MaukkaMaanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Dumari

Re: MaukkaMaanantai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Lilo kirjoitti:
Elukka kirjoitti:"Hyvää", sanoi mustapartainen mies, "huomenta".

Mustapartainen tietenkin valehteli, ei huomenessa ole tänään mitään erityisen hyvää. Ihan tavallinen maanantai :tiistai: ilman mitään lieventäviä asianhaaroja.
Halleluja, joku sentään vielä tuntee mustapartaisen miehen! IhQa! :cheer:
:D :D :D
Toi oli hyvä.

Vaikka tämä konflikti noin periaatteessa ei mun käyttäymistä mustapartaisia kohtaan muuta mihinkään.
hebuli

Re: MaukkaMaanantai

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Toistoa.
Elukka

Re: MaukkaMaanantai

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Lilo kirjoitti:
Elukka kirjoitti:"Hyvää", sanoi mustapartainen mies, "huomenta".
Halleluja, joku sentään vielä tuntee mustapartaisen miehen! IhQa! :cheer:
Törmäsin jossain tuohon viestin avauslauseeseen, minkä jälkeen oli ihan pakko lueskella kaikki paikallisesta kirjastosta löytynyt Ollin tuotanto.
Muistaakseni tarina viinavaraston tyhjentämisestä viemäriin oli myös silmittömän hauska. :D
Edith

Re: MaukkaMaanantai

Viesti Kirjoittaja Edith »

Ah, mä oon oikeesti nyt tällä hetkellä opiskelun syvissä syövereissä, enkä kityilemässä lain (sovitaanko näin?), mutta silti tahdon kertoa, että mä tykkään kans mustapartaisesta miehestä, tykännyt jo ala-asteikäisestä alkaen.
Elukka

Re: MaukkaMaanantai

Viesti Kirjoittaja Elukka »

hebuli kirjoitti: Noiden sivujen pitäjät voisivat värvätä Aito-Johannan tai urpiaisen oikolukemaan sivustonsa kirjoitukset. Nykyisellään ne ovat yhtä kömpelöä tekstiä ja kivuliaita lukea kuin minun kity-tekstini paikoitellen:

"Kuvien julkaisu ei ole niinkään uutisointia, kuin se on mielipiteen ilmaus." :roll:
Jum-a-laut, onko niillä slämi copywriterina? :shock:
slam

Re: MaukkaMaanantai

Viesti Kirjoittaja slam »

Taidan mennä naapuriin vietään iltaa...
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: MaukkaMaanantai

Viesti Kirjoittaja nexie »

Mussulle ja kavereille tiedoksi, että minua sopii nyt kehuskella UUSISTA SILMÄLASEISTA. Ihan vaan varmuuden varalta huomautan. Mieleeni kun on hiipinyt epäilys, että periaatteella "mahdollisimman samanlaiset kuin nämä edelliset" valitut lasit saattavat olla melko... samanlaiset kuin ne edelliset. Eli huom: sankojen muotoilussa ja värissä on tapahtunut vähäisiä muutoksia, jotka on hyvä ääneen huomioida.

Pusss.
Don't Panic!
Runkkis

Re: MaukkaMaanantai

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

Kaipa päivä taitaa olla pulkassa. Nyt salille, kun viikonloppu meni laiskotellessa...
Dumari

Re: MaukkaMaanantai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Tuli tavoiteitta lisää tälle vuodelle: http://www.jookoskookos.com/pasi/sziget2006.htm

Sinne! Huomenna soittamaan töihin ja kinuamaan että saa pitää silloin kesistään ja sitten lentskari-yhtiöön soitteleen matkaa ostaan.
Dumari

Re: MaukkaMaanantai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Vaola kirjoitti: Heh, saatat saada seuraa. Me vähän puuhasteltiin tuota jo viime vuodeksi, muttei sitten mun musikaalikiireiden vuoksi päästy matkaan. Nyt uusi ja äkäisempi yritys!!! :komp:
Jes, tsempataan ja yritetään! :ohyeah:
Ainahan se on hauskempaa mitä enemmän tuttuja näkyy reissuilla.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: MaukkaMaanantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Dumari, kebab oli hyvää :P

Nyt on miehen raportti kirjoitettu, matkaamme Carlsbergien jälkeen kotiinpäin, toivottavasti. Otin tossa pienet nokoset, nyt ei huvittaisi ollenkaan lähteä tonne pakkaseen seisomaan :(

Adios, till tomorow :)
The great club outshines the individual, always and forever.
Dumari

Re: MaukkaMaanantai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Elppis kirjoitti:Dumari, kebab oli hyvää :P
Adios, till tomorow :)
Jooh, mut kokeiles ite vetää 3 päivää soppaa ja pelata yö pokeria ja sitten aamulla "TOSI" skarppina lähteä pitämään seuraa kahdelle tyypille lähipizzeriaan. Sorry, jouduin minimoimaan tappioni tällä kertaa sillä että jättäydyin puis. Ens kerralla sitten, tulettehan vielä tänä vuona haakaan, pliis?

Adjö.
Dumari

Re: MaukkaMaanantai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

No vit**, äsken kun refressasin niin tuota ylempää ei ollut tuossa. S******

Keepeleen tietotekniikka.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: MaukkaMaanantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Silmät valuu kuin Kymijoki ja nokasta kuplii limaa valtoimenaan. On se tulinen ruoka hyvää.

Piti tehdä tänään jotain, mutta en saa päähäni mitä. Laiskottelen siis.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
AarneAnkka

Re: MaukkaMaanantai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

nexie kirjoitti:Mussulle ja kavereille tiedoksi, että minua sopii nyt kehuskella UUSISTA SILMÄLASEISTA.
:pics:
tonttu

Re: MaukkaMaanantai

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Krapula alkaa onneksi hellittää. Mitenhän se noin meni, on joskus tullut otettua enemmän kuin eilen eikä ole ollut näin pahaa oloa... petollista tuo viina.
1108

Re: MaukkaMaanantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

tonttu kirjoitti:Krapula alkaa onneksi hellittää. Mitenhän se noin meni, on joskus tullut otettua enemmän kuin eilen eikä ole ollut näin pahaa oloa... petollista tuo viina.
Söitkö eteisen yllätyksen?
1108

Re: MaukkaMaanantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

1108 kirjoitti:http://www.suomensisu.org/content/view/309/9/lang,fi/

Näistäkö ne nyt riemuaa ympäri maailman???
Ja samat sivut oli MTV3:n uutisissa. Vähänkö olen nopea :D
tonttu

Re: MaukkaMaanantai

Viesti Kirjoittaja tonttu »

1108 kirjoitti:
tonttu kirjoitti:Krapula alkaa onneksi hellittää. Mitenhän se noin meni, on joskus tullut otettua enemmän kuin eilen eikä ole ollut näin pahaa oloa... petollista tuo viina.
Söitkö eteisen yllätyksen?
Heitin roskiin, näin siitä aamulla painajaisia livenä. :laatta:
ninnithequeen

Re: MaukkaMaanantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

tonttu kirjoitti:
1108 kirjoitti:
tonttu kirjoitti:Krapula alkaa onneksi hellittää. Mitenhän se noin meni, on joskus tullut otettua enemmän kuin eilen eikä ole ollut näin pahaa oloa... petollista tuo viina.
Söitkö eteisen yllätyksen?
Heitin roskiin, näin siitä aamulla painajaisia livenä. :laatta:
Nyt on ihan pakko kysyä, jotta mikä ihmeen eteisen yllätys? :shock:
tonttu

Re: MaukkaMaanantai

Viesti Kirjoittaja tonttu »

ninnithequeen kirjoitti:
tonttu kirjoitti:
1108 kirjoitti:
Söitkö eteisen yllätyksen?
Heitin roskiin, näin siitä aamulla painajaisia livenä. :laatta:
Nyt on ihan pakko kysyä, jotta mikä ihmeen eteisen yllätys? :shock:
Makkaraperunat, jotka jätin kotiin tullessa eteisen lattialle puoliksi syötynä. :lol:
Nighthawk

Re: MaukkaMaanantai

Viesti Kirjoittaja Nighthawk »

Yleensä en ole hehkutellut iloisuuttani, mutta nyt täytyy tehdä poikkeus.

Hommat kulkevat kuin itsestään, päässä pursuaa hulluja ideoita, poukkoilen ympäriinsä kuin mielenvikainen ja jollain tavalla vaha touchini asioiden käsittelyyn on pitkän tauon jälkeen löytynyt.

Mitään ihmeitä ei edes ole tapahtunut. Löysin vaan oikeat tyypit yhteen hommaan, josta olen haaveillut jo pitkään. Kohta sitä pääsee toteuttamaan hömppäideat käytännössä. Siitä tämä intoilu varmaan johtuu. Vähäx niinq jee!

Katsoin pari päivää sitten sivusilmällä olympialaisten avajaisia samalla, kun tein yhtä hommelia. Minulla ei ollut mitään käsitystä juhlien kulusta enkä tiennyt keitä urheilijoita/kuuluisuuksia lehdistö oli arvaillut juhlien esiintyjiksi. Kun olympiatulen sytytys läheni, heitin huvikseni että se on varmaan Tomba, joka luovuttaa soihdun Faunerille, ja hän puolestaan antaa sen Belmondolle. Näinhän siinä suurin piirtein kävi. Tuon jälkeen heitin, kun esiintymislavaa alettiin kuvata, heitin taas ajatuksissani jotain.. ”Pavarotti se kohta alkaa möristä”.. Oraakkelin ominaisuudet omattu. Seuraavaksi varmaan "I see dead people".
Enthu

Re: MaukkaMaanantai

Viesti Kirjoittaja Enthu »

Englannit opiskeltu .. nyt 2 vkon ansaittu tauko... aika kiireinen viikko,
huomenna peruskoulukaverien seniori-ilta,Ke-iltana raflaan no mikäs siinä
kun Setlementtiliitto maksaa,1 ihminen haluaa tarjota asukastoimikunnalle
jonkun projektin päättymisen kunniaksi tms.Saman pvän aamuna Kalliolassa
Sipin päivän perinteinen aamiainen,ei tarvii paljoa syödä mtn muuta ylihuomenna.Torstaina vois mennä leffaan kattelee sen Dome Karukosken
Tyttö Sinä Olet Tähti leffan,persantaina ehkä bilistä,la kavereita tapaa jne
Avatar
HotPants
Elämätön Kitisijä
Viestit: 444
Liittynyt: 05.09.2005 2:24

Re: MaukkaMaanantai

Viesti Kirjoittaja HotPants »

Huomenna tsiigaan mitä ootte jutskaillu tonne Clubin puolelle. Huomenna on 14.päivä ja aika moni syö sillon suklaata. Ja aika monen mieli on maassa, ni huomenna ois tarvetta poreelle, nosteelle. Jesbox.
....
Onneks meillä on Klubi, meillä on aina Klubi. Tämä voi olla kauniin klubbailun alkua.

Oon kuullu nää sanat melekeen noin joskus, en muista mis yhteydessä mutta lefffa oli mustavalkonen eli ihan huono.
<3
slam

Re: MaukkaMaanantai

Viesti Kirjoittaja slam »

Väsyttää, ja jaksan pitää vielä silmiä auki hetken vielä
Vastaa Viestiin