Torstaita!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Torstaita!

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

hebuli kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:Töitten sijaan pätkäytin tuossa asuntolainaa iiiisoon köntin :D Että tällä lailla täällä toimitaan!
"Pätkäytin" = ottaa lainaa, vai maksaa sitä pois (pätkiä)?

Voi vee jos tarjoavat lainaa työttömille, eikös myös edellisen laman edellä tungettu puolipakolla lainarahaa kaikille näköön ja kokoon katsomatta? Maailmanlopun meininki jälleen kerran. Tai no, jos on hyvät takaajat, niillehän se lopulta kaatuu jos on kaatuakseen...
Ottaa pätkäytin :) Juuu, no mulla joka tapauksessa hieman jopa pienenee nuo kuukausittaiset asumismenot. Kyllähän sitä on ihmisen koko loppuelämänsä asumisestaan maksettava kai, siitä ei pääse mihinkään, että ehkä kuitenkin parempi omaan pussiin loppupeleissä, että sikäli..
Sannu

Re: Torstaita!

Viesti Kirjoittaja Sannu »

Ei hyvää päivää!!!! OPintotukikeskus karhuaa 1200 euroa takasin...

Piristin kuitenkin päivääni ja höyläsin visalla lennot maaliskuun lopulla NY:iin!

Tuhlaus tekee hyvää!
Elukka

Re: Torstaita!

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Sannu kirjoitti:Ei hyvää päivää!!!! OPintotukikeskus karhuaa 1200 euroa takasin...
KELA antoi, KELA otti, kiitetty olkoon KELAn nimi... Vai mites se uskonkappale nyt menikään? :evil:
Ihme touhua on noi takaisinperinnät kyllä. Antoivatko edes maksuaikaa vai haluavatko kaiken kerralla?
slam

Re: Torstaita!

Viesti Kirjoittaja slam »

Sannu kirjoitti:
Piristin kuitenkin päivääni ja höyläsin visalla lennot maaliskuun lopulla NY:iin!

Tuhlaus tekee hyvää!
'

paljonko amerikkaan maksaa lennot keskimäärin? meno-paluu
mustanikki

Re: Torstaita!

Viesti Kirjoittaja mustanikki »

Perskele.
Tulin kotimatkalla asentamaan yhden printterin. No, romppua ei missään, softan koko VAIN 166 megaa ja puolimegainen yhteys... notta ylitöiksi meni. Voi vitun vittu... ja sitten unohdin salasananikin..
-kk
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: Torstaita!

Viesti Kirjoittaja cardic »

voitte ottaa sormen pyllystanne, ma lahen himaan
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
sinkkumatti

Re: Torstaita!

Viesti Kirjoittaja sinkkumatti »

Sannu kirjoitti:Ei hyvää päivää!!!! OPintotukikeskus karhuaa 1200 euroa takasin...
Valittamalla takaisinmaksua saa lykättyä 3 vuotta eteenpäin ja sittenkin kun pilkkoo maksettavan kuukausieriksi ja makselee silloin kun tulee karhulappu, saa maksamisen lykättyä vuosiksi eteenpäin.

Nim: 6 vuotta sitten tuli takaisinperintälappu ja ainavain makselen hiljalleen aina karhulapun ilmestyttyä.. Kela haistakoot pitkän paskan.
Feiz

Re: Torstaita!

Viesti Kirjoittaja Feiz »

sinkkumatti kirjoitti:
Sannu kirjoitti:Ei hyvää päivää!!!! OPintotukikeskus karhuaa 1200 euroa takasin...
Valittamalla takaisinmaksua saa lykättyä 3 vuotta eteenpäin ja sittenkin kun pilkkoo maksettavan kuukausieriksi ja makselee silloin kun tulee karhulappu, saa maksamisen lykättyä vuosiksi eteenpäin.

Nim: 6 vuotta sitten tuli takaisinperintälappu ja ainavain makselen hiljalleen aina karhulapun ilmestyttyä.. Kela haistakoot pitkän paskan.

Ei saanut ainakaan kun minä jouduin maksamaan 1500e takaisin. Maksuaika pisimmillään 6kk. Tämä tapahtui muistaakseni 3 vuotta sitten. Sanoivat että tuo maksuaika käytäntö oli vaihdettu ja enää ei myönnetty tuota pidempiä aikoja.
sinkkumatti

Re: Torstaita!

Viesti Kirjoittaja sinkkumatti »

Feiz kirjoitti:Ei saanut ainakaan kun minä jouduin maksamaan 1500e takaisin. Maksuaika pisimmillään 6kk. Tämä tapahtui muistaakseni 3 vuotta sitten. Sanoivat että tuo maksuaika käytäntö oli vaihdettu ja enää ei myönnetty tuota pidempiä aikoja.
Jaa. Mä en vaan maksa koko summaa kerralla. Muutama kymppi vaan silloin tällöin, että joutuvat aina laskemaan summat uusiksi. Kiusaaa se on pienikin kiusa.
Starflare

Re: Torstaita!

Viesti Kirjoittaja Starflare »

On tullut valvottua 18h. Taidan jättää treenin tänään väliin, menen aikaisin nukkumaan ja aamulla treenaan sitten ekstrakovaa.
Kid

Re: Torstaita!

Viesti Kirjoittaja Kid »

Jumalauta mikä päivä. Huomenna tää täti menee onneks aamulla jo työhöntulotarkastukseen ja samalla pääsee kuunteluttaa keuhkot. Asiakkaatkin kaikkoo ko mä kröhin tässä keuhkoja pihalle. Ykskin kysy et onko mulla flunssa. Kun vastasin että on, niin jätkä häippäs samantien ovesta pihalle sanomatta sanakaan. Et silleen.
Sannu

Re: Torstaita!

Viesti Kirjoittaja Sannu »

slam kirjoitti:
Sannu kirjoitti:
Piristin kuitenkin päivääni ja höyläsin visalla lennot maaliskuun lopulla NY:iin!

Tuhlaus tekee hyvää!
'

paljonko amerikkaan maksaa lennot keskimäärin? meno-paluu
STAtravelsilla oli hyvä tarjous netissä: Finskin suorat lennot veroineen 450;-
Sannu

Re: Torstaita!

Viesti Kirjoittaja Sannu »

sinkkumatti kirjoitti:
Sannu kirjoitti:Ei hyvää päivää!!!! OPintotukikeskus karhuaa 1200 euroa takasin...
Valittamalla takaisinmaksua saa lykättyä 3 vuotta eteenpäin ja sittenkin kun pilkkoo maksettavan kuukausieriksi ja makselee silloin kun tulee karhulappu, saa maksamisen lykättyä vuosiksi eteenpäin.

Nim: 6 vuotta sitten tuli takaisinperintälappu ja ainavain makselen hiljalleen aina karhulapun ilmestyttyä.. Kela haistakoot pitkän paskan.
Tuo lohduttaa..en siis kiirehdi yhtään vaan nautin ja jatkan tuhlaamista!
Elukka

Re: Torstaita!

Viesti Kirjoittaja Elukka »

kid kirjoitti: Asiakkaatkin kaikkoo ko mä kröhin tässä keuhkoja pihalle. Ykskin kysy et onko mulla flunssa. Kun vastasin että on, niin jätkä häippäs samantien ovesta pihalle sanomatta sanakaan. Et silleen.
"Apua lintuinfluenssa! :shock: "
Starflare

Re: Torstaita!

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Sannu kirjoitti:
sinkkumatti kirjoitti:
Sannu kirjoitti:Ei hyvää päivää!!!! OPintotukikeskus karhuaa 1200 euroa takasin...
Valittamalla takaisinmaksua saa lykättyä 3 vuotta eteenpäin ja sittenkin kun pilkkoo maksettavan kuukausieriksi ja makselee silloin kun tulee karhulappu, saa maksamisen lykättyä vuosiksi eteenpäin.

Nim: 6 vuotta sitten tuli takaisinperintälappu ja ainavain makselen hiljalleen aina karhulapun ilmestyttyä.. Kela haistakoot pitkän paskan.
Tuo lohduttaa..en siis kiirehdi yhtään vaan nautin ja jatkan tuhlaamista!
Lohduttaako tämä?
Feiz kirjoitti:Ei saanut ainakaan kun minä jouduin maksamaan 1500e takaisin. Maksuaika pisimmillään 6kk. Tämä tapahtui muistaakseni 3 vuotta sitten. Sanoivat että tuo maksuaika käytäntö oli vaihdettu ja enää ei myönnetty tuota pidempiä aikoja.
Sannu

Re: Torstaita!

Viesti Kirjoittaja Sannu »

Starflare kirjoitti:
Sannu kirjoitti:
sinkkumatti kirjoitti:
Valittamalla takaisinmaksua saa lykättyä 3 vuotta eteenpäin ja sittenkin kun pilkkoo maksettavan kuukausieriksi ja makselee silloin kun tulee karhulappu, saa maksamisen lykättyä vuosiksi eteenpäin.

Nim: 6 vuotta sitten tuli takaisinperintälappu ja ainavain makselen hiljalleen aina karhulapun ilmestyttyä.. Kela haistakoot pitkän paskan.
Tuo lohduttaa..en siis kiirehdi yhtään vaan nautin ja jatkan tuhlaamista!
Lohduttaako tämä?
Feiz kirjoitti:Ei saanut ainakaan kun minä jouduin maksamaan 1500e takaisin. Maksuaika pisimmillään 6kk. Tämä tapahtui muistaakseni 3 vuotta sitten. Sanoivat että tuo maksuaika käytäntö oli vaihdettu ja enää ei myönnetty tuota pidempiä aikoja.
Oliko pakko..mä niin tykkään silleen laittaa pään pensaaseen ettei susihukka nää :maanantai:
Starflare

Re: Torstaita!

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Sannu kirjoitti: Oliko pakko..mä niin tykkään silleen laittaa pään pensaaseen ettei susihukka nää :maanantai:
Kiität sitten myöhemmin :P .
Kid

Re: Torstaita!

Viesti Kirjoittaja Kid »

Elukka kirjoitti:"Apua lintuinfluenssa! :shock: "
Iiiiks. Mä olin Reikassa just viikon. Mitäs ny tehään?
1108

Re: Torstaita!

Viesti Kirjoittaja 1108 »

kid kirjoitti:
Elukka kirjoitti:"Apua lintuinfluenssa! :shock: "
Iiiiks. Mä olin Reikassa just viikon. Mitäs ny tehään?
Kuolette, se siitä.
Kid

Re: Torstaita!

Viesti Kirjoittaja Kid »

1108 kirjoitti:Kuolette, se siitä.
Soot aina niin nekatiivinen. Mikäs pahan tappais???

Edit. Tää lähtee ny kotiin toipumaan..Palaan asiaan entistä ehompana.
Sannu

Re: Torstaita!

Viesti Kirjoittaja Sannu »

Nyt mää on väsännyt ihan tarpeeksi tätä haastattelurunkoa ja kahlannut pro gradu töitä joten nyt lähden rassaamaan reisiä-vatsaa ja pakaraa jumppaan.

Aion muuten samaan hengenvetoon julistaa itseni leijonanpäämitalilla voittajaksi Kityn "tekee eniten kirjoitusvirheitä" sarjassa...

Ja tässä virallinen puhe:

" Se on se nopeus, pienenä halusin olla jaguaari". Teidän kaikkien pitäisi nähdä mun sormien häikäisevä liikerata näillä nappuloilla!
ElanorRaven

Re: Torstaita!

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Iltaa. Olen ollut melkein kokonaisen vuorokauden poissa koneen ääreltä! :cheer:

Nyt tulin kotiin kolmea tuoretta lävistystä rikkaampana. Ja 62 euroa köyhempänä. Kaksi tuli korviin vaan, kolmas alahuuleen :)
tonttu

Re: Torstaita!

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Se on päätetty. Vastoin aiempia puheitani tällä viikolla, tänään juodaan kaljaa. Ja vedetään mielettömät kahen kaljan kännit. :lol:
Jahka täältä töistä ensin pääsee poies.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Torstaita!

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Taas yksi hyvä työ tehty: Pitkäaikaistyötön ystäväni työllistyy ensi kuun alusta laitoksellemme :ohyeah:

Mikäs olisi sitten seuraava projekti?
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Torstaita!

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Lolita kirjoitti:Taas yksi hyvä työ tehty: Pitkäaikaistyötön ystäväni työllistyy ensi kuun alusta laitoksellemme :ohyeah:

Mikäs olisi sitten seuraava projekti?
Työllistä mut?
Vastaa Viestiin