Kuumeinen keskiviikko.

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
1108

Re: Kuumeinen keskiviikko.

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Dumari kirjoitti:Toki yleistystä oli ilmassa ja reilusti.
Näin asian ymmärsinkin.
hebuli

Re: Kuumeinen keskiviikko.

Viesti Kirjoittaja hebuli »

AarneAnkka kirjoitti:
hebuli kirjoitti:Ei muuten ketään kiinnostaisi käväistä joku ilta tai vkl kokeilemassa seinäkiipeilyä pääkaupunkiseudulla ihan ex tempore tuosta vaan huvin vuoksi?
:yo: Ehdottomasti!

Juuri äsken mailailin yhden tyypin kanssa joka on sitä harrastanut, ja antoi vinkkejä pariin mestaan. Tosin jos kokeilla on tarkoitus, olisi parasta mennä paikkaan jossa välineet voi vuokrata.

Koska mennään? :)
Yksityisviestitellään tästä vielä erikseen (ja jos on muitakin jotka haluaisivat ehkä liittyä mukaan), mutta esim. tuleva lauantai päiväsellä voisi olla aika passeli (illemmalla menoa, mutta eiväthän ne paikat niin myöhään lienekään auki). Muita varmasti sopivia päiviä ovat esim. tänään tai ensi viikon tiistaina. ;)

Mitäs välineitä siinä tarvitsee erikseen vuokrailla?
Dumari

Re: Kuumeinen keskiviikko.

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Jes jes, riisikuppi toimii taas. Eipä haittaa enää yhtään vaikka dösäkuskit meniskin lakkoon sunnuntaina, jonka luulen olevan suhteellisen todennäköistä. Toivottavasti niin ei käy, mutta ny ainakin bilika futaa ja siinä on tuore akku&startti.
hebuli

Re: Kuumeinen keskiviikko.

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Dumari kirjoitti:Jes jes, riisikuppi toimii taas. Eipä haittaa enää yhtään vaikka dösäkuskit meniskin lakkoon sunnuntaina, jonka luulen olevan suhteellisen todennäköistä. Toivottavasti niin ei käy, mutta ny ainakin bilika futaa ja siinä on tuore akku&startti.
Sori etten ole seurannut tarkemmin autonhankintasi vaiheita, mutta oliko tämä nyt jo se kosla jota olit hankkimassa Saksasta asti? :shock: (oletan että ei) Vai vieläkö on tulossa?
Dumari

Re: Kuumeinen keskiviikko.

Viesti Kirjoittaja Dumari »

hebuli kirjoitti:
Dumari kirjoitti:Jes jes, riisikuppi toimii taas. Eipä haittaa enää yhtään vaikka dösäkuskit meniskin lakkoon sunnuntaina, jonka luulen olevan suhteellisen todennäköistä. Toivottavasti niin ei käy, mutta ny ainakin bilika futaa ja siinä on tuore akku&startti.
Sori etten ole seurannut tarkemmin autonhankintasi vaiheita, mutta oliko tämä nyt jo se kosla jota olit hankkimassa Saksasta asti? :shock: (oletan että ei) Vai vieläkö on tulossa?
Vanha-uusi ja halvempi Octavia mitä kyttäilen on saksasta tuotuna vain n. 2000e halvempi kuin vastaava suomessa, joten yritän ihan täällä kotomaassa autonvaihtoa. Liikkeistä olen katsellut toistaiseksi toivoen että pääsisin vanhasta eroon uuden hankkiessa.

Tulokset ovat olleet suhteellisen laihat, koska valikoima on vielä erittäin pieni 03-04 vm. autoissa (pihtaavat niitä autoja siihen saakka kun vielä takuuta on... perkeleet!)
Kid

Re: Kuumeinen keskiviikko.

Viesti Kirjoittaja Kid »

Helevettiläinen kun on ollut kiireinen päivä. Kerkee mitään tehä.
Koti-ikävä vaivaa, onneks enää pari tuntia työaikaa jälellä. *huoh*
millivanilli

Re: Kuumeinen keskiviikko.

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

ZIRP!! pääsin koulusta ja olen päässyt kotiin. ZIRP!!

Ministi välipalaa nassuun ja kohta voisin zygäillä min 49 minuuttia.

Saimme (taas) koulussa aivan tappoprojektin hartioillemme. BLAAH! Opinnäytetyö kun ei ole vielä lainkaan vaativa saatika aikaavievä.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kuumeinen keskiviikko.

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Mulla on joku ihme masennus/kaamoskausi meneillään. Vituttaa kokoajan, ja tuntuu siltä että kaikki nauraa mulle mun selän takana; tutut, perhe ym. :evil:

Iltavuorossa mielenvikaisimman työkaverin kanssa. Sai jo raivarit tossa vuoron alussa, kun istuin kuulemma paikalla, jolla hän halusi istua "Minä en millään voi tänään istua tuolla, EN VOI, EN VAAN VOI!!" (kädet ilmassa ja takki lensi lattialle suuttumuksesta). Urpo, vittu ei kiinnostais pätkääkään tollasen daijun katseleminen. Tottakai suljin heti käyttiksen, otin omat kamani ja vaihdoin paikkaa. Näin pienessä huoneessa kun joutuu koko illan ton seurana olemaan, ei kiinnosta tappeleminen.

Saako sanoa argh?

ARGH
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kuumeinen keskiviikko.

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Elppis kirjoitti:Mulla on joku ihme masennus/kaamoskausi meneillään. Vituttaa kokoajan, ja tuntuu siltä että kaikki nauraa mulle mun selän takana; tutut, perhe ym. :evil:
:boohoo:

Kaikki työkaverit kaikkialla ovat kieroutuneita ja mielenvikaisia eikä sulle mussukalle kukaan naura. Uimaan joku päivä johonkin? Hukuttamaan vitutus oluen sijasta uima-altaaseen?
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Kid

Re: Kuumeinen keskiviikko.

Viesti Kirjoittaja Kid »

Elppis kirjoitti:Saako sanoa argh?
:paijaa:
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kuumeinen keskiviikko.

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Lolita kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Mulla on joku ihme masennus/kaamoskausi meneillään. Vituttaa kokoajan, ja tuntuu siltä että kaikki nauraa mulle mun selän takana; tutut, perhe ym. :evil:
:boohoo:

Kaikki työkaverit kaikkialla ovat kieroutuneita ja mielenvikaisia eikä sulle mussukalle kukaan naura. Uimaan joku päivä johonkin? Hukuttamaan vitutus oluen sijasta uima-altaaseen?
KYLLÄ! Mulla on ensi viikko vapaata, joten mikä tahansa ilta sun töiden jälkeen käy :)

Piru, päästäisköhän pomo mut parin tunnin tauolle tossa 17 aikaan? :twisted: Törkeää kun ensimmäinen lätkäpeli tulee työvuoron aikana.
The great club outshines the individual, always and forever.
RolloTomasi

Re: Kuumeinen keskiviikko.

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Elppis kirjoitti:Mulla on joku ihme masennus/kaamoskausi meneillään. Vituttaa kokoajan, ja tuntuu siltä että kaikki nauraa mulle mun selän takana; tutut, perhe ym. :evil:
Tuota kutsutaan normaaliksi elämäksi. Koita jaksaa. :boohoo:
Turbohaltija

Re: Kuumeinen keskiviikko.

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Avaudun sen verran, että jotain outoa on tapahtunut tänään. Ota tästä nyt sitten taas selvää.
ElanorRaven

Re: Kuumeinen keskiviikko.

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Starflare kirjoitti:Ihan apropoona, millä avasit sen viemärin alunperin jos kerran kaadoit tuon sinne ikäänkuin backupiksi?
No siis kun homman nimi oli se, että se viemäri oli täynnä kissanhiekkaa. Sain sen ritilän irti ja ne hiekat (=savimönjää) kaavittua pois siitä näkyvästä osasta, mutta siinä pohjalla se putki tekee pienen mutkan ja katoaa jonnekin kaukaisuuteen. Ja tietysti sielläkin on vielä jossain joku tukos. Ikävä kyllä tuo aine ei näyttänyt auttavan oikein mitään... Täytynee soittaa huoltomiehelle. :roll:
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Kuumeinen keskiviikko.

Viesti Kirjoittaja Mojo »

1108 kirjoitti: Ja totta vitussa se räikkä lensi seinään ja siitä kimmokkeella jäteöljyastiaan ja öljyt lattialle. Oli siinä verivaluen mukava luututa betonilattiaa puhtaaksi öljystä.
Murphyn tee-se-itse-laki!!

"Jos tiputat/heität työkalun korjaessasi mitä tahansa autotallissa, työkalu päätyy aina öljyastiaan riippumatta siitä missä itse olet sijoitettuna suhteessa öljyastiaan."
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Elukka

Re: Kuumeinen keskiviikko.

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Mojo kirjoitti:
1108 kirjoitti: Ja totta vitussa se räikkä lensi seinään ja siitä kimmokkeella jäteöljyastiaan ja öljyt lattialle. Oli siinä verivaluen mukava luututa betonilattiaa puhtaaksi öljystä.
Murphyn tee-se-itse-laki!!

"Jos tiputat/heität työkalun korjaessasi mitä tahansa autotallissa, työkalu päätyy aina öljyastiaan riippumatta siitä missä itse olet sijoitettuna suhteessa öljyastiaan."
Laajennettu versio:
"Kädestä pudonnut, pudotettu tai heitetty työkalu päätyy aina sinne, missä siitä on eniten vahinkoa."
(Pätee toki muihinkin esineisiin.)
-nimim. olen särkenyt yhden verannanikkunan. :roll:
AarneAnkka

Re: Kuumeinen keskiviikko.

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

hebuli kirjoitti:Yksityisviestitellään tästä vielä erikseen (ja jos on muitakin jotka haluaisivat ehkä liittyä mukaan), mutta esim. tuleva lauantai päiväsellä voisi olla aika passeli (illemmalla menoa, mutta eiväthän ne paikat niin myöhään lienekään auki). Muita varmasti sopivia päiviä ovat esim. tänään tai ensi viikon tiistaina. ;)
Tänään? Hmmmmm... olen käynyt uimassa, joten joko tarvitsen sitä palautumisaikaa tai sitten en. En tiedä. Tuskin kiipeilystä haittaakaan olisi.
Mitäs välineitä siinä tarvitsee erikseen vuokrailla?
Kiipeilyyn tarvitaan siihen tarkoitetut kengät, mahdollisesti pussi magnesiumkarbonaattia (sitä valkoista jauhetta mitä levitetään käsiin), köysi, haat ja valjaat.

Suht' moni kiipeilymesta vuokraa noita, mutta eivät kaikki. Jos alkaa harrastamaan vakavissaan, kannattaa tietysti hankkia omat.
tonttu

Re: Kuumeinen keskiviikko.

Viesti Kirjoittaja tonttu »

*naps* ja kuului päästä.

Päivän kohokohta: "Olet tähtisilmä." näin minulle sanottiin, lämmitti mieltä.

Niin ja toinen kohokohta, söin eilistä pinkkiä ystävänpäiväkakkua. Ja oli hyvää.
Viimeksi muokannut tonttu, 15.02.2006 16:50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kid

Re: Kuumeinen keskiviikko.

Viesti Kirjoittaja Kid »

Lämpöö pukkaa ja kurkku tuntuu taas raastinraudalta. Oispa jo perjantai.
Osa duuniporukasta lähti Turkkiin ja myynnissä on tällä hetkellä mää ja kaveri. Ei voi olla pois vaikka mikä tauti iskis.
Kahestaanki ollu jo tappotahti myynnin suhtee, yksin täällä ei kukaan pärjää tämmösinä päivinä.
Mut kohta kotiin kullan kainaloon. Autuasta!
Angita

Re: Kuumeinen keskiviikko.

Viesti Kirjoittaja Angita »

Ai, stana! Löin varpaani Aarnen käsipainoihin. Uah!
hebuli

Re: Kuumeinen keskiviikko.

Viesti Kirjoittaja hebuli »

AarneAnkka kirjoitti:Tänään? Hmmmmm... olen käynyt uimassa, joten joko tarvitsen sitä palautumisaikaa tai sitten en. En tiedä. Tuskin kiipeilystä haittaakaan olisi.
No ei katsella enää tänään, läppää vaan. Ensi lauantai joskus päivällä? Ellei tule muutosta suunnitelmiin... Toivottavasti sun käsipainoille ei tapahtunut mitään.

Tänään taas innostuin selailemaan Oikotien asuntoilmoituksia. Kovin pähkityttää maksaako ekstraa siitä että asuu väkipakolla Helsingin rajojen sisäpuolella, vaiko halvemmalla Espoossa tai jopa (gulp!) Vantaalla? Ensi sunnuntaina voisi kyllä yrittää käydä parissa esittelyssä mitä tuossa katsoin olevan silloin, pitäis varmaan printata huomenna kiinnostavien kohteiden tiedot ulos. Kunhan ei olisi liian aikaisin, lauantai-illalla olisi tarkoitus "ulkoilla" kun ystävä halusi tavata pitkästä aikaa.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kuumeinen keskiviikko.

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Henkilö joka ei koskaan, EI KOSKAAN missaa erääkään arvokisojen suomen jääkiekkomatseista istuu tällä hetkellä naiskurssilaisen kanssa ravintolassa, jossa näkyy vain kaksi ekaa erää.. "Katotaan sitten mitä tehdään".

Lisävitutus + outo mustasukkaisuuskohtaus + työvitutus.

Mulla ei nyt mee asiat ihan nappiin näköjään, loma tulee ihan tarpeeseen.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kuumeinen keskiviikko.

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mun tilaamat paidat tuli Mielipukineelta :cheer:

Tämmöinen ja tämä ja sitten vielä tällänen ja tämä ja kaiken huippuna suosikkini jonka omistan kaikille kimppakivailleille bisseille.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Kuumeinen keskiviikko.

Viesti Kirjoittaja nexie »

AarneAnkka kirjoitti: .... ja Gattacan persoonallisuuden ruotiminen pillunpesuketjussa
Sorppa kunniallisen ällön erotiikkaketjun sotkemisesta. Pannuhuoneessa vaan keitti yli herra aikamiespojan ulosannin seuraaminen, eikä mussu ollut seurassani viemässä huomiotani johonkin tähdellisempään.
Don't Panic!
AarneAnkka

Re: Kuumeinen keskiviikko.

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

hebuli kirjoitti:Tänään taas innostuin selailemaan Oikotien asuntoilmoituksia. Kovin pähkityttää maksaako ekstraa siitä että asuu väkipakolla Helsingin rajojen sisäpuolella, vaiko halvemmalla Espoossa tai jopa (gulp!) Vantaalla?
Ainakin jos Epsooseen olet tulossa niin pidä kiirettä. Kämppien hinnat ovat nousemassa siihen malliin että kohta tilanne täällä on ihan yhtä paha kuin Helsingissä.
Vastaa Viestiin