MaukkaMaanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ninnithequeen

Re: MaukkaMaanantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Saakeli sentään. Toisella kisulla on maha löysällä ja komeassa kaaressa lensi pari tippaa ihanaa löysää kissanpaskaa sinne tänne lattialle :doh:
No, toivottavasti masu paranee pienellä.

Pyykkikone pyörimässä, ja vähän on siivoiluakin harjoiteltu jo tänään. Kohta perunamuussin ja lihapullakastikkeen tekoon. Illalla urheilua, lisää pyykkiä ja siivoilua. Niin ja vähän löhöilyäkin.
1108

Re: MaukkaMaanantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

ninnithequeen kirjoitti:Pyykkikone pyörimässä
Heitä se katti seuraavaan koneelliseen, eiköhän linkous 60-asteessa ala pitään turkin kunnossa ja paskan sisällä.

Muista kuivattaa mikroaaltouunissa, mutta ei kauempaan kuin 15 min täysillä. Tulee sitkeää muuten. Ja käytä kupua, posahtavan mokomat karvakasat siinä 8 min kohdilla, sotkeentuu ikävästi uuni ilman kupua.

Odotellessasi kissan kuivumista, voit laulaa hymmiä saatanalle kynttilänvalossa, alasti tietenkin.
ElanorRaven

Re: MaukkaMaanantai

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

1108 kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Pyykkikone pyörimässä
Heitä se katti seuraavaan koneelliseen, eiköhän linkous 60-asteessa ala pitään turkin kunnossa ja paskan sisällä.

Muista kuivattaa mikroaaltouunissa, mutta ei kauempaan kuin 15 min täysillä. Tulee sitkeää muuten. Ja käytä kupua, posahtavan mokomat karvakasat siinä 8 min kohdilla, sotkeentuu ikävästi uuni ilman kupua.

Odotellessasi kissan kuivumista, voit laulaa hymmiä saatanalle kynttilänvalossa, alasti tietenkin.
Totaalinen repeäminen! :lol:
ElanorRaven

Re: MaukkaMaanantai

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Hui. Äskeinen oli 666:des postini tänne pahuuden pesäkkeeseen.

Hitto kun on tehnyt hyvää vaan olla tämä päivä. Hain kaupasta vähän safkaa ja suklaata ja nyt loppuiltakin vielä vetelehtien... Huomenna pitäisi sitten jaksaa ihan oikeasti mennä sinne kouluun!

Meinasi hermot kärähtää, kun kävin pitkästä aikaa tuossa lähi-Prismassa. Se on kasvanut kooltaan varmaan kolminkertaiseksi ja tuotevalikoimat siinä mukana, ja arvatkaa löytyikö sieltä mitään? No löytyi - jäkismailoja ja ratsastuskypäriä ja polkupyörän satuloita ja proteiinimömmöjä... mutta maitohyllyn löytäminen oli lähes mahdoton tehtävä! Onneksi olin varannut tarpeeksi aikaa... Buu superhypermegamarketeille!
1108

Re: MaukkaMaanantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

ElanorRaven kirjoitti:Totaalinen repeäminen! :lol:
Peräti infernaalinen, oli 666-vietisi.
killkill

Re: MaukkaMaanantai

Viesti Kirjoittaja killkill »

ninnithequeen kirjoitti:Toisella kisulla on maha löysällä ja komeassa kaaressa lensi pari tippaa ihanaa löysää kissanpaska..
Mun kissani oksenteli säännöllisen epäsäännöllisesti pitkin kämppää - useimmiten sille ainoalle vaalealle matolle. Matkustaminen oli myös yhtä riemujuhlaa. Katti kärsi koppikammosta ja kantolaatikkoon joutuminen laukaisi simultaanin kuolaamis- ja paskantamisrefleksin. Yhdistettynä non-stop-mouruamiseen reissaaminen oli varsin riemukasta. En ole noin neuroottista felix domesticusta aikaisemmin nähnyt.
ninnithequeen

Re: MaukkaMaanantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

killkill kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Toisella kisulla on maha löysällä ja komeassa kaaressa lensi pari tippaa ihanaa löysää kissanpaska..
Mun kissani oksenteli säännöllisen epäsäännöllisesti pitkin kämppää - useimmiten sille ainoalle vaalealle matolle..
Jep, tämä nyt on ihan selvää. Meilläkin on ainoastaan keittiössä ja makuuhuoneessa pienet, vaaleat matot, ja aina ne yrjöää juuri niihin. Huoh. Karvapallot nyt lähtee helposti irti, mutta kun sieltä tuleekin ensin koko purkillinen ihanan tuoksuista kissanruokaa niin ARGH!
Edith

Re: MaukkaMaanantai

Viesti Kirjoittaja Edith »

Nyt vois kyllä joku tulla tänne ja sitoa mut tiukasti sängynpäätyihin (jos ois ne sängynpäädyt) ja lukea mulle ääneen tuota yhtä kirjaa.
Elukka

Re: MaukkaMaanantai

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Edith kirjoitti:Nyt vois kyllä joku tulla tänne ja sitoa mut tiukasti sängynpäätyihin (jos ois ne sängynpäädyt) ja lukea mulle ääneen tuota yhtä kirjaa.
:shock: Okei, toi peittoaa mennen tullen sen erotiikkapuolella ruodittavan "kaksi naista" -fantasian. :lol:
Edith

Re: MaukkaMaanantai

Viesti Kirjoittaja Edith »

Rähmä. Tulin jo syöneeksi kaikki suklaat, joilla minun piti palkita itseni vasta luku-urakan päätyttyä. Enkä ole lukemista edes aloittanut.
1108

Re: MaukkaMaanantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

http://www.suomensisu.org/content/view/309/9/lang,fi/

Näistäkö ne nyt riemuaa ympäri maailman???
Dumari

Re: MaukkaMaanantai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

1108 kirjoitti:http://www.suomensisu.org/content/view/309/9/lang,fi/

Näistäkö ne nyt riemuaa ympäri maailman???
KYLLÄ!
1108

Re: MaukkaMaanantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Dumari kirjoitti:KYLLÄ!
*ei ymmärrä*
Dumari

Re: MaukkaMaanantai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

1108 kirjoitti:
Dumari kirjoitti:KYLLÄ!
*ei ymmärrä*
Niiden profeettaa ei saa kuvata kuvilla. Pilakuvat eivät varmasti auttaneet asiaa että häntä ei saa kuvata.

Kyllä se nyt taas oli kardinaali-moka, mutta miten siihen reagoidaan, niin se on toinen asia.
1108

Re: MaukkaMaanantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Dumari kirjoitti:Niiden profeettaa ei saa kuvata kuvilla. Pilakuvat eivät varmasti auttaneet asiaa että häntä ei saa kuvata.
Asoo, perseestä koko touhu siltikin.
Turbohaltija

Re: MaukkaMaanantai

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Tehokasta tenttilukua. Mun viikingit voitti juuri vastustajan totaalisesti. Lopuksi pistin lohikäärmeeni surmaamaan vastustajan viimeisen elossaolijan, joka oli kääpiö.
Viimeksi muokannut Turbohaltija, 13.02.2006 16:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Dumari

Re: MaukkaMaanantai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

1108 kirjoitti:
Dumari kirjoitti:Niiden profeettaa ei saa kuvata kuvilla. Pilakuvat eivät varmasti auttaneet asiaa että häntä ei saa kuvata.
Asoo, perseestä koko touhu siltikin.
Sitäpä just, puolin ja toisin perseestä.
Enthu

Re: MaukkaMaanantai

Viesti Kirjoittaja Enthu »

Lolita kirjoitti:Myöhästyin tänään (taas) tunnin verran töistä. Mä olen loistava laiskimus. Vähän oikeastaan vituttaa tommonen, kun tein sen vielä tahallani. Toisaalta, täällä ei ketään kiinnosta, mihin aikaan mä tulen :evil:
Vaihda työpaikkaa,jos ei kerran ole mitään väliä mihin aikaan
saapuu ja lähtee sieltä... vaikka ei se työpaikankaan vaihtaminen
helppoa ole,saattaa joutua vielä pidemmäksi aikaa kortistoon.

Mitäs kertoisin omasta päivästä... enkkua kertaillu,ulkoillut,illalla taas opiskelemaan,onneks tulee 2 vkon pidempi talvilomatauko.

Kumma juttu nyt kun se yksi työpaikka varmistui ainakin 3 kuukaudeksi
en enää jaksa/viitsi pommittaa hakemuksia muihin toimistoalan hommiin.

Ei muuta tällä erää :)
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: MaukkaMaanantai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Taidanpa lähteä sitten kirjastoon tarpomaan nilkkapainot jaloissa, kun en muutakaan urheilua jaksa enkä malta, ja kirjat on loppu.. paniikki voi tulla.
Dumari

Re: MaukkaMaanantai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Vihdoinkin yövieraat häipyi. Voisin kohta mennä kylpyyn, voix sinne nukahtaa?
hebuli

Re: MaukkaMaanantai

Viesti Kirjoittaja hebuli »

1108 kirjoitti:http://www.suomensisu.org/content/view/309/9/lang,fi/

Näistäkö ne nyt riemuaa ympäri maailman???
Vieläkö pitäisi näkyä? Tulee server erroria, joko rakas työnantajani on päättänyt estää kyseisten kiistanalaisten sivujen katselemisen, tai muslimihäkkerit ovat iskeneet kyseiselle serverille DoS-hyökkäyksillään tai ties millä?

Voisi vielä koittaa jonkun anonyymin proxy-palvelimen kautta, sitä kautta pitäisi päästä jos esto on täällä työnantajan päässä.

EDIT: Kah, no nyt toimiikin.
Viimeksi muokannut hebuli, 13.02.2006 17:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ninnithequeen

Re: MaukkaMaanantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

hebuli kirjoitti:
1108 kirjoitti:http://www.suomensisu.org/content/view/309/9/lang,fi/

Näistäkö ne nyt riemuaa ympäri maailman???
Vieläkö pitäisi näkyä? Tulee server erroria, joko rakas työnantajani on päättänyt estää kyseisten kiistanalaisten sivujen katselemisen, tai muslimihäkkerit ovat iskeneet kyseiselle serverille DoS-hyökkäyksillään tai ities millä?

Voisi vielä koittaa jonkun anonyymin proxy-palvelimen kautta, sitä kautta pitäisi päästä jos esto on täällä työnantajan päässä.
Kyl ne mulle ainaskii vielä näkyy.

Työnantajasi on mitä ilmeisimmin kaappimuslimi :shock:
Lilo

Re: MaukkaMaanantai

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Elukka kirjoitti:"Hyvää", sanoi mustapartainen mies, "huomenta".

Mustapartainen tietenkin valehteli, ei huomenessa ole tänään mitään erityisen hyvää. Ihan tavallinen maanantai :tiistai: ilman mitään lieventäviä asianhaaroja.
Halleluja, joku sentään vielä tuntee mustapartaisen miehen! IhQa! :cheer:
hebuli

Re: MaukkaMaanantai

Viesti Kirjoittaja hebuli »

ninnithequeen kirjoitti:Kyl ne mulle ainaskii vielä näkyy.
Joo nyt näkyy täälläkin. En tajua joidenkin kuvien symboliikkaa.

Noiden sivujen pitäjät voisivat värvätä Aito-Johannan tai urpiaisen oikolukemaan sivustonsa kirjoitukset. Nykyisellään ne ovat yhtä kömpelöä tekstiä ja kivuliaita lukea kuin minun kity-tekstini paikoitellen:

"Kuvien julkaisu ei ole niinkään uutisointia, kuin se on mielipiteen ilmaus." :roll:
ninnithequeen

Re: MaukkaMaanantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

hebuli kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Kyl ne mulle ainaskii vielä näkyy.
Joo nyt näkyy täälläkin. En tajua joidenkin kuvien symboliikkaa.
No en kyllä miekään. Ja noista se kohu nyt sitten tuli, voe suatanan suatana :roll:
Vastaa Viestiin