Törkytorstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ElanorRaven

Re: Törkytorstai

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Runkkis kirjoitti:Olempas ollut ahkera. Tiskit tiskattu, pölyt pyyhitty, pöydillä yms. levillään olleet paperit tungettu laatikoihin, lattioilta kerätty ylimääräiset roinat (ja tungettu kaappeihin).. Vielä pitäisi imuroida. Jätetään se kaappien järjestely seuraavaan kertaan.. (juhannukseksi)
Tänään raahasin vähän roinaa kellariin, jotka on lojuneet tuossa nurkassa muutosta saakka, puoli vuotta. Ei kaikkea heti jaksa tehdä :P
Runkkis

Re: Törkytorstai

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

ElanorRaven kirjoitti:
Runkkis kirjoitti:Olempas ollut ahkera. Tiskit tiskattu, pölyt pyyhitty, pöydillä yms. levillään olleet paperit tungettu laatikoihin, lattioilta kerätty ylimääräiset roinat (ja tungettu kaappeihin).. Vielä pitäisi imuroida. Jätetään se kaappien järjestely seuraavaan kertaan.. (juhannukseksi)
Tänään raahasin vähän roinaa kellariin, jotka on lojuneet tuossa nurkassa muutosta saakka, puoli vuotta. Ei kaikkea heti jaksa tehdä :P
Itse olen muutanut tänne puolitoista vuotta sitten.. Veiläkin laatikoita purkamatta...
ElanorRaven

Re: Törkytorstai

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Runkkis kirjoitti:Itse olen muutanut tänne puolitoista vuotta sitten.. Veiläkin laatikoita purkamatta...
No mutta minä olenkin tällainen reipas naisihminen :lol:
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Törkytorstai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Nukuin :shock: Ennenkuulumatonta! mutta ihan positiivista
Dumari

Re: Törkytorstai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Dösäkuskit antoi lakkovaroituksen!

http://www.akt.fi/index.php?mid=3&a=show&id=409
Starflare

Re: Törkytorstai

Viesti Kirjoittaja Starflare »

ElanorRaven kirjoitti: Tänään raahasin vähän roinaa kellariin, jotka on lojuneet tuossa nurkassa muutosta saakka, puoli vuotta. Ei kaikkea heti jaksa tehdä :P
Hiljaa hyvä tulee :P Itsekin sain vasta viime kesänä nuo sohhvan kupeessa lojuneet roinat varastoon.
Aito_Johanna

Re: Törkytorstai

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Runkkis kirjoitti:Olempas ollut ahkera. Tiskit tiskattu, pölyt pyyhitty, pöydillä yms. levillään olleet paperit tungettu laatikoihin, lattioilta kerätty ylimääräiset roinat (ja tungettu kaappeihin).. Vielä pitäisi imuroida. Jätetään se kaappien järjestely seuraavaan kertaan.. (juhannukseksi)
Päätitkin tehdä kaiken itse etkä jättänyt talkooväelle hommia? :?
Runkkis

Re: Törkytorstai

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

Aito_Johanna kirjoitti:
Runkkis kirjoitti:Olempas ollut ahkera. Tiskit tiskattu, pölyt pyyhitty, pöydillä yms. levillään olleet paperit tungettu laatikoihin, lattioilta kerätty ylimääräiset roinat (ja tungettu kaappeihin).. Vielä pitäisi imuroida. Jätetään se kaappien järjestely seuraavaan kertaan.. (juhannukseksi)
Päätitkin tehdä kaiken itse etkä jättänyt talkooväelle hommia? :?
Kyllä täällä on vielä siivottavaa mm niiden kaappien järjestely... tulepas tänne, niin käyn hakemassa Siwasta siideriä... Omenaa vai päärynää?
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Törkytorstai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Runkkis kirjoitti: Mulla on nyt siivousvimma päällä, kun kukaan ei ilmoittautunut sinne mun talkoisiin.
Ai miten niin ei ilmoittautunut?! Minä ilmoittauduin ja varasin tehtävät ja ilmoitin syöväni kolme makkaraa. Pese sitten itse vessas, jos ei apu kelpaa :leuhka:
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Runkkis

Re: Törkytorstai

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

Lolita kirjoitti:
Runkkis kirjoitti: Mulla on nyt siivousvimma päällä, kun kukaan ei ilmoittautunut sinne mun talkoisiin.
Ai miten niin ei ilmoittautunut?! Minä ilmoittauduin ja varasin tehtävät ja ilmoitin syöväni kolme makkaraa. Pese sitten itse vessas, jos ei apu kelpaa :leuhka:
No, tänne sitten kipin kapin... ehdin vielä nakkiostoksille... tiedätkö osoitteen?
1108

Re: Törkytorstai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Lolita kirjoitti:Ai miten niin ei ilmoittautunut?! Minä ilmoittauduin ja varasin tehtävät ja ilmoitin syöväni kolme makkaraa. Pese sitten itse vessas, jos ei apu kelpaa :leuhka:
Auttaaks jos lupaan että saat pestä mun selän tupareissa? Voin palkita makkaralla. Oikeen Wilhelmiinalla! No perkele, saat koko paketin.

*on reilulla päällä*
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Törkytorstai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kännit sille joka siivoaa mun keittiön.

Ja tuo ei ole sen normaalitila vaan johtuu pienestä rempasta ja parin viikon kiireisetä aikataulusta.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Törkytorstai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Liian myöhäistä houkutella minua enää siivoustalkoisiin. Mulla on nyt omat nakit ja Lost tulee telkkarista. Joku kumihanskafetissi mulla täytyy kyllä olla kun mielelläni sellaiset käteeni vedän työssäkin ja rupean törkyä tonkimaan.

Mitä taas tuohon selänpesuun tulee, pitää nyt katsoa miten minua ujostuttaa. En nyt sentään ihan mihin vaan suostu puolituntemattomien kanssa pelkästä makkarasta.
Viimeksi muokannut Lolita, 09.02.2006 19:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
ElanorRaven

Re: Törkytorstai

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Tylsistyttää. Koko päivän olen vaan lojunut kotosalla, suurimmaksi osaksi koneen äärellä, ja nyt alkaa jo pikkasen kyllästyttämään... Pitäisi varmaan lähteä nukkumaan vaan. Tosin sitten heräisin ihan järjettömän aikaisin ja olisi sama tylsyyspulma edessä. Ehkäpä yritän sitten kityillä ankarasti loppuillan ja tappaa siten aikaa... On mullakin elämä. Mutta ei sitä viitsisi baariinkaan lähteä, kun huomenna kumminkin tulee lähdettyä.
Runkkis

Re: Törkytorstai

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

Lolita kirjoitti:Liian myöhäistä houkutella minua enää siivoustalkoisiin. Mulla on nyt omat nakit ja Lost tulee telkkarista. Joku kumihanskafetissi mulla täytyy kyllä olla kun mielelläni sellaiset käteeni vedän työssäkin ja rupean törkyä tonkimaan.
.
No, jätän sen sinulle huomiseksi...
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Törkytorstai

Viesti Kirjoittaja aasi »

Bluntly kirjoitti:Kännit sille joka siivoaa mun keittiön.
Aivan kuin kaapista olisi ryhtynyt kasvamaan jotain.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Törkytorstai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Bluntly kirjoitti:Kännit sille joka siivoaa mun keittiön.
Paikka on täytetty.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Starflare

Re: Törkytorstai

Viesti Kirjoittaja Starflare »

ElanorRaven kirjoitti:Tylsistyttää. Koko päivän olen vaan lojunut kotosalla, suurimmaksi osaksi koneen äärellä, ja nyt alkaa jo pikkasen kyllästyttämään... Pitäisi varmaan lähteä nukkumaan vaan. Tosin sitten heräisin ihan järjettömän aikaisin ja olisi sama tylsyyspulma edessä. Ehkäpä yritän sitten kityillä ankarasti loppuillan ja tappaa siten aikaa... On mullakin elämä. Mutta ei sitä viitsisi baariinkaan lähteä, kun huomenna kumminkin tulee lähdettyä.
Jos rupeaa kovin pahasti tylsistyttämään niin tiedät mitä tehdä :wink: .
ElanorRaven

Re: Törkytorstai

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Päivän kohokohta: Kissa oksentaa karvapalleron.
tonttu

Re: Törkytorstai

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Vittuperkelesaatana! :grr:
ElanorRaven

Re: Törkytorstai

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

tonttu kirjoitti:Vittuperkelesaatana! :grr:
No?
tonttu

Re: Törkytorstai

Viesti Kirjoittaja tonttu »

ElanorRaven kirjoitti:
tonttu kirjoitti:Vittuperkelesaatana! :grr:
No?
Tuli semmonen hetkellinen "mua vituttaa (lähes) kaikki" kohtaus.
ElanorRaven

Re: Törkytorstai

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

tonttu kirjoitti:Tuli semmonen hetkellinen "mua vituttaa (lähes) kaikki" kohtaus.
Silloin ei kannata heittää kännykkää tai muutakaan helposti särkyvää seinään, nimim. Kokemusta
tonttu

Re: Törkytorstai

Viesti Kirjoittaja tonttu »

ElanorRaven kirjoitti: Silloin ei kannata heittää kännykkää tai muutakaan helposti särkyvää seinään, nimim. Kokemusta
Kännykkä on joskus lentänyt. Tekisi ennemminkin mieli astiakauppaan ja hajottaa kaikki tuhannen pillun päreiksi. :lol:
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Törkytorstai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

ElanorRaven kirjoitti:
tonttu kirjoitti:Tuli semmonen hetkellinen "mua vituttaa (lähes) kaikki" kohtaus.
Silloin ei kannata heittää kännykkää tai muutakaan helposti särkyvää seinään, nimim. Kokemusta
Tai lyödä nyrkillä tai umpiluupäällä helposti särkyvää seinää. Kokemusta on.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Vastaa Viestiin