Törkytorstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Elukka

Re: Törkytorstai

Viesti Kirjoittaja Elukka »

ninnithequeen kirjoitti: Joojoo, suomeks: kahdenkeskinen ilta oman mussun kanssa on harvinaista herkkua. Tuolla se makoilee sängyssä vieläkin, pitäisköhän..... :twisted:
Tietenkin pitäis.
Omien kokemusten perusteella voin kertoa, että parantaa kummasti elämänlaatua joka kerta. ;)
Elukka

Re: Törkytorstai

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Jaahas, tikit poistettu selästä. Se ärsyttävä kutinaluomi mikä sieltä nipsastiin pois ei kuulemma ollut pahanlaatuinen kummiskaan.
Uudesta työpaikasta ei kuulemma tule tietoa ennen perjantaita, dääm... *tulisilla hiilillä on hän* :|
Avatar
KulisataN
Elämätön Kitisijä
Viestit: 368
Liittynyt: 17.12.2005 16:47
Paikkakunta: Manala

Re: Törkytorstai

Viesti Kirjoittaja KulisataN »

Nyt alkaa pikkuhiljaa kuumeoksu tauti hellittään. Olin viime yönä taas kuulema houraillut jotain ihme juttuja ja kuumetta oli lähelle 40 astetta.
Truth fears no trial
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Törkytorstai

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Dooniin... Plääääh!!!

Palataan illalla. Valitettavasti :D
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
slam

Re: Törkytorstai

Viesti Kirjoittaja slam »

Elukka kirjoitti:
slam kirjoitti:eka?
LOGO LEHMÄ
:muu:
Kait myä menen laskemaan mäköstä ja tänäänhän olisi myös hyvä päivä tehdä iskutoimenpiteitä. :lol:
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Törkytorstai

Viesti Kirjoittaja aasi »

Nyt ei kyllä tule koodaamisesta yhtään mitään.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Mulli75

Re: Törkytorstai

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Moi ! kalpeat valkoihoiset ! :)

Terveiset taalta lampimasta Singaporesta.

Tanaan on ollut ainoa paiva koko reissun aikana jolloin on satanut.

Odottelen taalla terminaalissa seuraavan koneen lahtoa Kuala Lumpuriin.

Maanjaristyskin (n. 15 sekuntia) tuli koettua Bangkokissa muutama paiva sitten.

Singaporessa tuntuu olevan liian vahan web-kameralla varustettuja nettikahviloita.
Runkkis

Re: Törkytorstai

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

Eiä sitä osannut olla täältä pois vaan röökitauolla piti tulla tänne katsomaan. Ei mitään uutta eikä mitään sanottavaa. Huoh! Alan harkita vakavasti sen elämän hankkimista...
Sannu

Re: Törkytorstai

Viesti Kirjoittaja Sannu »

irmelianneli kirjoitti:Jaahas, yhtä rankka (?) päivä tulossa ku eilinenkin.. Kummityttö tulee kohta taas hoiviin. Saa nähdä joutuuko taas lähtemään niille vielä loppupäiväksi. Kun vaan ei taas menis yömyöhään kotiintulo. Ja ois ihan kiva joskus harrastaa jotain liikuntaakin pitkästä aikaa. Onneksi sentään kiinteistövälittäjät on jssn koulutuksessa tän päivän, saa lepuuttaa aivoja. Jätetään niitä tarjouksia sitten maanantaina. Ehkä.
Mullakin on tänän täti-lapsi -päivä. Haen kohta siskon 4v. tytön ja sitten me mennään uimahalliin...se oli ihan innoissaan kun soitin sille eilen..
Runkkis

Re: Törkytorstai

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

Siivous hyvällä mallilla. Jos hyvin käy, saan kämpän sellaiseen kuntoon, että kehtaa kutsua jopa vieraita.. Toisaalta eihän mulle kukaan halua tulla käymään. Illalla voisi palkita itsensä muutamalla oluella ja stand uppilla. Seuraa?
1108

Re: Törkytorstai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

aasi kirjoitti:Nyt ei kyllä tule koodaamisesta yhtään mitään.
Kuva
ElanorRaven

Re: Törkytorstai

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

1108 kirjoitti:...
Repesin! Tuli uhkaavasti veljeni mieleen noista!
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Törkytorstai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

irmelianneli kirjoitti:Oon sanonu sille että haluun olla sen kaveri kyllä tottakai niinku ennenkin mut that's it. Sanoo että joojoo niin hänkin vaan, mutta jatkaa tekstailua, että 'en saa mielestä sinua' etc.
Hyi, kamalaa! Eihän tuommoiselle voi olla töykeäkään.... yh, ahdistavaa. Nyt ei kyllä osaa sanoo mitään fiksua. :?

Mites asuntoasia?
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Törkytorstai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Georgina kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:Oon sanonu sille että haluun olla sen kaveri kyllä tottakai niinku ennenkin mut that's it. Sanoo että joojoo niin hänkin vaan, mutta jatkaa tekstailua, että 'en saa mielestä sinua' etc.
Hyi, kamalaa! Eihän tuommoiselle voi olla töykeäkään.... yh, ahdistavaa. Nyt ei kyllä osaa sanoo mitään fiksua. :?


Niinpä..
Georgina kirjoitti:Mites asuntoasia?
Asuntoasiat ja mielialat aaltoilee ylös ja alas, jostain on hetken varma, ja sitten taas muuttuu tunne. Mutta niin se kai vaan menee, ja hyvä että meneekin. Ei passaa hötkyillä. Mua pelottaa putkiremontit! Just ne Baanamiehet äsken kertoi kauhujuttuja.. :shock:
Sannu

Re: Törkytorstai

Viesti Kirjoittaja Sannu »

Vessan peseminen on varmaan yksi maailman vittumaisin homma....tuli vaan mieleen kun just laitoin mömmöt pönttöön ja ajattelin alkaa sitä kuuraamaan...

Joskus 16 -v. ekassa työpaikassani Lahden Carrolsissa sain kammon hommaan kun joku oli ´tehnyt kunnon riemupaskat pitkin pöntön reunoja ja jatkanut vielä lavuaariin...


Oli pakko avautua tästäkin elämyksestä...
Runkkis

Re: Törkytorstai

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

Sannu kirjoitti:


Oli pakko avautua tästäkin elämyksestä...

Mulla on nyt siivousvimma päällä, kun kukaan ei ilmoittautunut sinne mun talkoisiin. Pitäisikö minunkin raportoida tänne sen etenemisestä vai avata kokonaan uusi ketju?

Tiskasin lautaset juuri. Sitä ennen viety ulos kuukauden lehdet ja pari pussia roskia. Vuodevaatteet ovat tuulettumassa parvekkeella.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Törkytorstai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

irmelianneli kirjoitti:
Asuntoasiat ja mielialat aaltoilee ylös ja alas, jostain on hetken varma, ja sitten taas muuttuu tunne. Mutta niin se kai vaan menee, ja hyvä että meneekin. Ei passaa hötkyillä. Mua pelottaa putkiremontit! Just ne Baanamiehet äsken kertoi kauhujuttuja.. :shock:
Joo, kyllä sitä pitää noin isoissa asioissa ihan varma olla. Ja mihinkäs siellä kiire :)

Mä taidan syödä vielä lisää ja mennä sitten töihin. Oon kyllä laihkarilla mutta näin nälissään ei voi olla!
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Sannu

Re: Törkytorstai

Viesti Kirjoittaja Sannu »

Runkkis kirjoitti:
Sannu kirjoitti:


Oli pakko avautua tästäkin elämyksestä...

Mulla on nyt siivousvimma päällä, kun kukaan ei ilmoittautunut sinne mun talkoisiin. Pitäisikö minunkin raportoida tänne sen etenemisestä vai avata kokonaan uusi ketju?

Tiskasin lautaset juuri. Sitä ennen viety ulos kuukauden lehdet ja pari pussia roskia. Vuodevaatteet ovat tuulettumassa parvekkeella.
Siis sähän oot vallan reipas!!!! Tosta pitäis jo kyllä joku tunnustus saada. Ja mun mielestä sä voisit kylä raportoida homman edistymisestä!
Sannu

Re: Törkytorstai

Viesti Kirjoittaja Sannu »

Ai niin nyt kaikki lapselliset eli siis joilla on lapsia, mitä mä ottaisin sille 4v. tytölle evääksi? Se on ollut päiväkodissa nyt sit puol viiteen ja jos mennään uimaan pariksi tunniksi ni olisko joku banaani tai jotain hyvä olla matkassa...?
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Törkytorstai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Ei perkele! Tää Baana katkoo edelleen!! :twisted: Äijät kävi just sörkkimässä muka kaiken kuntoon! Mäejjjaksa!
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Törkytorstai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

irmelianneli kirjoitti:Ei perkele! Tää Baana katkoo edelleen!! :twisted: Äijät kävi just sörkkimässä muka kaiken kuntoon! Mäejjjaksa!
niin tekee... yks hävis mesestä kuin pieru saharaan. Just hehkutin että tulee näköjään huomenna semmoinen tili jolla tuo autoasia räpistellään kuntoon jos jätetään lainat taas maksamatta. :) ja :cry: ja :evil:
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Törkytorstai

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Olikos tuo se karpaasi joka jossain ketjussa puolusti oikeuttaan heruttaa parikymppisiä kuvagallerioissa? Oudon kuvan valinnut strategiaa tukemaan.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Dumari

Re: Törkytorstai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Melnais kirjoitti:
Olikos tuo se karpaasi joka jossain ketjussa puolusti oikeuttaan heruttaa parikymppisiä kuvagallerioissa? Oudon kuvan valinnut strategiaa tukemaan.
Voi olla, en muista. Mutta sopi hyvin tähän törkyiseen Torstaihin :D

edit: Pjerkele, oli se vielä. Tarkistin hänen kirjoituksistaan. Jollain on norsunmuisti :wink:
Runkkis

Re: Törkytorstai

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

Olempas ollut ahkera. Tiskit tiskattu, pölyt pyyhitty, pöydillä yms. levillään olleet paperit tungettu laatikoihin, lattioilta kerätty ylimääräiset roinat (ja tungettu kaappeihin).. Vielä pitäisi imuroida. Jätetään se kaappien järjestely seuraavaan kertaan.. (juhannukseksi)
Vastaa Viestiin