Tiistaina Torspoillaan

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
1108

Re: Tiistaina Torspoillaan

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Se on sitten loppuviikko sairaslomaa. Tohtori komensi vuodelepoon ja haukkui hulluksi kun olin ollut sairaana töissä. Ihme tosikko!
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Tiistaina Torspoillaan

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

No nih, salilla käyty. Ja mummulle tulppaanit ja boston-kakku hankittu. Puolentoista tunnin päästä lähtis bussi, mutta en tiiä ehdinkö siihen, vai meniskö vasta myöhemmin.
Enthu

Re: Tiistaina Torspoillaan

Viesti Kirjoittaja Enthu »

Jahas...parin tunnin kuluttua peruskoulun seniori-iltaan,antaas kattoo ny eksyyks sinne enää ketään samalta luokalta,paitsi 1 rapajuoppo :P
(ei se rapajuoppo en ole minä,vaan yks toinen kaveri :D)
slam

Re: Tiistaina Torspoillaan

Viesti Kirjoittaja slam »

Pitäisiköhän sitä lähtiä rinteeseen... hmm. Siellä on taas vissiin se jonotouhu, kun on 10kyMppi tiistai eli kymmenen euroa vuokrat tunniksi ja liput tunniksi yms.

Kaikkia pimatsuja kompuroi siellä...
safi

Re: Tiistaina Torspoillaan

Viesti Kirjoittaja safi »

slam kirjoitti:Pitäisiköhän sitä lähtiä rinteeseen...
*kade* Voi kun pääsiskin.. täällä on niin kertakaikkisen paska talvi, että jos on ollut luntakin niin paljon, että olis päässy mäkeen, niin sitten on pakkasta ollut ihan liikaa. Ja tää helvetin työtahti alkaa olla taas niin tappava, että taitaa Rukalle lähtökin jäädä vaan haaveiluks..
slam

Re: Tiistaina Torspoillaan

Viesti Kirjoittaja slam »

safi kirjoitti:
slam kirjoitti:Pitäisiköhän sitä lähtiä rinteeseen...
*kade* Voi kun pääsiskin.. täällä on niin kertakaikkisen paska talvi, että jos on ollut luntakin niin paljon, että olis päässy mäkeen, niin sitten on pakkasta ollut ihan liikaa. Ja tää helvetin työtahti alkaa olla taas niin tappava, että taitaa Rukalle lähtökin jäädä vaan haaveiluks..
Vittan, nyt en tule pois muuta, kun ambulanssilla. Voisi vetää, niin hottii settii eli jännittyneenä (kuumotella toisin sanoen) vetää menemään, ja nauttia adrealiinista...

Nyt ulos ja ylös ja rinteelle. :)
Edith

Re: Tiistaina Torspoillaan

Viesti Kirjoittaja Edith »

Keikaus kirjoitti:Tulkinurani kohokohta tahan mennessa tapahtui eilen. Tulkkasin Matti Nykasta.
Mä olen kade. Siis että kun isoilla festareilla ja ties kuin monien toimittajien apuna.

Mutta jos Matti tuossa joskus, ei kuitenkaan ihan vielä, lähtee Tanskaan, niin mä tuppaudun sinne mukaan tulkiksi! Olin nimittäin äskettäin opettajan erityistukiopetuksesssa ja musta tuntuu, että voin sittenkin alkaa vielä jonain päivänä sitä muminaa ja möngerrystä niiltä videoilta ymmärtään.
:cheer: Go, tanskanopiskelut, go! :cheer:
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Tiistaina Torspoillaan

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Jessus, sitähän pitäis olla jo menossa kohta! Huomenna tähän aikaan sitä ollaan sitten korvia myöten veloissa :shock:
Avatar
Voyageur
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 101
Liittynyt: 12.10.2005 21:14
Paikkakunta: Ivalo

Re: Tiistaina Torspoillaan

Viesti Kirjoittaja Voyageur »

Kyllä voikin mennä hyvin! Aamulla himaan makeen yön jälkeen, ja sit misujen kanssa liikenteeseen.. Kyl ystävänpäiväkin voi olla melko pop, tai rock. Nyt päikkäreille, ja sit radalle, kun on vaan mentävä, eteenpäin lujaa siis. Naurakaa ja iloitkaa hipit, ei tää elämä vakavaa ole, jos ei haluu you know.
Alors je ne lui parlais ni de serpents boas, ni de forêts fierges, ni d'étoiles.
1108

Re: Tiistaina Torspoillaan

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Kuva

:rofl:

*nyt repesin*
tonttu

Re: Tiistaina Torspoillaan

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Ei saatana, aika paha! xD :rofl:
ElanorRaven

Re: Tiistaina Torspoillaan

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Repesin! :rofl:

Olipahan taas päivä. Niin tylsä, ettei mitään rajaa. Ja oon ollut niin saakelin vittumainen, että ei mitään rajaa! Kaikilla on meinannut mennä hermot, ei oikein tämä ystävänpäivä iske. Sain yhden viestin, parhaan kaverin äidiltä. Jee.
1108

Re: Tiistaina Torspoillaan

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Mitä eroa on Jeesuksella ja rynnäkkökiväärillä?

Kun rynnäkkökivääri laukeaa lapsen suuhun niin lapsi ei itke.

Keu keu.
Dumari

Re: Tiistaina Torspoillaan

Viesti Kirjoittaja Dumari »

ElanorRaven kirjoitti:Sain yhden viestin, parhaan kaverin äidiltä. Jee.
Lucky You, mä oon saanut ainakin viisi viestiä pelkästään ystävän päivän tiimoilta, niin ja sit yksi kortti, ihkuu!
Exsat

Re: Tiistaina Torspoillaan

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Kissa päätti juhlistaa ystävänpäivää kusemalla vessan sydämenmuotoiselle matolle. :evil:
hebuli

Re: Tiistaina Torspoillaan

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Keikaus kirjoitti:Matti halusi pussata ja halata kaikkia naisia, joiden kanssa se puhui. Otatin myos kuvan itsestani matin kanssa, kuva nayttaa lucia-neitojen kokoontumisajolta, kun kaytin valonlahteena kynttilaa.
Hähhää nyt tiedetään kenen naama tuleekaan koristamaan tulevan Seiska-lehden kantta Matin uutena salarakkaana (ja minä saan vinkkipalkkion). Sinuna varoisin Merviä, naisen viha voi olla hirmuinen.

"Päivällinen" (= kaksi isohkoa kinkkujuustoruisleipää + rasvatonta piimää + granaattiomena + sharon-hetelmä) nautittu, annetaan vielä vähän laskeutua ennen lenkille lähtöä. Takaisin pitäisi ehtiä ennen yhdeksää, pitäähän sitä 24 nähdä. (menee kyllä myös talteen digiboksille "kaiken varalta").

Periaatteessa pitäisi vielä tehdä illalla pari juttua töihin, mutta en taida jaksaa, jää huomisaamuun.
Viimeksi muokannut hebuli, 14.02.2006 19:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Elukka

Re: Tiistaina Torspoillaan

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Exsat kirjoitti:Kissa päätti juhlistaa ystävänpäivää kusemalla vessan sydämenmuotoiselle matolle. :evil:
Oiva esimerkki kissojen huumorintajusta. :roll:
Turbohaltija

Re: Tiistaina Torspoillaan

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Kyllä kiinnostaa taas. Jos vaikka juoksisi tänäkin iltana. Nyt kolme päivää putkeen urheilua jo, parasta mitä tällä hetkellä tapahtuu.
nypari

Re: Tiistaina Torspoillaan

Viesti Kirjoittaja nypari »

1108 kirjoitti:Mitä eroa on Jeesuksella ja rynnäkkökiväärillä?

Kun rynnäkkökivääri laukeaa lapsen suuhun niin lapsi ei itke.

Keu keu.
Tai... mitä eroa on M. Jacksonilla ja finnillä? No, Jacksoni tulee lapsen naamaan ennen murrosikää.

Nöf nöf ja pimpelipom...
1108

Re: Tiistaina Torspoillaan

Viesti Kirjoittaja 1108 »

nypari kirjoitti:Tai... mitä eroa on M. Jacksonilla ja finnillä? No, Jacksoni tulee lapsen naamaan ennen murrosikää.

Nöf nöf ja pimpelipom...
Asteikolla 1-10, kuinka vanha on Michael Jacksonin poikaystävä?
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tiistaina Torspoillaan

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Nyt minua vituttaa. Vaihtelua aamun hyvään fiilikseen. Mikä vittu siinä on, että ihmiset eivät voi antaa asioiden olla ja mennä eteenpäin elämässään. Ja mikä se hirmuinen tarve kitistä, valittaa ja juoruta on? Nimenomaan vielä miehillä. Kaksinaamainen on oikea sana kuvaamaan ihmistä, joka ei saa sanottua asioita naamatusten vaan mieluummin kuvittelee itsekseen kaikenlaista ja rutisee niistä sitten muille.

Okei, nyt ei enää vituta vaan olen yksinkertaisesti vihainen ja tympiintynyt. mutta helpotti ja sain tehtyä taas yhden tiukan päätöksen. Kyllä RL on joskus hankalaa.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Starflare

Re: Tiistaina Torspoillaan

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Nettiyhteys kussut norsun munalla lauantaista lähtien, vittu että osasikin sapettaa :x . Onneksi palveluntarjoaja teki asialle jotain sihteellisen ripeästi ettei ihan täydellisesti käämit palaneet.
DeliriumTremens

Re: Tiistaina Torspoillaan

Viesti Kirjoittaja DeliriumTremens »

tjoo... selkä kipee ja huomenna pitäis mennä töihin...
ElanorRaven

Re: Tiistaina Torspoillaan

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Ahahahaaa! Avasin itse tukkeutuneen viemärin! ITSE!!! :lol:
Starflare

Re: Tiistaina Torspoillaan

Viesti Kirjoittaja Starflare »

ElanorRaven kirjoitti:Ahahahaaa! Avasin itse tukkeutuneen viemärin! ITSE!!! :lol:
Sillä kaljupäisellä korvarengaspervolla? :D
Vastaa Viestiin