Se ois sitten perjantai.

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Se ois sitten perjantai.

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Nyt on tällä naisella rautainen hymy :mrgreen:
Pitäis varmaan pistää tuonne laihdutusprojektiin vinkiksi hammasraudat. Särkee niin saatanasti ja posket verellä ettei paljoo tee mieli syödä.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Se ois sitten perjantai.

Viesti Kirjoittaja Georgina »

sinkkumatti kirjoitti:
Georgina kirjoitti:Parhaat kalat uivat kylmissä vesissä.
Eipäs, vaan hiljaisissa.

....Kuka sitä nyt frigidejä kapakaloja katselisi..
öh...?
:shock:
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Se ois sitten perjantai.

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Oon Saksassa.
Kikkelis kokkelis.
nypari

Re: Se ois sitten perjantai.

Viesti Kirjoittaja nypari »

Töissä viikonloppua odottaen, lakeus kutsuu.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Se ois sitten perjantai.

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Runkkis kirjoitti:Lieneekö talvimasennusta vai sitä orastavaa 3-kympin kriisiä, mutta tekisi mieli ihastua. Mutta kun ei löydy ketään potenttiaalista. Pitäisikö lähteä merta (helsinkiä) edemmäs kalaan?!?
Tallinnaan?
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Dumari

Re: Se ois sitten perjantai.

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Herätty. Aamupalatarpeita ei muistaakseni paljoa kaapissa ollut, kun eilinen kauppareissu jäi väliin, mutta kaipa tuolta jotkut myslit saa kokoon kaivettua. Viideltä sukuloimaan, sen jälkeen ei voi tietää.
1108

Re: Se ois sitten perjantai.

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Vittu minua kovempaa ei ole, kahden pienen söpön detaljin m2 hinnat laskematta ja SE ON SIINÄ!!!
Hienosti mennyt päivä, ei tauon taukkoa ja kahvin voimalla. Ja mukavasti vanne puristanut päätä koko vitun päivän mutta nytten alkaa helpottaa.

Ja jos joku jumalauta sanoo että en saa ottaa paria olutta illalla, NIIN AI AI!!!
hebuli

Re: Se ois sitten perjantai.

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Keikaus kirjoitti:Oon Saksassa.
Todista se. Kirjoita jotain saksaksi, mutta ei sitten mitään "Ich liebe dick" tai "Liebling!". Ps. Käy sanomassa moikka mun serkkutytöille.
Nighthawk

Re: Se ois sitten perjantai.

Viesti Kirjoittaja Nighthawk »

hebuli kirjoitti:Todista se. Kirjoita jotain saksaksi, mutta ei sitten mitään "Ich liebe dick" tai "Liebling!". Ps. Käy sanomassa moikka mun serkkutytöille.
Kann ich deine Scheisse schnüffeln? Toivottavasti käy. Olen henkisesti aina Saksassa.

Ps. Ja mua lapsettaa, oikein kunnolla. Nih!
hebuli

Re: Se ois sitten perjantai.

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Ei mitään kovin erityistä tänään. Jostain syystä tekisi mieli käydä herättelemässä tänä vkl yhtä vanhaa urheiluharrastusta (kunhan ei menis noi säät plussan puolelle... :roll:), ja myös koittaa erästä uutta. Pari kaveria voisi houkutella ainakin jälkimmäiseen mukaan, en tiedä voiko tai uskaltaako sitä tehdä yksin.
tonttu

Re: Se ois sitten perjantai.

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Kampaajalla käyty ja kyllä nyt kelpaa.
Ja kävimpä ostamassa sitten vielä weppikameran. Täytyyhän sitä naisella erilaisia leluja olla. ;)
Patz

Re: Se ois sitten perjantai.

Viesti Kirjoittaja Patz »

sinkkumatti kirjoitti:Minäkin tilasin moisen härpäkkeen pari kuukautta sitten. Siellä se nyt keräää nurkassa pölyä ja ollut päällä ehkä 3 krt testinä..
Voit lahjoittaa sen mulle hyvään kotiin. :mrgreen:
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: Se ois sitten perjantai.

Viesti Kirjoittaja cardic »

ja ny meite lahtee kotio
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
Runkkis

Re: Se ois sitten perjantai.

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

Georgina kirjoitti:
Parhaat kalat uivat kylmissä vesissä.
Onko siellä kylmä?
Sannu kirjoitti: Siis uimahallihan on potentiaalinen seuranhakupaikka...
Täytyy pitää mielessä. Uskaltaisikohan kukaan lainata lastansa? En tosin oikein osaa käsitellä lapsia. Ne menevät aina minun lähettyvillä rikki. Alkavat huutamaan kummasti, enkä saa sammutettua niitä millään tavalla. Toisaalta se ääni ei välttämättä kuuluisi veden alla.... *miettii*
Lolita kirjoitti:
Tallinnaan?
Olisinko niin epätoivoinen? Toisaalta voisin käydä hakemassa Tallinnan Prismasta kossumäyräkoiran (sieltä saa bonusta) ja juoda itseni hyvännäköiseksi...
ElanorRaven

Re: Se ois sitten perjantai.

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Tällaiset päivät pitäisi lailla kieltää. Olen vaan lojunut välillä koneen ääressä, välillä sohvalla, välillä sängyllä lukemassa kirjaa... Eikä ole kyllä tullut siivottua sitten ollenkaan. :roll:
hebuli

Re: Se ois sitten perjantai.

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Runkkis kirjoitti:
Lolita kirjoitti: Tallinnaan?
Olisinko niin epätoivoinen? Toisaalta voisin käydä hakemassa Tallinnan Prismasta kossumäyräkoiran (sieltä saa bonusta) ja juoda itseni hyvännäköiseksi...
Älä unohda laittaa poronsarvia päähän, ja viennin luulisi olevan taattu.
killkill

Re: Se ois sitten perjantai.

Viesti Kirjoittaja killkill »

Kohta mennään kokkailemaan kaasut huomista Ojamo-keikkaa varten. Saapi nähdä tuleeko paljon nukuttua ensi yönä. Viime keikka oli niin vitun ikimuistoinen että vieläkin menee kylmät väreet. Oli meinaan semmoinen pörinä päässä, ettei hetkeen ole ollutkaan, eikä 2-asteista vettä täynnä oleva puku kauheasti ainakaan helpottanut toimintaa :D

Äh, kai tuo jännittäminen on luonnollista. Siihen pitää vaan totutella. Täytyy ottaa vissiin pienet mentaaliharjoitukset ennen nuQumaanmenoa..

Oikeiden luolasukeltajien ottamia kuvia ko. mestoilta
Runkkis

Re: Se ois sitten perjantai.

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

hebuli kirjoitti:
Runkkis kirjoitti:
Lolita kirjoitti: Tallinnaan?
Olisinko niin epätoivoinen? Toisaalta voisin käydä hakemassa Tallinnan Prismasta kossumäyräkoiran (sieltä saa bonusta) ja juoda itseni hyvännäköiseksi...
Älä unohda laittaa poronsarvia päähän, ja viennin luulisi olevan taattu.
Äh, laitan päähäni onnenkaluni, Karjalan Suomi Maailman Mestarin 1995-lippalakin... Sopii Protein power vyölaukun kanssa. Naiset tykkäävät kaltaisistani urheilullisista miehistä..
Enthu

Re: Se ois sitten perjantai.

Viesti Kirjoittaja Enthu »

Krooninen väsymys,joka paikkaa kolottaa,päätä särkee,vituttaa

Ja EI päänsärky EI johdu viinasta

Taas näitä päiviä että tekis mieli vetää ittensä Jojoon
Pikku-Akka

Re: Se ois sitten perjantai.

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

Enthu kirjoitti:Krooninen väsymys,joka paikkaa kolottaa,päätä särkee,vituttaa

Ja EI päänsärky EI johdu viinasta

Taas näitä päiviä että tekis mieli vetää ittensä Jojoon
Älä nyt kuitenkaan. Tulee muille surku.

Tää lähtis kotiin.
Elukka

Re: Se ois sitten perjantai.

Viesti Kirjoittaja Elukka »

ninnithequeen kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: Pelaa Wowta. Susta tulee sit isona Dumis :lol:
Öh?
Noku se pelaa sitä aina :roll:
No eikös WoW ja elämä ole toisensa poissulkevia vaihtoehtoja?
Ainakin niin noi isot pojat on mulle kertoneet. (Samat isot pojat, joiden lev. 87 yöhaltijadruidi on olevinaan naispuolinen. Varokaa vaan.)

[edit]
Ai niin ne omat kuulumiset... Kiteytettävissä sanoihin "Alkais jo se viikonloppu :!:".
[/edit]
Sannu

Re: Se ois sitten perjantai.

Viesti Kirjoittaja Sannu »

Kun toiset pääsevät pois Sannu aloittaa työt. Rauhaisaa on maailmalla.
Dumari

Re: Se ois sitten perjantai.

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Sitten mummolaan ja illalla alahuuli napsaa.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16686
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Se ois sitten perjantai.

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Tänään on jostain syystä sellainen päivä, että koen suurta älyllis-esteettistä tyydytystä sensuuntaisista askareista, kuin että käyn lukemassa jotain Kityn viestiketjua vaikka kuusi kertaa peräkkäin vain sen takia, että ketjun "luettu"-luku päätyy nättiin tasalukuun tai muuten numerologisesti merkitykselliseen lukemaan. Ja sitten kun joku onneton nulvi sotkee ympyräni lukemalla ketjun, pitää taas avata sama ketju monta kertaa peräkkäin että päästään seuraavaan silmäämiellyttävään lukuun. Olenkohan autisti?

Ja sitten tekisi mieleni keksiä ihan tyhjänpäiväinen vastaus ihan mihin tahansa postaukseen, jotta vain saisi käyttää tuota shocked-hymiötä. Se kun on mielestäni aivan tavattoman sympaattisen näköinen. Taidankin oikeastaan pistää niitä rivin tämän viestin loppuun ilman sen kummempaa syytä.

:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
slam

Re: Se ois sitten perjantai.

Viesti Kirjoittaja slam »

ElanorRaven kirjoitti:Tällaiset päivät pitäisi lailla kieltää. Olen vaan lojunut välillä koneen ääressä, välillä sohvalla, välillä sängyllä lukemassa kirjaa... Eikä ole kyllä tullut siivottua sitten ollenkaan. :roll:
Moista olen tehnyt viikon taas putkeen :)
Vastaa Viestiin