähän on jännittävyydeltään Rahanvaihtaja- nimisen pelin luokkaa.
Siihen käy vitoset, kympit ja kaksikymppiset, ja joka kerta voittaa!!!! :shock:
Heh, on tullut itsekin muutaman kerran iskettyä hilut superpalloautomaattiin ja pompoteltu palloa tyytyväisenä kunnes se on hävinnyt tai joku pirulainen vienyt
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Rahapelit & Veikkaus

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mä olen alkanut Kenottamaan. Heti ekalla kerralla voitin yhden euron neljän euron panoksella. Voitto on aina voitto ja oli todella voittajaolo.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Vastaa Viestiin