PerskutarallaaPerjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: PerskutarallaaPerjantai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Aikaisin jalkeilla. Pikkupennun korvalääkäriin vientiä naapuriin Mehiläiseen, ni hälyttivät minutkin ylös auttamaan. Sitten kahville johonkin, ja kaverille synttärilahjaa ostamaan.
Georgina kirjoitti:Tuun vaan mustasukkaiseksi ja pahalle tuulelle kun kommenttikyttäilen eMiehien tekemisiä.
Voi itkut, toi on ihan kauheeta, mä tiedän! Lopeta se heti! Mun elämänlaatu parani piirun verran ku häivyin sieltä. Paitsi ootko käyny kyttäilemässä sen mun Emiehen juttuja, käy! :) Ja jos vaikuttaa pahalta, ni et puhu mulle kyllä mitään!

Vierailit parkkipaikallani. Toivottavasti ehdit hoidella asiat ennenku jouduit siirtymään siskon tieltä!
ninnithequeen

Re: PerskutarallaaPerjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

ARGH!
Tää nukkus pommiin. Kännykän herätyskello ei sitten toimi ollenkaan taas...Onneksi on liukuva työaika. Kahvia koneeseen ja duuniin, jee. Koko viikonloppu vapaa! On nää normaali-ihmisten hommat niin paljon mukavampia kuin baarialan hommat :cheer:
sinkkumatti

Re: PerskutarallaaPerjantai

Viesti Kirjoittaja sinkkumatti »

TJ 3h ja sitten venemessuille sekä kaljoittelemaan.. Luojan kiiitos viikonlopusta..
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: PerskutarallaaPerjantai

Viesti Kirjoittaja aasi »

Exsat kirjoitti:Aasi: Se Goomin pahoinpitelyjuttu oli uusimmassa Seiskassa: DJ Alimo.
Beatings with style?
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Exsat

Re: PerskutarallaaPerjantai

Viesti Kirjoittaja Exsat »

aasi kirjoitti:
Exsat kirjoitti:Aasi: Se Goomin pahoinpitelyjuttu oli uusimmassa Seiskassa: DJ Alimo.
Beatings with style?
Jesh, tyyli ennen tarkoitusta.
slam

Re: PerskutarallaaPerjantai

Viesti Kirjoittaja slam »

saamar, hieman pakasta... saisi lauhtua
Enthu

Re: PerskutarallaaPerjantai

Viesti Kirjoittaja Enthu »

Elppa moon onnistunu kadottaa kännynumeros... laita vaikka YV:llä saatan ilmaantua suraksi jossain vaiheessa iltaa... Muuten aamu mennyt reittiopasta
tutkiessa ens vkon alkua ajatellen.54 ja 550 ainakin menee poikittaisista
kätevimmin + junalla vain 1 pysäkinväli. Ei jaksais lähteä kiertämään Pasilan kautta heti aamutuimaan.Kahdella junanvaihdolla aikaa menis 40-55 minsaa,
kun poikittaisilla on jo perillä 30-35 minsassa,ei varmaan vaikea arvata kumman valitsen vähänkin aamu-unisena :lol:

Edit: taidan kumminkin tyytyä junailuun Pasilan kautta
Viimeksi muokannut Enthu, 17.02.2006 14:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Patz

Re: PerskutarallaaPerjantai

Viesti Kirjoittaja Patz »

Vaola kirjoitti:Mulla on dilemma.
Sheivaat jalat näteiksi, vetelet kosteusvoidetta päälle ja jätät sukat kokonaan pois. Itse en edes muista koska olisin viimeksi verhonnut sääreni nailoniin...

Enivei, teitpä mitä tahansa, älä laita niitä mustia sukkia, ne on total turn off...
killkill

Re: PerskutarallaaPerjantai

Viesti Kirjoittaja killkill »

Exsat kirjoitti:Aasi: Se Goomin pahoinpitelyjuttu oli uusimmassa Seiskassa: DJ Alimo.
Mikä tää juttu on? Verkko-seiska ei mainitse asiasta..
Patz

Re: PerskutarallaaPerjantai

Viesti Kirjoittaja Patz »

Vaola kirjoitti:Kerro vielä, miten tarkenen helmikuussa kirkon pihalla heittelemässä riisiä, paljain säärin? Vai "juutunko" vaikka vessaan ennenkuin sieltä pitää siirtyä seuraavaan paikkaan? :lol:
Pitkä takki? Pitkät saappaat?

En kyllä ole koskaan ymmärtänyt tota sukkahousujen lämmittävää ominaisuutta, olen käsittänyt että aikas monet käyttävät niitä näin talvipakkasilla jopa farkkujen alla mukamas lämmittämässä??!!

Kertokaapa mulle tosiaan, miten joku 15 denierin nylonverkko lämmittää ketään? Jos lämmittää tarvitsee, pitkät kalsarit ajaa asian erinomaisesti! Seksikkyyskerroinkin on ihan samaa luokkaa puuterinväristen makkarasukkisten kanssa.

Niin että hyvin tarkenee ilmankin sen pienen hetken mitä niitä riisejä tarvitsee heitellä :mrgreen:

t. nimim. Parhaillaan yllä hame ja saappaat
AarneAnkka

Re: PerskutarallaaPerjantai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Tissinikki kirjoitti:Kertokaapa mulle tosiaan, miten joku 15 denierin nylonverkko lämmittää ketään?
Jos ei muuten, niin ehkä niiden päällyshousujen ja ihon väliin tekemä ilmakerros auttaa eristämään lämpöä... :think:

Mulla ainakin on sillä periaatteella toimivat lämpökalsarit. Pelkkää verkkoa, eli yksinään eivät lämmitä nimpal kauhiasti, mutta kun niiden päällä on vaate niin voi että sitä lämpöä.
ElanorRaven

Re: PerskutarallaaPerjantai

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Starflare kirjoitti:Internetin syövereistä paljastui muslimien ajatukset tästä koko asiasta, ja aika kovia uhkauksiahan nuo latelevat.
:shock:
Vähän kyllä huolestuttaa, nuo kun eivät ole mitään vitsiniekkoja.
bedlam

Re: PerskutarallaaPerjantai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Paskat siellä mikään kylmä ollutkaan, vaikka aamu-uutisissa varoiteltiin. Onneksi pitkät kalsarit tuli unohdettua jalasta, pitkisrajana pidän sen -20.

Ja aurinkokin paistelee, jokohan se alkaa jopa lämmittämäänkin.
Angita

Re: PerskutarallaaPerjantai

Viesti Kirjoittaja Angita »

Miksei toi mun Vaola sims nyt voi lyödä läpi laulajana. AAAAAAARGH!
ElanorRaven

Re: PerskutarallaaPerjantai

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Jee! Hetken päästä tulee huoltomies! Sitten viemäri toimii jälleen! :cheer:
Angita

Re: PerskutarallaaPerjantai

Viesti Kirjoittaja Angita »

Vaola kirjoitti:
Angita kirjoitti:Miksei toi mun Vaola sims nyt voi lyödä läpi laulajana. AAAAAAARGH!
Jos Vaola ei osaa laulaa??? :P
Kai ny Vaola osaa - nimi velvoittaa. :D Mut hei, tietääkö kukaan Simsejä Superstar-lisäosalla pelanneet, miten tolla laulu-uralla edistytään? Nyt Vaola on vaan tavis, joka käy laulamassa karaoookea :( HEEEEEEELP!
Sannu

Re: PerskutarallaaPerjantai

Viesti Kirjoittaja Sannu »

Runkkis kirjoitti:Voihan Vittu!!!

Polvilumpio muljahti paikoltaan. (sattui muuten aika paljon) Yöllä sitten odoteltiin muutaman hullun kanssa lääkäri ja vihdoinkin kotona, Taksi kuski haki puolestani Meksun Essolta hieman tupakkaa ja pizzaa, mutta enköhän minä onnistunut kaatamaan tuopillisen vettä niiden röökien päälle. Tämä yö vietetään sitten sohvalla, joku vitun tuki jalassa ja kosteita tupakoita poltellen... Siistiä! Se on sitten klenkkausta seuraavat 2-4 viikkoa..
Epäaiheellinen kysymys..oliko alkoholilla osuutta asiaan?
AarneAnkka

Re: PerskutarallaaPerjantai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Siskoltani tuli juuri viesti että he ovat Unkarissa isän kanssa onnittelemassa isoäitiä hänen synttäreillään. Ai jaa, kumma kun eivät kertoneet minulle. Olisinhan minäkin voinut mennä, hyvänen aika. :?

Nyt en enää tajua mistään mittään... :apuva:
Starflare

Re: PerskutarallaaPerjantai

Viesti Kirjoittaja Starflare »

ElanorRaven kirjoitti:
Starflare kirjoitti:Internetin syövereistä paljastui muslimien ajatukset tästä koko asiasta, ja aika kovia uhkauksiahan nuo latelevat.
:shock:
Vähän kyllä huolestuttaa, nuo kun eivät ole mitään vitsiniekkoja.
Niillä on liian vähän tekemistä kaiketi. Tää on mun suosikkini :) .
Starflare

Re: PerskutarallaaPerjantai

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Angita kirjoitti:
Vaola kirjoitti:
Angita kirjoitti:Miksei toi mun Vaola sims nyt voi lyödä läpi laulajana. AAAAAAARGH!
Jos Vaola ei osaa laulaa??? :P
Kai ny Vaola osaa - nimi velvoittaa. :D Mut hei, tietääkö kukaan Simsejä Superstar-lisäosalla pelanneet, miten tolla laulu-uralla edistytään? Nyt Vaola on vaan tavis, joka käy laulamassa karaoookea :( HEEEEEEELP!
Minäkin kokeilin kerran Simsiä ja tein itsestäni hahmon. Tosin se vitun idiootti ei osannut muuta tehdä ku skitsoilla ja laittaa hanttiin joka vitun asiassa :x . En kai ymmärtänyt sitä.
hebuli

Re: PerskutarallaaPerjantai

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Georgina kirjoitti:Tuun vaan mustasukkaiseksi ja pahalle tuulelle kun kommenttikyttäilen eMiehien tekemisiä.
Kiinnitin huomiota tuohon monikkoon. Seuraat mustasukkaisesti useampaa kitymiestä joiden kanssa sinulla on vipinää, vai miten tuo pitäisi tajuta? :wink:

Ei mittään kovin erikoista tänään. Aamupäivällä ihan hyödyllinen palaveri, joitakin juttuja pitäisi saada valmisteltua tänään tässä ohessa, ja töiden jälkeen uimaan. Kutina olisi myös lähteä tänään tuulettumaan ulos (vaikka huomenna niin tulee tehtyä joka tapauksessa), siksi tuo bilisilta kuulosti hyvältä. Sitä ennen voisin käydä pikaisesti syömässä ulkona.

Tai sitten jään vaan kotiin miettimään huomisia actioneita.
hebuli

Re: PerskutarallaaPerjantai

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Tänään on työpaikalla tosi namiruokaa. :P Uin sitten kahta hirveämmin. Ai niin ja Mylwinhän kehoitti mua syömään enemmän. :sir:
Exsat

Re: PerskutarallaaPerjantai

Viesti Kirjoittaja Exsat »

killkill kirjoitti:
Exsat kirjoitti:Aasi: Se Goomin pahoinpitelyjuttu oli uusimmassa Seiskassa: DJ Alimo.
Mikä tää juttu on? Verkko-seiska ei mainitse asiasta..
Alimo kiskaisi Goomilla turpiin jotain tyyppiä, ja joutui laivan putkaan.
killkill

Re: PerskutarallaaPerjantai

Viesti Kirjoittaja killkill »

Exsat kirjoitti:Alimo kiskaisi Goomilla turpiin jotain tyyppiä, ja joutui laivan putkaan.
Se mies elää jokaisen tiskijukan unelmaa!!! *kade*
ninnithequeen

Re: PerskutarallaaPerjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Miljuunas TPK.

Päätin juuri, että ostan vähän hyvää punkkua illaksi kotiin ja käperryn illalla vilttiin sohvalle katsomaan jotain oikein hyvää elokuvaa mieheni kanssa. Ehanaa! Harmi että ukon talviloma loppuu sunnuntaina :cry:
Vastaa Viestiin