Törkytorstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Törkytorstai

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Exsat kirjoitti: ...ystispaketti..
TUO!!! Olin väkisellä unohtaa mitä tuleman pitää. Havahduin tässä äskettäin huomaamaan että mieheni on paras ystäväni enkä ole aivan varma onko se erityisen hieno asia vai hyvin säälittävä asia. Pidän kiukulla kiinni ensimmäisestä tulkinnasta.
Elämä kantaa, jos sen antaa
slam

Re: Törkytorstai

Viesti Kirjoittaja slam »

cardic kirjoitti: mul on nalka ja lonkka jumissa vielakin
Lonkkaluut olleet taas levällään...
slam

Re: Törkytorstai

Viesti Kirjoittaja slam »

ElanorRaven kirjoitti:
slam kirjoitti:Koululle menosa?
Kyllä. Tai olin menossa :lol: Noh, meinaan mennä kahdeltatoista sinne ottamaan osaa yhteen tunnin kestävään ryhmäkeskusteluun. Rankka päivä luvassa :D
Humanismiako harjoitat opintoina?
Starflare

Re: Törkytorstai

Viesti Kirjoittaja Starflare »

ElanorRaven kirjoitti: Kiitos kiitos :) Kyllähän tämä tästä. *insert: vanha kunnon vuoristorata-klisee*
Sitä tuo "harmin määrä on vakio" tarkoittaakin :) , kun yhdessä asiassa helpottaa niin jossain toisessa pahenee jne. Ja nyt minä menen :suihku: .
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Törkytorstai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Jaahas, yhtä rankka (?) päivä tulossa ku eilinenkin.. Kummityttö tulee kohta taas hoiviin. Saa nähdä joutuuko taas lähtemään niille vielä loppupäiväksi. Kun vaan ei taas menis yömyöhään kotiintulo. Ja ois ihan kiva joskus harrastaa jotain liikuntaakin pitkästä aikaa. Onneksi sentään kiinteistövälittäjät on jssn koulutuksessa tän päivän, saa lepuuttaa aivoja. Jätetään niitä tarjouksia sitten maanantaina. Ehkä.

PS: Slam pliiiiis vaihda tuo kauhea lintu!! Pelkään ja ällöän ja kavahdan ja kammoan lintuja!!
ElanorRaven

Re: Törkytorstai

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

slam kirjoitti:Humanismiako harjoitat opintoina?
Humanisti olen jeps. Englantilainen filologia pääaineena.
Dumari

Re: Törkytorstai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Menta, heräsin duunikaverin soittoon; "millon sä tuut töihin, määäää en jaksa tehdä enää ylitöitäääääää." :D Yksi duunikaveri oli lähtenyt mun saikkuajalla thaikkuihin, joten töissä on nyt kahden ukkelin alimiehitys, hyvä meininki. Lupasin vakavasti harkita töihin menoa viikon päästä (silloin jo saikkukin loppuu!).

Ai niin tänään piti olla puuhapäivä, nou for nettailulle. Kohta kattomaan mitä tänään saan aamupalaksi ja sitten kokataan spagettia sekä siivotaan luukku. Hii-op, kyllä se tästä.
tonttu

Re: Törkytorstai

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Huomenta. Heräsin kesken unien aamulla, kun huoltomies talsii kotiini ja tulee korjaamaan wc-pönttöä.
Uskalsin sentään mennä suihkuun (uhkasi tulla myöhemmin korjaamaan lisää) ja rauhassa sain onneksi suihkutella.

Teetä koneeseen ja silmät auki.
ninnithequeen

Re: Törkytorstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Huomenii, kahvia koneeseen ja silleen. Mä oon just nyt ton näkönen ----> :mrgreen:
Runkkis

Re: Törkytorstai

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

Huoh! Kity loppupäiväksi kiinni, niin saisin tänään jotain aikaiseksikin...
ElanorRaven

Re: Törkytorstai

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

ninnithequeen kirjoitti:Mä oon just nyt ton näkönen ----> :mrgreen:
Kerro sen salaisuus. Mäkin haluan. :?
ninnithequeen

Re: Törkytorstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

ElanorRaven kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Mä oon just nyt ton näkönen ----> :mrgreen:
Kerro sen salaisuus. Mäkin haluan. :?
No arvaa :mrgreen:

Joojoo, suomeks: kahdenkeskinen ilta oman mussun kanssa on harvinaista herkkua. Tuolla se makoilee sängyssä vieläkin, pitäisköhän..... :twisted:
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16671
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Törkytorstai

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Edith kirjoitti:
nokkaelain kirjoitti: Työnantajapuolen ensimmäisen ehdotuksen mukaan esim. tavallisen projektitutkijan palkka laskisi 500 euroa, jolloin se olisi alempi kuin mm. täällä mainittu koulutetun siivoojan keskiansio. Ei siinä mitään mutta tätä varten tarvitsee kuitenkin opiskelijana elää jotain 5 vuotta kauemmin, jotta pääsee näille "huippuansioille". Ja ylitöistähän ei makseta.
Yhden kantin humanistikitinää: Tutkijaksi ei ainakaan yleensä noin vain niin kuin jouduta sattuman kaupan tuloksena, vaan se lienee toive- tai kutsumusala, eli ihminen tekee silloin jotain joka todella kovasti paljon kiinnostaa. Monen siivoojan suhtautuminen ammattiinsa voi olla erilainen.
Olen kyllä tavallaan samaa mieltä Edithin kanssa. Ja vaikka suurin osa tuntemistani tutkijoista tekee aivan huikean mittaista työviikkoa ilman lisäkorvauksia, on kyllä ammatin hyvät puolet kaikesta UPJ-hössötyksestä huolimatta surkean palkan arvoisia. Tosin en ole varma, miten kukaan vastuullinen perheellinen voisi nykymenoon tyytyä.

Ja kyllähän tuo palkkatasokin tuntuu joskus kuitenkin absurdilta. Erityisesti asia korostui Englannissa ollessani, jossa opetin viimeisen vuoden perustutkinto-opiskelijoita. Siellähän perustutkinto suoritetaan kolmessa vuodessa, eli valmistuessaan oppilani olivat jotain 21-22 vuotiaita. Loppukesästä tunnelma oli usein aika surrealistinen: olin juuri korjannut näiden oppilaiden lopputentit ja tutkielmat joten tiesin, että tyypit eivät tajua juuri mistään mitään eivätkä osaa oikeastaan mitään. Ja silti törmätessäni näihin hahmoihin kadulla he kertovat saaneensa juuri työpaikan Lontoon Citystä, jossa näiden tulevaisuuden huippuosaajien aloituspalkkakin oli huimasti korkeampi kuin mitä voin itse odottaa - vaikka kaikki menisi nappiin - edes joskus "urani" huipulla 6-kymppisenä.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
killkill

Re: Törkytorstai

Viesti Kirjoittaja killkill »

Exsat kirjoitti:Neiti! Naisilla on tuollaista joka helkutin kesä
Mutta enhän mä juossut edes korkokengissä! *drag*
ninnithequeen

Re: Törkytorstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Siis mitvit?

Uusin rekisteröitynyt käyttäjä on sanctus? WTF?
Santtuliini itse vai joku copycat?
RolloTomasi

Re: Törkytorstai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

:nuts:
Dumari

Re: Törkytorstai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

MusicTV:ltä tulee Kylie vs. Finnish Chicks, voi ei kai se vielä loppunut!
Just taisin nähdä unta että häsläsin jotain Cameron Diazin kanssa, harvemmin nään mitään tuommoisia julkkisunia, varsinkaan kun en hänen leffojaan ole nähnyt vähään aikaan.

Haa, nyt tulee Indicaa :roll:

edit: aika kakkia, tiktakki on parempi!!!
RolloTomasi

Re: Törkytorstai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

:demoni:
killkill

Re: Törkytorstai

Viesti Kirjoittaja killkill »

RolloTomasi kirjoitti:kalassa Ernest Hemingwayn kanssa.
Papa kuulemma tapasi kalareissuillaan ammuskella saalinjaolle pyrkiviä haikaloja rumpulippaallisella Thompson-konepistoolilla. Voin kuvitella, että olisi melkoinen kokemus olla tuollaisen äijän kanssa ongella :)
Pikku-Akka

Re: Törkytorstai

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

Ei saa mitään taas aikaan täällä töissä, -tu.
Samoja lappuja oon tuijotellu koko aamun, pöytä on kuin pommin jäliltä... Onneksi sentään illalla on liikkumista tiedossa, niin saa purettua nää pääpaineet jotenki.
ninnithequeen

Re: Törkytorstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Tää ei varmaankaan oo mitään uutta mutta:
Mulla on taas flunssa. Pärskiny, aivastanu ja niistäny koko aamun. Voihan vitun vittu :(
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Törkytorstai

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Montakohan kertaa aion herätä tänään?

Ensimmäinen herätys oli vessahätä aamuyöstä. Kävin ja jatkoin unia, hain mehua ensin.
Toinen oli lehtimyyjän puhelu. Kieltäydyin huipputarjouksista kohteliaasti ja hain lisää mehua ja jatkoin unia.
Kolmas oli postin saapuminen, joka pudotti myös luukkuun jääneen sanomalehden aiheuttaen riittävän kovan äänen heräämiseen. Hain lehdet, ja lautasellisen müsliä jogurtin kera, luin ja söin ja jatkoin unia.
Neljäs oli kun kaveri soitti ja kysyi, että olenko töissä tänään. Sanoin meneväni kolmeen. "No ei sitten mitään, olisin tarvinnut sua yhteen elokuvaan, mutta ne kuvaukset alkaa kolmelta. Ei sitten mitään"
Hitto, olisin tahtonut, vaikken tiedäkkään mistä on kysymys.

No nyt sitten vain ylös oikeasti. Taidan keittää tähän väliin kahvit ja käydä huuhtelemassa tissejäni ja sitten toivon, että auto toimii, että pääsen töihin. Iltavuorossa taitaa olla tänään vähän paniikki päällä. En ole vallan tyytyväinen miehitykseen jolla olemme. No, toivottavasti olen väärässä, ja iltapomo ei järjestä omaa henkilökohtaista hösää ja sotke meidän muiden hommia paniikkikohtauksillaan.

Huoh sentään. Motivaatio, motivaatio... Kyllä minä sen vielä löydän.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
1108

Re: Törkytorstai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Ostaa posautin webbikiameran. Ja VITUN XP ei tajua että se on olemassa. VITTUUU
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Törkytorstai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Jihuuu, Baana-miehet kävi ja nyt pitäis olla homma hoidossa!! Tänxkood! Pennutkin lähti, joten päiväni onkin pyhitetty vain minulle. Niin hiton huonosti on nukuttu tässä että ehkä vain lepäilen, enkä stressaa mistään.
Elukka

Re: Törkytorstai

Viesti Kirjoittaja Elukka »

slam kirjoitti:eka?
LOGO LEHMÄ
:muu:
Vastaa Viestiin