Lallaitilaa lauantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
1108

Lallaitilaa lauantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Öitä.
Avatar
HotPants
Elämätön Kitisijä
Viestit: 444
Liittynyt: 05.09.2005 2:24

Re: Lallaitilaa lauantai

Viesti Kirjoittaja HotPants »

Ei toi käy small talkista.
<3
Nighthawk

Re: Lallaitilaa lauantai

Viesti Kirjoittaja Nighthawk »

Se toimii sittenkin! Vihdoinkin!
Öitä tai päiviä, se on aivan samantekevää..
Tralalaa--lalalei.. *iloinen ja ylpeä itsestään*
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Lallaitilaa lauantai

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Nighthawk kirjoitti:Se toimii sittenkin! Vihdoinkin!
Öitä tai päiviä, se on aivan samantekevää..
Tralalaa--lalalei.. *iloinen ja ylpeä itsestään*
Mitäköhän sä oot vetänyt :shock:
Yritin leikkiä kodin pikkusähkömiestä, mut eihän se onnistunut täällä pilkkopimeessä. Onneks mun läppärissä on sentään vielä valo! Nyt unille.
Nighthawk

Re: Lallaitilaa lauantai

Viesti Kirjoittaja Nighthawk »

Camilla kirjoitti: Mitäköhän sä oot vetänyt :shock:
Yritin leikkiä kodin pikkusähkömiestä, mut eihän se onnistunut täällä pilkkopimeessä. Onneks mun läppärissä on sentään vielä valo! Nyt unille.
Painin ongelmallisen möhkäleen kanssa. Oikeastaan itse möhkäle ei aiheuttanut päänvaivaa vaan siitä lähtevät kymmenet johdot.

Itsellä muuten toi pikkusähkömiesmäisyys koittaa vasta huomenna. Sähköiskuja odotellessa.. öitä vaikka sitten!
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23462
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Lallaitilaa lauantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Orgastinen päivä.

Kahdesti saanut.

Erinomaista ruokaa siis.

Mitäpä voisi tämmöinen epäolento elämältä muuta vaatia?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Mulli75

Re: Lallaitilaa lauantai

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Bluntly kirjoitti:Orgastinen päivä.

Kahdesti saanut.

Erinomaista ruokaa siis.

Mitäpä voisi tämmöinen epäolento elämältä muuta vaatia?
Mä en ole noin vaatimaton.

Kohta taas tekee mieli lisää lisää ja hiukan enemmän jotain muutakin.
ninnithequeen

Re: Lallaitilaa lauantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mulli75 kirjoitti:
Kohta taas tekee mieli lisää lisää ja hiukan enemmän jotain muutakin.
Jätkä voitti mut :evil:

No en mie tosissaan. Sinne ne jäi vielä pailaamaan, ku mamma lähti VIHDOIN kotiin. Tulipahan tanssattua Elpan ja siskon kanssa. Ihanaa! Oli tosi kivaa!

Nyt yksi savuke ja sit tuutilullaa, jonkun pitää avata baari aamulla toisella puolella maailmaa :doh:
Kittys

Re: Lallaitilaa lauantai

Viesti Kirjoittaja Kittys »

We can get into the groove
I can watch you move
Later you can think of me
Like a shining star
But I rather do you on the backseat of my car..
:hevikaraoke:

Nukkumatti ei ainakaan nuku tänä yönä :think:
Starflare

Re: Lallaitilaa lauantai

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Fak it all to hell! Ei pitänyt juoda, mutta innostuin, ja tapasin erään neitosen, joka oli.... noh, niinkuin minäkin :| .

np: Metal Gear Solid OST - End Title / The Best Is Yet To Come
Dumari

Re: Lallaitilaa lauantai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Tuli eilen taas aloitettua savustaminenkin, johan sitä oltiin aika kauan ilmankin. Elämä on ihmeellistä, elppakin varmaan voi tuon allekirjoittaa, kunhan löytää jostain koneen.

Jos joku epäilee ettei kinttu ei ole kipeä taas, niin think again. Jostain syystä Rocksissa homma pysyi vielä hanskassa, ehkä se johtui siitä että en tehnyt legendaarisia niillä bläkistä voitetuilla 60e:lla-> huikkaa kaikille ja paljon.
RolloTomasi

Re: Lallaitilaa lauantai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Tänään jouduin elämässäni täysin uudenlaisen ongelman eteen, jonka kuvittelin olevan mahdotonta ja sen vuoksi jouduin tilanteessa täysin ymmälleni. Mitä kertoa Vertigosta sellaiselle ihmiselle joka ei koskaan ole siitä edes kuullut? Sain änkytettyä jotain etsivästä, joka rakastuu naiseen, jota varjostaa. Pinnallista, pinnallista, mutta kysymyksen outous yllätti minut saaden sanattomaksi painollaan.
Dumari

Re: Lallaitilaa lauantai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Tää oli tää mun aamu kun piti nukkua pitkään, yeah right :roll:
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Lallaitilaa lauantai

Viesti Kirjoittaja aasi »

Hyvää huomenta Kity.

On muuten hienoa kun on taas valoisaa heti aamulla.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
ninnithequeen

Re: Lallaitilaa lauantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Oikein vitun hyvää huomenta.

Anteeksi ruma sana, mutku mä en haluis lähtee töihin...julkisilla varsinkaan :evil:
ninnithequeen

Re: Lallaitilaa lauantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ai kamala, muisti palailee pätkittäin. Mie pussasin kahta iki-ihanaa Kity-miestä eilen. :h:

No, nyt sinne töihin kärsimään...
Faghag

Re: Lallaitilaa lauantai

Viesti Kirjoittaja Faghag »

Jaaha, huvikseni katselin city.fi-verkkopalvelun deitti-ilmoja. Tälläinen löytyi, taitaa olla hemmolla kevättä rinnoissa (tai sitten Gattaca):

http://www.city.fi/deitti/view.php?id=294185&ph=

:-D

Ihmeteltävän runsaasti noissaa ilmoissa haetaan seksiseuraa. Ilmeisesti useimmilla ihmisillä on sen verran huono mielikuvitus, että "jotakin kivaa uutta kipinää elämään" tarkoittaa samaa kuin puolinolo pano jonkun ennen kokemattoman nettisuran kanssa.

Kukin tavallaan.

EDIT: Täytyy kyllä sanoa, että mitä enemmän näitä ilmoja luen, sitä surullisemmaksi mä tulen: miten noin suuri määrä enemmän tai vähemmän varattuja miehiä ovat hakemassa seikkailuseuraa? Mitä helvetin järkeä on naisen sitoutua tuollaiseen lorttoon? Se järki tietenkin miehellä on, että saa samalla syödä ja säästää kakkua, eli välillä huljutella kikkeliään vaikka missä ja silti huolto pelaa....

Nuo ilmot kyynistävät mut :x
hebuli

Re: Lallaitilaa lauantai

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Dumari kirjoitti:Tää oli tää mun aamu kun piti nukkua pitkään, yeah right :roll:
Sama vika. Pääsin nukkumaan joskus ehkä varttia vaille kolme, ja pamahdin sikeästi suoraan sänkyyn. Silti menen perhana heräämään ilman herätyskelloa joskus puoli kahdeksan maissa. Väkipakolla pidän itseäni sängyssä vielä puolisentoista tuntia, mutta pakko oli nousta kun ei kerran nukuta ja tuntee olonsa suht virkeäksi. Olen valitellut aikaisemminkin etten yleensä tunnu pystyvän pakottamaan itseäni nukkumaan yli kuutta tuntia, oli tilanne mikä tahansa.

Paree tosin olla lähtemättä vielä ajamaan. Tälle päivälle en kyllä muuta aktiviteettia aio kuin vierailla eräässä erikoisliikkeessä, ja illalla pitäisi taas lähteä ulos kaverin kanssa. Ei kyllä enää onneksi juopotuta (eilinen saldo kolme tuoppia ja vodkabattery).

Ai niin ja lupasin itselleni käydä huomenna katsomassa niitä asuntoja, enkä muistanut eilen kerätä tietoja niitä varten. :doh: Jos kävisi työpaikalla printtailemassa pari kohdetta paperille.

Niin ja mainitaan se tässäkin, eilisen illan kohokohta oli kun eräs nimeltämainitsematon Ninni vetäisee tuntemattoman miehen minihameen nilkkoihin. Vähän aikaa siinä ihmetteli perse paljaana baaritiskillä.
Viimeksi muokannut hebuli, 18.02.2006 10:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Lallaitilaa lauantai

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Faghag kirjoitti:Jaaha, huvikseni katselin city.fi-verkkopalvelun deitti-ilmoja. Tälläinen löytyi, taitaa olla hemmolla kevättä rinnoissa (tai sitten Gattaca):

http://www.city.fi/deitti/view.php?id=294185&ph=

:-D

Ihmeteltävän runsaasti noissaa ilmoissa haetaan seksiseuraa. Ilmeisesti useimmilla ihmisillä on sen verran huono mielikuvitus, että "jotakin kivaa uutta kipinää elämään" tarkoittaa samaa kuin puolinolo pano jonkun ennen kokemattoman nettisuran kanssa.

Kukin tavallaan.

EDIT: Täytyy kyllä sanoa, että mitä enemmän näitä ilmoja luen, sitä surullisemmaksi mä tulen: miten noin suuri määrä enemmän tai vähemmän varattuja miehiä ovat hakemassa seikkailuseuraa? Mitä helvetin järkeä on naisen sitoutua tuollaiseen lorttoon? Se järki tietenkin miehellä on, että saa samalla syödä ja säästää kakkua, eli välillä huljutella kikkeliään vaikka missä ja silti huolto pelaa....

Nuo ilmot kyynistävät mut :x
Jaahas että vähän niinku kattelet niitä ilmoja hmmm..no ei siihen tällä kertaa enempää.

Ja kerrankin olen samaa mieltä että moraalikäsitteet ovat ihmisillä pahasti kadonneet, siis mitä tulee parisuhteeseen. Ja sitä en hiffaa et jos tuntuu siltä että vierasta pillua/kyrpää tekee niin paljon mieli niin miksi olla kimbassa..fakin luusereita koko planeetta täynnä.
Ollaan vaan ja nautitaan
Faghag

Re: Lallaitilaa lauantai

Viesti Kirjoittaja Faghag »

jouden-za kirjoitti:
Faghag kirjoitti:Jaaha, huvikseni katselin city.fi-verkkopalvelun deitti-ilmoja.....
Jaahas että vähän niinku kattelet niitä ilmoja hmmm..no ei siihen tällä kertaa enempää.
Heh, jouska-kulta, vaikka mä ilmoja kattelen, se ei tarkoita sitä, että mä olen seikkailua vailla. Olen kyllä nouseva kaksonen, mutta en soita kahta viulua samaan aikaan :-D
Viimeksi muokannut Faghag, 18.02.2006 10:33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Lallaitilaa lauantai

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Faghag kirjoitti: Nuo ilmot kyynistävät mut :x
Samaa mieltä ja täytyy kyllä kysyä, että kuvittelooko joko tuollaisen ilmon laittaja tosiaan saavansa palautettte?
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Faghag

Re: Lallaitilaa lauantai

Viesti Kirjoittaja Faghag »

BrianW kirjoitti:
Faghag kirjoitti: Nuo ilmot kyynistävät mut :x
Samaa mieltä ja täytyy kyllä kysyä, että kuvittelooko joko tuollaisen ilmon laittaja tosiaan saavansa palautettte?
Ihmettelen myös niitä miehiä, jotka mainitsevat ilmossaan, että ovat juuri irrottautumassa suhteesta eli eivät vielä vapaita, mutta uusi suhde kiinnostaa jo. Mitä ihmettä? Luulisi, että kuka tahansa erotilanteessa oleva haluaisi miettiä hetken aikaa yksin tilannettaan ja tuumia rauhassa, että mitä seuraavaksi...
Pikku-Akka

Re: Lallaitilaa lauantai

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

lallallaa. imurin varteen kiire.. vieraita tulee tupa täyteen tuossa iltapäivällä ja vielä pitää siivoilla.. kas, Ukkeli ottaakin imuria tuolla esille. Ei tarvinnutkaan itse... Hyvin oon kouluttanut tuon kultin :)
no, mulle jää sitten paljon muuta järjesteltävää.

muksaa lauantaita!
hebuli

Re: Lallaitilaa lauantai

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Faghag kirjoitti:EDIT: Täytyy kyllä sanoa, että mitä enemmän näitä ilmoja luen, sitä surullisemmaksi mä tulen: miten noin suuri määrä enemmän tai vähemmän varattuja miehiä ovat hakemassa seikkailuseuraa? Mitä helvetin järkeä on naisen sitoutua tuollaiseen lorttoon?
Aiemman toistoa: luulisin etteivät kyseiset miehet yritäkään etsiä mitään parisuhteeseen sitoutuvaa naista, vaan ainoastaan seksiä haluavia/tarjoavia naisia. Kuulemani mukaan jotkut naiset preferoisivat seksiseuraksi varattuja miehiä, koska ne eivät pyri syvempään parisuhteeseen ja sitomaan naista itseensä yhtä todennäköisesti kuin sinkkumiehet. Ehkäpä kyseiset miehet tietävät tämän, joten tekevät heti pelin selväksi jo ilmoituksessaan (kaikille muille paitsi tietenkin omalle kumppanilleen...).
Se järki tietenkin miehellä on, että saa samalla syödä ja säästää kakkua, eli välillä huljutella kikkeliään vaikka missä ja silti huolto pelaa....

Nuo ilmot kyynistävät mut :x
Niinpä, halutaan sekä rusinat että itse se pulla, tai miten se sanonta sitten menikään.

Ps. Rysän Päältä jälleen maanantaina klo 21, SubTV:ltä (vaatii digiboksin harava-antennitalouksissa). Viime jakso oli ihan "hauska", kaksi raavasta miestä aloittavat karhunpainin naaraasta tämän edessä. Kuinka ihanan alkukantaista.
Faghag

Re: Lallaitilaa lauantai

Viesti Kirjoittaja Faghag »

hebuli kirjoitti:Rysän Päältä jälleen maanantaina klo 21, SubTV:ltä (vaatii digiboksin harava-antennitalouksissa). Viime jakso oli ihan "hauska", kaksi raavasta miestä aloittavat karhunpainin naaraasta tämän edessä. Kuinka ihanan alkukantaista.
ARGH! Joku muukin siis täällä Kityssä katsoo tuota hävettävän alatyylistä tosi-tv-ohjelmaa *tunnustaa myös* :oops:

Olisi kyllä parempi, että en katsoisi sitä... lisää vaan aimo annoksen kyynisyyttä maailmankatsomukseeni kuten nuo ilmotkin... ihmiset ovat niin heikkoja, etsivät koko ajan sitä-jotakin-ihmeellistä jostakin toisesta jos yhdeltä ei sitä saanut.... :(
Vastaa Viestiin