Se ois sitten perjantai.

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Pikku-Akka

Re: Se ois sitten perjantai.

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

Mielessä vaikka mitä. Tälle illalle siivoilua ja sitte rentoilua, telkkaria.

Ai niiiiiiin, sain eilen palkinnoksi kuoharipullon :) Piristi mieltä kummasti, pitihän sen eteen tehdä vaikka ja mitä...
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Se ois sitten perjantai.

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Nukuttu ja kukuttu. Tunnin päästä kämppää katsomaan taas. Saa nähdä nakkaanko tarjouksen.. Hyvällä säkällä jos pääsis tänään vähän myöskin heiluttelemaan raajojansa salille. Maanantaina viimeksi käyny spinningissä, alkaa surkastua tässä kohta.
slam kirjoitti:nappasin parit kaljat ajan kuluksi...
No emmää kyl enää ihmettele, jos sulla sitä kaljamahaa pikkuhiljaa alkaa puskeekin.. kalijasieppo :D
Dumari kirjoitti:Kicceli, pelasin Wowia sitten viiteen saakka ja vielä tunnin Trackmaniaakin. Nyt kuuntelen yhtä piisiä, jonka kaveri laittoi mesessä. Kyllä kohta nuQuttaa.
Hullu.
1108

Re: Se ois sitten perjantai.

Viesti Kirjoittaja 1108 »

slam kirjoitti:urakkalaskut silmille eli tarkoittaa työntekoa hiessä? vai ymmärsinkö oikein.
Juurikin tätä, tosin homma ei edisty ennenkui pari tarjousta saapuu s-postiin. Tästä kun selviän niin vedän kännit. :evil:
slam

Re: Se ois sitten perjantai.

Viesti Kirjoittaja slam »

irmelianneli kirjoitti:
slam kirjoitti:nappasin parit kaljat ajan kuluksi...
No emmää kyl enää ihmettele, jos sulla sitä kaljamahaa pikkuhiljaa alkaa puskeekin.. kalijasieppo :D
No, jeah beibi. Johtuu oikeastaan vain huonosta ryhdistä :P mut Hui, olet pusupää. En puhu sun kaa. :lol:
Nowaysis

Re: Se ois sitten perjantai.

Viesti Kirjoittaja Nowaysis »

Aika hyvältä näyttää päivä, näes on vapaata ja aurinko paistaa. Rauhassa sai heräillä, syödä ja vaan olla. :h: Ajattelin käydä puNpissa ja väsäillä opintopäiväkirjaa jossain välissä, mut enimmäkseen ottaa rennosti. Oon aika tavalla ansainnu sen. Illalla saattaasee käydä kirjaimellisesti yhdellä, jos jaksaa :roll:
ElanorRaven

Re: Se ois sitten perjantai.

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

VITTU!
RolloTomasi

Re: Se ois sitten perjantai.

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Turbohaltija kirjoitti:
tonttu kirjoitti:Mitäs mielessä, arvon runkut?
No pilluhan se on aina mielessä, mutta kirjoitetaan nyt ensin.
ElanorRaven kirjoitti:VITTU!
Niinpä niin. Jopa naisilla.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Se ois sitten perjantai.

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Feiz kirjoitti:Onneksi on kiva kilta minkä kanssa pääsee puuhaileen niin saa kamatkin kondikseen.
Täytyy varmaan alkaa katselemaan uutta kiltaa kun nykyiseen on pesiytynyt pari itkijähurria.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Se ois sitten perjantai.

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

slam kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:
slam kirjoitti:nappasin parit kaljat ajan kuluksi...
No emmää kyl enää ihmettele, jos sulla sitä kaljamahaa pikkuhiljaa alkaa puskeekin.. kalijasieppo :D
No, jeah beibi. Johtuu oikeastaan vain huonosta ryhdistä :P mut Hui, olet pusupää. En puhu sun kaa. :lol:
Selkä suoraan ja kaljaa huuleen, beibi! I'm talking to you!
tonttu

Re: Se ois sitten perjantai.

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Huomenta. Ihan ensimmäiseksi saa rueta soittelemaan uuden pankkikortin perään, jonka oli määrä tulla tämän viikon aikana vaan eipä ole näkynyt. Pankissa sanotaan toista ja luottokunnasta toista. Kumpaa sitä nyt sitten uskoisi, kun molemmat puhuu ristiin?? Koittaisivat saatana soikoon päättää, tuleeko se mulle suoraan kotiin vai kirjattuna kirjeenä. Ei voi vittusaatana olla noin vaikeaa. :tiistai:


Noo, onneksi kohta kampaajalle.
1108

Re: Se ois sitten perjantai.

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Hajoo pää, Hajoo pää, Hajoo pää, Hajoo pää, Hajoo pää, Hajoo pää, Hajoo pää, Hajoo pää, Hajoo pää, Hajoo pää, Hajoo pää, Hajoo pää, Hajoo pää, Hajoo pää, Hajoo pää, Hajoo pää, Hajoo pää, Hajoo pää, Hajoo pää, Hajoo pää, Hajoo pää, Hajoo pää, Hajoo pää, Hajoo pää, Hajoo pää, Hajoo pää, Hajoo pää, Hajoo pää, Hajoo pää, Hajoo pää, Hajoo pää, Hajoo pää, Hajoo pää, Hajoo pää, Hajoo pää, Hajoo pää, Hajoo pää, Hajoo pää, Hajoo pää, Hajoo pää, Hajoo pää, Hajoo pää, Hajoo pää, Hajoo pää, Hajoo pää, Hajoo pää, Hajoo pää, Hajoo pää, Hajoo pää, Hajoo pää, Hajoo pää, Hajoo pää, Hajoo pää, Hajoo pää, Hajoo pää, Hajoo pää, Hajoo pää, Hajoo pää, Hajoo pää, Hajoo pää, Hajoo pää, Hajoo pää, Hajoo pää, Hajoo pää, Hajoo pää, Hajoo pää, Hajoo pää, Hajoo pää, Hajoo pää, Hajoo pää, Hajoo pää, Hajoo pää, Hajoo pää, Hajoo pää, Hajoo pää, Hajoo pää, Hajoo pää, Hajoo pää, Hajoo pää, Hajoo pää, Hajoo pää, Hajoo pää, Hajoo pää, Hajoo pää, Hajoo pää, Hajoo pää, Hajoo pää, Hajoo pää, Hajoo pää, Hajoo pää, Hajoo pää, Hajoo pää, Hajoo pää, Hajoo pää, Hajoo pää, Hajoo pää, Hajoo pää, Hajoo pää, Hajoo pää, Hajoo pää, Hajoo pää, Hajoo pää, Hajoo pää, Hajoo pää, Hajoo pää, Hajoo pää, Hajoo pää, Hajoo pää, Hajoo pää, Hajoo pää, Hajoo pää, Hajoo pää, Hajoo pää, Hajoo pää, Hajoo pää, Hajoo pää, Hajoo pää, Hajoo pää, Hajoo pää, Hajoo pää, Hajoo pää, Hajoo pää, Hajoo pää, Hajoo pää, Hajoo pää, Hajoo pää, Hajoo pää, Hajoo pää, Hajoo pää, Hajoo pää, Hajoo pää, Hajoo pää, Hajoo pää, Hajoo pää, Hajoo pää, Hajoo pää, Hajoo pää, Hajoo pää, Hajoo pää, Hajoo pää, Hajoo pää, Hajoo pää, Hajoo pää, Hajoo pää, Hajoo pää, Hajoo pää, Hajoo pää, Hajoo pää, Hajoo pää, Hajoo pää, Hajoo pää, Hajoo pää, Hajoo pää, Hajoo pää, Hajoo pää, Hajoo pää, Hajoo pää, Hajoo pää, Hajoo pää, Hajoo pää, Hajoo pää, Hajoo pää, Hajoo pää, Hajoo pää, Hajoo pää, Hajoo pää, Hajoo pää, Hajoo pää, Hajoo pää, Hajoo pää, Hajoo pää, Hajoo pää, Hajoo pää, Hajoo pää, Hajoo pää, Hajoo pää, Hajoo pää, Hajoo pää, Hajoo pää, Hajoo pää, Hajoo pää, Hajoo pää, Hajoo pää, Hajoo pää, Hajoo pää, Hajoo pää, Hajoo pää, Hajoo pää, Hajoo pää, Hajoo pää, Hajoo pää, Hajoo pää, Hajoo pää, Hajoo pää, Hajoo pää, Hajoo pää, Hajoo pää, Hajoo pää, Hajoo pää, Hajoo pää,
Exsat

Re: Se ois sitten perjantai.

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Huomenta. Luettu on, kohta lounasta ja lisää lukemista. Sitten salille ja miehen kanssa rautakauppaan. Illalla biljardia jos jaksaapi.
ElanorRaven

Re: Se ois sitten perjantai.

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

1108 kirjoitti:Hajoo pää...
Voi parka... Yritä kestää :?

Mun pitäisi jaksaa siivota tämä läävä, kun illalla tulee vieraita. Tosin tekisi mieli peruuttaa sekin, ei ole oikein juhlafiilis.
ninnithequeen

Re: Se ois sitten perjantai.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Huomenii. Kahvia koneeseen kiitos. Väsyttää aivan saatanasti. Iteppähän luit lääkäriks :roll:
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Se ois sitten perjantai.

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Lähtiskö salille, siivoaisiko kämpän vai pelaisiko WoW:a?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
ninnithequeen

Re: Se ois sitten perjantai.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Bluntly kirjoitti:Lähtiskö salille, siivoaisiko kämpän vai pelaisiko WoW:a?
Pelaa Wowta. Susta tulee sit isona Dumis :lol:
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Se ois sitten perjantai.

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

ninnithequeen kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:Lähtiskö salille, siivoaisiko kämpän vai pelaisiko WoW:a?
Pelaa Wowta. Susta tulee sit isona Dumis :lol:
Öh?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
ninnithequeen

Re: Se ois sitten perjantai.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Bluntly kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:Lähtiskö salille, siivoaisiko kämpän vai pelaisiko WoW:a?
Pelaa Wowta. Susta tulee sit isona Dumis :lol:
Öh?
Noku se pelaa sitä aina :roll:
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Se ois sitten perjantai.

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Meidän alkutalvesta pyytämä kirkasvalolamppu tuli tänään :cheer:

Siitä tulee olemaan hirmuisesti hyötyä nyt kun päivät senkun valostuu.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Runkkis

Re: Se ois sitten perjantai.

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

Nämä vapaa päivät ovat tehneet todella hyvää. Olen saanut hieman kämppääkin järjestykseen ja pitkästä aikaa tänä aamuna sai selattua Hesarin rauhassa. Täytyy jatkosa välttää moisia duuniputkia ja järjestää vähintään se yksi täysin vapaa päivä viikossa. No, on niitä duuniputkia ollut ennenkin. Tämän aikana tosin yksi mahdollinen suhde meni puihin, kun en "muistanut" vastailla toisen viesteihin. No, ilmeisesti minua ei kiinnostanut tarpeeksi. Joten hyvä näin, kai... Minä nyt olen taas lapsellinen kusipää jälleen kerran...

Lieneekö talvimasennusta vai sitä orastavaa 3-kympin kriisiä, mutta tekisi mieli ihastua. Mutta kun ei löydy ketään potenttiaalista. Pitäisikö lähteä merta (helsinkiä) edemmäs kalaan?!?
Sannu

Re: Se ois sitten perjantai.

Viesti Kirjoittaja Sannu »

Sain hälyytyksen töihin, joku on taas sairaana, joten Pasilan suuntaan kohta.

Oli muuten hauska uintireissu eilen sen pikkusen kanssa. Lastenallas oli täynnä yh-isiä? tai no ainakin kovasti riitti juttuseuraa :o Siis uimahallihan on potentiaalinen seuranhakupaikka...

Kivaa viikonloppua kaikille.
Sannu

Re: Se ois sitten perjantai.

Viesti Kirjoittaja Sannu »

Runkkis kirjoitti:Nämä vapaa päivät ovat tehneet todella hyvää. Olen saanut hieman kämppääkin järjestykseen ja pitkästä aikaa tänä aamuna sai selattua Hesarin rauhassa. Täytyy jatkosa välttää moisia duuniputkia ja järjestää vähintään se yksi täysin vapaa päivä viikossa. No, on niitä duuniputkia ollut ennenkin. Tämän aikana tosin yksi mahdollinen suhde meni puihin, kun en "muistanut" vastailla toisen viesteihin. No, ilmeisesti minua ei kiinnostanut tarpeeksi. Joten hyvä näin, kai... Minä nyt olen taas lapsellinen kusipää jälleen kerran...

Lieneekö talvimasennusta vai sitä orastavaa 3-kympin kriisiä, mutta tekisi mieli ihastua. Mutta kun ei löydy ketään potenttiaalista. Pitäisikö lähteä merta (helsinkiä) edemmäs kalaan?!?
Ja sä kun aina valitat, ettet tapaa ketään...kauheesti sutinaa kuitenkin..taidat vaan olla ronkeli...
sinkkumatti

Re: Se ois sitten perjantai.

Viesti Kirjoittaja sinkkumatti »

Lolita kirjoitti:Meidän alkutalvesta pyytämä kirkasvalolamppu tuli tänään
Minäkin tilasin moisen härpäkkeen pari kuukautta sitten. Siellä se nyt keräää nurkassa pölyä ja ollut päällä ehkä 3 krt testinä..
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Se ois sitten perjantai.

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Runkkis kirjoitti: Lieneekö talvimasennusta vai sitä orastavaa 3-kympin kriisiä, mutta tekisi mieli ihastua. Mutta kun ei löydy ketään potenttiaalista. Pitäisikö lähteä merta (helsinkiä) edemmäs kalaan?!?
Parhaat kalat uivat kylmissä vesissä.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
sinkkumatti

Re: Se ois sitten perjantai.

Viesti Kirjoittaja sinkkumatti »

Georgina kirjoitti:Parhaat kalat uivat kylmissä vesissä.
Eipäs, vaan hiljaisissa.

....Kuka sitä nyt frigidejä kapakaloja katselisi..
Vastaa Viestiin