Tahattomia typeryyksiä

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Tahattomia typeryyksiä

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Tahattomia typeryyksiä on kyllä tullut tehtyä ja niitä on päästy myös todistamaan. Yleensä nämä liittyvät enimmäkseen väärin kuulemiseen ja ymmärtämiseen.

Äiti puuhailee keittiössä ja mutisee itsekseen ääneen:"...pitääpä laittaa sokeria tuohon vispipuuron päälle..."
Isäpuoli näyttää kummastuneelta:"Ai sokeria? Siihen päälle??"
"Niin", äiti vastaa. "Ettei siihen tule kuorta, se sokeri estää sen."
Isäpuoli näyttää edelleen tältä: :shock: ja äiti jatkaa keittiötouhujaan. Illalla isäpuoleni pyörii keittiössä selkeästi etsiskellen jotain. "Mitä etsit?" äiti kysyy. "No sitä viskipulloa, oisin naksut ottanut" "MITÄ?!?!" "Viskipulloa, päivällähän sanoit, että on viskiä" "Enkä ole sanonut, älä nyt houri" "No sanoitha, että laitat siihen vielä sokeria päälle." Sitten äiti käsittää mistä on kyse; "Ai tämä vispipuuro?"
Miettikää nyt, reppana isäpuoli miettinyt päänsä puhki koko illan, että miten hitossa viskin päälle muka tulee kuori, ja että miksi siinä ei olisi korkkia... Ja että auttaisiko se sokeri siinä päällä... Ja että minne hittoon se pullo on piilotettu, kun ei sitä löydy mistään :D
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
slam

Re: Tahattomia typeryyksiä

Viesti Kirjoittaja slam »

Bliss kirjoitti:Lähes jokainen on varmaankin joskus käsittänyt jonkun asian täydellisesti pieleen (paitsi minä). [/size]
Minä käsitän kaiken aina oikein :D ehkä kerran vuodessa olen "mukana" asoissa...
Bliss

Re: Tahattomia typeryyksiä

Viesti Kirjoittaja Bliss »

LillyMunster kirjoitti:Äiti puuhailee keittiössä.... jne
Helevetti, olin vetästä aamukahvit väärään kurkkuun kun en voinut olla nauramatta :D
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: Tahattomia typeryyksiä

Viesti Kirjoittaja cardic »

aikoinaan carolssissa tilatessani ja maksua suorittaessani kassatytteli kysyi 'eiks sul oo pienempaa?'. vastasin 'ei mul oo ku taa satanen (siis markkoja)'. tytteli tsiigas mua silmat seisoen ja hetken paasta toisti kysymyksensa 'siis otatsa ketsuppii?'.
miten ihminen voi kuulla noin vaarin
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
Avatar
HotPants
Elämätön Kitisijä
Viestit: 444
Liittynyt: 05.09.2005 2:24

Re: Tahattomia typeryyksiä

Viesti Kirjoittaja HotPants »

nexie kirjoitti:
HotPants kirjoitti:
sinkkumatti kirjoitti:Onkos tää pissis LL:n alter ego? Pakko olla :P
Yritäksä niinku vihjasta että mä oon kokoo LargeLarge?!
Inhoittava mies. Häpeä törkimys.
Eiku siis paljon pahempaa eikä lainkaan håt: LL on niinqu sellainen Laimee Lutka. Vähäx törkeetä!
Exactly!! Musta sen pitäs pyytää multa vähintääki anteeks ja mieluten ruusujen kanssa! Ei tää oo yhtää pikkujuttu!
<3
AarneAnkka

Re: Tahattomia typeryyksiä

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Taannoin ysärien aikoina irkkasin musanharrastajien kanavalla. Kaikilla oli tietty omat nikit eli skenekielellä händlet. Kysyin yhden kaverin nimeä ja se sanoi "Ra'anan". Olin silloin MUDaillutkin vähän ja siellähän kaikkien nimet oli jotain heittomerkkifantasiahässäköitä. Ni aloin sitten tivaamaan siltä että "eiku mikä sun oikea nimi on? Ei mitään fantasianimiä." Ja hän olikin kotoisin Israelista ja Ra'anan oli ihan oikea nimi.

:oops:
MarthaFocker

Re: Tahattomia typeryyksiä

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

sinkkumatti kirjoitti:Onkos tää pissis LL:n alter ego? Pakko olla :P

Mulla on ollu sellanen tutina pyllyssä pidemmän aikaa...


Aiheesta: Kyyppolan vaarin kanssa puhuin kerran puhelimessa kun illalla piti tulla meille porukkaa joupottelemaan. Yksi vieraista oli intissä siihen aikaan. Kyyppo sanoo, että *** ei pääse tulemaan, kun sillä jäi jalka panssarivaunun oven väliin.
Minä siinä huolestun, että ai, kävikö pahasti ja samaan aikaan kuuluu hirveä räkätys kyypon luurista.
Enhän minä nyt voinut tajuta, ettei panssarivaunussa ole ovia...

Sitten oli se sinappiseikkailu, jonka varmaan muistatte...

En pelaa ihan täydellä pakalla aina... :roll:
Avatar
HotPants
Elämätön Kitisijä
Viestit: 444
Liittynyt: 05.09.2005 2:24

Re: Tahattomia typeryyksiä

Viesti Kirjoittaja HotPants »

MarthaFocker kirjoitti:
sinkkumatti kirjoitti:Onkos tää pissis LL:n alter ego? Pakko olla :P
Mulla on ollu sellanen tutina pyllyssä pidemmän aikaa...
Sori, mut ootte väärässä. (Oikeesti ootte)

Niin että

Gotcha! 8)
<3
Avatar
HotPants
Elämätön Kitisijä
Viestit: 444
Liittynyt: 05.09.2005 2:24

Re: Tahattomia typeryyksiä

Viesti Kirjoittaja HotPants »

Moguli
<3
mustanikki

Re: Tahattomia typeryyksiä

Viesti Kirjoittaja mustanikki »

MarthaFocker kirjoitti: Mulla on ollu sellanen tutina pyllyssä pidemmän aikaa...
Metsään menette oksat heiluen. Eiks kukaan ny ole arvannut oikein. Mun mielestä toi on aivan päivänselvä juttu. (Pidän päätelmät omanani.) :D
mustanikki

Re: Tahattomia typeryyksiä

Viesti Kirjoittaja mustanikki »

mustanikki kirjoitti:
MarthaFocker kirjoitti: Mulla on ollu sellanen tutina pyllyssä pidemmän aikaa...
Metsään menette oksat heiluen. Eiks kukaan ny ole arvannut oikein. Mun mielestä toi on aivan päivänselvä juttu. (Pidän päätelmät omanani.) :D
Patsy? Vai onko Patsy se Tissinikki?
mustanikki

Re: Tahattomia typeryyksiä

Viesti Kirjoittaja mustanikki »

mustanikki kirjoitti:Vai onko Patsy se Tissinikki?
On.

Tajusin juuri, että Hotpantsin takana on Aito_Johanna!
mustanikki

Re: Tahattomia typeryyksiä

Viesti Kirjoittaja mustanikki »

mustanikki kirjoitti:
mustanikki kirjoitti:
MarthaFocker kirjoitti: Mulla on ollu sellanen tutina pyllyssä pidemmän aikaa...
Metsään menette oksat heiluen. Eiks kukaan ny ole arvannut oikein. Mun mielestä toi on aivan päivänselvä juttu. (Pidän päätelmät omanani.) :D
Patsy? Vai onko Patsy se Tissinikki?
Ei ole Patsy. Enkä tietenkään ole niin hölmö, että kertoisin ellei sitten kuumat alushousut anna siihen lupaa. *sotii palstan periaatteita vastaan* Argggg,

Ihmetyttää vaan, onko tuo noin vaikea hoksata. Loppujen lopuksi enhä mäkään nyt täysin varma voi olla. Sellaset 90%.

Huvittavaa muute tämä mustanikkien välinen keskustelu :wink:
slam

Re: Tahattomia typeryyksiä

Viesti Kirjoittaja slam »

mustanikki kirjoitti: Tajusin juuri, että Hotpantsin takana on Aito_Johanna!
Arvelin asiaa; Eilen 14:11 :lol:
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Tahattomia typeryyksiä

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

:off: Minen ylipäänsä ymmärrä tuota teidän innokkuutta luoda noita feikkinikkejänne!! :roll: ..ja sekin ärsyttää, että yhdessä jos toisessakin ketjussa aihe karkaa sen pohdinnalle kuka kukin on :x .

Aiheeseen. Jos enemmälti miettisi niin varmasti tulisi mieleen näitä enemmältikin mutta laitetaan tähän tää hyvin pitkälti vanhin ja eniten kaveripiirissä hymistelyä (ja välillä paskaista räkänaurua päin naamaa) aiheuttanut tulkintani josta edelleen saan eräältä ystävältäni säännöllisesti kuulla.

Minä kun joskus nuorempana kysyin erään autokeskustelun ollessa käynnissä, että onko kyseessä yksi- vai kaksiovinen auto? Eihän sellaisia toki oikeasti ole olemassakaan, kummankaanlaisia, enkä sitä tarkoittanutkaan mutta hyvin tulin väärinymmärretyksi ja jouduin naurun alaiseksi. Tarkoitin siis, että onko autossa ovet vain edessä vai onko siinä myös takaovet. (Olisi siis pitänyt kysyä et kaksi vai neliovinen) Silleen kait niinQ vaan yheltä suunnalta sitä autoo mielessäni katselin :lol:
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tahattomia typeryyksiä

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Laittakaapa jatkoa tähän ketjuun.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Tahattomia typeryyksiä

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Olin armeijassa kersanttina. Rivissä ollut musta alokas sanoi "Herra kersantti, nenänpäässänne on mustetta". Luonnollisesti ammuin miehen heti. Myöhemmin upseerikerholla huomasin, että nenänpäässäni tosiaan oli mustetta!

Kyllä meitä kerholla nauratti!
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tahattomia typeryyksiä

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

James Potkukelkka kirjoitti: 15.03.2018 12:33 Olin armeijassa kersanttina. Rivissä ollut musta alokas sanoi "Herra kersantti, nenänpäässänne on mustetta". Luonnollisesti ammuin miehen heti. Myöhemmin upseerikerholla huomasin, että nenänpäässäni tosiaan oli mustetta!

Kyllä meitä kerholla nauratti!
Fiktiivinen juttu edesmenneessä Pahkasika-lehdessä. :wink:
Jos muistan oikein.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Tahattomia typeryyksiä

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Minulla ei ole mainittavia tahattomia typeryyksiä ollut, ainakaan paljoa. Yleensä suunnittelu on aika hyvää, että kyllä ne huonosti menneet asiat ovat puhtaita "typeryyksiä" jos ja kun ovat.

MAALIS
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Tahattomia typeryyksiä

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Homeboy65 kirjoitti: 15.03.2018 13:37
James Potkukelkka kirjoitti: 15.03.2018 12:33 Olin armeijassa kersanttina. Rivissä ollut musta alokas sanoi "Herra kersantti, nenänpäässänne on mustetta". Luonnollisesti ammuin miehen heti. Myöhemmin upseerikerholla huomasin, että nenänpäässäni tosiaan oli mustetta!

Kyllä meitä kerholla nauratti!
Fiktiivinen juttu edesmenneessä Pahkasika-lehdessä. :wink:
Jos muistan oikein.
Juu :)
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tahattomia typeryyksiä

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Tumppi Varosen kotiin hankittiin puhelin 70-luvun alussa. T:n äiti luuli että heidän täytyy maksaa puheluista silloinkin kun h e i l l e soitettiin... :roll: :lol:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Vastaa Viestiin