Miten näet itsesi 20 vuoden päästä?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
mölli
Kitinän uhri
Viestit: 663
Liittynyt: 04.09.2005 4:09

Miten näet itsesi 20 vuoden päästä?

Viesti Kirjoittaja mölli »

Mä näen:

1. Kaikki on onnistunut.
2. Olen maanalla.
3. Osittain onnistunut.
4. Sama tilanne mutta paljon rikkaampi mitä nyt.
MarthaFocker

Re: Miten näet itsesi 20 vuoden päästä?

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

En todella edes uskalla enkä halua ajatella niin pitkälle.
En halua olla 42-vuotias vielä tänään.
slam

Re: Miten näet itsesi 20 vuoden päästä?

Viesti Kirjoittaja slam »

here
MarthaFocker

Re: Miten näet itsesi 20 vuoden päästä?

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

slam kirjoitti:here

Muahaha... see my future -see a dead man...
Yönmustaritari

Re: Miten näet itsesi 20 vuoden päästä?

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Nivelrappeuman pakottamana makaan liikakiloineni sairaalan sängyssä dialyysi-koneessa tai minua työnnetään rullatuolissa silmien, verta vuotavien verisuonten umpeen polttamista varten.

Kävellä en enää tuossa tilassa pysty, koska minulta amputoitiin, vähintään varpaiden ja korkeintaan lantion väliltä erinäinen määrä ihmislihaa, verta ja luuta juuri kuukausi tai kaksi sitten.
mölli
Kitinän uhri
Viestit: 663
Liittynyt: 04.09.2005 4:09

Re: Miten näet itsesi 20 vuoden päästä?

Viesti Kirjoittaja mölli »

MarthaFocker kirjoitti:En todella edes uskalla enkä halua ajatella niin pitkälle.
En halua olla 42-vuotias vielä tänään.
Oot ainakin vanha akka silloin.
Avatar
HotPants
Elämätön Kitisijä
Viestit: 444
Liittynyt: 05.09.2005 2:24

Re: Miten näet itsesi 20 vuoden päästä?

Viesti Kirjoittaja HotPants »

Joskus koittaa cooleillekin se aika, kun ne tulee kävyiks. Yleensä se on tossa 25 vuoden jälkeen. Sillon tosi moni kimuli vetää yhtäkkii päällensä toppahaalareita ja leikkii au naturellia kypsää rouvaa ja sit taas sillon tosi moni jäbä alkaa kasvattaa itelleen läskivuoria. Oke, ne naispuoleiset kävytki tekee sitä. Poikkeuksii aina on ja mulki on frendeissä pari ton ikästä eikä ne oo vielä täysin out of games.
<3
Turbohaltija

Re: Miten näet itsesi 20 vuoden päästä?

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

20 vuoden päästä toi HotPants on toivon mukaan mun vaimo ja meillä on paljon kivaa ja usein bileitä ja sille niinku hei tiiätteks!!!!1111!! Siis niinQ tosi cool! Mä en kyl tiiä onks hotsispäntsis mitä sukupuolta mutta ainahan se voi leikkauttaa itsensä naiseks tarpeen tulleen, emmä oo mikää niuho camoon!

Muita haaveita, mitä toivoisin elämän olevan 20 vuoden päästä:

- minä ja Edith pelaamme shakkia kansainvälisellä tasolla. Aina välillä kohtaamme turnauksissa Lontoossa, New Yorkissa, Riossa ja muistelemme lämmöllä kityn shakkikerhon kultaisia aikoja.

- Koska sait-ketju on edistynyt viestiin 2 945 630 asti: tähän mennessä myös slam, mölli ja Gattaca ovat saaneet, vieläpä ilmaiseksi

- viikonpäiväketjuihin on tullut mullistavia uutuuksia; postauksiin voi liittää oman piereskelyn ääntä!

- kityn pikkujoulusuunnitelmat vuodelle 2026 ovat hyvässä käynnissä, itse asiassa ne aloitettiin jo viisi vuotta aikaisemmin ja keskustelu aiheesta on ollut tasaisen idearikasta ja innovatiivista

- Lolitan Pekka-kissa voi paksusti ja saamme kuulla Pekan päivärytmistä säännöllisen epäsäännöllisesti eli silloin kun telkkarista ei tule elämää suurempaa ohjelmaa

- Asiakeskustelut-osio on poistettu kokonaan tarpeettomana, koska EveryWoman on jo selvittänyt kaiken lopullisesti. Tästä lähtien ihmiset voivat omistautua paskanjauhannalle!

- joudenza on saanut vihdoin pillua, hämmästys on ylenpalttista.
Geetzu

Re: Miten näet itsesi 20 vuoden päästä?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Vartin mietin. 20 vuoden päästä minä saatan olla MUMMI. :shock:
Tuo ei kuulu toivelistalle, ehkä. Mutta jos olen mummi, olen pirun onnellinen sellainen.

Ja kuinka latteaa on jos toivon asioiden olevan juuri niin kuin ne ovat nyt 23-vuotiaana? Okei, no muksut (varmasti viimeinenkin) ovat lähteneet kotoa, miehen kanssa emme ole tehneet kompromissia koirarotuvalintojemme kanssa ja isolla pihallamme on kaikennäköistä turriaista. Saatan olla töissä, minulla jopa saattaa olla ammatti. *shocked again* Olen rakastunut, rakastan, en halua kuolla. Lopetettuani tupakanpolton 23-vuotiaana näytän hemaisevan seksikkäältä nelikolmoselta ja nuoret miehet flirttailevat kanssani päivittäin. Meillä saattaa olla kakkoskoti etelän lämmössä ja miehellä on jo riittävästi aikaa rakkaalle golfharrasteelleen. Osaan tehdä helvetin hyvää ruokaa! Saatan jopa silittää kauluspaitoja. Emme ole ainakaan palkanneet niille silittäjää kodin ulkopuolelta.

Toivon, että maailma on edes näin kasassa. En usko...
RolloTomasi

Re: Miten näet itsesi 20 vuoden päästä?

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Ei ole aavistustakaan, mutta voi olla ainakin näin:

- en ole naimisissa, avoliitossa enkä parisuhteessa
- ei lapsia
- kissa tai kaksi, ehkä kolme, asuu luonani
- jonkinlainen työ on, ja siitä saan rahaa sen verran, että pysyn elossa
- juon liikaa alkoholia
- ei ole niin paljoa rahaa, että voisin ostaa sikareita, joten poltan tupakkaa
- käytän edelleen mustaa takkia, jonka sain jouluna 2003 lahjaksi, mutta fleecetakki vuodelta 1994 on jo jäänyt pieneksi, koska olen lihonut liiallisen juomisen ja huonon ruuan vuoksi 20 kiloa
slam

Re: Miten näet itsesi 20 vuoden päästä?

Viesti Kirjoittaja slam »

MarthaFocker kirjoitti:
slam kirjoitti:here
Muahaha... see my future -see a dead man...
Kait minä tuossa samaisen kylän raitilla käppäilen. Mahdollisesti ehkä osaan jo nauttia työstä ja teenkin sitä arkisin. En käytä edes pahemmin kaljaa. Kirjoittelen nettiin ajan kuluksi.
killkill

Re: Miten näet itsesi 20 vuoden päästä?

Viesti Kirjoittaja killkill »

Toivottavasi jossain suhteellisen vakaassa ja vakavaraisessa elämäntilanteessa. Rupesin kelaamaan että 20 vuoden kuluttua olen vielä 10 vuoden päästä eläkeiästä. Hesus!
Niinamaria

Re: Miten näet itsesi 20 vuoden päästä?

Viesti Kirjoittaja Niinamaria »

Ryppyisemmänä ja lihavampana.
sinkkumatti

Re: Miten näet itsesi 20 vuoden päästä?

Viesti Kirjoittaja sinkkumatti »

Lämpimässä maassa, sinisen meren ja kilometrien pituisen hiekkarannan ääressä omassa luxusasunnossa, kahden 20 vuotiaan rakastajatteren kanssa viettämässä eläkepäiviäni.

Niin mä sen näen.
Feiz

Re: Miten näet itsesi 20 vuoden päästä?

Viesti Kirjoittaja Feiz »

I see myself in Feria
ninnithequeen

Re: Miten näet itsesi 20 vuoden päästä?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Toivottavasti asun edelleen tässä samassa asunnossa, rakkaan mieheni kanssa. Ellei sitten ole maatilaa ja hevosia...*haaveilee*
Tosin joutunen vastaamaan tuolloin jo perheen firmasta....

Lapsenlapsia toivottavasti ei vielä silloin ole....Sitähän minä en itse päätä.

Mutta ylipäänsä, olen onnellinen, jos olen edes hengissä vielä silloin. Mähän olen silloin jo viiskymppinen :shock:
Elukka

Re: Miten näet itsesi 20 vuoden päästä?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Kaipa sitä siinä vaiheessa on jo lapsia tullut saatua... :?
Ehkä mahdollisesti olen siirtynyt pätkätöistä parempiin asemiin.
Muuten meno kai jatkuu osapuilleen vanhaan malliin, paitsi taloa on saatettu siinä vaiheessa jo saada remontoitua jonniin verran.
"Eläkkeelle pääsyä odotellessa..." lienee päivän motto.

P.S. Hei, nythän mä hokasin että asuntovelkahan on sillon jo hyvinpitkälti maksettu! :shock:
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Miten näet itsesi 20 vuoden päästä?

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Mietin todella, missä olisin kahdenkymmenen vuoden päästä... Ajatus on jännä; olen 46-vuotias. Mitähän olen saavuttanut tai menettänyt silloin?

Minulla on todennäköisesti keliakia ja sokeritauti, entistäkin korkeampi verenpaine ja rytmihäiriöitä. Selkäni on pettänyt, ja mielenterveys myös.

Vedän röökiä kuin korsteeni ja juon liikaa. Olen korviani myöten veloissa, joita yritän maksaa vuoroin sairaspäivärahalla, vuoroin liian pienellä vihaamastani työstä saamallani palkalla, jota tienaan siksi, kun en aikanani tajunnut kouluttautua kunnolla ja edetä työelämässä. Minulla ei ole lapsia. joita olin aina halunnut, vaan katson vierestä, kuinka sisarukseni kertoilevat jo teini-ikäisten ja vanhempienkin lastensa elämästä. Juhlimme pikkusiskoni mummoksi tulemista. Minä katkeroidun ja kiroan hirveää menetettyä elämääni.

Tai sitten minulla on todennäköisesti keliakia ja sokeritauti, entistäkin korkeampi verenpaine ja rytmihäiriöitä. Selkäni on pettänyt, mutta mielenterveyteni on edelleen vahvalla pohjalla.

Elelen maalla omakotitalossa, minulla on rakastava mies, ja ihana perhe. Juniori on täyttänyt juuri kolmetoista, vanhin on saanut juuri ajokortin. Keskimmäinen kamppailee taidelukio-opintojensa kanssa.
Meillä on rento, rakastava ja yhteen hiileen puhaltava perhe, ja meidän molempien suku käy usein vierailuilla. Meillä on lemmikkieläimiä; kissoja, koira ja jo kauan haaveilemani hevonen.
Rapsuttelen puutarhaani ja teen työkseni jotain mitä olen aina halunnut. Rahaa nyt ei kamalasti ole, mutta toimeen tullaan.
Olen onnellinen, ja en voi muuta toivoa kuin että saan puristaa rakastamani miehen kättä pihakeinussamme auringonlaskua katsellessamme vielä kahdenkymmenen vuodenkin päästä, kun olen 66-vuotias.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
MarthaFocker

Re: Miten näet itsesi 20 vuoden päästä?

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

mölli kirjoitti:
Oot ainakin vanha akka silloin.
Tottakai. Yhtä paljon vanhempi kuin sinä tästä hetkestä 20 v. ettepäin.
slam

Re: Miten näet itsesi 20 vuoden päästä?

Viesti Kirjoittaja slam »

MarthaFocker kirjoitti:
mölli kirjoitti:
Oot ainakin vanha akka silloin.
Tottakai. Yhtä paljon vanhempi kuin sinä tästä hetkestä 20 v. ettepäin.
Toivon silloin kaltaistesi baariruusunaisten olevan vielä nussimisesta kiinnostuneita... (lause pohjautuu gallerykuvaan ;) )

mut Ihanne tietysti olisi:

-vaimoke (tämän saattaisi löytää baarista)
-kaksi-neljä lasta (nää vois nussia)
-mahdollisesti jopa eläimiä (ne voisi ostaa)
-omakotitalo (sen voisi rakennuttaa)
-loma-asunto sveitsissä (ostaa)
-ei venettä vaan vesiskoter (myy pois, kun ei jaksa ajaa)
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Miten näet itsesi 20 vuoden päästä?

Viesti Kirjoittaja aasi »

En osaa oikein mitenkään ajatella mitä itselle tapahtuu kahdessakymmenessä vuodessa, on vain niin paljon mielenkiintoisempaa miettiä mitä maailmalle siinä ajassa tapahtuu.

Jos nyt saisi pidettyä itsensä sellaisessa kunnossa että voi jatkossakin ihmetellä maailman menoa.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Miten näet itsesi 20 vuoden päästä?

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Olen 52-vuotias ja olen juuri jäänyt ennenaikaiselle eläkkeelle omistautuakseni purjehdukselle ja aisti-iloille. Oleilen vaihtelevasti Helsingissä, Pariisissa ja Caprilla ja kirjoittelen ja käännän kirjoja, muun muassa kohta kahdeksankymppisen Michel Houellebecqin tieteiskertomusta "Pillun hinta". Minut tunnetaan pelottavana ja hiukan eksentrisenä debatoijana, johon itseäni kolmekymmentä vuotta nuoremmat naiset tuntevat mystistä vetoa. Minulla on liikaa rahaa ja aikaa ja älyä, muttei mitään järkevää syytä käyttää niitä, mikä johtaa turhautumispuskiin ja alati ärhäkämpiin kolumneihin, joita päätoimittajat sensuroivat yhä suuremmassa määrin. Turhautumistani puran kuvaamalla vähäpukeisia mallityttöjä Pariisissa sijaitsevassa lymymajassani ja harrastamalla heidän kanssaan tantrataidekritiikkiä. Vapaa-aikanani maleksin kapakoissa, kitisen hallituksen linjaa ja kansan tyhmyyttä ("toista se oli 90-luvulla!"), ja näen ympärilläni kehnoihin elämäntapoihin ennenaikaisesti kuolleiden kaverieni haamuja.

En siis tiedä.
Sannu

Re: Miten näet itsesi 20 vuoden päästä?

Viesti Kirjoittaja Sannu »

Sannu 46 -v.

- On jo ansioitunut työelämässään niin, että voin siirtyä työskentelemään tiedottajaksi humanitaarisissa kriiseissä esimerkiksi punaiselle ristille ympäri maailmaa. (Samalla annan viiltäviä raportteja tv-uutisiin Rauli Virtas henkeen pommisuojista)

- Mulla on kaksi, älykästä ja hetttaista ja äärimmäisen hyväkäytöksistä lasta ja ihana mies.

-Meillä on koti Siuntiossa tai Kirkkonummella, merenrannalla ja kaksi koiraa (noutajaa)

-Kesäisin hoidan puutarhaa ja järjestän pihallamme ihania illallisia jossa juodaan viiniä ja tanssitaan.

-Minulla on aikaa lukea ja matkustaa.

-Vielä kerran ! Matkustan paljon.

-Toivoakseni olen terve, ja olen edelleen aktiivinen liikkuja ja vedän jumppatunteja!
Runkkis

Re: Miten näet itsesi 20 vuoden päästä?

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

Runkkis 49 v.

Viidenkympin villityksen vallassa.
Fiksu baimo on jättänyt liiallisen työnteon ja harrastelun takia.
Puolta nuorempi tyttöystävä kainalossa.
Vapaa aikana Ircissä heruttamassa tyttären ikäisiä lapsosia.
Pikkupomona jossain.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Miten näet itsesi 20 vuoden päästä?

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Sannu kirjoitti:Samalla annan viiltäviä raportteja tv-uutisiin Rauli Virtas henkeen pommisuojista ----- Mulla on kaksi, älykästä ja hetttaista ja äärimmäisen hyväkäytöksistä lasta ja ihana mies.
Herttaiset lapset ja ihana mies ovat varmaan innoissaan katsellessaan tv-uutisia: "Kato, äiti on pommisuojassa!"

:shock:
Vastaa Viestiin