Lauantaimakkaraa

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Lilo

Re: Lauantaimakkaraa

Viesti Kirjoittaja Lilo »

HotPants kirjoitti:Mä en saanu ketää frendeistä lähtee minnekää ulos ja nyt joudun ryytyyn tääl vaan himassa. Onks kelleen käyny samoin?!
Mun menojalka on ny ihan hedareissa. Suru valtaa mielen!
No siis mä niinQ NIIN tiedän milt sust tuntuu!1! Illan suunnitelmat meni iha reisille et tääl sitä sit istutaa vaan himas.
Avatar
HotPants
Elämätön Kitisijä
Viestit: 444
Liittynyt: 05.09.2005 2:24

Re: Lauantaimakkaraa

Viesti Kirjoittaja HotPants »

Lilo kirjoitti: No siis mä niinQ NIIN tiedän milt sust tuntuu!1! Illan suunnitelmat meni iha reisille et tääl sitä sit istutaa vaan himas.
Niin samikset täälkin! On tää vaan niiiiiiiin epäreiluu....
Eikä sieltä kai tuu mitään hyvää leffaakaa telkasta. Viä puuttus että joku postimerkkeilijä heittäs jotai textiviestii jossa kertos sen uudesta kokoelmasta.
Meitä rangaistaan jostakin, LiloX. En muuta kekkaa. Mutta mistä?! En yhtää tahalteen sillon yhes konsertissakaa huitassu sitä rillipääpoikaa. En vaa nähny sitä kunnolla, ku ei ollu hot rillien kans. Ei ollu mun vika1
<3
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23467
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Lauantaimakkaraa

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Eipä tullut lähdettyä tänäänkään mihinkään..

Järjestetään nyt joku miitti, että pääse pihalle edes joskus.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Lilo

Re: Lauantaimakkaraa

Viesti Kirjoittaja Lilo »

HotPants kirjoitti:
Meitä rangaistaan jostakin, LiloX. En muuta kekkaa. Mutta mistä?! En yhtää tahalteen sillon yhes konsertissakaa huitassu sitä rillipääpoikaa. En vaa nähny sitä kunnolla, ku ei ollu hot rillien kans. Ei ollu mun vika1
Siis sä oot kyl varmaan taas oikeessa, mutku mäkään en nyt vaan voi muistaa mitä oisin sillai tehny. En mäkään tahalteen käyttäny kyynärpäitä ruuhkassa, ihan ite tunki ne ihmiset itteään siihen. Ja sit sillai vaik nyt kaadoin lasillisen niit chilipähkinöit sillon sen yhen jätkän päähän ni se kyl alotti ja visko niit pähkinöit eka. Et ei oo must kyl reiluu.
killkill

Re: Lauantaimakkaraa

Viesti Kirjoittaja killkill »

Dsättiin siitä, rannallejääneet! *whip*
Elukka

Re: Lauantaimakkaraa

Viesti Kirjoittaja Elukka »

killkill kirjoitti:Dsättiin siitä, rannallejääneet! *whip*
Että mihkä? :shock: Kuka Mitä Häh :?:
*pihalla kuin lumimies*
killkill

Re: Lauantaimakkaraa

Viesti Kirjoittaja killkill »

Bah, yritin Cityn Flirttipuiston kiinnostavuutta nostaa.. mutta onhan se myönnettävä, että noin kääkkämäisellä avatarkuvalla menestys jää heikoksi :D
Aito_Johanna

Re: Lauantaimakkaraa

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

urpiainen kirjoitti: Mutta lopetetaan iloisempaan asiaan: löysin tänään todella pitkästä aikaa vispipuuron ihanuuden. Sehän on kerrassaan loistava ruoka! Tästälähin syön sitä säännöllisesti. Oppisikohan sitä jopa tekemään itse? Lapsuudenkodissani vispipuuroa muuten kutsuttiin jostain syystä marjapuuroksi, mutta niin henkilökohtaisen termin käyttäminen Kityssä ei toki ole mielenterveydelle suotavaa. Olkoon siis vispipuuro.
Meilläkin sitä sanottiin - ja sanotaan - marjapuuroksi!
Termihän on täysin looginen. Marjoistahan se puuro on tehty. Ei perunamuusikaan ole vatkausmuusi eikä kalakeitto kiehauttamiskeitto eikä suklaakakku paistokakku.
Aito_Johanna

Re: Lauantaimakkaraa

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Sannu kirjoitti:Voi vittusaatana, mä oon kohta syönyt puolet tosta suklaalevystä..et se aamuinen jumppa +toi suklaalevy = +-0 :doh:
Tää uusi 70-prosenttinen Fazer Thin Dark Exclusive muuten on tujua tavaraa. Suklaanhimo taittuu nopeasti, tuota ei tee mieli syödä kuin muutama pala kerrallaan.
hebuli

Re: Lauantaimakkaraa

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Aito_Johanna kirjoitti:Tää uusi 70-prosenttinen Fazer Thin Dark Exclusive muuten on tujua tavaraa. Suklaanhimo taittuu nopeasti, tuota ei tee mieli syödä kuin muutama pala kerrallaan.
On kuule vielä suht terveellistäkin (ne antioksidantit), söin just yhden levyn tuollaista stuffia. Löytyy vielä 80%:stakin hyllyltä (jotain Grenada-merkkistä), en ole vielä kokeillut.

Ruotsissa näin 99% "suklaata", mutta lukemani mukaan se maistuu levyiksi puristetulta kaakaojauheelta, ja on nautittavissa lähinnä vain joko kahvin tai konjakin kera.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Lauantaimakkaraa

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Hitto. Mulla on ikävä.
Miten yksi vaivainen viikko
voikaan tuntua näin pitkältä.
Elämä on epäreilua. Todella.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Exsat

Re: Lauantaimakkaraa

Viesti Kirjoittaja Exsat »

urpiainen kirjoitti:Oppisikohan sitä jopa tekemään itse?
Helppoa!

Keitä x määrää* puolukoita niin kauan, että kuorista on kaikki väri liuennut veteen. Sihtaa kuoret pois ja kaada keitinvesi "talteen". Lisää sokeria ja mannaryynejä ja keitä puuroksi. Jäädytä puuro ja vispaa jäähtyneenä tehosekoittimella.


*mittasuhteet löytää jostain reseptistä, esim googlella
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16638
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Lauantaimakkaraa

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Exsat kirjoitti:Helppoa!
:shock:
Meillä on selvästi eri käsitys helposta. Eikä minulla edes ole tehosekoitinta. Taidan pysytellä ostopuuroissa syksyyn asti, jolloin voisi koittaa poimia omat puolukkansa. Itsekerätyistä aineksista ruoanvalmistaminen on minusta erityisen kiehtovaa. Kiitos kumminkin ohjeesta: tuo luo toivoa, että jonain päivänä vielä.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Exsat

Re: Lauantaimakkaraa

Viesti Kirjoittaja Exsat »

urpiainen kirjoitti:
Exsat kirjoitti:Helppoa!
:shock:
Meillä on selvästi eri käsitys helposta. Eikä minulla edes ole tehosekoitinta. Taidan pysytellä ostopuuroissa syksyyn asti, jolloin voisi koittaa poimia omat puolukkansa. Itsekerätyistä aineksista ruoanvalmistaminen on minusta erityisen kiehtovaa. Kiitos kumminkin ohjeesta: tuo luo toivoa, että jonain päivänä vielä.
Tehosekoittimella tarkoitin muuten sähkövatkainta. Olenpa ollut huolimaton!

Mä olen myös syönyt vispipuuroa mielelläni aina, mutta ensimmäisen kerran valmistin sitä itse viime syksynä töissä, kun yövuoro alkoi käymään tylsänlaiseksi. Maija Keittää-kirjasta vain mittasuhteet pöytään ja sitten keittelemään.
Vastaa Viestiin