Suosiollinen Sunnuntai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
nypari

Re: Suosiollinen Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja nypari »

Mojo kirjoitti:
Kittys kirjoitti:yksin-kotona-kakkosen.
:komp:

Neljä-kaks siitä huolimatta. Tosin muita ei ikinä ollutkaan.
Mojo, muistatko muuuten mitä veikkaisin puistossa eilen? Ettei vaan olis ollu 4-2? Oishan sitä voinut maksullisen dokumentin kirjoituttaa.
ninnithequeen

Re: Suosiollinen Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mihinkähän aikaan miun muru meinaa olla ajokunnossa? Oli eilen jossain bileissä nääs. Kai se kotio on yksin menny, mie kun oon työkomennuksella täällä Espoossa. Ihme ettei ole kankkusta, tuli kuitenkin muutama tuoppi kumottua duunin jälkeen...
Sannu

Re: Suosiollinen Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Sannu »

Huomenta! Töissä ollaan. Ja ihan hyvä niin niiden opintotukikeskuksen lähettämien mätkyjen jälkeen.

Olin eilen sukulaisen 50 -vuotisjuhlissa kuskin asemassa ja täytyy todeta, että ei tarvitse mennä kauhean kauas kehä kolmosen ulkopuolelle niin siellä jo kiskotaan kossua pullo per mies mentaliteetilla. Valehtelematta 35 hengen seurueelle oli varattu 15 keissiä nelosolutta ja 4 koria koskenkorvaa. Raavaat äijät sammuivat ennen kello kahtatoista...

Huoh..
ninnithequeen

Re: Suosiollinen Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ja töihin. Voi vitun vittu. Ei tän näin pitäny mennä....
ElanorRaven

Re: Suosiollinen Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Minä pääsin jo töistä pois. Nyt vanhempien luo kyläilemään!
Patz

Re: Suosiollinen Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Patz »

Hetken jo luulin tervehtyneeni kunnes aamulla huomasin sen olleen vaan harhaa.
Jos ottaisi päivän tavoitteeksi saada eilen ostattamani verhokankaat verhoiksi ja roikkumaan. Niin ja katsottua mahdollisimman monta hömppäsarjaa. Urheilua en aio katsoa, eilinen lätkämatsi muistutti taas että sydänhalvauksenhan siitä vaan saa.
ninnithequeen

Re: Suosiollinen Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Tissinikki kirjoitti: Urheilua en aio katsoa, eilinen lätkämatsi muistutti taas että sydänhalvauksenhan siitä vaan saa.
Ja monta monituista sydänhalvausta vielä edessä :?
tonttu

Re: Suosiollinen Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Huomenta. Että voikin taas hippasen väsyttää. Sattuneista syistä nukkumaanmeno tapahtui vasta seiskan jälkeen.
Onneksi kohta pääsee saunaan rentoutumaan ja syömään äitin pöperöitä. ;)
nypari

Re: Suosiollinen Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja nypari »

Töissä sitä täälläkin ollaan. Taitaa nuoret, viriilit kityilijät pitää sunnuntaihorrokseen vaipunutta isänmaatamme pystyssä. Toi työhuoneessani oleva telkkari kyllä loivasti houkuttaa näin kisojen aikaan kaikkeen muuhun kuin työntekoon.
Edith

Re: Suosiollinen Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Edith »

Haa, tämä elämäni näyttää kerrankin sujuvan suunnitelmien mukaan. Kaikki kääntyi hyväksi, kun pe-la-yönä uinailin suloiset 12 tunnin yöunet yhdeksästä yhdeksään ja niistä virkistyneenä jaksoin tänäänkin herätä jo muistaakseni jopa ennen aamukymmentä. Tämä on loistavaa. Suosittelemme.
Kittys

Re: Suosiollinen Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Tissinikki kirjoitti: Jos ottaisi päivän tavoitteeksi saada eilen ostattamani verhokankaat verhoiksi ja roikkumaan..
Mitäs oot ostanu?
Patz

Re: Suosiollinen Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Patz »

Kittys kirjoitti:Mitäs oot ostanu?
Tarkemmin sanottuna ostattanut, isin tyttö nääs :mrgreen:

Vallilan kankaita, suklaanruskeaa ja luonnonvalkoista, katotaan jos vaikka saisi kuvaa aikaseks...
Kittys

Re: Suosiollinen Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Tissinikki kirjoitti:Vallilan kankaita, suklaanruskeaa ja luonnonvalkoista, katotaan jos vaikka saisi kuvaa aikaseks...
Ooh! Mä kans kattelin jotain ruskeeta, mutta olin jo kerenny törsää vihreeseen marimekkoon. Uh, ne on kuitenki ihkut.
Elukka

Re: Suosiollinen Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Rento startti päivään kityilyn, pelailun ja hanin vieressä pötköttelyn merkeissä. :)
Nyt pitäis saada itsensä siirtymään tonne navetan suuntaan.
Kittys

Re: Suosiollinen Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Elukka kirjoitti:Nyt pitäis saada itsensä siirtymään tonne navetan suuntaan.
Eroottista!
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16673
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Suosiollinen Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Eilen oli perin juurin äijämäinen olo kun osallistui oluen ja pizzan voimin Suomi-Tsekki kisakatsomoon ja vielä veikkasi ainoana lopputuloksen oikein. Tällä menolla alan kohta rakentamaan liiteriä tai ostan moottoripyörän.

Onneksi paluu oikeaan olotilaan tapahtui sitten nopeasti tänä aamuna: olin taas luistelemassa muutamia kierroksia Taivallahden jäällä. Radan varteen oli kerääntynyt italialaisia kaunokaisia katsomaan aboriginaalien toilaluja. No, päätin näyttää niille kuinka oikea pohjoisen mies viilettää pitkällä potkulla kädet rennosti selän takana. Arvaahan sen, miten kävi. Luistin jäässä olleeseen railoon, ja tunari nenälleen. Saivatpahan hupia.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Kittys

Re: Suosiollinen Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Kittys »

urpiainen kirjoitti:Arvaahan sen, miten kävi. Luistin jäässä olleeseen railoon, ja tunari nenälleen. Saivatpahan hupia.
Hahaha. Vahingonilo on.. :mrgreen:

Tollaselle ei vaan voi olla nauramatta (kuhan kukaan ei satuta itteensä). Viimes sain toisen kustannuksella kunnon naurut, kun yks koirankusettaja käveli "keimaillen" ohi ja kompastui omiin jalkoihinsa. Se oli just kohilla ja mä repesin päin naamaa. :oops:
Viimeksi muokannut Kittys, 19.02.2006 13:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Elukka

Re: Suosiollinen Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Kittys kirjoitti:
Elukka kirjoitti:Nyt pitäis saada itsensä siirtymään tonne navetan suuntaan.
Eroottista!
Eikös. :P
KäyX ees kateeX niinQ?
Kittys

Re: Suosiollinen Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Elukka kirjoitti:Eikös. :P
KäyX ees kateeX niinQ?
Noup. Ei niinq sit niinq yhtään. Ei niinq tod yhtään. :shock:

Ah, ehana olla nainen, nyt mä laNpsin laittautumaan. Oon tänää vaan hiljaa ja nättiTissiseksistisesti.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Suosiollinen Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Puhalsin just 0,7.. helevetti. Pääseekohän täältä ikinä pois.. Tahtoo kottiin.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Suosiollinen Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Elanorille kiitosta myyntitykityksestä joltain Fall of The Leafin tyypiltä! Saan kuulemma periä rahat takaisin sinulta jollei musiikki miellytä. Ilmoitin levyä ostaessani kuulleeni bändistä paljon hyvää, kertoneen tahon tosin ollessa vahvasti puolueellinen. Totesimme että maailma on hyvin pieni. :D
Elämä kantaa, jos sen antaa
Sannu

Re: Suosiollinen Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Sannu »

Jotenkin levoton olo. On hirveesti ajatuksia päässä ja tuhat asiaa joka vaatisi hoitamista... :shock:
Elukka

Re: Suosiollinen Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Kittys kirjoitti:
Elukka kirjoitti: KäyX ees kateeX niinQ?
Noup. Ei niinq sit niinq yhtään. Ei niinq tod yhtään. :shock:
Et vaan uskalla myöntää.
Elukat on in & påp. 8)
RolloTomasi

Re: Suosiollinen Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Q'Orianka Kilcher on tosi kaunis. :h:

Kuva

Ei muuta, halusin vain kertoa mielipiteeni asiasta.
Enthu

Re: Suosiollinen Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Enthu »

Muah perjantai ryyppäämässä,lauantai ryyppämässä,Espoon jatkojen kuoharit meni jo sunnuntain aamuyölle,ei hyvä...olen viinasieppo :P
Vastaa Viestiin