Torstaita!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
sinkkumatti

Re: Torstaita!

Viesti Kirjoittaja sinkkumatti »

Tättärää. Uimassa ja saunomassa käyty Lil_otuksen naapurissa. Nyt duunissa ja kahvin keittoon mars!
Turbohaltija

Re: Torstaita!

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Nyt ei kiinnosta, mutta kohta se on lähdettävä leipänsä tienaamaan taas. Ei mua kyllä kiinnosta työpäivän jälkeinen aikakaan, kun silloin on tiedossa rahoitusmarkkinoiden teoriaa. Onneksi on pullollinen ykkösolutta odottamassa iltaa... Lopussa kiitos seisoo! :)
Dumari

Re: Torstaita!

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Jeh, kolmas TPK. Polvi schaissena, kun iskin sen eilen autoon siitä noustessani kuin mikäkin wammainen.
Pikku-Akka

Re: Torstaita!

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

Huomenta. Neljäs TPK. Tällekin päivälle olis aika paljon hommaa, mm. maksatushakemusten tekoa...
killkill

Re: Torstaita!

Viesti Kirjoittaja killkill »

Huomenta.
Heräsin aamuyöllä eroottiseen uneen, kohteena entinen työkaveri. Se täydellinen takapuoli näytti unessa vielä paremmalta kuin IRL. Nyt kiemurtelen tuolilla ku jörnityttää koko ajan. Kävelisipä ovesta hemaiseva sihteerikkö, niin ovi lentäisi saman tien takalukkoon ja koputuskoneeseen punainen valo..



[saahan sitä haaveilla]
Nowaysis

Re: Torstaita!

Viesti Kirjoittaja Nowaysis »

Mä näin sellasta unta et olin eräässä paikassa josta löyty nimeltä mainitsemattoman sodan jälkimainingeissa tapettujen ihmisten ruumiita joilta oli irrotettu käsiä ja jalkoja ja nää oli kääritty muoviin. Miehet kuskas niitä auton lavoille pois vietäviksi ja mä sanoin että tästä täytyy tehdä lehdistötiedote. Ne sano ettei tehdä. Mä sanoin että teen sitten itse ja aloin kuvaamaan. Ne sano että todennäkösesti kuolet jos nostat tästä kohun. Ajattelin et jonkun se on tehtävä joka tapauksessa.

p.s. pahinta tässä tarinassa on se, että se on tosi.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Torstaita!

Viesti Kirjoittaja Niba »

1108 kirjoitti:Kohta on KRP ovella, pakko silti.
Kuva
Kuvat ei ollu ees hauskoja suurin vika oli siina
Pyyhin Netikettiin..
ninnithequeen

Re: Torstaita!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Pikku-Akka kirjoitti:Huomenta. Neljäs TPK. Tällekin päivälle olis aika paljon hommaa, mm. maksatushakemusten tekoa...
Jessus, mä luin että maksahakemus....Ajattelin että oletko sinä muka jo juonut maksasi :shock:

Huomenii täältäkin. Kahvia ja sitten puuronkeittoon, ja Olympiaurheilua katsomaan. Vapaapäivät on ihania :dream:
Dumari

Re: Torstaita!

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Niba kirjoitti:
1108 kirjoitti:Kohta on KRP ovella, pakko silti.
Kuva
Kuvat ei ollu ees hauskoja suurin vika oli siina
HEI MÄKIN OSAAN LAINATA KOKO VITUN PITKÄN POSTAUKSEN!
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Torstaita!

Viesti Kirjoittaja Niba »

Dumari kirjoitti:
Niba kirjoitti:
1108 kirjoitti:Kohta on KRP ovella, pakko silti.
Kuva
Kuvat ei ollu ees hauskoja suurin vika oli siina
HEI MÄKIN OSAAN LAINATA KOKO VITUN PITKÄN POSTAUKSEN!
Onks' sulla nyt joku ongelma? 8)
Pyyhin Netikettiin..
Dumari

Re: Torstaita!

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Ei, yritin osoittaa että voi ajatella myös muita kun tekee lainauksia. Turha scrollaaminen vituttaa.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Torstaita!

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Onko kellään muuten mitään takaisinmaksuturvia tai vakuutuksia asuntolainan varalle, vai onko ne vähän niinku pelkkää rahastusta??
Dumari kirjoitti:HEI MÄKIN OSAAN LAINATA KOKO VITUN PITKÄN POSTAUKSEN!
Hyvähyvä Dumis! Lainaus rules ok not! Onnea työelämään muuten vähän myöhässä.
Patz

Re: Torstaita!

Viesti Kirjoittaja Patz »

irmelianneli kirjoitti:Onko kellään muuten mitään takaisinmaksuturvia tai vakuutuksia asuntolainan varalle, vai onko ne vähän niinku pelkkää rahastusta??
Mun lainassa kun on myös yksi takaaja niin sitä osaa vastaan olen ottanut vakuutuksen ja koko lainalla on myös korkokatto. Rahastusta tai ei, itsellä parempi mieli.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Torstaita!

Viesti Kirjoittaja Niba »

Dumari kirjoitti:Ei, yritin osoittaa että voi ajatella myös muita kun tekee lainauksia. Turha scrollaaminen vituttaa.
Pitää tehdä asetuksia, tietysti mikisoftan selaimet näyttää kaiken..
Kun mulla näkyy kuva vasta kun sitä klikkaa..
Cosmic fire covers mi browser!
Pyyhin Netikettiin..
Kid

Re: Torstaita!

Viesti Kirjoittaja Kid »

Töissä ja kipeenä. Keuhkot pyrkii ulos joka uloshengityksellä ja yskäsyllä. Kotidiagnoosi on keuhkoputkentulehdus. Lämpöökin hieman, mutten kehtaa lähtee duunista ennen ku se kipuu yli 37,5. Jep, idiootti mikä idiootti.
Dumari

Re: Torstaita!

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Niba kirjoitti:
Dumari kirjoitti:Ei, yritin osoittaa että voi ajatella myös muita kun tekee lainauksia. Turha scrollaaminen vituttaa.
Pitää tehdä asetuksia, tietysti mikisoftan selaimet näyttää kaiken..
Kun mulla näkyy kuva vasta kun sitä klikkaa..
Cosmic fire covers mi browser!
Juuh, kotona voi räpeltää mitä huvittaa. Konsernin koneet kun ovat verkotettuja ympäri itämerta, joten turvasäädökset ovat melkein tapissa näissä työkoneissa. Ei muokkailla/downailla ite mitään turhaa näillä koneilla, jos nostaa meteliä niin sitten jengi kiinnostuu siitä "että surffaat sä työajalla". Kaikki sitä tosin tekee mutta siitä saa pitää läpensä kiinni.
killkill

Re: Torstaita!

Viesti Kirjoittaja killkill »

Tuomarilla on pointtia. Tuollaisten megapitkien kuvaluomusten kiinnittäminen suoraan postaukseen osoittaa huonoa keskustelutapaa. Linkki olisi ajanut saman asian.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23473
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Torstaita!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

irmelianneli kirjoitti:Onko kellään muuten mitään takaisinmaksuturvia tai vakuutuksia asuntolainan varalle, vai onko ne vähän niinku pelkkää rahastusta??
Oli vakuutus, kivan tuoton sai koroista.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Torstaita!

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Tissinikki kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:Onko kellään muuten mitään takaisinmaksuturvia tai vakuutuksia asuntolainan varalle, vai onko ne vähän niinku pelkkää rahastusta??
Mun lainassa kun on myös yksi takaaja niin sitä osaa vastaan olen ottanut vakuutuksen ja koko lainalla on myös korkokatto. Rahastusta tai ei, itsellä parempi mieli.
Mulla myös yksi takaaja. Saako siis tuollasen vakuutuksen jostain vakuutusyhtiöstä vai pankista vai..? Ja voiko sen ottaa jälkeenpäinkin?
Patz

Re: Torstaita!

Viesti Kirjoittaja Patz »

irmelianneli kirjoitti:Mulla myös yksi takaaja. Saako siis tuollasen vakuutuksen jostain vakuutusyhtiöstä vai pankista vai..? Ja voiko sen ottaa jälkeenpäinkin?
Niin siis tämä vakuutushan on nimeltään juuri tuo luoton takaisinmaksuturva ja itse otin sen siinä samalla lainaa sopiessani. Pankkihan moista tarjoaa ja ainakin tässä omassani on myöntäjänä Genworth Financial. Uskoisin että jälkikäteeenkin moisen voi tehdä.
Takaisinmaksuturvahan siis tarkoittaa että jos en sairastumisen tmv. syyn takia pysty lyhentämään lainaani, vakuutus hoitaa sen puolestani. Tai jos heitän henkeni, vakuutus hoitaa loppulainan pankille.
Periaatteessa turha lappu, jos tulot loppuu voin aina myydä kämppäni...
slam

Re: Torstaita!

Viesti Kirjoittaja slam »

LillyMunster kirjoitti:Saatanan hajulukko!!!!
lappaa silikoonia välykseen...
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Torstaita!

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Tissinikki kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:Mulla myös yksi takaaja. Saako siis tuollasen vakuutuksen jostain vakuutusyhtiöstä vai pankista vai..? Ja voiko sen ottaa jälkeenpäinkin?
Niin siis tämä vakuutushan on nimeltään juuri tuo luoton takaisinmaksuturva ja itse otin sen siinä samalla lainaa sopiessani. Pankkihan moista tarjoaa ja ainakin tässä omassani on myöntäjänä Genworth Financial. Uskoisin että jälkikäteeenkin moisen voi tehdä.
Takaisinmaksuturvahan siis tarkoittaa että jos en sairastumisen tmv. syyn takia pysty lyhentämään lainaani, vakuutus hoitaa sen puolestani. Tai jos heitän henkeni, vakuutus hoitaa loppulainan pankille.
Periaatteessa turha lappu, jos tulot loppuu voin aina myydä kämppäni...
Joo, näin mä ounastelinkin. Aion pärjätä ilman.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Torstaita!

Viesti Kirjoittaja Niba »

Pyyhin Netikettiin..
Enthu

Re: Torstaita!

Viesti Kirjoittaja Enthu »

PIM 04:30 herätty... samaa harjoittelua edessä seuraavat 4-5 vrk...
ihan siltä varalta että duuniin on pakko mennä jo 07.00 :!:
ninnithequeen

Re: Torstaita!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Enthu kirjoitti:PIM 04:30 herätty... samaa harjoittelua edessä seuraavat 4-5 vrk...
ihan siltä varalta että duuniin on pakko mennä jo 07.00 :!:
Kyl soot hölömö :D
Vastaa Viestiin