PerskutarallaaPerjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: PerskutarallaaPerjantai

Viesti Kirjoittaja cardic »

pikkasen tekis mieli nostaa jalat poydalle ja siirtaa paino selalle! mutta kun ei voi, jonkuhan tataki firmaa on pidettava pystyssa. siis takas toihin
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
Avatar
Canine
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 211
Liittynyt: 15.08.2005 10:46

Re: PerskutarallaaPerjantai

Viesti Kirjoittaja Canine »

Mun työt loppu. Tällä hetkellä ei voi valittaa koska Torinoa tulee tuutin täydeltä, mutta pelottaa että totaalinen laiskistuminen jää päälle.
Olkapää perkele on tulehtunut. Icepoweria ja buranaa.
Not only is life a bitch, it has puppies
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16660
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: PerskutarallaaPerjantai

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Perjantaina on pikkuisen tukkoinen olo, kun tuota baareilua tulee harrastettua niin harvoin - mutta eilen sitten pitkästä aikaa kiertelemässä Kallion baareja maailmaa parantaen ja vallankumousta suunnitellen vanhojen opiskelukaverien kanssa. En ollut aikaisemmin käynyt kai yhdessäkään vierailemassamme paikassa. Sympaattisina jäivät mieleen Heinähattu ja Kustaa Vaasa, sekä Iltakoulu. Viimeksi mainitussa hämmennystä herätti sisustusratkaisu: hirveää kitschiä ja mauttomia kuolleita eläimiä seinillä - mutta toisaalta myös presidenttien viralliset valokuvat, mikä toki on hienoa. Tietääkö kukaan useammin paikkaa läsnäolollaan kunnioittanut, mikä eläin on täytettynä Svinhufvudin kuvan yläpuolella? Tämä jäi vastausta vaille. Avulias baarimikkokaan ei tiennyt.

Mutta varsinaisesti kirjoitan tässä jakaakseni kanssanne yhden talvi-Helsingin hienoimmista elämyksistä, nimittäin öisen Töölönlahden ylityksen jäitä pitkin takaisin koti-Töölöön. Melkein kuin jokin light-versio Frankien matkasta Kalliosta Eiraan. Öinen jääkävely Töölönlahdella on jotenkin niin vaikuttavaa, että taidan käydä siellä kävelyllä ensiyönäkin vaikka yksikseni, vaikka tarkoitus ei ole illalla baareillakaan. Selvinpäin luulisi olevan vielä hienompaa. Tai sitten kylmempää.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
tonttu

Re: PerskutarallaaPerjantai

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Huomenta. Tulihan sitä viime "yönä" nukuttua huimat neljä tuntia.
Ei se mitään, tänään on vapaapäivä. Ja kohta voi mennä päivätorkuille. :lol:
Kid

Re: PerskutarallaaPerjantai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Huomentapäivää. Tätilääkäritäti laittoi mut sairaslomalla ja oon nukkunut koko aamun. Hemmetin heikko olo, päässä surisee, räkä valuu ja telkkari rikki. Kerpele sentään!
AarneAnkka

Re: PerskutarallaaPerjantai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Jumankekka. Tuli äkkilähtö Unkariin. En o ikinä ennen tehny tällasta. :shock: No, hyvää viikonloppua kaikille! Ja mitä suunnitelmia viikonlopuksi minun pääni menoksi teillä sitten olikaan, ne on nyt sitten peruttu. Sii juu!

:yo:
Kid

Re: PerskutarallaaPerjantai

Viesti Kirjoittaja Kid »

AarneAnkka kirjoitti:Jumankekka.
Heipä hei ja mukavaa matkaa!
Chap

Re: PerskutarallaaPerjantai

Viesti Kirjoittaja Chap »

Sain tänään hyviä uutisia kardiologilta, joka oli käynyt läpi 24h sydänfilmini. Rasituksessa ilmenneet ylimääräiset sydänhypähdykset eivät johtuneet mistään hälyttävästä syystä vaan pienestä häiriöstä joka on vaaraton. Jee, nyt voi pelata taas urheilla ilman, että tarvitsee miettiä onko se välillä ilmenevä pieni sydänkipu merkki jostain vaarallisesta vai ei.
Angita

Re: PerskutarallaaPerjantai

Viesti Kirjoittaja Angita »

AarneAnkka kirjoitti:Jumankekka. Tuli äkkilähtö Unkariin. En o ikinä ennen tehny tällasta. :shock: No, hyvää viikonloppua kaikille! Ja mitä suunnitelmia viikonlopuksi minun pääni menoksi teillä sitten olikaan, ne on nyt sitten peruttu. Sii juu!

:yo:
Minähän tuun kans. Hei hei Suomi! :yo:
millivanilli

Re: PerskutarallaaPerjantai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

ZIRP!!

kohta on päivä pulkassa, ja mä voin lähteä sutimaan kotio kohti. oon jälleen taas ärsyttävän hyvällä tuulella.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: PerskutarallaaPerjantai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Miljoonasensimmäinen TPK!
Helkutti, eihän täällä kerkee ees kityillä..ku töitäkin on perjantain kunniaksi taas ihan tarpeeksi. Ja yrittivät saada meitä siivoamaankin jonku jauhepuhaltimen räjähdyksen jälkiä! Hohhoijaa, onneksi pysyttiin kovina eikä menty.
Hmm, mitähän sitä puuhais taas illalla? Kovin on orpo olo ilman rahaa. =(
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: PerskutarallaaPerjantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Chap kirjoitti:Sain tänään hyviä uutisia kardiologilta, joka oli käynyt läpi 24h sydänfilmini. Rasituksessa ilmenneet ylimääräiset sydänhypähdykset eivät johtuneet mistään hälyttävästä syystä vaan pienestä häiriöstä joka on vaaraton. Jee, nyt voi pelata taas urheilla ilman, että tarvitsee miettiä onko se välillä ilmenevä pieni sydänkipu merkki jostain vaarallisesta vai ei.
HIENOA! :)

Olipas mielenkiintoinen työpalaveri, pomo rupesi itkemään. Aloitti yhden arkaluontoisen (pinnallaolleen) asian käsittelyn, eikä päässyt toista sanaa pidemmälle kun tuli itku. Joidenkin työntekijöiden (tai ainakin yhden pilkkunnussijan) mielestä yksi asia pitää saada täydelliseksi, ja hän kokee että häntä on kohdeltu epäoikeudenmukaisesti. Pomo yritti selittää, ettei tätä asiaa voi mitenkään hoitaa niin, että jokaikinen olisi tyytyväinen: hermot petti ja tuskankyyneleet naamalla vetäs sitten kokouksen loppuun. Vähän outoa istua siinä vieressä naama peruslukemilla.
The great club outshines the individual, always and forever.
killkill

Re: PerskutarallaaPerjantai

Viesti Kirjoittaja killkill »

Chap kirjoitti:Sain tänään hyviä uutisia kardiologilta..
Käsittääkseni nuo pienet epätäsmällisyydet eivät ole vaarallisia. Itsellänikin pumppu ottaa välillä pienet break-beatit ja tiedän muitakin ihmisiä jotka sanovat samaa. Toki kannattaa tutkituttaa..
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: PerskutarallaaPerjantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Uskaltaakohan tässä kipata sittenkään olutta? Lievässä mielenhäiriössä kaadoin mehunsekaan hyytelöintipulveria malton sijaan.

No eipä tuo mitään. En viitsinyt heittää hukkaan mehua vaan kippasin oikean jauhon sekaan ja kaadoin kitusiin.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Dumari

Re: PerskutarallaaPerjantai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

killkill kirjoitti:
Chap kirjoitti:Sain tänään hyviä uutisia kardiologilta..
Käsittääkseni nuo pienet epätäsmällisyydet eivät ole vaarallisia. Itsellänikin pumppu ottaa välillä pienet break-beatit ja tiedän muitakin ihmisiä jotka sanovat samaa. Toki kannattaa tutkituttaa..
Vaarilla huomattiin 70-vuotis tarkastuksessa että pumppu vetää "väärää" tahtia. Syyksi paljastui synnynnäinen vika, oli hakannut varmaa koko iän hiukan väärään tahtiin. Nykyään hän kyllä syö nappeja kaikkeen, varmuuden varalta myös sydäntä varten.
Kid

Re: PerskutarallaaPerjantai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Voisko joku tulla tyhjentää mun pään tästä räästä?
Mä oon ihan paskana ja voimaton. Mikään ei maistu ja mitään ei jaksa tehä. Liiasta nukkumisestkin tulee pää kipeeks. Arhg!!!
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: PerskutarallaaPerjantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

kid kirjoitti:Voisko joku tulla tyhjentää mun pään tästä räästä?
Mä oon ihan paskana ja voimaton. Mikään ei maistu ja mitään ei jaksa tehä. Liiasta nukkumisestkin tulee pää kipeeks. Arhg!!!
Mullakin nenu niin täynnä räkää että tuli hedari! Otin ibumaxin, paree loppua PIAN.

Kävin eilen muuten shoppailemassa :shock: MINÄ! Kävelin kauppoihin ja olin jo päättänyt mitä ostan mistäkin, tosin niiden "oikeiden" etsiminen kestikin sitten hetken. Farkut, suorat housut, t-paita, paitis, vyö ja miehellä paita tuli ostettua= enemmän kuin mitä olen shoppaillut vaatteita yhteensä vuoden aikana.
The great club outshines the individual, always and forever.
Starflare

Re: PerskutarallaaPerjantai

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Plääh, mulla on sikketylsää.
killkill

Re: PerskutarallaaPerjantai

Viesti Kirjoittaja killkill »

Räkätaudista kärsiville:
- puristakaa valkosipulia piimän joukkoon ja vetäkää naamariin, toistetaan pari kertaa päivässä. Jos ei tauti lähde, niin taju, puoliso ja kotieläimet ainakin.
- nenähuuhtelut 2-3 kertaa päivässä suolaliuoksella.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: PerskutarallaaPerjantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Starflare kirjoitti:Plääh, mulla on sikketylsää.
Mä taas yritän päästä kotiin juoksemalla, että ehdin ottaa (t)orkut ennen suihkua ja ulospujahtamista.
The great club outshines the individual, always and forever.
Kid

Re: PerskutarallaaPerjantai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Elppis kirjoitti: Mullakin nenu niin täynnä räkää että tuli hedari! Otin ibumaxin, paree loppua PIAN.
Kävin eilen muuten shoppailemassa :shock: MINÄ!
Voih, lunssapöpöö on paljon liikenteessä. Pikaista paranemista!

Mulla kait kanssa joku muukin pöpö ku mieli halajaa ostoksille. Ehkä juuri siksi kun mulla ei oo vaatteita. Tai on, mutta kaikki niin vanhoja ja kulahtaneita. Ehkä ostan vaan pesukonevärin ja kah, uusia ovat :lol:
Runkkis

Re: PerskutarallaaPerjantai

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

killkill kirjoitti:
- nenähuuhtelut 2-3 kertaa päivässä suolaliuoksella.
Nenähuuhtelu roks... Ja siitä sarvikuonosta on se hyvä puoli, että jos yövieras ei meinaa heti lähteä, niin pieni nenähuuhtelun sängynvieressa saa toisen etsimään kenkiään...
Starflare

Re: PerskutarallaaPerjantai

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Elppis kirjoitti:
Starflare kirjoitti:Plääh, mulla on sikketylsää.
Mä taas yritän päästä kotiin juoksemalla, että ehdin ottaa (t)orkut ennen suihkua ja ulospujahtamista.
Oispa mullaki plääni.... Pitäs varmaan olla niinki sika että änkää mahdollisesti dokaamassa oleville kavereille ja seurata niitten sekoilua kunnes menevät baariin.

Tai jotain :?:
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: PerskutarallaaPerjantai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Aurinko paistaa, ja paska loistaa. Ostin ihqun hiiren. Langaton, optinen ihana musta ja pieni hiiri. Ja se juttu tökätään suoraan tuonne keskusyksikön taakse, ei mitään piuhoja. Huippu!
hebuli kirjoitti:
Georgina kirjoitti:Tuun vaan mustasukkaiseksi ja pahalle tuulelle kun kommenttikyttäilen eMiehien tekemisiä.
Kiinnitin huomiota tuohon monikkoon. Seuraat mustasukkaisesti useampaa kitymiestä joiden kanssa sinulla on vipinää, vai miten tuo pitäisi tajuta?
Ehkei kitymiehiä nyt kuitenkaan.. ;)
ninnithequeen

Re: PerskutarallaaPerjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

irmelianneli kirjoitti:
hebuli kirjoitti:
Georgina kirjoitti:Tuun vaan mustasukkaiseksi ja pahalle tuulelle kun kommenttikyttäilen eMiehien tekemisiä.
Kiinnitin huomiota tuohon monikkoon. Seuraat mustasukkaisesti useampaa kitymiestä joiden kanssa sinulla on vipinää, vai miten tuo pitäisi tajuta?
Ehkei kitymiehiä nyt kuitenkaan.. ;)
No mitäs sitte?

Muakin jäi häiritsemään...
Vastaa Viestiin