Se ois sitten perjantai.

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Elukka

Re: Se ois sitten perjantai.

Viesti Kirjoittaja Elukka »

hebuli kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Oon Saksassa.
Todista se. Kirjoita jotain saksaksi, mutta ei sitten mitään "Ich liebe dick" tai "Liebling!".
"Ich komme :!:" :lol:
Runkkis

Re: Se ois sitten perjantai.

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

No, niin... Nyt kämppä alkaa näyttää siistimmältä kuin pitkiin aikoihin... Kylppärin putsaaminen jää väliin tai sitten ankkapyykin yhteyteen..

Olen ollut nyt niin ahkera, että voisi palkita itsensä vaikka oluella
Sannu

Re: Se ois sitten perjantai.

Viesti Kirjoittaja Sannu »

Runkkis kirjoitti:Olen ollut nyt niin ahkera, että voisi palkita itsensä vaikka oluella
Itsensä palkitsemista ajoittain ei pidä koskaan laiminlyödä! Mäkin palkitsin itseni tänään Cafe´Esplanadin laskiaispullalla jo etukäteen siitä hyvästä, että suostuin menemään töihin.

Huomenna vois mennä junppaan ja tehdä vähän opparia ja sit vaikka illalla pitkästä aikaan ulos
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Se ois sitten perjantai.

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Mäkin oon sentään päässy tänään salille, ja heittäny elämäni ekan realistisen ostotarjouksen ilmaan kämpästä.. Olisko tuossa jo pikku palkitsemiselle riittävästi syytä.. esim. ½l Karjala-pullo edelleen jääkaapissa odottelee.
Runkkis

Re: Se ois sitten perjantai.

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

No niin, nyt on tehty siivoukset loppuun (omilla kriiteereilläni) ja on jotenkin tyhjä olo. Perjantai ja ei oikein mitään suunnitelmia. Ostin tosin Studio Julmahuvin DVD-paketin, joten sitä voisi tuijottaa jonkin aikaa. Houkuttelisi vielä jonkun tänne kanssani...
Runkkis

Re: Se ois sitten perjantai.

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

irmelianneli kirjoitti:Mäkin oon sentään päässy tänään salille, ja heittäny elämäni ekan realistisen ostotarjouksen ilmaan kämpästä.. Olisko tuossa jo pikku palkitsemiselle riittävästi syytä.. esim. ½l Karjala-pullo edelleen jääkaapissa odottelee.
Vieläkö se sama Karjala kummittelee sun kaapissasi?

btw. Minkäslaista hintaa kämpistä pyydetään siellä päin?
slam

Re: Se ois sitten perjantai.

Viesti Kirjoittaja slam »

irmelianneli kirjoitti:Mäkin oon sentään päässy tänään salille, ja heittäny elämäni ekan realistisen ostotarjouksen ilmaan kämpästä.. Olisko tuossa jo pikku palkitsemiselle riittävästi syytä.. esim. ½l Karjala-pullo edelleen jääkaapissa odottelee.
Minulla on puolen litran pullo avoimena... Pari-kolme tuntia mölisen netissä ja kippaan pohjia ja sitten buariin.

Pitää yrittää saada aikaiseksi useammat pakit ja mennä jammailemaan tanssilavoille umpi tunnelissa...
Enthu

Re: Se ois sitten perjantai.

Viesti Kirjoittaja Enthu »

slam kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:Mäkin oon sentään päässy tänään salille, ja heittäny elämäni ekan realistisen ostotarjouksen ilmaan kämpästä.. Olisko tuossa jo pikku palkitsemiselle riittävästi syytä.. esim. ½l Karjala-pullo edelleen jääkaapissa odottelee.
Minulla on puolen litran pullo avoimena... Pari-kolme tuntia mölisen netissä ja kippaan pohjia ja sitten buariin.

Pitää yrittää saada aikaiseksi useammat pakit ja mennä jammailemaan tanssilavoille umpi tunnelissa...
Umpitunnelissa et saa muuta kuin mustan silmän ja käsilaukusta päähän...
Ihan pieni varoituksen sana vain :P
ElanorRaven

Re: Se ois sitten perjantai.

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Otin tänään jouluvalot pois ikkunasta. Äsken avasin viinipullon, pukeuduin ja laitoin naamani kondikseen. Nyt odottelemaan vieraita.
Runkkis

Re: Se ois sitten perjantai.

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

ElanorRaven kirjoitti:Otin tänään jouluvalot pois ikkunasta. Äsken avasin viinipullon, pukeuduin ja laitoin naamani kondikseen. Nyt odottelemaan vieraita.
Pitäisiköhän munkin käydä hakemassa puNkku pullo? Veisi samalla pulloja kauppaan... Hjuva idea.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Se ois sitten perjantai.

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Runkkis kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:Mäkin oon sentään päässy tänään salille, ja heittäny elämäni ekan realistisen ostotarjouksen ilmaan kämpästä.. Olisko tuossa jo pikku palkitsemiselle riittävästi syytä.. esim. ½l Karjala-pullo edelleen jääkaapissa odottelee.
Vieläkö se sama Karjala kummittelee sun kaapissasi?
Ihan sama kaveri juu. Lauantaista asti jääkaapissa kärsivällisesti kököttänyt.
Runkkis kirjoitti:btw. Minkäslaista hintaa kämpistä pyydetään siellä päin?
Jaa-a, huitelisko se neliöhinta jossain 1400 €:n kieppeissä keskimäärin.. Keskustassa enemmän tietysti.
slam

Re: Se ois sitten perjantai.

Viesti Kirjoittaja slam »

ElanorRaven kirjoitti:Nyt odottelemaan vieraita.
Tultaispa minuakin kotoa hakemaan. Yksin on sarka aurattava ja baariin tie löydettävä. Vielä, kun pääsisi oikeaan osoitteeseen tai suoraan asiaan XD
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Se ois sitten perjantai.

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Nyt on aika puhki...

Illat mennyt Lost koukkuun ja unet siten vähissä. Lisäksi eiliset treenit oli suht kovat, ja puujalan onnistuin saamaan molempiin jalkoihin. Keho on väsynyt joten lepuutan sitä oluella... ja saatan katsoa muutaman jakson lostia :P
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
slam

Re: Se ois sitten perjantai.

Viesti Kirjoittaja slam »

Enthu kirjoitti:
Umpitunnelissa et saa muuta kuin mustan silmän ja käsilaukusta päähän...
Ihan pieni varoituksen sana vain :P
Parempi sekin, kun ei mitään... 8)

ja Selvinpäin siellä mitään aikaiseksi saa, kun olen niin säyseä luonteeltani... Kohta liturainen kaljoo mahassa...
Runkkis

Re: Se ois sitten perjantai.

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

Alkosta hieman puna-ja portviinia. Kaupasta juustoa, keksejä ja suklaakakkua (ja pari olutta siksi aikaan, kun viini hengittää). Olen valmis katsomaan Studio Julmahuveja. Vielä, jos naisseuraa saisi tänne. Lakanatkin olen vaihtanut... *wink, wink*
Sannu

Re: Se ois sitten perjantai.

Viesti Kirjoittaja Sannu »

Runkkis kirjoitti:Alkosta hieman puna-ja portviinia. Kaupasta juustoa, keksejä ja suklaakakkua
Sulla on ainakin ihan oikeat keinot naisen houkuttelemiseksi!
AarneAnkka

Re: Se ois sitten perjantai.

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Koska koko päivä oli tylsä ja tapahtumaton niin (lukuunottamatta sählyottelua), päätin ottaa nyt kunnon kännit. Joskus alkoholi tuntuu vapauttavan ajatuksia ja rikkovan tylsyyden ja urautuneen päivärutiinin. Katsotaan miten tällä kertaa käy.

En minä näin kännissä kyllä rupea enää minnekään jatkoille lähtemään. Kyseessä taitaa siis olla ns. kalsarikännit mutta päällysvaatteet päällä. :)
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Se ois sitten perjantai.

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Mojo kirjoitti:Plääplöö
Ja sukatkin haisee hielle....


Sannu kirjoitti:Sulla on ainakin ihan oikeat keinot naisen houkuttelemiseksi!
Niin mullakin :P
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
slam

Re: Se ois sitten perjantai.

Viesti Kirjoittaja slam »

Runkkis kirjoitti:Alkosta hieman puna-ja portviinia. Kaupasta juustoa, keksejä ja suklaakakkua (ja pari olutta siksi aikaan, kun viini hengittää). Olen valmis katsomaan Studio Julmahuveja. Vielä, jos naisseuraa saisi tänne. Lakanatkin olen vaihtanut... *wink, wink*
Onnea yritykselle... Ennemmin huvittaisi mennä nukkumaan kuin baariin, mutta pakko se on vähän käydä rehaamassa.
Runkkis

Re: Se ois sitten perjantai.

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

Sannu kirjoitti:
Runkkis kirjoitti:Alkosta hieman puna-ja portviinia. Kaupasta juustoa, keksejä ja suklaakakkua
Sulla on ainakin ihan oikeat keinot naisen houkuttelemiseksi!
No, minäkin tykkään niistä...

Saankin sittenkin seuraa. Ystävätär saapuu tänne jossain vaiheessa. Sanoi tosin tuovansa kotihomonsa mukanaan. Eli kahden neitokaisen kanssa tämä ilta menee...
1108

Re: Se ois sitten perjantai.

Viesti Kirjoittaja 1108 »

12h duunipäivä takan ja olut kopsahti auki. Heräteostoksena mukaan tarttui vielä Xmen ja Xmen2.
Hmm... olutta ja toimintapläjäyksi luvassa.

Sounds like a plan.
Viimeksi muokannut 1108, 10.02.2006 19:24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sannu

Re: Se ois sitten perjantai.

Viesti Kirjoittaja Sannu »

AarneAnkka kirjoitti:(lukuunottamatta sählyottelua)
Ei saakeli sä pelaat oikeesti sählyä..mä meinaan näin kerran unta susta sählymatsissa...nyt pelottaa
AarneAnkka

Re: Se ois sitten perjantai.

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Sannu kirjoitti:Ei saakeli sä pelaat oikeesti sählyä..mä meinaan näin kerran unta susta sählymatsissa...nyt pelottaa
Näit siis tuon unen ennen kuin tiesit että pelaan saehlyae? Voihan ehkä olla että olit kuullut aiheesta aiemmin jossain? Olenhan minä useasti maininnut sählyn tuolla Urheiluosasto -ketjussa esimerkiksi.
Sannu

Re: Se ois sitten perjantai.

Viesti Kirjoittaja Sannu »

AarneAnkka kirjoitti:
Sannu kirjoitti:Ei saakeli sä pelaat oikeesti sählyä..mä meinaan näin kerran unta susta sählymatsissa...nyt pelottaa
Näit siis tuon unen ennen kuin tiesit että pelaan saehlyae? Voihan ehkä olla että olit kuullut aiheesta aiemmin jossain? Olenhan minä useasti maininnut sählyn tuolla Urheiluosasto -ketjussa esimerkiksi.
Siis mä oon jo aiemmin tuolla "runkkarit tunkevat uniini" -osiossa kertonut tästä. Sulla oli siinä unessa semmonen punainen jenkkihuivi päässä ja harmaat sortsit ja valkoinen t-paita. Eikä hajuakaan mistä se uni oli tullut. Nyt kun mainitsit niin asia on saattanut tulla esille siellä urheiluketjussa mutta kuitenkin todella weird :shock:
AarneAnkka

Re: Se ois sitten perjantai.

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Sannu kirjoitti:Sulla oli siinä unessa semmonen punainen jenkkihuivi päässä ja harmaat sortsit ja valkoinen t-paita.

Tosielämässä mulla on mustat shortsit ja musta tai valkoinen T-paita ja Niken hikinauha, väri riippuu joukkueesta.
Eikä hajuakaan mistä se uni oli tullut.
Ollaankohan me edes tavattu livenä?
Vastaa Viestiin