Tahattomia typeryyksiä

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Bliss

Tahattomia typeryyksiä

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Lähes jokainen on varmaankin joskus käsittänyt jonkun asian täydellisesti pieleen (paitsi minä). Annoin juuri äsken ruuanlaittoneuvoja puhelimessa täydellisen keittiökyvyttömälle ystävälle. Kyseli että kuinka kuoria sipulit niin että silmiä ei kirvele... Mun hyvä (ja toimiva!) neuvo oli, että kuorii ne sipulit veden alla. Tyrmistyneellä äänellä kaveri puhelimessa voihkaisi, että "Kun ei mulla oo kylpyammetta". Repesin. Kaveri ihmetteli jotta miksi.
Kertokaa vastaavia. Toisten kustannuksella nauraminen on vaan niin kivaa... :roll:
Saatte te omia mokiannekin kertoa
Dumari

Re: Tahattomia typeryyksiä

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Hajoitin tänään viisi tyhjää olutpulloa tiputtamalla kassin lattialle :doh:
Nighthawk

Re: Tahattomia typeryyksiä

Viesti Kirjoittaja Nighthawk »

Sanoin pikkupoikana nyt jo edesmenneelle maanviljelijä-enolleni, meidän ajellessa kuoppaista hiekkatietä, että ”Eikös olekin ärsyttävää, kun nuo maajussit jyrräävät traktoreilla tiet tällaiseen kuntoon.” Eno ei vastannut mitään.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tahattomia typeryyksiä

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Joskus muinoin radiouutisissa puhuttiin proteesikeräyksestä johonkin ulkomaille sodassa haavoittuneille siviileille. Mietin ääneen äidilleni, miten ne tietää kenen suuhun ne proteesit sopii... Äitini repesi täysin, mikä taas ei ole mitenkään ihmeellinen asia, kaikkensahan tuo teki latistaakseen lastensa itsetunnon ja vähätelläkseen, mutta ei sen enempää kamalasta äitisuhteesta.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Lilo

Re: Tahattomia typeryyksiä

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Äitini opetti lapsuudessani siskoani ja minua olemaan koskematta sähköaitaan - kuinkas muuten kuin tarttumalla sähkölankaan napakalla otteella. "Tähän ei sitten kannata koskea".

Oppi meni kerralla perille.
ElanorRaven

Re: Tahattomia typeryyksiä

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Viikonloppuna karkkikaupassa.
Minä: Se kertoo ihmisestä aika paljon, että millaisia karkkeja se ostaa.
Sisko: Siis niin kuin mitä esimerkiksi.
*hiljaisuus*
Minä: No ainakin, että minkälaisista karkeista ne tykkää.
ElanorRaven

Re: Tahattomia typeryyksiä

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Dumari kirjoitti:Hajoitin tänään viisi tyhjää olutpulloa tiputtamalla kassin lattialle :doh:
No oli sentään tyhjiä! :lol:
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Tahattomia typeryyksiä

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Bliss kirjoitti: "Kun ei mulla oo kylpyammetta"
xD

Tää ei oo ihan samaa sarjaa mut... [sensuroitu]
Viimeksi muokannut Lapitii, 16.10.2006 9:25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
HotPants
Elämätön Kitisijä
Viestit: 444
Liittynyt: 05.09.2005 2:24

Re: Tahattomia typeryyksiä

Viesti Kirjoittaja HotPants »

Tää oli aika paha moku, mut siis kerran yhes tosi leimissä yökerhossa tsekkasin väärin yhen jäbän, kun se seisoi selkä muhun päin. Katoin pikasesti että näytti nördeltä takaa, kun sillä oli joku pulloveri päällä ja suorat pökät.
Sanoin sillon aika kovaan ääneen mun frendille - niin että se tyyppi kuuli- että " Tääl ei oo tänään keitään muita hottiksia kuin me. Kaikenlaisia villapaitaan kääriytyjiä sitä on tänne pesiytyny. Kattois toiki leimi jäbä itteään.. ei tää mikää toimisto oo, että tarttis suorat pökät vetää ylle ja sitä rataa."
Sit se tyyppi käänty muhun päin ja se olikin tosi hottis!! Ei se viä mitään, mut se sano mulle aika tylysti että "Hae limpparia tiskiltä, napero."

Olin nii nolo!1 elämän pahin päivä niiku koskaan! 4ever!

Ja lisään viälä, että tänään mulla on - tahaton erehdys justiin, todellaki!- mun stringit väärin päin yllä! En meinaa että olis nurinpäin vaan sivu-ja alaosat sekasin. Kerroin tästä kyl jo aiemmin, mut siis jos ette tienneet....
Viimeksi muokannut HotPants, 09.02.2006 20:40. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
<3
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Tahattomia typeryyksiä

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

ElanorRaven kirjoitti:
Dumari kirjoitti:Hajoitin tänään viisi tyhjää olutpulloa tiputtamalla kassin lattialle :doh:
No oli sentään tyhjiä! :lol:
No hei mieti vähä kenestä on kyse!
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
sinkkumatti

Re: Tahattomia typeryyksiä

Viesti Kirjoittaja sinkkumatti »

HotPants kirjoitti:ä "Hae limpparia tiskiltä, napero."!
Ryhähähähhähäh! Miten niin osuvasti sanottu?
Avatar
HotPants
Elämätön Kitisijä
Viestit: 444
Liittynyt: 05.09.2005 2:24

Re: Tahattomia typeryyksiä

Viesti Kirjoittaja HotPants »

sinkkumatti kirjoitti:
HotPants kirjoitti:ä "Hae limpparia tiskiltä, napero."!
Ryhähähähhähäh! Miten niin osuvasti sanottu?
Ei ollu hei lainkaan osuvasti sanottua, mun mielestä! Oon kuitenkii jo iso neiti vaikka mahunki xxxxs-koon farkkuihin ja systeemeihin!
<3
Nighthawk

Re: Tahattomia typeryyksiä

Viesti Kirjoittaja Nighthawk »

Lähetin joskus muinoin kohtuullisen imelän tekstiviestin. Se vaan sattui menemään vikaosoitteeseen, talonmiehen numeroon.. Enkä tietenkään heti huomannut tuota virhettä. Hän sattui vielä asumaan kerrosta alempana ja olimme muutamaan kertaan vaihtaneet sanan rapussa. Ukko varmaan tuumi, että nytkö se naapurin nuorimies tuli kaapista.. Ilme varmaankin aika lähelle :shock: (Nykyään en enää asu tuolla, onneksi.)
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Tahattomia typeryyksiä

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

HotPants kirjoitti:"Hae limpparia tiskiltä, napero."
Tost tuli mieleen ku noi Turkkuse ihmeet (vai muutki?) sanoo valkovenäläistä blondinaperoks, nii siit on tullu kans väärinkäsityksii.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
sinkkumatti

Re: Tahattomia typeryyksiä

Viesti Kirjoittaja sinkkumatti »

HotPants kirjoitti: " Tääl ei oo tänään keitään muita hottiksia kuin me. Kaikenlaisia villapaitaan kääriytyjiä sitä on tänne pesiytyny. Kattois toiki leimi jäbä itteään.. ei tää mikää toimisto oo, että tarttis suorat pökät vetää
Tällä sanonnalla ohjasin sinut suoraan yläasteen ilsuihin. Sinne limudiskoon muiden pissisten kanssa vaihtelemaan ville valon kuvia ja poksauttelemaan purkkapalloja..
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tahattomia typeryyksiä

Viesti Kirjoittaja Lolita »

HotPants kirjoitti:
Sä olet kyllä tahatonta erehdystä koko muija. Voisin kuvitella, että sulla saattais stringit lipsahtaa takapuoli eteenpäin jalkaan. Mut hei, ei se mitään, kiva kun oot meitä piristämässä.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
HotPants
Elämätön Kitisijä
Viestit: 444
Liittynyt: 05.09.2005 2:24

Re: Tahattomia typeryyksiä

Viesti Kirjoittaja HotPants »

Lapitii kirjoitti:
HotPants kirjoitti:"Hae limpparia tiskiltä, napero."
Tost tuli mieleen ku noi Turkkuse ihmeet (vai muutki?) sanoo valkovenäläistä blondinaperoks, nii siit on tullu kans väärinkäsityksii.
Turkulaiset on muutenki iha ulkomailta! Kuka niitä kässää!
Mut sä oot nii oikeessa, voin uskoo sun sanaa että tosta on tullu kaikkee sälää, koska siinä sanassa on sillai just toi blondi ja sit toi napero ja sit viel niinku samassa.
<3
Lilo

Re: Tahattomia typeryyksiä

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Lolita kirjoitti:
HotPants kirjoitti:
Sä olet kyllä tahatonta erehdystä koko muija. Voisin kuvitella, että sulla saattais stringit lipsahtaa takapuoli eteenpäin jalkaan. Mut hei, ei se mitään, kiva kun oot meitä piristämässä.
Epäilen kyllä että ihan tahallista eikä minkäännäköistä erehdystä. :D

PuzzNuzz HotPants, musta sun xxxxs-housut on kuuminta håttii!1!!
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Tahattomia typeryyksiä

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

HotPants kirjoitti: siinä sanassa on sillai just toi blondi ja sit toi napero ja sit viel niinku samassa.
No siis just tota mä niinq tarkotin ja siis ihq et sä niinq kässäät ton!!1
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
HotPants
Elämätön Kitisijä
Viestit: 444
Liittynyt: 05.09.2005 2:24

Re: Tahattomia typeryyksiä

Viesti Kirjoittaja HotPants »

sinkkumatti kirjoitti: Tällä sanonnalla ohjasin sinut suoraan yläasteen ilsuihin. Sinne limudiskoon muiden pissisten kanssa vaihtelemaan ville valon kuvia ja poksauttelemaan purkkapalloja..
Mitä on ilsut? En voi tietää epäcooleja sanoja, ota hei huomioon se jutska!
Lolita kirjoitti: Sä olet kyllä tahatonta erehdystä koko muija. Voisin kuvitella, että sulla saattais stringit lipsahtaa takapuoli eteenpäin jalkaan. Mut hei, ei se mitään, kiva kun oot meitä piristämässä.
Mut ei ne koskaan menny pebapuoli eellä jalkaan! En mä oo mikää tyhmä!
Sul on kiva nimi.
<3
sinkkumatti

Re: Tahattomia typeryyksiä

Viesti Kirjoittaja sinkkumatti »

Onkos tää pissis LL:n alter ego? Pakko olla :P
Avatar
HotPants
Elämätön Kitisijä
Viestit: 444
Liittynyt: 05.09.2005 2:24

Re: Tahattomia typeryyksiä

Viesti Kirjoittaja HotPants »

Lilo kirjoitti:
PuzzNuzz HotPants, musta sun xxxxs-housut on kuuminta håttii!1!!
Katoin sun kuvagallerian - vai olikse sit ton Nowaysiksen gallerias se foto teistä- ja siel oli nii oikee meininki! Tosi hotit pebat ja kaikkee. Diggaan. :h:
Lapitii kirjoitti: No siis just tota mä niinq tarkotin ja siis ihq et sä niinq kässäät ton!!1
Samikset! Tää on tiätsä tosi harvinaista löytää joku tälleen hirmu nopeesti joka on samoilla leveleillä. Happy Days. 8)
<3
Avatar
HotPants
Elämätön Kitisijä
Viestit: 444
Liittynyt: 05.09.2005 2:24

Re: Tahattomia typeryyksiä

Viesti Kirjoittaja HotPants »

sinkkumatti kirjoitti:Onkos tää pissis LL:n alter ego? Pakko olla :P
Yritäksä niinku vihjasta että mä oon kokoo LargeLarge?!
Inhoittava mies. Häpeä törkimys.
<3
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Tahattomia typeryyksiä

Viesti Kirjoittaja nexie »

HotPants kirjoitti:
sinkkumatti kirjoitti:Onkos tää pissis LL:n alter ego? Pakko olla :P
Yritäksä niinku vihjasta että mä oon kokoo LargeLarge?!
Inhoittava mies. Häpeä törkimys.
Eiku siis paljon pahempaa eikä lainkaan håt: LL on niinqu sellainen Laimee Lutka. Vähäx törkeetä!
Don't Panic!
Dumari

Re: Tahattomia typeryyksiä

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Lapitii kirjoitti:
ElanorRaven kirjoitti:
Dumari kirjoitti:Hajoitin tänään viisi tyhjää olutpulloa tiputtamalla kassin lattialle :doh:
No oli sentään tyhjiä! :lol:
No hei mieti vähä kenestä on kyse!
Mitäköhän neiti taas vihjailee?
Vastaa Viestiin