Torstaita!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
AarneAnkka

Re: Torstaita!

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Ostimme eilen minulle töihin uuden softatyökalun joka on avannut kokonaisen mahdollisuuksien maailman. Nörtti minussa on hyvin, hyvin iloinen.

Joku vakuutusmyyjä soitti mulle juuri kun olin lounaksella. Uhkasi soittaa uudestaan iltapäivällä, kuulemma voi olla että saisin parempia etuja. Jaaa.

Niin, PerttiMäkimaa, ne tilaamani LED-spotit tulivat postissa. Töiden jälkeen syöksyn innosta ähkien kotiin testaamaan niitä ja raportoin sitten siellä Sähkön hinnan nousu -ketjussa.
Patz

Re: Torstaita!

Viesti Kirjoittaja Patz »

Ilahduttavaa huomata että palstan kaljuedustuksella on tissiviikot. Hyvä pojat!
tonttu

Re: Torstaita!

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Ainiin, uus pankkikortti tuli tänään!1 :cheer:
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18749
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Torstaita!

Viesti Kirjoittaja Niba »

tonttu kirjoitti:Ainiin, uus pankkikortti tuli tänään!1 :cheer:
Nyt pitäs mieluummin miettiä pitääkö olla näin monta luottomahdollisuudella vuorattua korttia? :( :( :) 8)
Pyyhin Netikettiin..
tonttu

Re: Torstaita!

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Niba kirjoitti: Nyt pitäs mieluummin miettiä pitääkö olla näin monta luottomahdollisuudella vuorattua korttia? :( :( :) 8)
Ei oo kun yksi.
slam

Re: Torstaita!

Viesti Kirjoittaja slam »

jos ottaisi päiväunet seuraavaksi... ramasoo niin mukavasti...
Dumari

Re: Torstaita!

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Niba kirjoitti:
tonttu kirjoitti:Ainiin, uus pankkikortti tuli tänään!1 :cheer:
Nyt pitäs mieluummin miettiä pitääkö olla näin monta luottomahdollisuudella vuorattua korttia? :( :( :) 8)
Pelkällä pankkikortillahan ei paljoa luotoksi osteta, jos tarpeeksi vetelee paccaselle, niin kortti otetaan puis.. tai näin olen kuullut :D Asia erikseen sitten jos on yhdistelmäkortti, jossa on jokin luottokortti pykälässä (esim. Visa tai Masteri) pankkiominaisuuden lisukkeeksi.

edit: Ja mulla on noita luotollisia kortteja tarpeiksi, ehkä liikaakin. Mut mähän oonkin yksi tytöistä (tällä pitkätukalla), joten se mulle anteeksi annettakoon :D :wink:
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Torstaita!

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Tänään onkin hyvä päivä!! Mikään ei voi pilata tätä päivää!

Nyt sukuloimaan ja sitten kaveria junalta hakemaan, jee!! Ihunaa päivää teillekin!
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Edith

Re: Torstaita!

Viesti Kirjoittaja Edith »

Mä halusin vaan kertoa teille, että vaikka mulla ei ole ollut luentoja tänään koko päivänä, ei kirjoitelmani ole edistynyt yhtään.
RolloTomasi

Re: Torstaita!

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Edith kirjoitti:Mä halusin vaan kertoa teille, että vaikka mulla ei ole ollut luentoja tänään koko päivänä, ei kirjoitelmani ole edistynyt yhtään.
Mullapa oli keskiviikkona 7 tuntia koulua mutta kotiläksyt ei silti edistyny yhtään.

Eli ei ole edistyminen riippuvainen kumpaankaan suuntaan kouluajasta.
killkill

Re: Torstaita!

Viesti Kirjoittaja killkill »

Tissinikki kirjoitti:Ilahduttavaa huomata että palstan kaljuedustuksella on tissiviikot. Hyvä pojat!
Niin on. Ensiviikolla vedetäänkin sitten perseet kehiin! Eiku ei, minähän olen kairassa ensi viikon..

Perse päivä. Työt tehty tunnissa. Sen jälkeen olen taittanut sukellusseuran lehteä ja väsäillyt rounded-corners-css:ää yhden pokan kotisivuprojektia varten. Ihan vitun hyödylliseksi tässä itsensä tuntee, joo-o. Luojan kiitos enää huominen ja sitten saa laskea tämän matolaatikon näpeistään viikoksi.

Talvilomallani aion hiihtää, lasketella, jos mahdollista niin ajaa koiravaljakolla tai kelkalla. Illalla kenties parin punzit hyvässä seurassa, tai sitten perinteinen kairakänni eli pullo ponua ja alasti kuusenlatvaan ulvomaan kuutamoa kilpaa susien kanssa :D
Edith

Re: Torstaita!

Viesti Kirjoittaja Edith »

Mä oon nyt vaan tietysti kade, mutta joskus tuntuu, että tisseille ja kaljuillekin voisi perustaa ketjun ikiliikkujiin.
Lilo

Re: Torstaita!

Viesti Kirjoittaja Lilo »

killkill kirjoitti:
Tissinikki kirjoitti:
Mä sekotan teidän avatarit... :roll:
Dumari

Re: Torstaita!

Viesti Kirjoittaja Dumari »

killkill kirjoitti:Perse päivä. Työt tehty tunnissa.
Tuo on mun "normipäivä(TM)", ja olikin kunnes tuotantopäällikkö soitti: "se kuukausiraportti on pyllystä, näitkö mitä virheitä kollegasi on tehnyt".... siihen meni se parin tunnin tauko, jonka olisi voinut käyttää tehokkaasti... öh kityillen?
killkill

Re: Torstaita!

Viesti Kirjoittaja killkill »

Edith kirjoitti:Mä oon nyt vaan tietysti kade, mutta joskus tuntuu, että tisseille ja kaljuillekin voisi perustaa ketjun ikiliikkujiin.
Tai miksei yhteistä?

[no tottahan tuo että noista kahdesta aiheesta on jauhettu palstalla vähintäänkin riittävästi!]
Dumari

Re: Torstaita!

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Uusin rekkautunut: REPOMAN! Pitäkee hyvää huolta kieseistänne ja niiden pätkämaksuista!
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Torstaita!

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Niba kirjoitti:Lainaa se on lainakin vain, mutta tässä yhtälössä on joku virhe?

Asunto=asuntolaina=velka=lainanmaksu=tulot?
Sulla on kyllä ollu joskus diili vähintään sarasvuokkosen kanssa?
Täytä puuttuvat kentät.
Niinpä.. 8) Mietipä sitä.
Patz

Re: Torstaita!

Viesti Kirjoittaja Patz »

killkill kirjoitti:[no tottahan tuo että noista kahdesta aiheesta on jauhettu palstalla vähintäänkin riittävästi!]
Höpö höpö, tisseistä ja kaljuista ei puhuta koskaan liikaa!

Ja kun kerran tälle linjalle lähdettiin, eikö Edithin luennoille ja esitelmillekin voisi perustaa oman ketjunsa ikiliikkujiin?
hebuli

Re: Torstaita!

Viesti Kirjoittaja hebuli »

irmelianneli kirjoitti:Töitten sijaan pätkäytin tuossa asuntolainaa iiiisoon köntin :D Että tällä lailla täällä toimitaan!
"Pätkäytin" = ottaa lainaa, vai maksaa sitä pois (pätkiä)?

Voi vee jos tarjoavat lainaa työttömille, eikös myös edellisen laman edellä tungettu puolipakolla lainarahaa kaikille näköön ja kokoon katsomatta? Maailmanlopun meininki jälleen kerran. Tai no, jos on hyvät takaajat, niillehän se lopulta kaatuu jos on kaatuakseen...

Mutta joo, pankista lainan nostamisen sijaan lähden nyt salille nostamaan rautaa.
Viimeksi muokannut hebuli, 16.02.2006 14:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
killkill

Re: Torstaita!

Viesti Kirjoittaja killkill »

Nyt tuntuu hyvältä [hieroo otsaa]
Turbohaltija

Re: Torstaita!

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Edith kirjoitti:Mä halusin vaan kertoa teille, että vaikka mulla ei ole ollut luentoja tänään koko päivänä, ei kirjoitelmani ole edistynyt yhtään.
Kirjoittamaan mars! :p:

Tosin... Kukapa minä olen sanomaan. Tulin juuri töistä, nyt innolla tenttiin lukemaan, joopa joo... Ei hyvältä näytä. Toisaalta, eihän elämästäkään selviä hengissä???!!!!1111!!! :shock:
tonttu

Re: Torstaita!

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Mie en pääse vessaan peseen hampaita, kun putkimiehet tuli korjaamaan wc-pönttöä. Vaan viikon viivellä. Voi vitalis. :roll:
Ja kohta pitäis lähteä töihin.
ninnithequeen

Re: Torstaita!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

killkill kirjoitti:Nyt tuntuu hyvältä [hieroo otsaa]
Voihan reps :D


Penteleen hyvä ilma ulkona, mutta nyt penkkiurheilu voittaa. Vasta suomalaislajien jälkeen perheen kanssa pulkkamäkeen, yeah.
Elukka

Re: Torstaita!

Viesti Kirjoittaja Elukka »

killkill kirjoitti:Nyt tuntuu hyvältä [hieroo otsaa]
Kyllä mä olen näitä nykynuoria kuullut tissiposkiksi nimitettävän, mutta toi on kyllä jotain uutta. :rofl:
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18749
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Torstaita!

Viesti Kirjoittaja Niba »

irmelianneli kirjoitti:
Niba kirjoitti:Lainaa se on lainakin vain, mutta tässä yhtälössä on joku virhe?

Asunto=asuntolaina=velka=lainanmaksu=tulot?
Sulla on kyllä ollu joskus diili vähintään sarasvuokkosen kanssa?
Täytä puuttuvat kentät.
Niinpä.. 8) Mietipä sitä.
Et kuitenkaan oo mikään puhelintyttönen?
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin