Laskettelu?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Think
Kitisijä
Viestit: 1000
Liittynyt: 14.08.2005 20:56

Re: Laskettelu?

Viesti Kirjoittaja Think »

Mylwin kirjoitti: Kai PV on pullollaan suksivoiteita? Jokaisella joukkoyksiköllä vähintään pitäisi olla oma voitelupaikka jossa on kaikki tarvittava.
Tämä oli minullekin täysin uusi tieto. Aikoinaan kun tuota voidepuolta tuli kysyttyä armeijassa ollessani, niin silloin vain naurettiin päälle ja sanottiin, notta jos ei hiihtäminen onnistu ilman voiteita niin kontatakin lumihangessa saa.
Ovela kuin orgasmi
killkill

Re: Laskettelu?

Viesti Kirjoittaja killkill »

Gattaca kirjoitti:... ja nussivat siellä "erämaan" rauhassa....
... ja tässä se villakoiran ydin olikin.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Laskettelu?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

killkill kirjoitti:
Gattaca kirjoitti:... ja nussivat siellä "erämaan" rauhassa....
... ja tässä se villakoiran ydin olikin.
Ihan kun täällä kuuluis KityPingviinilauman piipitystä!
Laitoin tuon sanan tahallani kokeillakseni käännetäänkö laskettelukeskusvastaisuuteni taas pillukateudeksi tai muutenkin persoonaani. Ja käännettiinhän se!! :D

Ihan vittu taas yhdessä asiassa pingviinilauma, jos ei kuulu YHTÄKÄÄN muuta kommenttia että tunturien parturointi laskettelukäyttöön ja valtavien lomakaupunkien rakentaminen on Lapin luonnon häpäisyä ja degeneroituneen luontoa arvostamattoman porukan puuhaa. Jota ei pitäisi tehdä ei turistien eikä Lapin bisneksienkään hyväksi, vaan mieluummmin ampua se sakki pois maailmaa mädättämästä. :D

Kammottaa ajatella miltä näyttäisi, jos suosikkilaaksoni Norjan puolella 1300 -1600 -metrisine terävine huippuineen olisi lipsahtanut rajanvedossa Suomen puolelle. Eipä tarttis puhua Haltista! Paikka oliskin äkkiä "maailmankuulu", "Pohjolan Alpit", ja suomibisnes olisi rakentanut laakson pohjan täyteen lomakylää ja hotellia, hiihtohissit kulkisi vuorten rinteitä, ja puolessavälissä rinteitä olisi neonvaloja sykkiviä baareja ja yökerhoja!! :D

Onneksi norjalaisille se on vain yksi laakso monien seassa.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Avatar
Think
Kitisijä
Viestit: 1000
Liittynyt: 14.08.2005 20:56

Re: Laskettelu?

Viesti Kirjoittaja Think »

Gattaca kirjoitti: Laitoin tuon sanan tahallani kokeillakseni käännetäänkö laskettelukeskusvastaisuuteni taas pillukateudeksi tai muutenkin persoonaani. Ja käännettiinhän se!! :D
Tai niin sinä ainakin kuvittelet.
Ovela kuin orgasmi
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Laskettelu?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Think kirjoitti:
Gattaca kirjoitti: Laitoin tuon sanan tahallani kokeillakseni käännetäänkö laskettelukeskusvastaisuuteni taas pillukateudeksi tai muutenkin persoonaani. Ja käännettiinhän se!! :D
Tai niin sinä ainakin kuvittelet.
Kuvitteletko sinä näkeväsi että tuossa killkill antoi ymmärtää koko vuodatukseni perustuvan siihen että hiihtokeskuksissa "nussitaan"?
killkill kirjoitti:
Gattaca kirjoitti:... ja nussivat siellä "erämaan" rauhassa....
... ja tässä se villakoiran ydin olikin.
Voisitko vastata niin kerrankin näkis miten tuo saippuanliukas kieroilunne katkeaa.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
hebuli

Re: Laskettelu?

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Gattaca kirjoitti:
killkill kirjoitti:
Gattaca kirjoitti:... ja nussivat siellä "erämaan" rauhassa....
... ja tässä se villakoiran ydin olikin.
Ihan kun täällä kuuluis KityPingviinilauman piipitystä!
Laitoin tuon sanan tahallani kokeillakseni käännetäänkö laskettelukeskusvastaisuuteni taas pillukateudeksi
Käänsit sen ihan itse. Todiste löytyy yllä.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Laskettelu?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

hebuli kirjoitti:Käänsit sen ihan itse. Todiste löytyy yllä.
O.K. tosiasiassa niin, että laitoin tuon alunperin ihan vakavissani, koska se on yksi hiihtokeskusten funktioita, sitten mietin tarttuuko joku tyypilliseen tapaanne koko tekstistä vain tuohon yhteen sanaan, muuta miettimättäkään, ja SITTEN kokeeksi annoin sen olla ja katso miten kävi! :D

(Jos kirjoittaisin ruotsinlaivoista, niin varmaan en saisi mainita yökerhoja, vain matkustamisen ja taxfreeshopit :D)

Ja jälkireaktiot.. miten saatana sairas ja kieroileva ja sanoja vääntelevä ja valheellinen mieli teillä onkaan. Hyi helvetti.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Avatar
Think
Kitisijä
Viestit: 1000
Liittynyt: 14.08.2005 20:56

Re: Laskettelu?

Viesti Kirjoittaja Think »

Gattaca kirjoitti: O.K. tosiasiassa niin, että laitoin tuon alunperin ihan vakavissani, koska se on yksi hiihtokeskusten funktioita
Juuri niin. Toisille se on se villakoiran ydin. Big deal.
Ovela kuin orgasmi
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Laskettelu?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Think kirjoitti:
Gattaca kirjoitti: O.K. tosiasiassa niin, että laitoin tuon alunperin ihan vakavissani, koska se on yksi hiihtokeskusten funktioita
Juuri niin. Toisille se on se villakoiran ydin. Big deal.
Jos olisin jättänyt "nussitaan" pois, niin olisi puututtu sanaani "biletetään".
Ehdoin tahdoin haluttaisiin vääntää niin, että vastustukseni hiihtokeskuksiin perustuu biletysvastaisuuteeni tai pohjimmiltaan haluuni olla itse bilettämässä (ja nussimassa)

Kokonaan sivuuttaen muut perusteluni miksi inhoan hiihtokeskusten rakentamista. Eli taas kerran pingviinilaumaefekti: Kyvyttömyys ollenkaan tajua, että on olemassa ihan oikeita omistanne poikkeavia asenteita ihan oikeine perusteluineen, muutenkin kuin pelikenttänne säännöillä tai peliänne kadehtien.

Ja nyt se kääntyisi (ehkä jo yllä) että sehän on yksi funktio ja mitä siitä. Kun koko pointti oli vastustaa Lapin tuotteistamista tai hiihtokeskuksia minkään MASSAviihdekäytön takia. Vitun pingviinit. Mitä pingviini sanoo? (kvaakkvaak? kitykity?)
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
bedlam

Re: Laskettelu?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Nuorena tuli lasketeltua muutama vuosi todella ahkerasti, Vuokatin rinteet kun olivat muutaman kilometrin päässä. Muutaman rinteen laskeminen kävi kuitenkin ahkeralla kulutuksella niin tylsäksi, että lopulta lakettiin pelkästään jännittävämpiä metsäreittejä ja hypittiin tuolihissistä kesken matkan omille hyppyriradoille.

Nykyään varmasti huimaisi jo tuolihississä istuminenkin.
Avatar
Think
Kitisijä
Viestit: 1000
Liittynyt: 14.08.2005 20:56

Re: Laskettelu?

Viesti Kirjoittaja Think »

Olen samaa mieltä siitä, että luojan kiitos muutama niistä vuononpätkistä on Norjan puolella eikä Suomen. Tottakai se olisi täällä hyödynnetty johonkin "hyötykäyttöön". Sen sijaan nykyiset laskettelukeskukset ajavat ihan asiaansa. Ei niitä ole joka mäennokalla. Kyllä sille viherpipertäjälle ja penttilinkolallekin riittää vielä tuntureita, mäkiä ja mantuja tässä maassa kahlattavaksi ilman että törmää laskettelukeskukseen. Enkä nyt puhu mistään mutu-tiedosta. Vuosittain niitä mäkiä ja mantuja tulee kahlailtua läpi ihan kohtuullisesti.
Ovela kuin orgasmi
Lilo

Re: Laskettelu?

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Gattaca kirjoitti: ...
Miksi itse jatkat jankuttamista? Saadaksesi taas kunnon polemiikin aikaiseksi? Eikös kommentti "ja se on se villakoiran ydin"olisi voinut yhtä hyvin tarkoittaa että se on KK:n mielestä juuri se laskettelukeskusten pääpointti ja suurin hauskuus?

Itse käännät kaiken itseäsi vastaan, älä syytä muita siitä jonka aivan hyvin kykenet tekemään ihan omin päin.
killkill

Re: Laskettelu?

Viesti Kirjoittaja killkill »

Gattaca kirjoitti:Ihan kun täällä kuuluis KityPingviinilauman piipitystä!
Ei kuulu piipitystä. Sarkastinen baritoni kylläkin.
Gattaca kirjoitti:Voisitko vastata niin kerrankin näkis miten tuo saippuanliukas kieroilunne katkeaa.
Taidat ihan oikeasti kuvitella, että aihe kiinnostaisi minua niin paljon, että antautuisin kanssasi täysin typerään ja turhaan väittelyyn aiheesta, joka on käsitelty palstalla jo miljoona kertaa aikaisemmin, johon kaikki ovat ko kyllästyneet, mutta joka omalla kieroutuneella tavallaan on ihan hyvää palstaviihdettä.

[Saako "Eniten Sivulauseita-palkinnon"?]

En ole aktiivinen laskettelija, mutta olen niissä joskus vieraillut. Niiden pääpointti minulle on a) hauskanpito dokaten ja lasketellen - mieluiten niin että firma maksaa viulut b) illanvietto dokaten ja jos elämäntilanne sen sallii - pokaten. Eskojuhanimaisen puunhalaus-puheenvuorosi seasta en voinut välttyä ajatukselta, että jos tämä pokaamispuoli olisi sinulla kunnossa, eivät laskettelukeskuksetkaan olisi niin kamala mörkö. Jos analyysini oli väärä, pyydän anteeksi ja menen itkemään ja häpeämään tuonne nurkkaan.
Viimeksi muokannut killkill, 17.02.2006 11:22. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
sinkkumatti

Re: Laskettelu?

Viesti Kirjoittaja sinkkumatti »

Gattaca kirjoitti: Vitun pingviinit. Mitä pingviini sanoo? (kvaakkvaak? kitykity?)
Sinulla taitaa olla ruma ankanpoikanen-syndrooma vai hä?
Avatar
Think
Kitisijä
Viestit: 1000
Liittynyt: 14.08.2005 20:56

Re: Laskettelu?

Viesti Kirjoittaja Think »

Gattaca kirjoitti:
Think kirjoitti:
Gattaca kirjoitti: O.K. tosiasiassa niin, että laitoin tuon alunperin ihan vakavissani, koska se on yksi hiihtokeskusten funktioita
Juuri niin. Toisille se on se villakoiran ydin. Big deal.

Ja nyt se kääntyisi (ehkä jo yllä) että sehän on yksi funktio ja mitä siitä.
"Ehkä jo yllä"...mit vit. Ei tuota enää juurikaan selvemmin voi sanoa ihmiselle joka osaa lukea ja vielä ymmärtää lukemansa. Kummassa siis ongelma? Kvaak kvaak. ****u
Ovela kuin orgasmi
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Laskettelu?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

killkill kirjoitti:En ole aktiivinen laskettelija, mutta olen niissä joskus vieraillut. Niiden pääpointti minulle on a) hauskanpito dokaten ja lasketellen - mieluiten niin että firma maksaa viulut b) illanvietto dokaten ja jos elämäntilanne sen sallii - pokaten. Eskojuhanimaisen puunhalaus-puheenvuorosi seasta en voinut välttyä ajatukselta, että jos tämä pokaamispuoli olisi sinulla kunnossa, eivät laskettelukeskuksetkaan olisi niin kamala mörkö. Jos analyysini oli väärä, pyydän anteeksi ja menen itkemään ja häpeämään tuonne nurkkaan.
Huomautan, että itse en kääntänyt tätä omaan personaani, killkill sen teki. Sitä saa mitä tilaa, saatana! Lopettakaa tuo, niin minä en vastaa eli "jankkaa".

No mene sitten killkill nurkkaan häpeämään.
ja tuostahan näkyy, että sittenkin ironisoit minua, tarkoittaen että laskettelukeskusvastaisuuteni johtuu tuosta pokaamisjutusta. Eikä vain siitä että vahvistit sanomani, kuten joku saippuamieli yllä väitti.

Ihan sama vaikka eivät töryäisi ja pokailisi, vaikka vaan nuotiotulilla istuisivat, koiravaljakkokyydissä olisivat, muuta järjestettyä ohjelmaa seurasivat ja heh.. laskettelisivat. Ihan paska ilmiö ja jälki on hirveää jo liian monella tunturilla, varsinkin kesäaikaan. Ja surrealistista muka mennä "erämaahan" jos se onkin sinne rakennettu KAUPUNKI! Kunnallistekniikka, kadut, parkkiluolat, kaupat ja kaikki. Yhtä tympeää kuin mikä vaan massaturismi tai heh.. karavaanariharrastus.

En tajua sitä ihmistyyppiä, ja siinä ei ole kyse pillukateudesta.
Varmaan muuten moni täällä yöpyy vain leirintäalueilla? Onko joukossa karavaanareita? No jälkimmäinen on jo loukkaava spekulaatio, niin pahaa en usko Kityläisistäkään :D (Kohta joku kertoo miten hieno harrastus se on ja miten ihania ihmisiä leirintäalueilla tapaa ja miten minä olen vaan kade :D)

Eri kulttuurien erön näin kun siirryin biologian opinnoista historiaan.
Biologian opiskelijat elvistelivät tulemalla kumisaappaissa luennoille. Yksi proffa oli saanut vihiä tulevasta laskettelurinteestä ja oli (luultavasti yliopiston rahoila :D) ostanut kaistan sitä rinnettä suunnitelman estääkseen. Ja sitä pidettiin sankaritekona.

Toinen proffa naureskeli entistä opiskelijaa, joka oli alkanut lukemaan papiksi.

Sitten hissassa näkyi pukumiehiäkin. Ekassa tutorillassa kehuivat miten kivaa laskettelu on ja missä olivat käyneet- Ja yksi kyseli missäs se Kansan Raamattuopisto vai mikä on, ja toinen ihan pokkana ja iloisena neuvoi osoitteen.

Ja minä ihmettelin mihin helvettiin ja ihmisparodiakokoelmaan olen taas joutunut :D
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Avatar
Think
Kitisijä
Viestit: 1000
Liittynyt: 14.08.2005 20:56

Re: Laskettelu?

Viesti Kirjoittaja Think »

Gattaca kirjoitti:
Huomautan, että itse en kääntänyt tätä omaan personaani, killkill sen teki.

Kuten jo kerran mainitsinkin: "Tai niinhän sinä kuvittelet".
Ovela kuin orgasmi
killkill

Re: Laskettelu?

Viesti Kirjoittaja killkill »

Gattaca kirjoitti:Huomautan, että itse en kääntänyt tätä omaan personaani, killkill sen teki. Sitä saa mitä tilaa, saatana! Lopettakaa tuo, niin minä en vastaa eli "jankkaa"
Ihan ilman sarvia ja hampaita: kyllä sä huolehdit tuosta jankuttamisesta ihan itse. Mikä ihme se on, että sinun nimimerkin nähdessäsi ensimmäinen assossiaatio on "taas se siitä yhdestä aiheesta", kun olet itse samaa juputusta pitänyt ansiokkaasti yllä niin Cityssä kuin Kityssäkin? Ja nytkö tämäKIN on meidän vikamme?
Avatar
Think
Kitisijä
Viestit: 1000
Liittynyt: 14.08.2005 20:56

Re: Laskettelu?

Viesti Kirjoittaja Think »

Gattaca kirjoitti: Ihan sama vaikka eivät töryäisi ja pokailisi, vaikka vaan nuotiotulilla istuisivat, koiravaljakkokyydissä olisivat, muuta järjestettyä ohjelmaa seurasivat ja heh.. laskettelisivat. Ihan paska ilmiö ja jälki on hirveää jo liian monella tunturilla, varsinkin kesäaikaan. Ja surrealistista muka mennä "erämaahan" jos se onkin sinne rakennettu KAUPUNKI! Kunnallistekniikka, kadut, parkkiluolat, kaupat ja kaikki. Yhtä tympeää kuin mikä vaan massaturismi tai heh.. karavaanariharrastus.
Mikä tässä sinua kaivertaa? Niinkuin aikaisemmin sanoin. Kyllä tässä maassa riittää baanaa, jossa et törmää yhden yhteenkään laskettelijaan tai laskettelukeskukseen. Jos tuo sinua niin sydämestä riipaisee, niin älä mene katsomaan sitä kunnallistekniikkaa. Ei tuo laskettelukulttuuri tuhoa suomen luontoa siinä mittakaavassa kun annat ymmärtää.

Jos et pidä kengänkuvista otsassasi, nouse ylös maasta makaamasta.

Hienoa että pidät luonnon puolia, mutta drama-queeneily on ihan eri juttu...
Viimeksi muokannut Think, 17.02.2006 12:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ovela kuin orgasmi
Dumari

Re: Laskettelu?

Viesti Kirjoittaja Dumari »

killkill kirjoitti:Ja nytkö tämäKIN on meidän vikamme?
Niin kauan kun omassa toiminnassa ei nää mitään vikaa, niin kenen vika se sitten on?

Vastaan itse: muiden.
slam

Re: Laskettelu?

Viesti Kirjoittaja slam »

Gattaca kirjoitti:Lähestulkoon kuvottavin ilmiö Suomessa on tuntureiden parturointi laskettelurinteiksi ja valtavien hotelli- mökkikylien rakentaminen turisteille niiden juurelle.
Tuntureiden parturointi?

Joku noin abaut kymmenen tunturia on laskettelukäytössä ja mielestäni suuressa keskittymässä on luonnonsuojelulliset puolet hyvin mukana, kun ihmiset käyttävät samaa laskupaikkaa. Isompia puita ei kasva edes niiden rinteillä ja vaivaiskoivut kasvavat edelleen rinneurakohtien ulkopuolella ja myöskin niilläkin.

http://www.lomasuomi.fi/shky/kuvat/pohjoinen_50.gif

Erittäin asiallista ja vähä saasteista urheilutoimintaa!
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Laskettelu?

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Tissinikki kirjoitti:
KisSandra kirjoitti:Nyt tulevana pääsiäisenä olen menossa valloittamaan Levin, sukset saavat kuitenkin jäädä vuokraamatta.. Pyrin hoitelemaan sen valloituksen muilla eväin 8)
Peeäs: viikko 14 on Levillä ihan legendaarinen, yli 90% "asukkaista" on miehiä eli valinnanvaraa riittää... Itsellä olisi mökki silloin varattuna, saas nähdä miten työkuvioilta joutaa. :mrgreen:

Levillä on mäet kohdallaan ja snoukkaus rules..mut mut sitten tullaankin tähän saatanan Suomi-ilmiöön, elikä siihen että ravintolat ja muut vastaavat zydeemit on täynnä härkiä.

Kuten esim. toi Levi joka on lähinnä yritysten omistama mesta, elikä siellä suurin osa kävijöistä tuntuu olevan siis jonkun firman porukkaa mitä lie. Olen ollut siellä yhden kerran ja ystäväni antoi mulle neuvon että kun menet Hullu-Poroareenaan, niin muista että klo 24:n jälkeen daamit jaetaan.

Ok menin sit sinne tiskoon ja ensiksi hämmästelin sitä että ainakin 90% asiakkaista oli miehiä. Ajattelin että ei tämä voi olla totta, 90% miehiä ja suurin osa pukupelle urpoja. Ja siis daamit kortilla. Noh katsastin markkinat ja nopea analyysi oli että kaverin väittämä piti paikkansa eli nopeasti oli tehtävä jotain, vaikka kaatua jos siis halusi daamia. No enhän mä mitään sen kummemmin ettimään lähe, mä vaan oon ja vaikka sitten odotan että katseet kohtaavat ja sitten virta vie.

jonku ajan kuluttua sitten silmät osui erään tytsin kanssa kimppaan ja eiku toivotteleen hyvät illat yms. Ja kohta jo juttu tuntui kulkevan kuin omillaan. Noh mukini oli tyhjä ja sanoin daamille että haluatko että otan samalla sulle. Daami sanoi ok.

Hain drinksut ja käännyin daamin luo takasin siitä paaritiskiltä ni eikös toinen bappa ollut jo iskemässä sitä. Vein drinksun daamille ja toivottelin oikein mukavaa illan-jatkoa--daami sitä vähän ihmettelemään, mut mä en vaan ajattelin että jatkaa vaan ihmettelyä. Noh eihän siinä mitään huonoo ole jos jubaa, mut siinä on jos ei huomioi toista, on ylimielinen ja epäkohtelias yms, niin vittu saa olla vaikka linnunradan viimenen tytsi mutta mun ei tarvi tommosta käyttäytymistä katella ei.

No mutta oli siellä Levillä jotn kivaakin. Siis olimme asiakkaideni kanssa syömässä sitten vikana iltana jossain siellä ravintolassa ja tunnelma oli jees ja kaikki oli mennyt ihan kivasti, vaikka pillua ei ollut tullutkaan.

Siinä ruokailun lomassa huomasin meistä noin 10 metrin päässä olevassa pöydässä aikas kivan näkösen vaaleatukkasen gimman joka näytti myös olevan jonkinlaisen työseurueen kanssa liikenteessä. Ja tyttö vilkuili meidän pöytään päin ja ihmettelin että ei kait se vaan tämmöstä vanhaa väsynyttä kaljupäätä kattele. Tais se katella.

Ja kun ruokailu oli ohitse ja oli aika siirtyä siihen Hullu-Poro tiskoteekkiin, niin Jouduimme kävelemään seurueemme kanssa sen tytön pöydän ohitse. Sanoin asiakkailleni että "anteeksi hetkinen" ja asiakkaat pysähtyivät. Jatkoin että vaihdan muutaman sanan tuon neidin kanssa. Otin muutaman askeleen ja sanoin tytön seurueelle että "hyvää iltaa ja anteeksi mutta voinko hiukan häiritä."

Aika moni kummassakin seurueessa (noin 20 hlö) ihmetteli et mikä meininki. Jatkoin että jos saan hiukan häiritä tätä neitiä. Joku mies heidän pöydästään sanoi että kyllä se käy, vaikka heti huomasin että tytöllä oli aika monta kilpakosijaa heh. No ojensin tytölle käteni ja ns. nostin hänet pystyyn ja otin häntä toisella kädellä vyötäröstä ja toisella niskasta kiinni (mutta aika hellästi mutta määrätietoisesti) ja rupesimme suutelemaan ja sanoisinko aika kiimaisesti noin 10 sekunttia. Tunsin..oli mukavaa..

..sanoin että olet muuten AIKA upean näköinen daami, ja oikein mukavaa illan-jatkoa ja jatkoimme matkaa..
Ollaan vaan ja nautitaan
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Laskettelu?

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Tissinikki kirjoitti:
KisSandra kirjoitti:Nyt tulevana pääsiäisenä olen menossa valloittamaan Levin, sukset saavat kuitenkin jäädä vuokraamatta.. Pyrin hoitelemaan sen valloituksen muilla eväin 8)
Peeäs: viikko 14 on Levillä ihan legendaarinen, yli 90% "asukkaista" on miehiä eli valinnanvaraa riittää... Itsellä olisi mökki silloin varattuna, saas nähdä miten työkuvioilta joutaa. :mrgreen:
Viikko 14 edeltää pääsiäistä ja siis itse sinne vasta tuolloin pääsiäisenä.. Eiköhän tuolla liene kuitenkin vallan legendaariset hässäkkätässäkät ole silloinkin.. Ainakin meidän 8 hengen likkaporukka pyrkii asian eteen kaikkensa tekemään ;)
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Mulli75

Re: Laskettelu?

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Tissinikki kirjoitti:
KisSandra kirjoitti:Nyt tulevana pääsiäisenä olen menossa valloittamaan Levin, sukset saavat kuitenkin jäädä vuokraamatta.. Pyrin hoitelemaan sen valloituksen muilla eväin 8)
Peeäs: viikko 14 on Levillä ihan legendaarinen, yli 90% "asukkaista" on miehiä eli valinnanvaraa riittää... Itsellä olisi mökki silloin varattuna, saas nähdä miten työkuvioilta joutaa. :mrgreen:
Tahtoo mukaan.

Ainoastaan kaksi talvea on ollut 19 vuoden aikan jolloin en ole päässyt laskettelemaan. Pienestä mäestä aloitin ja siirryin isompiin Suomen ja ulkomaiden kohteisiin. Vuokatissa useamapana vuotena kavereiden kanssa käyty. Huomenna tai ensi viikonloppuna käyn Messilässä lautailemassa.

Murtsikoilla hiihtämisestä en tykännyt penikkana ja peruskoulussakin se oli kuin tervanjuontia.

PV:n suksilla tykkäsin hiihtää silloin ajatukseni hiihtämisestä muuttui parempaan suuntaan. Ei se suksimarssikaan aina mukavaa ollut lapin tuntureissa pakkasen kiusattavana risukossa. Poteron pohjalle kaatuessaan täsypaketin kanssa sukset ja sauvat ristissä, koittaa siinä sitten touhuta itsensä pystyyn. Aina mentiin suksilla maastoon eikä jalat uponneet hankeen. Ojien ylitystekniikatkin suksilla tuli tutuiksi muutamien kaatumisten jälkeen.
segma

Re: Laskettelu?

Viesti Kirjoittaja segma »

Ei herranjestas. Itse kuusivuotiaasta eteenpäin yli 10 vuotta lasketelleena ihmettelen kyllä suuresti, kun ihmiset tuntuvat hommaa suorastaan vihaavan. Tajuttoman vapauttavaa puuhaa tulla rinnettä alas etuperin takaperin ympäri ämpäri. Varmasti harrastaisin ko. hommaa vieläkin aktiivisesti, jos en asuisi Oulussa Kemijärven sijaan (sieltä kun on kivenheiton verran Pyhä-tunturille). Nyt kun viikonloppua kotona vietän, niin kova hinku olisi mäkeen lähteä. Päällekäyvä flunssa vain taitaa estää aikeet moisesta. Ehkä huomenna kuitenkin...

Mitä tulee "luonnonmukaiseen lasketteluun", jonka perään Gattaca tuntui huutelevan, voisin sanoa, että sinnehän sopii mennä ihan itsekseen ensin koettamaan, onko tunturin päälle kiipeämisen jälkeen noin parinkymmenen minuutin lasku sen kolmen tunnin kiipeämisen arvoista (verrattuna siihen, että hissillä samaan matkaan menisi muutamia minuutteja). Minä ainakin menen mäkeen pitämään hauskaa, en kärsimään. Vähän sama kuin menisi pelaamaan sulkapalloa mailalla, jossa ei ole jänteitä: voihan siihen palloon osua, mutta nautinto siitä hommasta on valovuosien päässä. Toisaalta ehkä regressiivinen (ei, en tiedä sopiiko tuo sana varsinaisesti tähän kohtaan, saa aukoa leukojaan asiasta) "keksin pyörän uudestaan siksi, että on mielestäni ylevää kun tekee kaiken itse" asenne on sosiaalisen kanssakäymisen kannalta ihan hyvä idea, sillä aina löytyy joku, joka jaksaa tarttua idiotismiin.

Provosinko liikaa? Jos näin, pyydän anteeksi.
Vastaa Viestiin