Lauantaimakkaraa

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Sannu

Re: Lauantaimakkaraa

Viesti Kirjoittaja Sannu »

Huomenta. Makselin tuossa just nipun laskuja ja tili näyttää aika laihalta. Onnksi ensi viikolla tulee lissäää kun pitäisi ne New Yorkin lentoliput nyt vihdoin viimein lunastaa. Kertokaapa muuten NY:ssa käyneet, hyviä idikisä siellä liikkumiseen yms. koska olen päivät yksin aina liikkeellä, kun ystävätär on töissä.

Iso kulhollinen muroja ja mysliä, kohta Paceen ja silleen...
ninnithequeen

Re: Lauantaimakkaraa

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Huomenii täältäkin. Klo 15 pitäis olla Helsinki-Vantaan lentoasemalla, kun Conan O´Brien tulee Suomeen :lol:
slam

Re: Lauantaimakkaraa

Viesti Kirjoittaja slam »

ninnithequeen kirjoitti:Huomenii täältäkin. Klo 15 pitäis olla Helsinki-Vantaan lentoasemalla, kun Conan O´Brien tulee Suomeen :lol:
Meinaako se vetää jonkun shoun suomessa? :shock:

oliskohan ajoneuvo saapunut jo pihaan, tarvinee tarkistaa... :P
millivanilli

Re: Lauantaimakkaraa

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

ninnithequeen kirjoitti:Huomenii täältäkin. Klo 15 pitäis olla Helsinki-Vantaan lentoasemalla, kun Conan O´Brien tulee Suomeen :lol:
Hih, mä taidan nähdä kans ko herran tiistaina oikein läheltä...
Sannu

Re: Lauantaimakkaraa

Viesti Kirjoittaja Sannu »

ninnithequeen kirjoitti:Huomenii täältäkin. Klo 15 pitäis olla Helsinki-Vantaan lentoasemalla, kun Conan O´Brien tulee Suomeen :lol:
Just eilen mietin, että minne se ninnukka on kadonnut, mutta siellähän se valmistautuu Conanin kohtaamiseen!!! :D
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Lauantaimakkaraa

Viesti Kirjoittaja aasi »

Mulla ei ehkä ikinä ole ollut näin paskanen huone. Tarttis varmaan tehdä jotain.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Pikku-Akka

Re: Lauantaimakkaraa

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

Aamulla herättiin poitsun kans reippaasti jo seiskalta. Isukki kuorsasi vielä pari tuntia. Nyt on tomaattikeitto tulella ja uunissa tuli. Ihanan kotoista. Niin, ja aurinko paistaa :)

Iltasuunnitelmat vielä auki.
1108

Re: Lauantaimakkaraa

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Krapula.

Ei se mitään, laitetaan hevi soimaan. :P
tonttu

Re: Lauantaimakkaraa

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Väsymys. Ja herätys kun mutsi soittaa. Vaikka sanoin että soitan kyllä sitten itse. No, eihän se tietenkään usko. :D
Dumari

Re: Lauantaimakkaraa

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Melkein heräsin siihen kun mutsi soitti, paitsi että kaveri ehti ekana. "Mihin mennää ottaa bissee, hei?" Ja sit hetiperään se mutsi soitti Illalla tavastialla keikka ja hevimeteliä by CoB tiedossa. Nyt pitäs olla ahkera ja sitten juoda olusta, suunnitelma selvä.
RolloTomasi

Re: Lauantaimakkaraa

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

HuomeNta =)

Miksi olen idiootti?

Hyvää lauantaita.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Lauantaimakkaraa

Viesti Kirjoittaja aasi »

RolloTomasi kirjoitti: Miksi olen idiootti?
Oraakkeli vastasi:

Koska elämä on arvaamatonta.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
RolloTomasi

Re: Lauantaimakkaraa

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

aasi kirjoitti:Oraakkeli vastasi:

Koska elämä on arvaamatonta.
Oraakkeli taitaa olla aika viisas... :roll:
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Lauantaimakkaraa

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Kyllä venyy myöhäiseksi nämä aamut ja kahvinjuonnit, ku eivät anna perhanat vanhojen ja stressaantuneiden nukkua helevetti! Noo, kyllä se tästä, aurinko paistaa suorastaan v**tumaisesti öögaan, ja kuntoilemaankin pääsee tänään, ja illalla ties mitä jännää.
slam kirjoitti:( yksi vasemmalta silmältään vino tarjoilija on ihastuttava :) ekaa kertaa kävin, niin se iski jo silloin tajuntaan... pidan sellaisista XD kivoista... voisi kyttää huomenna nimmarin siltä :lol: )
Hei toi onkin hyvä! :) "Saisinksmä nimmarin pliide, oot niin ihastuttava?!" Tänään käytät kyllä tota, jos lähet baariin!
Elukka

Re: Lauantaimakkaraa

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Hoh-hoijaa... H'ment' Kity täältäkin päin käsin. :)
Hiukan hitaasti tuntuu herääminen tapahtuvan tänäkin aamuna, ensimmäisen kerran ylös ysiltä, sitten lisää unta palloon 12:n asti ja nyt vasta alkaa aivokin pikkuhiljaa buutata. :swirl:
[edit: Aamuna perkele, ei amauna! Ei se aivo sitte vissiin ollukaan vielä startannut. :roll:]
Viimeksi muokannut Elukka, 11.02.2006 14:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Lauantaimakkaraa

Viesti Kirjoittaja nexie »

*bling*

I'm alive... (with the sound of muuuuuuuuusic)

Hämmentävää kuinka tuo tavallisen kiireinen arkiviikko vie voimat naisesta. Eilen vielä pakkokaljat työtovereiden ja muiden saman alan ihmisten kanssa. Yksi mahdollinen työvinkkaus vastaanotettu.

Nyt takana puolen vrk:n uinumissetti, jonka koiran ulkoilutarve keskeytti toviksi klo 07.

Tiedote puutarhakaupunginosasta loppuu tähän.
Don't Panic!
slam

Re: Lauantaimakkaraa

Viesti Kirjoittaja slam »

irmelianneli kirjoitti:
Hei toi onkin hyvä! :) "Saisinksmä nimmarin pliide, oot niin ihastuttava?!" Tänään käytät kyllä tota, jos lähet baariin!
Ei sik, vedin pipeen ihan normaalisti ja ajattelin, että kait se homma sujuu kuten ennenkin, mutta ei... :lol: Kompuroittin ihan ihmeellisesti kaaressa... :shock: Viina teki tepposet...

eli

Mahassa hieman hontelo olo ja suurpiirteiset liikkeet toimii ja pienoinen vapina päällä... :lol: hienomotoriikka jossakin hukassa? :shock:
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Lauantaimakkaraa

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Siltä varalta, että joku olmi ei olekaan opetellut kaikkia viestejäni ulkoa, haluan lainata tähän omaa viestiäni viime lauantailta:
urpiainen kirjoitti:Harmi, ettei aamulla tullut kamera taskuun. Paitsi pakahduttavan kauniista Helsingin rannoista, olisin saanut muikean kuvan rouvasta, joka astui ulos ruokakaupasta, ripusti ostoskassinsa ulkona odottaneen lehmänkokoisen Newfoundlandinkoiransa suuhun, ja lähti sitten kävelemään kotiin mastodontin seuratessa kassia kantaen.
Sama saaga tänään. Rouva ja hirviö selvästi asioivat tuossa kaupassa säännöllisesti. Ehkä ensi viikolla minulla muistuu kamerakin mukaan.

Mutta tänään ajatuksissa on kuitenkin pääasiassa Eläinmuseon edessä seisova hirvipatsas. Minusta se näyttää kovin epätasapainoiselta ja vääräsuhteiselta. Tai siis pää ja kaula ovat aivan liian raskaan näköiset verrattuna perin mitättömään takavartaloon. Jos eliö ei olisi kiinnitetty jalustaansa, kellahtaisi raukka varmasti turvalleen (onko hirvillä turpa?). Mitäs mieltä olette? Onko kyseinen hirvipatsas uskollinen representaatio luonnon hirvistä, vai onko veistäjä tavoitellut voimaa uhkuvaa dynaamisuutta hylkäämällä aidot mittasuhteet?
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Lauantaimakkaraa

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Exsat kirjoitti:Hei!

Löytyisikö keneltäkään sääntöjä rahaa kuin roskaa-lautapeliin? Muistinvaraisetkin kelpaisivat.
Löytyy! Missä muodossa haluat?

Yv:nä lähetin.
Viimeksi muokannut Lolita, 11.02.2006 14:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
slam

Re: Lauantaimakkaraa

Viesti Kirjoittaja slam »

Kohta pitäisi muka mennä saunaan ja ottaan muuta kalja...
Avatar
tuike
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 171
Liittynyt: 30.12.2005 18:11
Paikkakunta: L-V

Re: Lauantaimakkaraa

Viesti Kirjoittaja tuike »

Jee, netti pelittää jälleen! Tulikin jo pahoja vieroitusoireita.

Tänään pitäis raahautua liikenteeseen, joten eiköhän tästä ihan hauska päivä vielä pääse muodostumaan...
Jokaiselle jotakin
-minulle kaikki loput!
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Lauantaimakkaraa

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Jospa tässä oikeasti pistäis kamat kasaan ja lähtis ajelemaan sinne Exsatille päin. Kaupassa kävis matkalla ja auton jättämässä sinne naapuriin. Tosi stressitöntä mennä saunomaan kun ei tarvii käydä suihkussa tai tällätä yms. :h: Jotain sosemaista ruokaa vois yrittää ensiksi syödä.

Huippuhyvin onnistunut valmennus tänään, en mä ihan turha akka oo!!!! Hyvä minä!
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Lauantaimakkaraa

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mikä sinne karaokepaikka Svengiin on ikäraja? Siis se kapakki, missä oltiin porukalla 30.12. Päättelin, että 18 mutta nyt olisi elintärkeää saada tämä asia tietää varman päälle. Menen meinaan karaokeilemaan hyvin nuoren neidon kanssa. Turmelen siis ensikertalaisen viattomuuden ja tutustutan paheelliseen baarielämään.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Edith

Re: Lauantaimakkaraa

Viesti Kirjoittaja Edith »

Tää on taas näitä, kun tekee mieli sitä, mitä ei voi saada. Eli oispa jo maaliskuu, niin vois mennä baariin. Ei ole edes mitään kaikkein typerintä lukemista nyt edessä, mutta, mutta...
Sannu

Re: Lauantaimakkaraa

Viesti Kirjoittaja Sannu »

Voi vittusaatana, mä oon kohta syönyt puolet tosta suklaalevystä..et se aamuinen jumppa +toi suklaalevy = +-0 :doh:
Vastaa Viestiin