Tiistaina Torspoillaan

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ElanorRaven

Re: Tiistaina Torspoillaan

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Starflare kirjoitti:Sillä kaljupäisellä korvarengaspervolla? :D
Hääääääh?
Edith

Re: Tiistaina Torspoillaan

Viesti Kirjoittaja Edith »

Ääh, sen sijaan, että olisin ollut määrättömän tehokas, hankinkin taas kerran sokerihumalan. Sitä luulee, että suklaa motivoisi opiskelemaan (ja aivotyöhän vaatiikin hiilihydraatteja, vaatii, vaatii, varmasti vaatii), mutta se pieni juttu nimeltään 'kohtuus' olisi myös jotakin mielessä pidettävän arvoista. No, ensi viikosta alkaen kevyempää. Ja huonokin esitelmä on kai parempi kuin ei esitelmää lainkaan. Näihin sanoihin, näihin tunnelmiin.

Harmittaa, että jätin baletinkin väliin, vaikka olisin ehkä kyllä hyvinkin voinut ehtiäkin. Enkä eilen mennyt kuntosalillekaan (oli kyllä oikeasti hitosti tekemistä eilen) ja kaikkea. Mä en nyt vähään aikaan kyllä tuu mihkään ihmisten ilmoille, kun oon pelkkä kasa roikkuvaa lihaa. Nonni, kohta taas itketään... Vittu.
Viimeksi muokannut Edith, 14.02.2006 22:11. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Exsat

Re: Tiistaina Torspoillaan

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Töissä. Sain työvuoron vaihdettua ja pääsen ensi kuun alussa kylpyläreissulle. :dream:
Elukka

Re: Tiistaina Torspoillaan

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Vihdoinkin kotona.
Jos laittaisd vaikka jauhelihasoosin mikroon ja kityilis aikansa ni eiköhän tää päivä ooki sit siin'.
Starflare

Re: Tiistaina Torspoillaan

Viesti Kirjoittaja Starflare »

ElanorRaven kirjoitti:
Starflare kirjoitti:Sillä kaljupäisellä korvarengaspervolla? :D
Hääääääh?
Tunnette hänet nimellä "Mr. Proper" :).
Elukka

Re: Tiistaina Torspoillaan

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Olenpas mä naputellut! :napu: :shock: Kolmea viestiä vaille tuhat.
Turbohaltija

Re: Tiistaina Torspoillaan

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Joo, ei tästä kyllä nyt tuu hevon vittua. Mutta onneksi sain sentään asiat selvitettyä, tästä on parempi mennä eteenpäin.
Vastaa Viestiin