Törkytorstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
HotPants
Elämätön Kitisijä
Viestit: 444
Liittynyt: 05.09.2005 2:24

Re: Törkytorstai

Viesti Kirjoittaja HotPants »

ElanorRaven kirjoitti:
tonttu kirjoitti:Tuli semmonen hetkellinen "mua vituttaa (lähes) kaikki" kohtaus.
Silloin ei kannata heittää kännykkää tai muutakaan helposti särkyvää seinään, nimim. Kokemusta
Ei niin. Mua ittee on rentouttanu (sillon kun mua on nyppiny joku hirvee homma) noi 2 euron kasvonaamiojutskat, joita saa ostettua Stokan kosmetiikasta. Esim. se saunanaamio on ihana, kun se tulee lämpimänä mönjänä. Koklatkaa. :wink:

Meen nyt laittaan muuten vaan yhen kasvonaamiojutskan, että mua ei nyt sit näy mestoilla enää tänään. Naamion jälkeen pitää kuitenkii ottaa kauneusunet, että teho olis maximaalinen ja sit mul on vielä muita cooleja juttuja duunattavana. Lähinnä siis noi kynnet.
Viimeksi muokannut HotPants, 09.02.2006 21:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
<3
Enthu

Re: Törkytorstai

Viesti Kirjoittaja Enthu »

AKT:n lakko ei muhun vaikuta suuntaan tai toiseen,kun ei koske HKL:ää ja
lähijunia,tuskin olen matkustamassakaan mihinkään kaupungin sisältä.
Elleivät pirut keksi jotain tukilakkoilua "jos noi ni sit mekin"...
Engelskaa hieman taas opiskeltu,väsyttää koko ajan kamalasti :roll:
nokkaelain

Re: Törkytorstai

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Edith kirjoitti:Yhden kantin humanistikitinää: Tutkijaksi ei ainakaan yleensä noin vain niin kuin jouduta sattuman kaupan tuloksena, vaan se lienee toive- tai kutsumusala, eli ihminen tekee silloin jotain joka todella kovasti paljon kiinnostaa. Monen siivoojan suhtautuminen ammattiinsa voi olla erilainen.
Totta kyllä tuokin. Tavallaan sattuman kautta kuitenkin jouduin. Edellisen homman (ei tutkija) loppuessa esitettiin suunnilleen: tässä on tällainen projekti, ota tai jätä. (Johon en tunne mitään erityistä kutsumusta.) Tällä alalla on vieläpä paljon ulkopuolisella rahoituksella pysytytettyjä projekteja, joissa tehdään suunnilleen sitä, mitä yhteistyökumppani haluaa. Sinä on hyvät ja huonot puolensa.

Samalla tavallahan sairaanhoitajienkin yleisestä tasosta jälkeenjäävää palkkausta perustellaan kutsumusammatilla. Siivoojiakaan vastaan minulla ei kyllä mitään ole - olihan yksi isovanhemmistanikin koko työikänsä siivooja.
Edith kirjoitti:Ja ymmärrä myöskään, miksi opiskelijana eläneisyydestä sinänsä pitäisi korvata, koska opiskelijanahan ihminen on elänyt noin niin kuin paljolti valtion kustannuksella (opiskelijat, yhteiskuntamme loiset - ikävä joutua kyllä ajattelemaan näin) ja on mielestäni ihan oikein, ettei opiskelusta noin niin kuin palkita välttämättä kahta kertaa (opintososiaaliset edut ja tuet + palkka).
Ei se valtio sentään ihan pelkästään hyvää hyvyyttään opiskelijoita tue; jotain vastinettakin keskimäärin odotetaan tulevan. Sinänsä en ole niin hirveästi palkan perään: nykyisellä eläisi vallan hyvin. Moni joutuu kuitenkin ottamaan lainaakin ja olisi jossain määrin kohtuullista, ettei hirveän pitkään joudu tunkimään elintasostaan verrattuna siihen, ettei olisi hankkinut mitään koulutusta.

Uuden palkkausjärjetelmän yhtenä ideana on kuitenkin niiden "huippuosaajien" houkuttelu sillä, että palkkaerot kasvavat. Käsittääkseni professorit neuvottelivat niin hyvän sopimuksen, että muille jäisi vielä hyväksyntää vailla olevassa tilanteessa vain "jämät".
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Törkytorstai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Vaikka nukuin hämmästyttävästi päivätirsat, niin väsyttää vaan. Taidan ryömiä pesääni nukkumaan jo, tai ainakin lukemaan.
ElanorRaven

Re: Törkytorstai

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Melkein mikään maailmassa ei ole niin hyvää kuin uunissa lämmitetyt leivät, joissa on päällä ketsuppia, tomaattia ja paksut viipaleet mozzarellaa.
Dumari

Re: Törkytorstai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Pewkele, otin taas päikkärit n.20.30-22.00. Kyllä tässä kohta joutuu panostamaan oikein urakalla noihin unirytmeihin, työt alkaa jo vajaan viikon päästä.
ElanorRaven

Re: Törkytorstai

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

"This day never seems to end..." Hitto, kait sitä tarvis nukkumaan kohta lähteä. Ei tässäkään ole mitään järkeä :P
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Törkytorstai

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Huoh. Väsyttää muttei nukuta, tuntuu sama kaava toistuvan. Tekee mieli vain tappaa aikaa syömällä, not good for my ass.
Kraist, en tiedä mitä tässä tekisi. Ärsyttää kun työvuorot on näitä typeriä "koko päivä pilalla"-vuoroja. Pitäisi puuhailla kaikkea pientä, pestä mattoja ja kokeilla taas varovaisesti tuota maalaamista. Parempi ehkä, että jätän sen maalaamisen suosiolla. Ettei tule samanlaista vitutusta kun viimeksi.
Nyt sitten vain löhnötän ja suunnittelen lauantaiaamun henkilökuntakokousta. Niin, ja Kityilen tietenkin :D
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
tonttu

Re: Törkytorstai

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Mikähän kumma siinä on, että duuniin meinasi nukahtaa mutta nyt ei nukuta yhtään? Ois todellakin fiksua mennä petiin ja vetää unta palloon.
Toivottavasti ei mene koko yötä kukkuessa...
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Törkytorstai

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

tonttu kirjoitti:Mikähän kumma siinä on, että duuniin meinasi nukahtaa mutta nyt ei nukuta yhtään? Ois todellakin fiksua mennä petiin ja vetää unta palloon.
Toivottavasti ei mene koko yötä kukkuessa...
Sepä!! Toivottavasti uni tulee, minullekin... :)
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Edith

Re: Törkytorstai

Viesti Kirjoittaja Edith »

Ärrinmurrin. Nyt olen taas jäljessä aikatauluistani. Näin ollen yritän olla taas kerran viikonlopun vähillä kityilyillä ja säästellä ajatuksiani niin seksistä, rakkaudesta kuin Uudesta palkkausjärjestelmästäkin tuonnemmaksi (kaikki siis todellakin asioita, joista tiedän yhtä vähän/paljon).

(Ihailtavan sinnikäs mä muuten näiden toistuvien yritystenikin kanssa oon, täytyy muuten sanoo.)
Runkkis

Re: Törkytorstai

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

Pari tuntia lähibaarissa stand uppia katsellen. Tosin joutui venymään katsomaan Hifk-Kärpät matsia, kun ko. baarissa oli se vitun Canal Plus, eikä Kylttyyri voi alkaa ennen kuin juntit on saanut katsottua matsinsa.. Hauskaa oli ja muutama olut lämmittää kivasti... Tänäänhän on torstai.. Pitäisikö lähteä johonkin vai odottaa perjantaita?!?
Vastaa Viestiin