PerskutarallaaPerjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Elukka

Re: PerskutarallaaPerjantai

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Vaola kirjoitti:
Angita kirjoitti:Miksei toi mun Vaola sims nyt voi lyödä läpi laulajana. AAAAAAARGH!
Jos Vaola ei osaa laulaa??? :P
No hei daah, voihan se sit mennä vaik Idolsiin. :P
Kid

Re: PerskutarallaaPerjantai

Viesti Kirjoittaja Kid »

killkill kirjoitti:Räkätaudista kärsiville:
Tota nenähuuhteluu oon kokeillu (vesilasiin suolaa, kämmenelle ja niisto) mutta herkkä makuaisti tuottaa oksun. Joten tyydyn nasoliniin.

Täytyypi kokeilla tota toista ohjetta, joten nussu pääsee käymään kaupassa ennen kotiin tuloa. Toivottavasti nussu ja katti kestää sit valkosipulin+piimän löyhkän eikä lähe vieraille maille...Keneltä mä sitä hellyyttä sit saisin!?!11
Dumari

Re: PerskutarallaaPerjantai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Elukka kirjoitti:
Vaola kirjoitti:
Angita kirjoitti:Miksei toi mun Vaola sims nyt voi lyödä läpi laulajana. AAAAAAARGH!
Jos Vaola ei osaa laulaa???
No hei daah, voihan se sit mennä vaik Idolsiin.
Sit se ei olis enää kilpailu :D
Elukka

Re: PerskutarallaaPerjantai

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Örgh.
Liian vähän unta taas :swirl: ja pää edelleen jumissa :tiistai: .

Ja TPK nro 10^6+2. :yo:
killkill

Re: PerskutarallaaPerjantai

Viesti Kirjoittaja killkill »

Runkkis kirjoitti:.. jos yövieras ei meinaa heti lähteä, niin pieni nenähuuhtelun sängynvieressa saa toisen etsimään kenkiään...
Rähä! Tuo onkin kokeilematta...
Kid

Re: PerskutarallaaPerjantai

Viesti Kirjoittaja Kid »

killkill kirjoitti:
Runkkis kirjoitti:.. jos yövieras ei meinaa heti lähteä, niin pieni nenähuuhtelun sängynvieressa saa toisen etsimään kenkiään...
Rähä! Tuo onkin kokeilematta...
Tai sit vaan tilaat toiselle taksin ja näytät mis on ovi?
killkill

Re: PerskutarallaaPerjantai

Viesti Kirjoittaja killkill »

kid kirjoitti:Tai sit vaan tilaat toiselle taksin ja näytät mis on ovi?
Höö, edellisen kerran kun moisessa tilanteessa oltiin su-aamupäivänä, taisin katsoa tv-sättiä niin kauan että toinen ymmärsi yskän. Tunti siihen meni...
ninnithequeen

Re: PerskutarallaaPerjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

killkill kirjoitti:
kid kirjoitti:Tai sit vaan tilaat toiselle taksin ja näytät mis on ovi?
Höö, edellisen kerran kun moisessa tilanteessa oltiin su-aamupäivänä, taisin katsoa tv-sättiä niin kauan että toinen ymmärsi yskän. Tunti siihen meni...
Mulla toimi kauan sitten semmonen, että heti noustessa sanoin et nyt äkkii ulos, mun mies tulee kohta. Mulla mitään miestä ees ollu sillon :lol:

Lähti muuten äkäseen...
Feiz

Re: PerskutarallaaPerjantai

Viesti Kirjoittaja Feiz »

killkill kirjoitti:
kid kirjoitti:Tai sit vaan tilaat toiselle taksin ja näytät mis on ovi?
Höö, edellisen kerran kun moisessa tilanteessa oltiin su-aamupäivänä, taisin katsoa tv-sättiä niin kauan että toinen ymmärsi yskän. Tunti siihen meni...
Amatöörit. Jos joutuu tilanteeseen missä toinen ei todellakaan tajua samantien häipyä niin sanoo vaikka "Pitää lähtä porukoille syömään kun lupasin mennä".
Kid

Re: PerskutarallaaPerjantai

Viesti Kirjoittaja Kid »

killkill kirjoitti: Höö, edellisen kerran kun moisessa tilanteessa oltiin su-aamupäivänä, taisin katsoa tv-sättiä niin kauan että toinen ymmärsi yskän. Tunti siihen meni...
Kokeile ees seuraavan kerran. Sillon kato toisella ei oo muuta vaihtoehtoo ku lähtee. Heti.
Nimimerkillä: kokemusta on :twisted:
Kid

Re: PerskutarallaaPerjantai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Feiz kirjoitti: Amatöörit. Jos joutuu tilanteeseen missä toinen ei todellakaan tajua samantien häipyä niin sanoo vaikka "Pitää lähtä porukoille syömään kun lupasin mennä".
Mitäpä jos toinen on niin urpo, että vastaa "lähtetään samaa matkaa/samalla ovenavauksella" tms? Ei varmaan jos on kankkunen, huvitä lähtee ees ulko-ovelle asti.
Taksintilaus toimi parhaiten.

Heh, tulee omat sinkkuajat mieleen...
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: PerskutarallaaPerjantai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Feiz kirjoitti:
killkill kirjoitti:
kid kirjoitti:Tai sit vaan tilaat toiselle taksin ja näytät mis on ovi?
Höö, edellisen kerran kun moisessa tilanteessa oltiin su-aamupäivänä, taisin katsoa tv-sättiä niin kauan että toinen ymmärsi yskän. Tunti siihen meni...
Amatöörit. Jos joutuu tilanteeseen missä toinen ei todellakaan tajua samantien häipyä niin sanoo vaikka "Pitää lähtä porukoille syömään kun lupasin mennä".
Yks on kans ett; mun sisko tulee kohta vauvansa kanssa käymään kylässä.. mut ei se haittaa, kyllä sä voit täällä olla ihan hyvin.. Arvaamattoman nopeesti ne kengät löytää jalkaan ja tyyppi ulko-oven. Krapuloissaanhan noi perhe- ja lapsisessiot on aika helvettiä (varsinkin v i e r a a t, hyi helvetti) :)
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: PerskutarallaaPerjantai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

kid kirjoitti:
Feiz kirjoitti: Amatöörit. Jos joutuu tilanteeseen missä toinen ei todellakaan tajua samantien häipyä niin sanoo vaikka "Pitää lähtä porukoille syömään kun lupasin mennä".
Mitäpä jos toinen on niin urpo, että vastaa "lähtetään samaa matkaa/samalla ovenavauksella" tms? Ei varmaan jos on kankkunen, huvitä lähtee ees ulko-ovelle asti.
Taksintilaus toimi parhaiten
Toi vois olla kyllä melkonen källi.. :roll: Kellä ny on rahaa taksiin, baari-illan jälkeen varsinkin...?!
Feiz

Re: PerskutarallaaPerjantai

Viesti Kirjoittaja Feiz »

Tottakai voi lähtä samalla ovenavauksella. Käväsee samalla reissulla kaupassa hakee limpparit ja takas himaa poteen.
Takseja jaksa tilailla, täälläpäin jengi on nii persaukista että sen joutus vielä ite maksaan.
Kittys

Re: PerskutarallaaPerjantai

Viesti Kirjoittaja Kittys »

AAAH!

Still alive.
killkill

Re: PerskutarallaaPerjantai

Viesti Kirjoittaja killkill »

kid kirjoitti:Kokeile ees seuraavan kerran. Sillon kato toisella ei oo muuta vaihtoehtoo ku lähtee. Heti.
Jokeripokeri-poks. Pidän mielessä. Toivon kyllä että ihan lähitulevaisuudessa moinen manööveri ei ole tarpeen :D

EDIT:
Eipä tuo muuten aina tehoa. Mulle tehtiin tollanen temppu vuonna 1992. Seurauksena oli kihlaus ja avioliitto :mrgreen:
Elukka

Re: PerskutarallaaPerjantai

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Höh, nössöt.
Siteeraisitte vaan sille notkujalle Dieteriä Studio Julmahuvista:
"Aus! Dummkopf!" :lol:
ninnithequeen

Re: PerskutarallaaPerjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Enkös mä juuri tässä ketjussa hyppinyt riemusta kun on normaali-ihmisten työajat ja viikonloput vapaat?

No vittu, huomenna taas baariin töihin :tiistai:
killkill

Re: PerskutarallaaPerjantai

Viesti Kirjoittaja killkill »

Yhdeksän minuuttia talvilomaan... tik, tak, tik, tak.
hebuli

Re: PerskutarallaaPerjantai

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Chap kirjoitti:Sain tänään hyviä uutisia kardiologilta, joka oli käynyt läpi 24h sydänfilmini. Rasituksessa ilmenneet ylimääräiset sydänhypähdykset eivät johtuneet mistään hälyttävästä syystä vaan pienestä häiriöstä joka on vaaraton. Jee, nyt voi pelata taas urheilla ilman, että tarvitsee miettiä onko se välillä ilmenevä pieni sydänkipu merkki jostain vaarallisesta vai ei.
Osallistut siis Kity Marathonille ensi kesänä?

Hyvä että tuli hyviä uutisia...
Kittys

Re: PerskutarallaaPerjantai

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Hmm. Tääl ei oo mitään uutta parin viikon aikana. Bleh, ja mä jo odotin jotain mehukasta :? .

:p:
ninnithequeen

Re: PerskutarallaaPerjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kittys kirjoitti:Hmm. Tääl ei oo mitään uutta parin viikon aikana. Bleh, ja mä jo odotin jotain mehukasta :? .

:p:
Mitä mehukasta? Kuten meikäläisen äitiyden kyseenalaistamista, mustanikin puskahuutelua, Gattaca-vainoa, Slamin bannausta....

Eikö riitä :P

Kuis siellä kulkee? Onko koti kunnossa jo?
Kittys

Re: PerskutarallaaPerjantai

Viesti Kirjoittaja Kittys »

ninnithequeen kirjoitti:
Kittys kirjoitti:Hmm. Tääl ei oo mitään uutta parin viikon aikana. Bleh, ja mä jo odotin jotain mehukasta :? .

:p:
Mitä mehukasta? Kuten meikäläisen äitiyden kyseenalaistamista, mustanikin puskahuutelua, Gattaca-vainoa, Slamin bannausta....

Eikö riitä :P

Kuis siellä kulkee? Onko koti kunnossa jo?
Heh.


Jep. Koti on jo kunnossa. Tosi kiva tuli. Mii laiks. Ja toi sauna, oon ihan laaaav :D . Huomenna tuparit ja illalla palkitsen itteni 8) .
ninnithequeen

Re: PerskutarallaaPerjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kittys kirjoitti: Jep. Koti on jo kunnossa. Tosi kiva tuli. Mii laiks. Ja toi sauna, oon ihan laaaav :D . Huomenna tuparit ja illalla palkitsen itteni 8) .
Hyvähyvä!
Ota äkkiä kuvia ja iske galleriaan! Tahtoo nähä ne tapetit mistä puhuttiin :D

*sisustusfriikki*
Kittys

Re: PerskutarallaaPerjantai

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Niin ja mikä parasta.. Nettimiäs kävi tääl (oli muuten duunituttu), netti ei pelittäny ja sanoi, että alkuviikosta pitäs toimia. Sit se soitti pian, se toimii! Jess! Tänään mulla on sit lupa valvoa, onhasn? :oops:
Vastaa Viestiin