Tiistaina Torspoillaan

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Exsat

Re: Tiistaina Torspoillaan

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Kuva

Hyvää Ystistä!
Sannu

Re: Tiistaina Torspoillaan

Viesti Kirjoittaja Sannu »

koska teitä kaikkia kiinnostaa aivan helvetisti, niin kerron että aion nyt lähteä kampaajalle ja leikata taas etutukan, koska se nuorentaa kasvojani. Että niih..ja mulla on karseet kuukautiskivut!

..suunnatonta kiukkua.... :twisted: ..ttu.kerpele..stana
Viimeksi muokannut Sannu, 14.02.2006 11:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Runkkis

Re: Tiistaina Torspoillaan

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

Enpä taaskaan päässyt sängystä ylös tarpeeksi aikasin, joten en ehdi ennen palaveria salille. Ehkä sitten illalla elleivät kolleegat houkuttele oluelle ja selkärankani taas petä....
ninnithequeen

Re: Tiistaina Torspoillaan

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Vatsakipuinen kissa oli vääntänyt yöllä pikkuripulit sohvalle. Kyllä mulla oli lystiä, kun mies istui niihin. Tosin se lysti loppui siihen, kun tajusin että mullakin oli sitä samaa kissankakkaa omissa housuissani :doh:

Ja pyykkikone laulaa...
Enthu

Re: Tiistaina Torspoillaan

Viesti Kirjoittaja Enthu »

Kerrankin aurinko paistaa risukasaan oikealla hetkellä... huomenna Celectukseen allekirjoittamaan ensin määräaikaista työsopparia ja duunit alkaa jo heti ensi viikon alusta. Härregood en mä osannut odottaa et näinkin
tärkeä päätös tapahtuu viikossa. Pakko alkaa harjoittelemaan aikaista nukkumaanmenoa nyt,tiedä vaikka jo ensi vkolla pitää herätä 04:30-04.45
aamuvuorossa kun pitää olla tasan seiskalta,eikä siitä liikuta juuri mihinkään
kuuteen tuntiin,kun pitää edustaa yritystä niin puhelimessa kuin vastaanottaa
vieraitakin,ellei mulle sitten ole löydetty työparia siihen.Kaikki selviää huomenna klo 13 allekirjoitustilaisuudessa :D
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tiistaina Torspoillaan

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Enthu kirjoitti:Kerrankin aurinko paistaa risukasaan oikealla hetkellä... huomenna Celectukseen allekirjoittamaan ensin määräaikaista työsopparia ja duunit alkaa jo heti ensi viikon alusta. Härregood en mä osannut odottaa et näinkin
tärkeä päätös tapahtuu viikossa. Pakko alkaa harjoittelemaan aikaista nukkumaanmenoa nyt,tiedä vaikka jo ensi vkolla pitää herätä 04:30-04.45
aamuvuorossa kun pitää olla tasan seiskalta,eikä siitä liikuta juuri mihinkään
kuuteen tuntiin,kun pitää edustaa yritystä niin puhelimessa kuin vastaanottaa
vieraitakin,ellei mulle sitten ole löydetty työparia siihen.Kaikki selviää huomenna klo 13 allekirjoitustilaisuudessa :D
Tuhannesti onnitteluja!! Hieno juttu :cheer: Sä olet odottanut tätä niin pitkään, että mahtaa olla hyvä fiilis :h:
The great club outshines the individual, always and forever.
Angita

Re: Tiistaina Torspoillaan

Viesti Kirjoittaja Angita »

Paljon onnea Enthu! :cheer:
tonttu

Re: Tiistaina Torspoillaan

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Huomenta.
Olo on kuin jyrän alle jääneenä. Josko menis vielä takasin sänkyyn ja nukkuisi vähän lisää... tai sitten ulos ihastelemaan aurinkoa.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Tiistaina Torspoillaan

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

TYLSÄÄÄÄÄÄÄÄÄäääääääääääÄÄÄÄÄÄÄÄuLUULLUUUUUUUUUUUUUUUUUU!111§§121!!!!!!!!!1
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tiistaina Torspoillaan

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Argh! Tästä suklaan syömisestä on tultava loppu! Aamuisen Kismetin jälkeen mennyt jo kaksi Snickersiä eikä loppua näy.

Eikös ole joku sellainen luontaistuotevalmiste, jonka mainostetaan vähentävän makeanhimoa? Mikä sen nimi on? Heti ostamaan.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tiistaina Torspoillaan

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Lolita kirjoitti:Argh! Tästä suklaan syömisestä on tultava loppu! Aamuisen Kismetin jälkeen mennyt jo kaksi Snickersiä eikä loppua näy.

Eikös ole joku sellainen luontaistuotevalmiste, jonka mainostetaan vähentävän makeanhimoa? Mikä sen nimi on? Heti ostamaan.
Kromin pitaisi vahentaa makeanhimoa. Yrittaisin myos syoda paljon proteeinia, se toimii ainakin itsellani. Minua kylla auttaa myos stressi, masennuslaake, add-laake, makealakko, terveellisesti syominen jne..
Kikkelis kokkelis.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tiistaina Torspoillaan

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Tulkinurani kohokohta tahan mennessa tapahtui eilen. Tulkkasin Matti Nykasta.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tiistaina Torspoillaan

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Keikaus kirjoitti:
Lolita kirjoitti:Argh! Tästä suklaan syömisestä on tultava loppu! Aamuisen Kismetin jälkeen mennyt jo kaksi Snickersiä eikä loppua näy.

Eikös ole joku sellainen luontaistuotevalmiste, jonka mainostetaan vähentävän makeanhimoa? Mikä sen nimi on? Heti ostamaan.
Kromin pitaisi vahentaa makeanhimoa. Yrittaisin myos syoda paljon proteeinia, se toimii ainakin itsellani. Minua kylla auttaa myos stressi, masennuslaake, add-laake, makealakko, terveellisesti syominen jne..
Mä tiesin, että suhun voi luottaa tässä asiassa. Kromia siis ostamaan ja kokeilemaan. Tuo makeanhimo on minulla sellainen, että reagoin sillä kaikkeen mahdolliseen, stressiin, iloon, suruun, masennukseen... Surukseni masennuslääkkeideni väitetty sivuvaikutus, anoreksia, ei toteutunut kohdallani.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Elukka

Re: Tiistaina Torspoillaan

Viesti Kirjoittaja Elukka »

It's gonna stay in the T-P-K... :yo:
Gaad, nukkumaan kolmelta tänä aamuna... Sitte puol ysilt pirteenä ylös. :swirl:
Koeta tässä nyt sitten saada jotain töitäkin tehtyä, varsinkin kun on vielä poikkeuksellisen kiperä ongelma ratkaistavana... :?
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Tiistaina Torspoillaan

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Heipähei ystävät!
Päivän luxusuutinen on, että mä pääsin jälleen Kityyn! :)
En sit tiiä ootteko ollenkaan huomannu, mut työkone ei oo päästäny mua palstalle ikuisuuksiin, ainakaan pariin viikkoon siis. On meinannu tulla jo kamalat vierotusoireet, ku himassakaan sitä konetta ei tosiaan oo. (Mä en oikein tajua noista palomuurijutuista mitään, mutta rajansa nyt kaikella. Chattiboikotoinnin jotenkuten ymmärrän, mutta Kityboikottia en.)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
ninnithequeen

Re: Tiistaina Torspoillaan

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

sipsi kirjoitti:Heipähei ystävät!
Päivän luxusuutinen on, että mä pääsin jälleen Kityyn! :)
En sit tiiä ootteko ollenkaan huomannu, mut työkone ei oo päästäny mua palstalle ikuisuuksiin, ainakaan pariin viikkoon siis. On meinannu tulla jo kamalat vierotusoireet, ku himassakaan sitä konetta ei tosiaan oo. (Mä en oikein tajua noista palomuurijutuista mitään, mutta rajansa nyt kaikella. Chattiboikotoinnin jotenkuten ymmärrän, mutta Kityboikottia en.)
Mie huomasin että oot puuttunu!!!

:h:
Patz

Re: Tiistaina Torspoillaan

Viesti Kirjoittaja Patz »

Keikaus kirjoitti:Tulkinurani kohokohta tahan mennessa tapahtui eilen. Tulkkasin Matti Nykasta.
Matti-Suomi-Matti? :mrgreen:
ninnithequeen

Re: Tiistaina Torspoillaan

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Keikaus kirjoitti:Tulkinurani kohokohta tahan mennessa tapahtui eilen. Tulkkasin Matti Nykasta.
Kerro lisää!

Kuin kännissä se oli?
millivanilli

Re: Tiistaina Torspoillaan

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Conan O´Brien bongattu...
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tiistaina Torspoillaan

Viesti Kirjoittaja Elppis »

ninnithequeen kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Tulkinurani kohokohta tahan mennessa tapahtui eilen. Tulkkasin Matti Nykasta.
Kerro lisää!

Kuin kännissä se oli?
Vai oliko nää ne saksan elokuvafestarit?
The great club outshines the individual, always and forever.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tiistaina Torspoillaan

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Tissinikki kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Tulkinurani kohokohta tahan mennessa tapahtui eilen. Tulkkasin Matti Nykasta.
Matti-Suomi-Matti? :mrgreen:
Matti-englanti ja toimittajien kysymykset englanti-suomi. Hyvin meni. Matti oli ihan ookookunnossa ja nauratti toimittajia. Seiska ehdotti haamatkakohteeksi (jos mina ja Matti mentaisiin naikkariin) Havaijia. Oma ehdotukseni taas oli Obensdorf paikan romanttisemman luonteen vuoksi. Matti halusi pussata ja halata kaikkia naisia, joiden kanssa se puhui.

Otatin myos kuvan itsestani matin kanssa, kuva nayttaa lucia-neitojen kokoontumisajolta, kun kaytin valonlahteena kynttilaa.

Jotenkin tuli kylla surullinen olo matin puolesta. Ei sen elama niin kovin kivalta nayta.

Joo, ja Saksassa ollaan edelleen.
Kikkelis kokkelis.
Pikku-Akka

Re: Tiistaina Torspoillaan

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

Ihanaa Ystävänpäivää!

Sain lahjan aamulla ja ison pusupläjäyksen. olispa aina ystispäivä..
Piristi kummasti aamua, eikä kokoukseen menokaan tuntunut enää niin pahalle.
Dumari

Re: Tiistaina Torspoillaan

Viesti Kirjoittaja Dumari »

No ei se vittu näköjään toiminut että ne toivotukset ja hössötykset olis pidetty siinä toisessa ketjussa.

Hommasin kyllä itselleni matkan Budapestiin äsken, olkoot se sitten vaikka ystislahja jo matkansa ostaneille. Elokuun alussa se alkaa sitten :D
Pikku-Akka

Re: Tiistaina Torspoillaan

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

Dumari kirjoitti:No ei se vittu näköjään toiminut että ne toivotukset ja hössötykset olis pidetty siinä toisessa ketjussa.
Hommasin kyllä itselleni matkan Budapestiin äsken, olkoot se sitten vaikka ystislahja jo matkansa ostaneille. Elokuun alussa se alkaa sitten :D
Niin, mutta Ystävänpäivä on kerran vuodessa vaan. Ja pyysin jo anteeksi siinä toisessa ketjussa. Tehdään vielä anteeksipyyntöketju, että voi pyytää anteeksi tämän ketjun sydämet?
Dumari

Re: Tiistaina Torspoillaan

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Pikku-Akka kirjoitti:
Dumari kirjoitti:No ei se vittu näköjään toiminut että ne toivotukset ja hössötykset olis pidetty siinä toisessa ketjussa.
Niin, mutta Ystävänpäivä on kerran vuodessa vaan. Ja pyysin jo anteeksi siinä toisessa ketjussa. Tehdään vielä anteeksipyyntöketju, että voi pyytää anteeksi tämän ketjun sydämet?
Ei tarvi, enkä suhun suoraan viitannutkaan(eli et ollut ainoa). Jospa jätetään nyt tähän.
Vastaa Viestiin