Kyllä lapset tietää

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Turbohaltija

Kyllä lapset tietää

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

MITEN PÄÄTTÄÄ KOSKA MENNÄ NAIMISIIN?

"Ekana täytyy löytää joku, joka tykkää samoista asioista ku itte. Jos esimerkiks tykkää jalkapallosta täytyy löytää vaimo joka tuo sipsejä ja kaljaa
- Marko 10v -

"Ei voi ite päättää koska menee naimisiin. Jumala päättää sen kauan etukäteen ja sitten sitä näkee kuka se on ku se roikkuu kaulassa."
- Kirsi 10v

MIKÄ ON PARAS IKÄ MENNÄ NAIMISIIN?

"Paras ikä on 23 vuotta, kun on ainakin 10 vuotta tuntenut jo aviomiehensä."
- Camilla 10v -

"Ei ole mitään parasta ikää mennä naimisiin. Täytyy olla tosi tyhmä mennäkseen naimisiin."
- Niko 6v -

MITÄ OMILLA VANHEMMILLASI ON YHTEISTÄ?

"Ne ei halua enempää lapsia."
- Auli 8v -

MITÄ TREFFEILLÄ OIKEASTAAN TEHDÄÄN?

"Treffit on sitä varten, että huvitellaan ja ihmisten pitää olla treffeillä että opitaan tuntemaan toisensa. Jopa pojilla on joskus jotain mielenkiintoista sanottavaa, jos oikeen tarpeeksi kauan kuuntelee."
- Lina 8v –

"Ekoilla treffeillä sanotaan toisilleen mielenkiintoisia sitten ollaan valmiita seuraaville treffeille."
- Martti 10v -

MITÄ TEKISIT KUN SINULLA ON ENSIMMÄISET TREFFIT?

"Menisin kotiin ja leikkisin, että oon kuollut. Sitten soittaisin lehteen ja sanoisin että pankaa muistoilmoitus."
- Pekka 9v -

KOSKA SAA PUSSATA TOISTA?

"No sillon kun ne on rikkaita miehiä".
- Pauliina 7 v. -

"Jos pussaat tyttöä, sun täytyy sitte mennä naimisiin ja saada lapsia sen kanssa. Sillai se vaan on.
- Henri 8v -

ONKO PAREMPI OLLA SINKKU VAI MENNÄ NAIMISIIN?

"Tytöille on kyllä parempi että ovat sinkkuja. Mutta pojat tarttee jonkun siivoomaan."
- Anita 9v -

MITÄ TULISI TEHDÄ ETTÄ AVIOLIITOSTA TULISI HYVÄ?

"No vaimoille täytyy sanoo et ne on kauniita. Myös sillon vaik ne näyttäs pakettiautoilta."
- Samu 10v-
Avatar
HotPants
Elämätön Kitisijä
Viestit: 444
Liittynyt: 05.09.2005 2:24

Re: Kyllä lapset tietää

Viesti Kirjoittaja HotPants »

Haluut mennä naimisiin?! Sul on selkee hääkuume.

Susta tulis tosi upee BrideZilla, mut kato kun sä et ole nainen, ni se ei onnaa! Varmaa harmittaa!

Edit: Olin ethnyt taas mogulin! Skriivasin aiemmin tohon BrideZillaan että GodZilla. Vähäks olin daiju.. Ei oo mun päivä tänään, okei hei.
Viimeksi muokannut HotPants, 10.02.2006 21:32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
<3
Turbohaltija

Re: Kyllä lapset tietää

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

HotPants kirjoitti:Haluut mennä naimisiin?! Sul on selkee hääkuume.

Susta tulis tosi upee GodZilla, mut kato kun sä et ole nainen, ni se ei onnaa! Varmaa harmittaa!
Olen mä nainen. Lesbo oikeastaan. Kutsukaa minua tästä lähtien Pimppirellaksi.
Enthu

Re: Kyllä lapset tietää

Viesti Kirjoittaja Enthu »

:lol: :lol: :lol:
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kyllä lapset tietää

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kyllä pissikset tietää

Tapahtui toissapäivänä:

Pissis tokaisee toiselle kaltaiselleen nenäni edessä "Mikähän sekopää tuo on?"
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
slam

Re: Kyllä lapset tietää

Viesti Kirjoittaja slam »

Turbohaltija kirjoitti: ONKO PAREMPI OLLA SINKKU VAI MENNÄ NAIMISIIN?

"Tytöille on kyllä parempi että ovat sinkkuja. Mutta pojat tarttee jonkun siivoomaan."
- Anita 9v -
Jep, oikein ymmärretty...
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Kyllä lapset tietää

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Bluntly kirjoitti:Kyllä pissikset tietää
Tapahtui toissapäivänä:
Pissis tokaisee toiselle kaltaiselleen nenäni edessä "Mikähän sekopää tuo on?"
Aika hieno. Itse koin suurta aikuisuutta, kun taannoin jotkut teinit kyselivät minulta tupakkaa. Pahoittelin, että eihän kaltaiseni tervehenkinen nuorimies nyt tokikaan polta, joten en voi heitä puutteessaan auttaa. Kävellessäni poispäin kuulin nuorisolaisten jupisevan itsekseen, että "kaikenlaiset keski-ikäiset äijät luulee olevansa nuoria miehiä".

Mutta huomaahan sen lapsuuden taaksejäämisen noista Turbohaltijan sitaateistakin. Toisin kuin Pekka 9v., järkevänä aikuisena pidän lehteen soittamista jo selkeästi liioitteluna.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Kyllä lapset tietää

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Taitaa olla lainauksia Unni Lindellin ja Mark Levengoodin toisesta lapsilainauskyhäelmastä. Nimeä en muista just nyt mut ensimmäinen kirjanen, "Vanhat tädit eivät muni" (vapaasti käännetty, ruots. nimi. Gamla tanter lägger inte ägg) Koreilee tuossa mun muuten melko tyhjässä kirjahyllyssä.
Hauskaa lukemista kaikin puolin. Kyllä kakara tietää :D


Muutama vapaasti käännetty lainaus ensimmäisestä eepoksesta:

"Vanhat naiset tykkää katsella alastomia miehiä. He eivät vaan halua tunnustaa sitä, jos heiltä kysytään." -Tone, 7v

"Miehet eivät koskaan lakkaa tuottamasta soluja. Mutta mieskin tulee joskus jonkinlaiseen ikään, ja sitä kutsutaan paniikkiiäksi." -Stina 9v

"Keisarinleikkaus tarkoittaa että vauva leikataan pois hätäuloskäynnin kautta" -Martina, 6v

"Toisen jalan murtamisessa tyhmää on se, että ei jää tarpeeksi jalkoja jäljelle jonka varassa seisoa." -Frans, 5v

"Ennen vanhaan niillä oli kaikenmaailman rokokoot ja barockit..." -Alexander, 7v

"...niin, koska moderni rock ja country tuli vasta myöhemmin." -Magnus, 5v


Suosittelen kyseisiä kyhäelmiä.
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Amorosa

Re: Kyllä lapset tietää

Viesti Kirjoittaja Amorosa »

ROOPE 6 v. Jos ei ole yhtään rahaa, niin monet rupeaa köyhiksi.


ALLAN 5 v. Ne lehmät, jotka juoksevat eniten ja ravistelevat tareitaan, tekevät jugurttia.


EETU 6 v. Rakkaus tuntuu jaloissa. Ne kävelee sinne päin johon on rakastunut.


JULI 6 v. Jos ei voi saada lapsia, voi lääkäri tehdä sellaisen koeputkessa. Mutta useimmat lapset on tehty tavallisissa putkissa.


FRED 7 v. Ei ole oikein hyvä, jos raskaana olevilla naisilla on munalikööriä pissassa.


LINN 6 v. Kun ihmiset tulevat vanhoiksi, he eivät enää sano että he rakastavat toisiaan. Silloin he kysyvät, että ottaako kahvin kanssa pikkuleipää.


TORD 7 v. Mulla on viisi mummoa... vaari on vähän kertonut.


PIA 4 v. Tätien ja setien ruumiissa on se ero, että tätien ruuumiissa on enemmän salaisia paikkoja molemmissa päissä.


MIKAEL 6 v. Naiset koostuvat munasarjoista ja siksi he ajattelevat enemmän.


SIRI 6 v. Nenä on oikeastaan lihas, jolla hengitetään. Mutta sitä voi myös käyttää rään kuljettamiseen.


NINA 5 v. Ihmisellä on monenlaista nahkaa. Esinahka on edessä ja takanahka on takana.


HARALD 7 v. Ihmisen ja eläinten ero on siinä, että kun siat ovat lihoneet tarpeeksi, ne syödään.


ARVID 6 v. Äidin nimi on kana ja isän nimi on uros, lapset ovat kilejä ja lapsenlapset ovat munia.


STEFAN 6 v. Jotkut lehmät ovat mustia. Ne ovat maahanmuuttajia.


KARIN 5 v. Ei lapset tee hölmöjä asioita. Niillä on omat syynsä.


KATJA 7 v. Isoäiti on sellainen, jonka kautta koko suku on tullut ulos. Siksi ei ole niin kummallista, että hänen nahkansa vähän lerppuu.


KRISTINA 7 v. Vaari on niin vanha, ettei enää muista miksi hän pitää naisista.


HELENE 6 v. Kun kello on kaksitoista, kaikki kääntyvät Mekkaan päin ja purevat maton hapsuja.


RAYMOND 7 v. On tyhmää että täytyy kuolla. Minusta ei ihmisiä tarvitsisi vaihtaa koko ajan.
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Kyllä lapset tietää

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Joo, tällanen sit seuraavaksi.. Olisiko ehkä syytä puuttua lastemme kielenkäyttöön? (tai sitten ainakin mietittävä sitä omaa kielenkäyttöä lastemme kuullen)

Perheenäiti työskenteli keittiössä ja sivukorvalla kuunteli, kun hänen
7-vuotias poikansa leikki olohuoneessa uudella sähköjunallaan.
Äiti kuuli junan pysähtyvän ja poikansa sanovan: "Kaikki perslävet,
jotka haluavat poistua junasta, lähtekää helvettiin nyt, koska tämä on
vitun päätepysäkki!
Ja kaikki ne laardiperseet, jotka ovat nyt nousemassa junaan, hilatkaa
perseenne sisälle, koska juna vittu lähtee nyt!"

Kauhistunut äiti meni olohuoneeseen sanomaan pojalleen: "Meidän
huushollissa ei tuollaista kieltä suvaita. Nyt menet huoneeseesi ja
pysyt siellä 2 tuntia. Ja kun tulet pois sieltä voit leikkiä junallasi.
Mutta tuollaista kieltä et enää käytä !"

Kaksi tuntia myöhemmin poika tuli pois huoneestaan ja jatkoi junalla
leikkimistä. Pian juna taas pysähtyi ja äiti kuuli poikansa sanovan:
"Arvoisat matkustajat, olkaa hyvä ja muistakaa ottaa tavaranne mukaan
junasta poistuessa. Kiitämme teitä matkasta ja toivomme, että matkanne
oli miellyttävä. Toivomme, että matkustatte kanssamme pian uudestaan."
Äiti kuuli kullannuppunsa jatkavan: "Junaan nouseville matkustajille
tiedoksi, että junassa ei ole tupakkavaunua. Toivomme, että vietätte
miellyttävän ja rentouttavan matkan kanssamme."

Äidin jo alkaessa hymyillä tyytyväisenä, lapsi lisäsi: Tiedoksi niille
matkustajille, jotka ovat vittuuntuneita kahden tunnin viivytyksestä,
pyydämme valittamaan tuolle paksulle valurautapermanenttikotkalle
keittiössä."
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Avatar
NomenNescio
Elämätön Kitisijä
Viestit: 334
Liittynyt: 02.09.2005 15:44

Re: Kyllä lapset tietää

Viesti Kirjoittaja NomenNescio »

*väsyneen kärttyisää avautumista kaikesta*

Miten ihmiset voi kokea lasten jäkätykset kiinnostavina? Mä ymmärrän oman kersan tuotosten ihailun, mutta miten aikuiset ihmiset kuvittelee että ketään muuta kiiinnostaa? Ihan yhtä paljon kiinnostaa kuin kuulla niitten kersojen vaippatuotosten kuvailua. Oon aina inhonnu aivan yhtä hyvin kevätpörriäistä kuin kaikkia muitakin vastaavaa, ihan sama kuin nauraisi invalideille! Ja se muka on söpöä?
Voi V!


Ihanaa.. nyt toi palohälytin hiljeni,, ei se sit soinukaan kuin muutaman tunnin putkeen!
Syanid
Kitisijä
Viestit: 14
Liittynyt: 24.08.2005 12:59

Re: Kyllä lapset tietää

Viesti Kirjoittaja Syanid »

NomenNescio kirjoitti:
Miten ihmiset voi kokea lasten jäkätykset kiinnostavina?
Tarkoitatko nyt yleensä lasten tempauksia, vaan ainoastaan sitä, kun kerrotaan esim. lapsen paskasta (mikä ei tosiaan liene kovin kiinnostavaa muuta kuin vanhemmista)?

Minua nauratti ylläolevat vitsit (en tiedä, onko nuo oikeasti lapsen suusta -juttuja, mutta aikuisen näkökulmasta lasten sanomana ne ovat hassuja: jos niin sanoisi aikuinen, voisi se olla mautonta).

Koska lasten ymmärrys on eri tasolla kuin aikuisten, syntyy tahatonta komiikkaa. Ja sepä se juuri naurattaa.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kyllä lapset tietää

Viesti Kirjoittaja Lolita »

NomenNescio kirjoitti:Miten ihmiset voi kokea lasten jäkätykset kiinnostavina? Mä ymmärrän oman kersan tuotosten ihailun, mutta miten aikuiset ihmiset kuvittelee että ketään muuta kiinnostaa? Ihan yhtä paljon kiinnostaa kuin kuulla niitten kersojen vaippatuotosten kuvailua. Oon aina inhonnu aivan yhtä hyvin kevätpörriäistä kuin kaikkia muitakin vastaavaa, ihan sama kuin nauraisi invalideille! Ja se muka on söpöä?
Voi V!
Mä komppaan niin olan takaa että :komp: :draama:

Uskokaan suosiolla, kaikki vauvat on samannäköisiä ja kaikki lapset yhtä "ihmeellisiä".
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
RolloTomasi

Re: Kyllä lapset tietää

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Musta osa noista jutuista on aika salaviisaita ja aikuisten tulisi niitä kuunnella.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Kyllä lapset tietää

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Lolita kirjoitti:
NomenNescio kirjoitti:Miten ihmiset voi kokea lasten jäkätykset kiinnostavina? Mä ymmärrän oman kersan tuotosten ihailun, mutta miten aikuiset ihmiset kuvittelee että ketään muuta kiinnostaa? Ihan yhtä paljon kiinnostaa kuin kuulla niitten kersojen vaippatuotosten kuvailua. Oon aina inhonnu aivan yhtä hyvin kevätpörriäistä kuin kaikkia muitakin vastaavaa, ihan sama kuin nauraisi invalideille! Ja se muka on söpöä?
Voi V!
Mä komppaan niin olan takaa että :komp: :draama:

Uskokaan suosiolla, kaikki vauvat on samannäköisiä ja kaikki lapset yhtä "ihmeellisiä".
Mäkin komppaan! Ja myös mun siskoni komppaa taustalla täysillä, vaikka sillä onkin lapsi (maailman ihanin, meidän mielestä). Ei sitäkään nappaa toisten penskojen paskat tai huippusuoritukset jossain muskarissa :lol: Toiset ihmiset vaan pysyy täyspäisinä ja samana persoonana vaikka ne kakrun pyöräyttäiskin siihen. Toiset kai sit ei.
Edith

Re: Kyllä lapset tietää

Viesti Kirjoittaja Edith »

Juu, komppausta vaan. Just nuo tuommoiset hassunhauskat mukanokkelat penskat on niitä kaikkista pahimpia.
Filovirus

Re: Kyllä lapset tietää

Viesti Kirjoittaja Filovirus »

Mä komppaan myös.

Saanen offtopiKoida:

Olen tässä nyt sattunut muutamaan otteeseen perjantaisin katsomaan Hauskoja kotivideoita neloselta ja on kyllä ihan pakko sanoa, että ei ne lapsivideot yleensä niin kovin hauskoja ole, pikku Jani-Petteri menee pepulleen ja hiukan isompi Maria-Jasmin katselee kameraa ihmetellen.

Tuossa juuri ihmeteltiin kun suomalaisista videoista palkittiin video jossa tyttö uiskenteli altaassa keräten pohjassa värikkäitä rinkuloita. Ehkä Vesa ei vaan edelleenkään tajua.
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Kyllä lapset tietää

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

No ei muakaan vois vähempää napata äitien "mun lapsi sitä ja tätä"-vertailut hiekkalaatikolla, eikä myöskään se, että kun kysyn ystävältä mitä hänelle kuuluu niin saan kuulla toista tuntia pitkän selostuksen siitä, miten perheen pienokainen on juurikin toissa päivänä ollut ensimmäistä kertaa kokonaisen päivän ihan kuivana vaikkei oo ollu vaippoja ja blaa blaa miten kauan sitä on nyt sitten jo harjoiteltu. Enhän mä sen pennun kuulumisia tai kehitysastetta tiedustelut vaan kaverin vointia!

Mutta kyllä mua nuo lasten tahattomat ja usein yltiö rehelliset /avoimet kommentoinnit naurattaa sekä oikeasti hassut ja joskus nolotkin sattumukset.
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Turbohaltija

Re: Kyllä lapset tietää

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Löysin tuon aloitukseni yhden tyypin käyntikortista Cityn puolelta. Minusta siinä oli osa ihan hauskoja ja osuvia juttuja, mutta en tiedä ovatko nuo oikeasti lasten keksimiä vai aikuisten lasten sanomiksi laittamia. Lapset ovat kyllä oikeasti hauskoja ja yllätyksellisiä toisinaan, ihan niin kuin aikuisetkin joskus. Ehkä lapsissa viehättävintä on kuitenkin se kyynisyyden puute ja aito ihmettely.
Vastaa Viestiin