Kuumeinen keskiviikko.

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Exsat

Re: Kuumeinen keskiviikko.

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Saunapäivä!
nypari

Re: Kuumeinen keskiviikko.

Viesti Kirjoittaja nypari »

AarneAnkka kirjoitti:
hebuli kirjoitti:Tänään taas innostuin selailemaan Oikotien asuntoilmoituksia. Kovin pähkityttää maksaako ekstraa siitä että asuu väkipakolla Helsingin rajojen sisäpuolella, vaiko halvemmalla Espoossa tai jopa (gulp!) Vantaalla?
Ainakin jos Epsooseen olet tulossa niin pidä kiirettä. Kämppien hinnat ovat nousemassa siihen malliin että kohta tilanne täällä on ihan yhtä paha kuin Helsingissä.
Mun keskustakaksion arvo on noussut vuodessa n. 20 te, joten ei täällä kiakkositissäkään halpaa ole.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kuumeinen keskiviikko.

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Lolita kirjoitti:Tämmöinen ja tämä ja sitten vielä tällänen ja tämä ja kaiken huippuna suosikkini jonka omistan kaikille kimppakivailleille bisseille.
Hei runkkarit! Mun paitoja pitää kehua! En minä turhaan tuota helvetillistä linkkilitaniaa naputellut! Ja tuolle viimeiselle vitsille kuuluu nauraa ja repeillä! :evil:
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
ElanorRaven

Re: Kuumeinen keskiviikko.

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Lolita kirjoitti:Hei runkkarit! Mun paitoja pitää kehua! En minä turhaan tuota helvetillistä linkkilitaniaa naputellut! Ja tuolle viimeiselle vitsille kuuluu nauraa ja repeillä! :evil:
Heh, se "En juo enää ikinä" oli aika loistava! Siitä "ohi on" -paidasta puhumattakaan... :lol:
hebuli

Re: Kuumeinen keskiviikko.

Viesti Kirjoittaja hebuli »

AarneAnkka kirjoitti:
hebuli kirjoitti:Tänään taas innostuin selailemaan Oikotien asuntoilmoituksia. Kovin pähkityttää maksaako ekstraa siitä että asuu väkipakolla Helsingin rajojen sisäpuolella, vaiko halvemmalla Espoossa tai jopa (gulp!) Vantaalla?
Ainakin jos Epsooseen olet tulossa niin pidä kiirettä. Kämppien hinnat ovat nousemassa siihen malliin että kohta tilanne täällä on ihan yhtä paha kuin Helsingissä.
Nooh, tuollaisia ennustuksia nyt tulee puoleen ja toiseen, joidenkin mukaan kohta korot nousevat pilviin ja kaikki hinnat romahtavat että plumpsis vaan. Kattelen vasta, hätiköimällä ei tule hyvää.
1108

Re: Kuumeinen keskiviikko.

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Lolita kirjoitti:
Lolita kirjoitti:Tämmöinen ja tämä ja sitten vielä tällänen ja tämä ja kaiken huippuna suosikkini jonka omistan kaikille kimppakivailleille bisseille.
Aivan loistavaa ja ihanaa!!!111 Varsinkin toi viimeinen :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: ...mää en kestä!!!!
Turbohaltija

Re: Kuumeinen keskiviikko.

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Lolita kirjoitti: Hei runkkarit! Mun paitoja pitää kehua! En minä turhaan tuota helvetillistä linkkilitaniaa naputellut! Ja tuolle viimeiselle vitsille kuuluu nauraa ja repeillä! :evil:
Hienoja, varsinkin sen pihtauspaita. Mulla oli kerran sellainen t-paita jossa luki punaisella Urkki - Suomen kovin miestenlehti. Se kai hajosi.

Tänään mulla on fantasiana mennä aikaisin nukkumaan ja saada virkistävät yöunet. Olen kahtena yönä putkeen herännnyt viiden tunnin jälkeen siihen että nenä on niin tukossa, ettei saa ilmaa. Eipä siinä enää sitten tule nukuttua. Otin just Duactia ja aion laittaa myös Nisitaa, elän toivossa.
Edith

Re: Kuumeinen keskiviikko.

Viesti Kirjoittaja Edith »

Lolita kirjoitti:
Lolita kirjoitti:Tämmöinen ja tämä ja sitten vielä tällänen ja tämä ja kaiken huippuna suosikkini jonka omistan kaikille kimppakivailleille bisseille.
Hei runkkarit! Mun paitoja pitää kehua! En minä turhaan tuota helvetillistä linkkilitaniaa naputellut! Ja tuolle viimeiselle vitsille kuuluu nauraa ja repeillä! :evil:
IhQUja! Paskiais-paita varsinkin vetoaa muhun. Siitä tulee niin kuin espoolainen nuoruus niin kivasti mieleen. Mä oon ittelleni harkinnut sitä "Taas mä oon ahminut kaikkea paskaa" -paitaa, mutta on vaan niin kovasti ruman värinen. Ja, ei, en tee teille tuollaista hienoa linkkiä, saavat nimittäin minun sanani kiinnostaa teitä sen verran, että etsitte ahmimispaidan ihan itse!
ninnithequeen

Re: Kuumeinen keskiviikko.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ah, hyvä päivä takana, paljon liikuntaa, paljon hyvää ruokaa ja paljon olypmiaurheilua. Kohta paljon CSI:tä, sitten paljon saunaa ja sitten paljon seksiä. Lopuksi paljon unta.

Life is good.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kuumeinen keskiviikko.

Viesti Kirjoittaja Elppis »

ninnithequeen kirjoitti:Ah, hyvä päivä takana, paljon liikuntaa, paljon hyvää ruokaa ja paljon olypmiaurheilua. Kohta paljon CSI:tä, sitten paljon saunaa ja sitten paljon seksiä. Lopuksi paljon unta.

Life is good.
Dämn, mä oon kade! Mun työvuoro loppuu klo 22, ja seuraava alkaa klo 7 huomenaamulla. Taidan mennä kotiin, kökkiä kainalossa vähän aikaa, ja sitten siirtyä sänkyyn kökkimään kainaloon.
The great club outshines the individual, always and forever.
Nighthawk

Re: Kuumeinen keskiviikko.

Viesti Kirjoittaja Nighthawk »

Oli ehkä virheliike matkustaa ystävänpäivänä laivalla, mutta ihme kyllä, tästäkin sai ilon irti repäistyä. Homma alkoi tragikoomisin meiningein risteilyisännän hehkuttaessa: ”Tervetuloa tänne rakkauden aallonmurtajalle”.. ”meillä on täällä suutelukilpailu..” ”..jopa ohjelmalappusemme ovat päivän kunniaksi vaaleanpunaisia”

Keski-iän lähennellessä 70 vuotta, olivat tekemisetkin se mukaisia. Pelasin ensimmäistä kertaa elämässäni Bingoa. Saimme hyviä vinkkejä yllättävän miellyttäviltä vanhuksilta. Myös jollain sairaalla tavalla oli hauska seurata vierestä yli kuuskymppisten pelimiesten toimia..
ninnithequeen

Re: Kuumeinen keskiviikko.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Elppis kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Ah, hyvä päivä takana, paljon liikuntaa, paljon hyvää ruokaa ja paljon olypmiaurheilua. Kohta paljon CSI:tä, sitten paljon saunaa ja sitten paljon seksiä. Lopuksi paljon unta.

Life is good.
Dämn, mä oon kade! Mun työvuoro loppuu klo 22, ja seuraava alkaa klo 7 huomenaamulla. Taidan mennä kotiin, kökkiä kainalossa vähän aikaa, ja sitten siirtyä sänkyyn kökkimään kainaloon.
Mä unohdin sanoo paljon pusujaki :cheer: ;)
slam

Re: Kuumeinen keskiviikko.

Viesti Kirjoittaja slam »

kait tää on tässä vittu. vwedin hi8kan niopsaasn kaljaa... ja yrjötöt
Edith

Re: Kuumeinen keskiviikko.

Viesti Kirjoittaja Edith »

Ramasee. Taidan lukea hetken hömppää vasta huomenna viimeistellä kirjoitelman, joka olisi pitänyt palauttaa jo tänään.
Dumari

Re: Kuumeinen keskiviikko.

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Ei saatana. Nukahdin sitten heti tokan erän loputtua ja heräsin just ny. Toivottavasti tässä nukahtaa joskus uudestaankin. Eilen nukahdin 22.00 ja olin tänään viideltä pirteänä pystyssä.
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Kuumeinen keskiviikko.

Viesti Kirjoittaja nexie »

Edith kirjoitti:Ramasee. Taidan lukea hetken hömppää vasta huomenna viimeistellä kirjoitelman, joka olisi pitänyt palauttaa jo tänään.
Menikö esitelmä hyvin? Tuliks läksyi? Mä missasin päivän opetustarjonnan, koska jouduin toimimaan asiantuntijatukena (=kantamaan mukanani ikuvanhaa kännykkää, jonne asiakaspalvelusarjasta silloin tällöin ja erittäin satunnaisesti yhdistetään omituisia puheluita) koko virka-ajan :doh:
Don't Panic!
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kuumeinen keskiviikko.

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Antakaa mulle yksi normaali päivä tai mielummin normaali elämä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Kuumeinen keskiviikko.

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Voi elämä, mä haluun uudet silmät!! Jos joutuu koko päivän pitämään rillejä, niin illalla sen todellakin tuntee; pää ja naama räjähtää!! Järkky särky.. :cry: Haluan silmäleikkaukseen! Kai ne leikkaa -1,5 näköisiäkin...?
Starflare

Re: Kuumeinen keskiviikko.

Viesti Kirjoittaja Starflare »

ElanorRaven kirjoitti:
Lolita kirjoitti:Hei runkkarit! Mun paitoja pitää kehua! En minä turhaan tuota helvetillistä linkkilitaniaa naputellut! Ja tuolle viimeiselle vitsille kuuluu nauraa ja repeillä! :evil:
Heh, se "En juo enää ikinä" oli aika loistava! Siitä "ohi on" -paidasta puhumattakaan... :lol:
Pyhpahpöh, tylsiä kuin mitkä. Voiton vie aivan selkeästi "Rivarissa asuu paskiainen" joka on totuus.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Kuumeinen keskiviikko.

Viesti Kirjoittaja aasi »

Tanskan ulkoministeri tapaa suursmurffeja.

Joskus ei vain voi lukea oikein.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Kuumeinen keskiviikko.

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Hei Elanor, vaihdan tuon sinun viemäripulman mieluusti omaani... Saasta sentään, olen taistellut tuon perkeleen lavuaarin hajulukon kanssa jo kaksi tuntia, vituttaa!!

Olkoot. Ei jaksa kiinnostaa enää. Sain sentään siivottua, kun olin käynyt ostamassa pölypusseja 2 (kyllä, kaksi!) kertaa... Siis ensin vääriä, sitten kävin vaihtamassa ne. Prkl. Tänään on kaikki vastustanut minua. Paska päivä.

Huono päivä. Näitä on ollut luvattoman paljon viime aikoina.

9 yötä enää... :h:
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Vastaa Viestiin