Miten näet itsesi 20 vuoden päästä?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
hermine

Re: Miten näet itsesi 20 vuoden päästä?

Viesti Kirjoittaja hermine »

Olen jämähtänyt työskentelemään takahikiän syrjäisimpään sivukirjastoon jonne menin vuonna 2007 tekemään jotain äitiyslomasijaisuutta "ihan vain väliaikaisesti". En sitten ikinä jatkanutkaan opiskelua. Minulla on menossa elämäni 23. pätkäparisuhde ja jahkaan edelleen, että olisikohan tämä nyt sitten sitä rakkautta, ei, ei tämäkään taida olla. En kuitenkin näe mitään syytä katkeruuteen, sillä romanttisluonteisemmat ystävänikin ovat ehtineet erota niistä varmoista Elämänsä Rakkauksista vähintään jo kolmatta kertaa erittäin riitaisissa merkeissä ja jättäneet jälkeensä liudan eri-isäisiä avioeroista traumatisoituneita mummojenpotkijanarkkarilapsia ja velkaisia puoliksiremontoituja omakotitaloja jotka eivät kuulu enää oikein kellekään. Minulla on koko ajan sellainen tunne, että kohta olen tajuamassa maailmasta jotain olennaista ja pidän peilikuvastani päivä päivältä enemmän.
Turbohaltija

Re: Miten näet itsesi 20 vuoden päästä?

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

hermine kirjoitti: Minulla on koko ajan sellainen tunne, että kohta olen tajuamassa maailmasta jotain olennaista ja pidän peilikuvastani päivä päivältä enemmän.
Mä tykkään näistä sun jutuista. Ja toi sun allekirjoituskin on mainion osuva.
hermine

Re: Miten näet itsesi 20 vuoden päästä?

Viesti Kirjoittaja hermine »

Turbohaltija kirjoitti:
hermine kirjoitti: Minulla on koko ajan sellainen tunne, että kohta olen tajuamassa maailmasta jotain olennaista ja pidän peilikuvastani päivä päivältä enemmän.
Mä tykkään näistä sun jutuista. Ja toi sun allekirjoituskin on mainion osuva.
Kiitos. Ismo Alanko on viisas mies. Mua kyllä vähän harmittaa, etten ehtinyt vaihtaa tuohon peilikuvaan "enemmän itseni näköiseltä". Mutta vanheneminen on kivaa, pikkulapsena olin kuin katkera vanhus ja siitä olen sitten vuosi vuodelta vaan kulkenut kohti seesteistä keski-ikäistä - ja vuosi vuodelta maailma hakkaa vähemmän hiekkalapiolla päähän.
eps

Re: Miten näet itsesi 20 vuoden päästä?

Viesti Kirjoittaja eps »

Missä olen 20v tästä? Tylsää. Sen sijaan kerron, missä te olette:

- Gattaca on sairaalassa saatuaan taas kerran hauleja takalistoon viimeisimmän kaatonsa aviomiehen haulikosta. Gattaca on äänestetty viidesti Suomen seksikkäimmäksi nettikirjoittajaksi.

- Homie on muuttanut Peruun, jossa hän kouluttaa puolisotilaallista järjestöä Banaanipuiden Vapauttajat. Homien taidot erityisesti kurinpitäjänä ja sotilaskouluttajana noteerataan ympäri maailmaa.

- Hebuli on kuuluisa järjestöaktivisti, jonka viimeisin tempaus kahliutua purku-uhan alla olevaan Eiffelin torniin toi hänelle haastattelupyyntöjä ympäri maailmaa. Aatteelleen uskollisena hebuli valitsi Elämä On -lehden kolmossivun.

- EveryWomanin perustama Vittuile Vaan -terapiaryhmä koki yllättävän menestyksen, kun nuoret opettajat ympäri maailmaa tulivat hakemaan apua koulukiusaamiseen - siis opettajiin kohdistuvaan koulukiusaamiseen. EveryWoman elättää itsensä pitämällä kahden tunnin luentoja, ja hänen kalenterinsa on täynnä vuoteen 2030.

- Slam on Suomen uusi kansallisrunoilija. Hänen täälläkin nähdyt hiukan hiomattomat röyhtäisyt jalostuivat kymmenessä vuodessa uudeksi runotyyliksi, jota plagioitiin ympäri maailmaa. Slamille suunnitellaan patsasta Tampereelle. Vaikka patsas on abstrakti, siitä on havaittavissa krapulainen nuori, joka yrittää turhaan nostaa otsansa ylös olutkuppilan pöydästä.

- Lilo menestyi sikojen deittipalvelulla. Idean hän sai tietenkin kitystä, mutta tajusi nopeasti, että oikea tapa menestyä on parittaa oikeita sikoja. Palvelussa sikalanomistajat listaavat sikojensa piirteitä ja toivekumppaneita, ja Lilon yritys hoitaa matchayksen. Yllättäen suurin osa emakonomistajista haluaa emakoilleen ison raavaan karjun, vaikka viimeisimpien tutkimusten mukaan pienet vähän kaljuuntuvat karjut ovat parhaita.

- Aito_Johanna kyllästyi opettajan tehtäviin, haki ja pääsi poliisikouluun, ja on nyt poliisitarkastaja. "Päivääkään en ole katunut", Aito_Johanna sanoo hymyillen ja jatkaa: "Tämä rikollisten ja narkkareiden kanssa toimiminen on niin rentouttavaa. Näille voi sentään puhua järkeä, toisin kuin noille riivatun kakaroille koulussa."

- Turbohaltija jatkoi luontaisella auktoriteetillaan koulussa, ja voitti kolmena vuonna peräkkäin Suomen paras ope -palkinnon. Alussa Turbohaltija harkitsi vakavasti alan vaihtoa (varsinkin kun Aito_Johanna menestyi poliisina), mutta vuonna 2015 tullut laki opettajan oikeudesta kantaa koulussa sähköpamppua paransi koulurauhaa kummasti.

- hermine yritti ensin päästä Peruun Banaanipuiden Vapauttajat -järjestöön, mutta häntä ei hyväksytty hänen liian kauniin ulkonäkönsä takia. "Emme voi riskeerata sitä, että miehet vain uneksivat sinusta eivätkä keskity pelastamaan banaaanipuita". Tästä siuvaantuneena hermine värjäsi tukkansa harmaaksi, vaihtoi nutturaan ja opetteli käyttämään jakkupukua. Yllättäen nämä muutokset saivat Suomen kolmanneksi tavoitelluimman poikamiehen kiinnostumaan hänestä niin kovasti, että herminen oli pakko turvautua Homien koulutukseen päästäkseen innokkaasta ihailijasta eroon. Onneksi pian tämän jälkeen hermine löysi upean salkkumiehen, joka osoittautui uskomattoman taitavaksi pehmeiden arvojen levittäjäksi. Yhdessä hermione ja hänen miehensä perustivat maailmanlaajuisen ilmaston lämpenemistä tutkivan säätiön, joka oli pääosin vastuussa siitä, että ilmastonmuutos saatiin vihdoin kuriin vuonna 2020. Nyt hermine, kolmen alan tohtori ja Nobel-ehdokas, viettää miehensä kanssa laatuaikaa organisaationsa johdossa.

- Vaola loi uraa kansallisteatterissa, mutta kyllästyi nopeasti sen jäykkään byrokratiaan. Lähdettyään pois hän perusti oman liikkuvan teatterin Vaola ja tyttäret. Teatteri osoittautui niin suureksi menestykseksi, että viimeiset kaksi vuotta Vaola ja tyttäret ovat matkustaneet ympäri maailmaa. Broadwaylla he eivät ole vielä käyneet, mutta vuodeksi 2029 on suunnitteilla kahdeksan viikon verran pyörivä näytelmä "Vakkarimiitti".

- Bluntly perusti uudella formaatilla toimivan kuntosalin, jossa kuntoilun sijaan ihmiset maksavat siitä, että saavat katsella rehkiviä tyyppejä olutlasi kädessä. Menestys oli niin valtaisa, että bluntly laajensi formaattinsa kaikkiin pohjoismaihin. Nyt Bluntly on parhaassa keski-iässä oleva charmantti herrasmies, joka joutuu jatkuvasti hätistelemään kauniita nuoria naisia pois jaloistaan. Hänen nimikko-oluensa "Bluntly-ööl" voitti kolmatta kertaa peräkkän Paras junttijuoma -palkinnon.

- ElanorRaven luki itsensä ennätysajassa maisteriksi, jatkoi tohtoriksi ja on nyt Turun yliopiston kansleri. Pääasiassa hänen ansiostaan Turun yliopisto noteerataan tänään Euroopan huippuyliopistoksi, johon haetaan opiskelemaan ja töihin ympäri maailmaa. ElanorRaven koitti myös rauhallista lähiöelämää, mutta se ei sopinut hänelle. Niinpä hän muutti taiteilijamiehensä kanssa ullakkoasuntoon lähelle Turun keskustoria. Siellä hän viettää vapaa-aikansa maalaamalla miehensä opastuksella surrealistisia taideteoksia.

- Vadim totesi, että Kabul on ihan liian rauhallinen paikka hänen makuunsa. Hän muutti Irakiin, jossa hän nopeasti menestyi peräänantamattomana lähdevesikauppiaana. Hänen yrityksensä "Iraq water" myy pullotettua irakilaista vettä ympäri maailmaa. Hänen ilmeisen ehtymättömän lähteen sijainti on maailman suurimpia salaisuuksia. Edes supertarkat vakoilusatelliitit eivät ole keksineet sitä. Vadim itse puhuu myhäillen "kultaa vuolevasta vessanpöntöstään".

e.
Tiikeriankka

Re: Miten näet itsesi 20 vuoden päästä?

Viesti Kirjoittaja Tiikeriankka »

Kuallu.
nokkaelain

Re: Miten näet itsesi 20 vuoden päästä?

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Katkera. Tai sitten en.

Joskus teininä ajattelin, etten eläisi parikymppiseksikään, mutta kun täällä edelleen roikutaan, en sellaista rupea ennustamaan.
Avatar
tuike
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 171
Liittynyt: 30.12.2005 18:11
Paikkakunta: L-V

Re: Miten näet itsesi 20 vuoden päästä?

Viesti Kirjoittaja tuike »

Olen todennäköisesti keskiluokkainen kahdesti eronnut kahden aikuisen pois muuttaneen ja yhden teini-ikäisen kotona asuvan lapsen äiti. Treffailen mukavahkoa älyllisesti haasteetonta miestä. Asun edelleen lähiökaksiossa pääkaupunkiseudulla ja teen työtä, josta en pidä.
Jokaiselle jotakin
-minulle kaikki loput!
Vastaa Viestiin