Lallaitilaa lauantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ElanorRaven

Re: Lallaitilaa lauantai

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Huomenta! Nyt on niin hyvä fiilis kun en eilen lähtenyt baariin ollenkaan... Tähän aikaan aamusta se tuntuu suunnattoman hyvältä idealta! Kävin hoitokoiran kanssa lenkillä tuolla kirpeässä pakkaskelissä, pipo syvällä päässä ja kaulahuivi nenään saakka kiedottuna. Ilma on ihana ja lumi mukavan kevyttä, siellä olisi viihtynyt pidempäänkin!

Nyt pitäisi jaksaa raahata itsensä jossain vaiheessa töissä käymään, että huomenna pääsisi vähän helpommalla.
Faghag

Re: Lallaitilaa lauantai

Viesti Kirjoittaja Faghag »

Kävin eilen illalla mammaa tapaamassa Itiksen kauppakeskuksessa ja ihmetytti kaljamäyriä kuljettavien ja niitä puolihuolimattomasti paikan päällä nauttivien ihmisten määrä. Ja kyseessä eivät olleet vain teinit tai miehet. Jos suomalaisilla ei ole muuta tapaa aloittaa viikonlopun vietto, niin ihan turhaa itkeä sitä, että emme saaneet Suomeen sitä ihQua Saulia pressaksi, jonka ansiosta varmaan juomakulttuurimmekin olisi noussut porvarilliselle tasolle. Niin varmaan.
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Lallaitilaa lauantai

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Faghag kirjoitti:
jouden-za kirjoitti:
Faghag kirjoitti:Jaaha, huvikseni katselin city.fi-verkkopalvelun deitti-ilmoja.....
Jaahas että vähän niinku kattelet niitä ilmoja hmmm..no ei siihen tällä kertaa enempää.
Heh, jouska-kulta, vaikka mä ilmoja kattelen, se ei tarkoita sitä, että mä olen seikkailua vailla. Olen kyllä nouseva kaksonen, mutta en soita kahta viulua samaan aikaan :-D

No jos siis vain sitten niinku ajankuluksi ku ei muuta okke.

Ja siis että nouseva kaksonen, huh on siinä miehellä varmaan kestämistä.

Kaksoset yleensä= niin levottomia, enkä meinaa siis välttämättä suhteessa parisuhde yms-kuviot vaan yleisesti ottaen semmosia energiapakkauksia et ei niitä välttämättä jaksa kovin kauaa. Jaksatsä kauan ja siis naidakin, luulen niin, koska olenhan itsekin tuo väsynyt merkki?

Muuten, tapasin tossa noin kuukausi sitte yhen skorpparin ja täytyy sanoo että on siinä namu ja sexuaalinen daami on. Ajattelin et mitenköhän pärjään sen kanssa sängyssä kun sanoi että ei välttämättä ihan jokapäivä sitä sexiä tarvi huh. No arvaat varmaan miten siinä lopulta kävi:D
Ollaan vaan ja nautitaan
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Lallaitilaa lauantai

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Vaola kirjoitti:Huomentaahhh.... :swirl:

Aamiainen ja lounas syöty kätevästi yhteen pakettiin. Vielä hieman siivoilua ja sitten voikin keskittyä itse asiaan, eli juhliin valmistautumiseen. *kahvia ja tupakkaa*
Kas kukas pikku söpö skorppari täällä..mäkin voisin Vaola keskittyä, jos vähän suhun keskittyisin, siis zilleen oikein antaumuksellaottamuksella..tykkäisitköhän sä edes ihan vähän siitä?
Ollaan vaan ja nautitaan
Turbohaltija

Re: Lallaitilaa lauantai

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Joo, nyt hakuses energinen sporttikundi, joka omistaa paljon asennetta. Sua ettii sporttitypy, waix sitten ihan omaksikin tai jotain. Eli heitäpä viestii tänne päin!

Lisää deitti-ilmojen helmiä. Tämä on, omien sanojensa mukaan, 30-vuotias (!) nainen...
Edith

Re: Lallaitilaa lauantai

Viesti Kirjoittaja Edith »

Turbohaltija kirjoitti:
Joko sä olit tentissä? Miten meni? Mun tanskan parityötoveri on kans tänään tentissä, lähen kohta tapaan sitä yhdeksi kirjastoon. Soittelen sit vaikka sulle neljän jälkeen, ni päästään jossain vaiheessa pelaamaankin.
nojoojust

Re: Lallaitilaa lauantai

Viesti Kirjoittaja nojoojust »

RolloTomasi kirjoitti:Tänään jouduin elämässäni täysin uudenlaisen ongelman eteen, jonka kuvittelin olevan mahdotonta ja sen vuoksi jouduin tilanteessa täysin ymmälleni. Mitä kertoa Vertigosta sellaiselle ihmiselle joka ei koskaan ole siitä edes kuullut? Sain änkytettyä jotain etsivästä, joka rakastuu naiseen, jota varjostaa. Pinnallista, pinnallista, mutta kysymyksen outous yllätti minut saaden sanattomaksi painollaan.
Minä aloitin kertomalla, että Turun Sanomien kriitikko Tapani Maskula antoi sille viisi tähteä. Lisää harkinta-aikaa sain, kun tietenkin jouduin ensin selittämään, miksi Maskulan tähdet ovat niin merkityksellisiä...
Turbohaltija

Re: Lallaitilaa lauantai

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Edith kirjoitti:
Turbohaltija kirjoitti:
Joko sä olit tentissä? Miten meni? Mun tanskan parityötoveri on kans tänään tentissä, lähen kohta tapaan sitä yhdeksi kirjastoon. Soittelen sit vaikka sulle neljän jälkeen, ni päästään jossain vaiheessa pelaamaankin.
Joo, kävin. Ei ollut suksee, mutta en minäkään aina jaksa olla täydellinen, eh. - Soittele vaan, vapaalla olen.
Faghag

Re: Lallaitilaa lauantai

Viesti Kirjoittaja Faghag »

jouden-za kirjoitti:
Faghag kirjoitti:
jouden-za kirjoitti:
Jaahas että vähän niinku kattelet niitä ilmoja hmmm..no ei siihen tällä kertaa enempää.
Heh, jouska-kulta, vaikka mä ilmoja kattelen, se ei tarkoita sitä, että mä olen seikkailua vailla. Olen kyllä nouseva kaksonen, mutta en soita kahta viulua samaan aikaan :-D

No jos siis vain sitten niinku ajankuluksi ku ei muuta okke.

Ja siis että nouseva kaksonen, huh on siinä miehellä varmaan kestämistä.

Kaksoset yleensä= niin levottomia, enkä meinaa siis välttämättä suhteessa parisuhde yms-kuviot vaan yleisesti ottaen semmosia energiapakkauksia et ei niitä välttämättä jaksa kovin kauaa. Jaksatsä kauan ja siis naidakin, luulen niin, koska olenhan itsekin tuo väsynyt merkki?
Juu, on siinä itsellään, perheellä ja miehellä ollut kestämistä. Kun aurinkomerkki on skorppari, nouseva kaksonen sekä kuurmerkki jousimies, on kyseessä yleensä nopeasti puhuva piikittelijä, joka on jo mennyt kun toinen miettii vielä sanottavaansa.

Nussustanikin olen noita kaksospiirteitä yrittänyt etsiä.... aika usein hän kyllä tuntuu kalamaiselta :-D no en kyllä tarkoita lahnaa :-D mutta silleen enemmän veden merkiltä.

Mä olen kyllä energisempi ja levottomampi kuin nussukka. Se puhkuu kaiken energiansa työhön ja kohkaa sen parissa, mutta vapaa-aikana se haluaisi vaan olla ja möllöttää. Mä olen levollinen vain nukkuessani tai lukiessani.
Enthu

Re: Lallaitilaa lauantai

Viesti Kirjoittaja Enthu »

Turbohaltija kirjoitti:Joo, nyt hakuses energinen sporttikundi, joka omistaa paljon asennetta. Sua ettii sporttitypy, waix sitten ihan omaksikin tai jotain. Eli heitäpä viestii tänne päin!

Lisää deitti-ilmojen helmiä. Tämä on, omien sanojensa mukaan, 30-vuotias (!) nainen...
Hehee...toi wonkas mua viime lokakuussa tekstareilla,jtn viiden txt jälkeen
antoi samantien pakit,leikkii varmaan hyväuskoisten miesten kustannuksella.

Huoh kuinka sitä tänä iltana jaksaa,pakko kai se on kun tuli jo pari vkoa sitten luvattua lähteä "ulos syömään" niiden toisten sättärien kanssa.

Mutta se on varma nakki että tänään olen selvinpäin ja annan muiden hoitaa
ryyppäämisen,kerrankin saa katsella muiden örvellystä selvinpäin :lol:

Edit: Onko se nyt ens vkonloppuna kun popula on menossa -
hohtokeilaamaan,olisi ihan kiva tietää viimeistään alkuviikosta???
RolloTomasi

Re: Lallaitilaa lauantai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

HuomeNta =)
nojoojust kirjoitti: Minä aloitin kertomalla, että Turun Sanomien kriitikko Tapani Maskula antoi sille viisi tähteä. Lisää harkinta-aikaa sain, kun tietenkin jouduin ensin selittämään, miksi Maskulan tähdet ovat niin merkityksellisiä...
Käyphä se noinkin, mutta minulle ei oikein. Se olisi asian kiertelyä tai jopa epärehellisyyttä omaa itseäni kohtaan.

Vertaa:
- Minkälainen on tyttö, jota rakastat?
- Hän sai hyvät pisteet yhdeltä missikisojen tuomarilta. Kerronpa sinulle, miksi hyvillä pisteillä missikisoissa on merkitystä...

Ei oikein toimi...

Hyvää lauantaita.
Elukka

Re: Lallaitilaa lauantai

Viesti Kirjoittaja Elukka »

nojoojust kirjoitti: Minä aloitin kertomalla, että Turun Sanomien kriitikko Tapani Maskula antoi sille viisi tähteä. Lisää harkinta-aikaa sain, kun tietenkin jouduin ensin selittämään, miksi Maskulan tähdet ovat niin merkityksellisiä...
Maskula on outo. :nuts:
Tai sitten se yrittää olla niin taiteellinen, että oksat pois.
Esim. Cityn artikkelissa kyseinen herra piti maailman parhaana elokuvana tätä:
Tapani Maskula kirjoitti: 1. Berlin Alexanderplatz (Rainer Werner Fassbinder, 1980)
16 tuntia kestävä elokuva on niin hyvä, ettei sitä katsoessa malta käydä syömässä, juomassa tai nukkumassa. Muut filmit kutistuvat vähäpätöiseen pienuuteensa. Berlin Aleksanderplatzin alkuperäisversio pitäisi tuoda meille teatteriin vaikka ilman tekstejä.Myös levitys DVD:lla olisi merkittävä kulttuuriteko.
Runkkis

Re: Lallaitilaa lauantai

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

Olen jo aivan kypsä invaliidina oloon... Tahtoo salille, uimaan, lenkille.... Pois neljän seinän sisältä.... Ei tälläinen AD/HD tapaus jaksa kovin kauaa olla itsekseen...

Ja kaiken kruunaa vanhemmat, jotka huolissaan haluavat vierailla poikansa luona. Tällä kertaa ei voi vedota kiireisiin... AARRRGGGHHH!!!
RolloTomasi

Re: Lallaitilaa lauantai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Elukka kirjoitti:Maskula on outo. :nuts:
Tai sitten se yrittää olla niin taiteellinen, että oksat pois.
Esim. Cityn artikkelissa kyseinen herra piti maailman parhaana elokuvana tätä:
Tapani Maskula kirjoitti: 1. Berlin Alexanderplatz (Rainer Werner Fassbinder, 1980)
Minun täytyy tunnustaa, etten ole vieläkään ehtinyt katsomaan elokuvaa Berlin Alexanderplatz, vaikka siihen minulla mahdollisuus olisikin. Odotan elokuvan katsomista innolla. Heti kun olen sen katsonut, lupaan kertoa siitä jotain Kityyn.
Turbohaltija

Re: Lallaitilaa lauantai

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Mun elämässä tapahtuu! Orava on käynyt hillumassa mun partsilla, sen jalanjälkiä on ympäriinsä. Aamulla näinkin sen kun se möllötti partsin reunan yli tulevalla oksalla. On se perkele kun oravat alkaa siilille.... :?
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Lallaitilaa lauantai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Heräsin puoli yhdeltä ja siitä asti olen ollut ihan just kohta aloittamassa imuroinnin ja lattianpesun. Ehkä mun on kohta pakko aloittaa, kun Kitykin on jo luettu. Pakko kuitenkin jossain vaiheessa tänään hoitaa hommat, koska lattia on lähes kauttaaltaan kukkamullan peitossa ja paskaisia kissantassun jälkiäkin löytyy.

Pekka on tänään pissannut kaksi kertaa tuonne nurkkaan murkkuikäisen kapinoinnissaan. Molemmilla kerroilla onnistuin suihkauttamaan vettä suihkupullosta kissan päälle. Ehkä se vähitellen oppii, että kakat ja pissat kuuluu hiekkalaatikkoon. Se nurkka täytyy vielä pestä ja puunata kunnolla ja mahdollisesti vuorata sanomalehdellä tulevien mielenosoitusten varalta.

Eilen illalla sammahdin naama tyynyssä kirjani viereen ja kun heräsin joskus aamuyöstä, oli tyyny kivasti veressä. En ymmärrä miten mun suusta on voinut tulla verta :?

Tässähän nämä tuoreimmat kuulumiset. Kerron lisää sitten kun jotain merkittävää taas tapahtuu.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
safi

Re: Lallaitilaa lauantai

Viesti Kirjoittaja safi »

Makkarin tapetoinnin pohjatyöt tuli tehtyä alle 4 tuntiin. Vähäks mä olen hyvä tässä ja maalaaminen jälleen pitkästä aikaa oli tosi kivaa puuhastelua. Maalia on tällä hetkellä kyllä myös muualla kuin seinässä, kuten hiuksissa, käsissä ja vaatteissa..
Tällä tahdilla ei kyllä vielä alan vaihtoa kannata suunnitella, vaan joudun siis kahvi kupillisen jälkeen raahautumaan omiin hommin ja haaveilen pitäväni täysin vapaan vkl:n ehkä kuukauden päästä *väsynyt*
Dumari

Re: Lallaitilaa lauantai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Wohoo! Stipla! Löytyi yksi (vähän, onneksi) räjähtänyt bisse paccasesta. Nyt ritän taistella kanan rintafileiden kanssa, kokkia musta ei kyllä ikinä olis tullut. Ei kehtaa ottaa vielä ekaa bisheä, limukkaa siis vielä.
1108

Re: Lallaitilaa lauantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Lähden sukuloimaan, kiinnostaa kuin kasapaskaa mutta mentävä on kun kerta heikkonahetkenä lupasin.
Dumari

Re: Lallaitilaa lauantai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Nyt vittu niskasta kiinni ja tiskaan nuo tiskit ja siivoan hiukan. Sitten sapuska und bischoischofven. Kalliota kohden kai nuo stiflat vie tänäänkin.

Jeps, ny tiskaan, kun flunssakanan rinnat ovat kohta valmiit.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Lallaitilaa lauantai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Imuroitu ja lattiaa pesty! Yritin imuroida huolellisesti, mutta makkaria en viitsinyt imuroida lainkaan. Lattian pesin keittiöstä (lattian pita-ala 2 neliötä...) kokonaan, olohuoneesta ja eteisestä mattojen ympäriltä. Tämmöistä tää mun siivoamiseni on oikeastaan aina. Laiska olen. Siivoamiseen kuuluu myös vain minimaallinen määrä tavaroiden järjestelyä. Pölyjä voisin huiskia Swiffer-huiskallani kohta.

Illalla tekisi mieli ottaa pieni känni. Asiaa vaatii harkitsemista ja miettimistä, onko se sen arvoista todellakin. Tuleeko alkoholista suurempi krapula kuin juomattomuuden katkaisemisen aiheuttama moraalinen krapula? Olisiko baarireissu tai leffailta korvaava vaihtoehto kännille? Olenko minä pösilö vai muuten vaan hullu?
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Runkkis

Re: Lallaitilaa lauantai

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

Luojan kiitos huolestunut Tonttumuori vihdoin häipyi. Näin kolmekymppisenä psaa kyllä arvostaa vanhempien seuraa, mutta kolme minuuttia kerrallaan riittää..
Dumari

Re: Lallaitilaa lauantai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Kai se on eka avattava, maideni raikaa! Kohta arvostelen oma tekemän haudutetun chili-valkosipuli kanarintani.

Jeps :D
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Lallaitilaa lauantai

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Turbohaltija kirjoitti:Joo, nyt hakuses energinen sporttikundi, joka omistaa paljon asennetta. Sua ettii sporttitypy, waix sitten ihan omaksikin tai jotain. Eli heitäpä viestii tänne päin!

Lisää deitti-ilmojen helmiä. Tämä on, omien sanojensa mukaan, 30-vuotias (!) nainen...
Toi sama daami on hakenut jo ainakin pari vuotta. Mistäkö tunnistin, tuosta kirjoitustavasta heh. On sitten niin erikoinen daami et huh. Yksi väärä sana ja laittaa heti poistoon. Ja pitkään kuvittelin et on varmaan joku tosi sekopää ja mutkin laitto kahdella eri persoonalla poistoon, mutta kolmannella pääsin JO PUHELINKESKUSTELUUN kanssaa, ja vaikuttikin ihna ok tyypiltä, mutta olin selvästi liian "terävä" elikä en ollut niin helposti kuljetettavissa niin laittoi taas mut poistoon jejeejej juuh nams.

siinä on muuten ihan hauska tapaus, nimittäin kun sille laittaa viestin niin ei tervehdi eikä mitään, vaan eka kyssäri on et mitä etit..voi voi kun ihmeiset eivät osaa enää käyttäytyä kunnolla..ja siitä Jouska-setä antaa usein kelvän pakkaskommentin!!
Ollaan vaan ja nautitaan
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Lallaitilaa lauantai

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Faghag kirjoitti:
Juu, on siinä itsellään, perheellä ja miehellä ollut kestämistä. Kun aurinkomerkki on skorppari, nouseva kaksonen sekä kuurmerkki jousimies, on kyseessä yleensä nopeasti puhuva piikittelijä, joka on jo mennyt kun toinen miettii vielä sanottavaansa.
Vidu mä arvasin et sussa on jotain skorpparia, näytätkin ihan siltä, siis vahva ja semmoselta miestennielijältä ym.

Itse olen siis kaksonen ja nouseva merkki vesimies, elikä snadisti on projekteja päällä ja siis monessa mukana, enkä todella meinaa siis naisia, koska nehän on ihan itsestäänselvyys.

Faghag kirjoitti: Nussustanikin olen noita kaksospiirteitä yrittänyt etsiä.... aika usein hän kyllä tuntuu kalamaiselta :-D no en kyllä tarkoita lahnaa :-D mutta silleen enemmän veden merkiltä.
Tiedän muutaman kalan, epäilen että pysyykö vauhdissa kauaa mukana, ainakaan siis sun vaikka en sua livenä olekaan nähnyt niin kuva kertoo Paljon, siis ihan ok huttua!
Faghag kirjoitti: Mä olen kyllä energisempi ja levottomampi kuin nussukka. Se puhkuu kaiken energiansa työhön ja kohkaa sen parissa, mutta vapaa-aikana se haluaisi vaan olla ja möllöttää. Mä olen levollinen vain nukkuessani tai lukiessani.
Mä olen liian levoton lukemaan mitään kirjallisuutta, enkä ole elämäni aikana varmaan lukenut kuin 30 kirjaa, joka on toisaalta paska judanssi, koska kiinnostaisi kyllä lukea mut ku ei sit kuiteskaan tarpeex. Mutta olen sentään jokun verran lukenut elämänkirjoa ja se on maistunut aika usein niin ihanalle ja vähän ehkä namuskallekin nams.

Muuten mikäköhän mun päässä on vialla kun noi skorpparit saa mut sekasin. Pitäis pysyy kaukana niitten peleistä, mut ei voi ja nyt kohta pitäis erään skordarin luo lähteä..se vetää kuin hunaja kimalaista luokseen uuuuhhh..mä meen...
Ollaan vaan ja nautitaan
Vastaa Viestiin