Sunnuntai on toivoa täynnä...

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
tonttu

Re: Sunnuntai on toivoa täynnä...

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Jeejee, nyt tää lähtee bileisiin. Rai rai!! :beer: :miitti: :hevikaraoke: :piru:
RolloTomasi

Re: Sunnuntai on toivoa täynnä...

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

sellanen olo, että taitaa olla rammsteinin surullisin levy...
Dumari

Re: Sunnuntai on toivoa täynnä...

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Voi saatana mikä olo. Eilinen meni tosi sekavissa merkeissä koko päivä. Keikalla oli kyllä kivaa, mutta kaikki sen jälkeen on sumuista ja ikävää.

Nyt se jahva ja rapulapitsa pelastakoon, telkastakin näyttäs tulevan lumilautailua.
Elukka

Re: Sunnuntai on toivoa täynnä...

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Turbohaltija kirjoitti:Juominen ei ole kiinnostavaa eikä paranna elämänlaatua. Ja se paha olo ei yksinkertaisesti ole sen arvoista.
:komp: Kompuroin osapuilleen samaan suuntaan Turbon kanssa.
Totesin jo joskus opiskelija-aikoina, ettei kännääminen paranna elämänlaatua mitenkään merkittävästi. Krapula taas on pahimmillaan tosi vittumainen olotila. Lievemmässäkin krabbessa menee yleensä koko päivä hukkaan röhnöttäessä.
:arrow: Paria lipsahdusta lukuunottamatta olen pitäytynyt kohtuuden ystävien riveissä. Pari siideriä voin joskus saunan päälle tai seurustelujuomaksi ottaa.
Runkkis

Re: Sunnuntai on toivoa täynnä...

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

ystävän tarjoama aamiainen nautittu. Hyvää oli. Jos vielä naista saisi, niin kaikki olisi hyvin...
slam

Re: Sunnuntai on toivoa täynnä...

Viesti Kirjoittaja slam »

Vesi maittaisi ja kaiketi taas nukkumaankin toviksi...
Avatar
HotPants
Elämätön Kitisijä
Viestit: 444
Liittynyt: 05.09.2005 2:24

Re: Sunnuntai on toivoa täynnä...

Viesti Kirjoittaja HotPants »

Runkkis kirjoitti:ystävän tarjoama aamiainen nautittu. Hyvää oli. Jos vielä naista saisi, niin kaikki olisi hyvin...
Ei pidä toivoa liikoja. Ensteks sun pitäs pistää tilaus pydeen tosta. Joku Kiina vois lähettää sieltä vähä ylimääräsiä gimuleita tänne. En tiä onnistuuks postitilauksena, mut kandee koklata! Tsemii!!
<3
Enthu

Re: Sunnuntai on toivoa täynnä...

Viesti Kirjoittaja Enthu »

HYVÄ SUOMI mitalitili avattu... Koski teki sen mikä jäi Autilta ja Mattilalta haaveeksi. Tuomarit on kyllä ihan hanurista,kyllä miun mielestä Autille ois pitäny antaa 40 pinnaa,taisi verottaa siitä perseelleen lentämisestä :!:

Kohta päästään jännittää Mäkihyppyä,oiskohan ukot kovassa kunnossa :)
Runkkis

Re: Sunnuntai on toivoa täynnä...

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

HotPants kirjoitti:
Runkkis kirjoitti:ystävän tarjoama aamiainen nautittu. Hyvää oli. Jos vielä naista saisi, niin kaikki olisi hyvin...
Ei pidä toivoa liikoja. Ensteks sun pitäs pistää tilaus pydeen tosta. Joku Kiina vois lähettää sieltä vähä ylimääräsiä gimuleita tänne. En tiä onnistuuks postitilauksena, mut kandee koklata! Tsemii!!
Vois vaik laittaa kuvii irciin. Eix se toimis!11!1 Ja siel kiinas tai jossain ne tytöt tykkää isoist miehist?? Postimyynti luettelo käsiin...
Avatar
HotPants
Elämätön Kitisijä
Viestit: 444
Liittynyt: 05.09.2005 2:24

Re: Sunnuntai on toivoa täynnä...

Viesti Kirjoittaja HotPants »

Runkkis kirjoitti: Vois vaik laittaa kuvii irciin. Eix se toimis!11!1 Ja siel kiinas tai jossain ne tytöt tykkää isoist miehist?? Postimyynti luettelo käsiin...
Sullon chanssei jäbä!! Oon niin happy sun puolesta, tiäks! 8)
<3
Runkkis

Re: Sunnuntai on toivoa täynnä...

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

HotPants kirjoitti:
Runkkis kirjoitti: Vois vaik laittaa kuvii irciin. Eix se toimis!11!1 Ja siel kiinas tai jossain ne tytöt tykkää isoist miehist?? Postimyynti luettelo käsiin...
Sullon chanssei jäbä!! Oon niin happy sun puolesta, tiäks! 8)
ihquu... Mut onx siel kellään mesee ja camii?
Avatar
HotPants
Elämätön Kitisijä
Viestit: 444
Liittynyt: 05.09.2005 2:24

Re: Sunnuntai on toivoa täynnä...

Viesti Kirjoittaja HotPants »

Runkkis kirjoitti: ihquu... Mut onx siel kellään mesee ja camii?
Jaa Kiinas? Pakosti niil on, jos asuu normaaleis mestoissa niinku stateissa, mut jos asuu jossain tyyliin kylillä niin sit ei. Mix epäilet?! Ei kohtalo voi olla tos sulle liian tyly bitch. Meset ja camit löytyy sieltä ja sit voit heti tsekata miltä mikin pakkaus näyttää ja minkä buukkais ja sillai. Oo sit tarkkana! Ne on voinu näprätä niitä kuvii paremmiks ja sit saatkin sieltä jonkun villapaidan kutoja-nyyrikin, pahimmas keississä!
<3
slam

Re: Sunnuntai on toivoa täynnä...

Viesti Kirjoittaja slam »

Olen päivän istuskellut kalsarisillani koneen ääressä ja sorvannut melko väsynyttä kirjallista esitetystä nettiin. Olen väsähtänyt hapen ja liikkeen puutteesta, mutta minnekkähän sitä oikein mänis... Purkamatonta villeyttä varastoituu vartaloon... 8) Pitäisi juosta laitumelle tai paremminkin laitumella.
Edith

Re: Sunnuntai on toivoa täynnä...

Viesti Kirjoittaja Edith »

nexie kirjoitti:
Olen myös tehnyt eilen valmiiksi koulutyön, jonka palautuspäivä on vasta ensi keskiviikkona. Hämmentävää. Onkohan ilmassa kipakoita muutoksen tuulia :shock:
Hienoa! Nyt sinulle jäisikin sopivasti aikaa tehdä minun saman kurssin työni, jota itse ehtisin aloittaa vasta huomenna. :ressaantuneita ja kiroilevia hymiöitä:
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Sunnuntai on toivoa täynnä...

Viesti Kirjoittaja nexie »

Edith kirjoitti:
nexie kirjoitti:
Olen myös tehnyt eilen valmiiksi koulutyön, jonka palautuspäivä on vasta ensi keskiviikkona. Hämmentävää. Onkohan ilmassa kipakoita muutoksen tuulia :shock:
Hienoa! Nyt sinulle jäisikin sopivasti aikaa tehdä minun saman kurssin työni, jota itse ehtisin aloittaa vasta huomenna. :ressaantuneita ja kiroilevia hymiöitä:
No mut hei, ei muuta kuin provikkapalkkiot tilille ja tasovaatimukset nollille, niin kyllä lähtee. Virkamiehen laatutyönä 8)
Don't Panic!
Pikku-Akka

Re: Sunnuntai on toivoa täynnä...

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

Nukuin poikasen kans päikkärit ja pelailin tsuukiipperiä. Nyt syömään Isännän tekemään pöperöä. Ihan turra olo.
Edith

Re: Sunnuntai on toivoa täynnä...

Viesti Kirjoittaja Edith »

nexie kirjoitti:
No mut hei, ei muuta kuin provikkapalkkiot tilille ja tasovaatimukset nollille, niin kyllä lähtee. Virkamiehen laatutyönä 8)
Tasovaatimukset ovat olleet nollilla jo kauan. Yritin äsken räveltää kielitieteen peruskurssin tehtäviä, mutten niistäkään tajunnut, mitä pitäisi tehdä. *rumia sanoja* Miten musta on yht'äkkiä tullut näin tyhmä?

Lisäys klo 18.55: Että mun tekis mieli ripustaa hanskat naulaan näiden juttujen kanssa. En millään saa kaikkea tehtävää määräajassa valmiiksi.
Dumari

Re: Sunnuntai on toivoa täynnä...

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Laitoin äsken puhelimen kiinni. Aika mietiskellä syntejä syviä sekä tulevaisuutta.
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Sunnuntai on toivoa täynnä...

Viesti Kirjoittaja nexie »

Edith kirjoitti:
Tasovaatimukset ovat olleet nollilla jo kauan. Yritin äsken räveltää kielitieteen peruskurssin tehtäviä, mutten niistäkään tajunnut, mitä pitäisi tehdä. *rumia sanoja* Miten musta on yht'äkkiä tullut näin tyhmä?

Lisäys klo 18.55: Että mun tekis mieli ripustaa hanskat naulaan näiden juttujen kanssa. En millään saa kaikkea tehtävää määräajassa valmiiksi.
Etkäs ripusta! Pois tuollaiset ajatukset ja tsemppikoneeseen kierroslukuja. Saat varmasti ihan riittävästi valmista aikaiseksi ja yhtä varmaa on, että mikään ei kaadu, vaikka määräajat paukkuisivat. Humanistitädit eivät ole ennenkään ihmisiä elävältä syöneet :wink:
Don't Panic!
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Sunnuntai on toivoa täynnä...

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Kerroinks mä jo eilisestä baari-illasta? En muista ja ne siniset pallot puuttuu edelleen noista ketjuista.

Svengissä oli ihan samanlaista kuin silloin runkkariporukalla, örveltävää nuorisoa lopulta baari täynnä. Se ei kyllä minua ja viatonta ensikertalaista haitannut, ensikertalainen lauloi kolme biisiä. Tosin listalla oli liian vähän nykymusiikkia, vain yksi sopiva HIM:in löytyi, mutta sen neito vetäisi todella upeasti. Join Me in Death. Pieni sukupolvien välinen kuilu tuli tosiaan havaittua, vm. -88 ei tunnistanut listalta oikeastaan mitään biisejä. Olin järkyttynyt.

Ensi kerralla mennään Satumaahan laulamaan.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Turbohaltija

Re: Sunnuntai on toivoa täynnä...

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Lolita kirjoitti:Kerroinks mä jo eilisestä baari-illasta? En muista ja ne siniset pallot puuttuu edelleen noista ketjuista.


Ensi kerralla mennään Satumaahan laulamaan.
Et kai kertonut.

Satumaa on hyvä paikka. Kutsukaa mut mukaan, mäkin voisin vetäistä jonkun viisun. Häirikköön olen kyllästynyt, mutta Isoisän olkihattu on työn alla.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Sunnuntai on toivoa täynnä...

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Nyt täällä tarvittaisi miehen kosketusta. Mag-Lite tarvii uudet patterit, enkä mä saa sitä auki. Naisen elämä on vaikeaa.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Runkkis

Re: Sunnuntai on toivoa täynnä...

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

Onpas ollut mukava löhöily päivä. Ohjelmassa on ollut: syömistä, nukkumista ja TV:n katselua... ja nyt muutama lasi punaviiniä...
Dumari

Re: Sunnuntai on toivoa täynnä...

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Lolita kirjoitti: Ensi kerralla mennään Satumaahan laulamaan.
Olin kerran satumaassa selvinpäin, en tee sitä virhettä enää ikinä.
AarneAnkka

Re: Sunnuntai on toivoa täynnä...

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Viikonloppu meni laiskottelun ja askareiden parissa. Jotenkin on vaan semmoinen olo että olisi sitä voinut saada enemmänkin aikaan. Käyttää aikaansa paremmin. Mutta ei laiskottelukaan kai loppujen lopuksi ole ajan tuhlausta. Ei sitä voi joka päivä jaksaa.

Tein myös yhden sähkötöihin liittyvän tyhmyyden ( :tiistai: ), ja olen kiitollinen siitä että sähköverkossa on sulakkeet. No, opinpahan läksyni seuraavaksi kerraksi... Kiitollinen olen myös huoltoyhtiön työntekijöille jotka eivät ruvenneet nuhtelemaan / torumaan / vittuilemaan minulle siitä että rupesin amatöörinä tekemään ammattilaiselle tarkoitettua hommaa. Myönsin heille virheeni rehellisesti, ja he olivat reiluja.
Vastaa Viestiin